Rudno polje - Plesišče

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Julijske AlpePlesišče / Rudno polje - Plesišče
Vrijeme hodanja: 1 h 15 min
Ishodište: Rudno polje (1347 m)
Cilj: Plesišče (1790 m)
Visinska razlika: 443 m
Visinska razlika (po putu): 443 m
Zahtijevnost: laki označeni put, laka neoznačena staza
Zahtijevnost skijanja: nema podatka
Zemljovid: TNP 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima):
Opis puta:
Na koncu parkirišča se v desno odcepi makadamska cesta ob kateri so kažipoti za Triglav. Usmerimo se na to cesto, ki se rahlo vzpenja in nas po desetih minutah pripelje do smučišča.
Na drugi strani smučišča, ob vlečnici bomo opazili markirano peš pot, ki se s ceste nadaljuje v desno. Usmerimo se na omenjeno pot, ki nas v zmernem vzponu skozi pas gozda pripelje na makadamsko cesto (do sem možno tudi po cesti), kateri sledimo v desno, a le nekaj korakov. Tik preden cesta preči smučarsko progo, pa se v levo odcepi markirana peš pot, ki najprej preči pašno ograjo, nato pa se vzpenja ob robu smučarske proge. Na vrhu prve vlečnice markirana pot zavije levo in se naprej začne strmeje vzpenjati ob robu druge bolj strme smučarske proge. Tudi druga vlečnica se kmalu konča, mi pa nadaljujemo po poti, ki preide v manjšo razmeroma strmo dolinico. Proti vrhu omenjene dolinice se pot razmeroma strmo vzpne, nato pa se nenadoma položi in nas mimo opuščene lovske opazovalnice pripelje na razpotje.
Nadaljujemo naravnost v smeri Viševnika (desno Lipanca in Viševnik čez Kačji rob) po spet bolj strmi poti, ki nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na manjše sedelce, s katerega se nam odpre lep razgled na Spodnje Bohinjske gore.
Na sedelcu zapustimo markirano pot, ki vodi na Viševnik in vzpon nadaljujemo levo po zložni in slabše vidni stezici, ki se vzpne skozi pas rušja. Tej stezi, ki nas najprej pripelje na predvrh Plesišča, sledimo vse do omenjenega vrha, le tega pa dosežemo po manj kot 5 minutah hoje od mesta, ko smo zapustili markirano pot.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo proti Bledu. Na Bledu pa nas pri semaforju oznake za Pokljuko usmerijo desno. Naprej se peljemo skozi Gorje in mimo opuščenega smučišča Zatrnik do Rudnega polja na Pokljuki (veliko parkirišče, vojašnica in strelišče).
Prosječna ocjena izleta: 9,5/10  (br. glasova=2)
Ocjena izleta: 10
Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče Rudno polje - Plesišče
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem,