Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
Planinski masivi / Julijske Alpe / Rombon / Trdnjava Kluže - Rombon

Trdnjava Kluže - Rombon

Ispis
Polazište: Trdnjava Kluže (532 m)
Širina/Dolžina: 46,3612°N 13,5893°E
Vrijeme hoda: 5 h
Težina: laki označeni put
Visinska razlika: 1676 m
Visinska razlika po stazi: 1676 m
Zemljovid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Preporučena oprema (ljeto): šljem, svjetiljka
Preporučena oprema (zima): šljem, cepin, dereze, svjetiljka
Pregleda: 190.061
 7 osoba sviđa se objava
Broj slika: 41
Broj komentara: 255
Prilaz izlazištu:
Iz Bovca se vozimo prema graničnom prijelazu Predel. Nakon nekoliko kilometara uz cestu opazimo tvrđavu Kluže i pored nje parkiralište, gdje parkiramo.
Opis staze:
S parkinga se uputimo na široku stazu koja se nalazi na suprotnoj strani ceste od tvrđave Kluže. Staza koja se jedva uzdiže nakon nekoliko minuta hodanja dovodi do vojnog tunela. Tunel je prilično dug pa je preporučljivo koristiti svjetiljku. Nakon tunela staza nas dovodi do raskrižja gdje nastavljamo lijevo u smjeru Na Robu, 1313. Staza se zatim na kratko strmo penje, zatim nastavlja u blagom dijagonalnom usponu s nekim pogledima prema tvrđavi Kluže. Nakon približno 30 minuta hodanja staza nas dovodi do sljedećih vojnih utvrda (tvrđava Fort Hermann).
Dalje nastavljamo desno u smjeru Rombona po stazi koja se penje kroz šumu relativno strmo naviše. Na raskrižjima nastavljamo po označanoj stazi ili se držimo oznaka Na Robu, a više samo oznaka 1313. Nakon dobrih dva sata hodanja staza nas dovodi do lijepog vidikovca gdje se otvara pogled prema obližnjoj Jerebici i drugim planinama iznad doline Koritnice. Staza zatim opet ulazi u šumu i dovodi nas do raskrižja dviju staza. Lijevo kota 1313, ravno Rombon. Idemo na stazu prema Rombonu i pratimo oznake. Strmina staze zatim popušta i staza nas izvodi iz šume gdje se otvara lijep pogled na Bovšku kotlinu i planine iznad nje. Do sada lijepa staza ispred postaje jedva vidljiva. Staza ispred ide preko travnatih padina po jedva vidljivoj stazici (za lakše orijentiranje pomažu oznake). Slijedi prelazak kratkog pojasa šume, zatim se staza počinje penjati po padini obrasloj rušljem. Ovdje staza nas dovodi do stare vojne mulaške staze, kojoj slijedimo dalje. Sve razglednija staza nas zatim dovodi do sljedećih vojnih utvrda. Na ovom dijelu staza ide između zidova ruševina. Staza na ovom dijelu je vrlo dobro označena tako da u labirintu zidova ne možemo zalutati. Staza dalje se još neko vrijeme penje po mulaškoj stazi, zatim skreće lijevo na travnate padine. Dalje u umjerenom usponu prelazimo djelomično nešto strmije travnate padine (u vlažnom opasno za klizanje). Staza dalje nas dovodi u manju neizraženu dolinicu kroz koju se penjemo do neizraženog sedla gdje se spajamo sa stazom iz Bovca (Za Vrzelno).
Nastavljamo desno po stazi koja se vrlo strmo penje preko kratkog skoka. Uz pomoć prirodnih oslonaca se penjemo razinu više (5m). Na ovom dijelu potrebna je velika opreznost, posebno pri silasku.
Staza se zatim poravna i nastavlja po gornjem umjereno strmom padinu planine. Zatim pratimo razglednu stazu do vrha Rombona.
zemljovid staze - Rombon
Preporučujemo: izleti s istog izlazišta, slični izleti, panorama, knjiga dojmova
Slike:
Trdnjava Kluže - Rombon1
Trdnjava Kluže - Rombon2
Trdnjava Kluže - Rombon3
Trdnjava Kluže - Rombon4
Trdnjava Kluže - Rombon5
Trdnjava Kluže - Rombon6
Trdnjava Kluže - Rombon7
Trdnjava Kluže - Rombon8
Trdnjava Kluže - Rombon9
Trdnjava Kluže - Rombon10
Trdnjava Kluže - Rombon11
Trdnjava Kluže - Rombon12
Trdnjava Kluže - Rombon13
Trdnjava Kluže - Rombon14
Trdnjava Kluže - Rombon15
Trdnjava Kluže - Rombon16
Trdnjava Kluže - Rombon17
Trdnjava Kluže - Rombon18
Trdnjava Kluže - Rombon19
Trdnjava Kluže - Rombon20
Trdnjava Kluže - Rombon21
Trdnjava Kluže - Rombon22
Trdnjava Kluže - Rombon23
Trdnjava Kluže - Rombon24
Trdnjava Kluže - Rombon25
Trdnjava Kluže - Rombon26
Trdnjava Kluže - Rombon27
Trdnjava Kluže - Rombon28
Trdnjava Kluže - Rombon29
Trdnjava Kluže - Rombon30
Trdnjava Kluže - Rombon31
Trdnjava Kluže - Rombon32
Trdnjava Kluže - Rombon33
Trdnjava Kluže - Rombon34
Trdnjava Kluže - Rombon35
Trdnjava Kluže - Rombon36
Trdnjava Kluže - Rombon37
Trdnjava Kluže - Rombon38
Trdnjava Kluže - Rombon39
Trdnjava Kluže - Rombon40
Trdnjava Kluže - Rombon41
Rasprava o izletu Trdnjava Kluže - Rombon
Prikaži starije poruke
korl25. 10. 2018
miri, možeš li objasniti što je u njemu povijesno pogrešno? ili ti se samo ne sviđa?
ales5027. 10. 2018
Dokazano je da je bila džamija, bili su mješoviti narodi, najviše su se istaknuli Bošnjaci, što su dokazali, slava ide svim sudionicima koji su branili komadić naše zemlje, nitko nije išao radostan na frontu, naravno na početku su Nijemci mislili da će rat biti kratak do Božića, ali su se prevarili, rat nikad ne donosi pobjedu nego tugu i razaranje, i u Galiciji bismo se morali posvetiti našim poginulima i ostalim narodima, zato imaju animacije bojišta svake godine u spomen bitkama tamo
ales5027. 10. 2018
Korl ondje se svake godine održavaju animacije živih bitaka, kako su tekle, vojnici odjeveni u noše naroda, od Rusa do Austrijanaca, Bošnjaka, Slovenaca, kod nas je bilo na Kolovratu, to je sjećanje na sve poginule, ne samo paljenje svijeća i kapelice, Rombon je bio ključni branik vrlo važan za Talijane kao i za Austrijance, kao Škabrijel koji je bio zadnji neosvojen vrh, da je pao Talijani zajedno s Francuzima, Englezi i Amerikancima lako bi pregazili austro-ugarsku vojsku, istina je da se premalo radi za naše slovenske momke, slava im, samo to mogu reći, koji su se borili za svoju zemlju ne za Cara.
korl27. 10. 2018
no da, u tome se slažem s onim što kažeš.
Poanta je bila da zbog povećanog zanimanja stranaca u zadnjih godina (Rusi, Mađari, Bošnjaci) više pažnje posvećujemo njima, jer se možda nekome kod nas sviđa da dođe iz inozemstva medijsko zanimanje, prepoznatljivost i neki fondovi - a naše pretke potpuno zaboravljamo. To je za nas nažalost već prilično tipično
ales5027. 10. 2018
da tako je naš narod, tu nemaš što, ali stranci dolaze zbog palih vojnika na suprotnoj strani, zanimaju se za daleke pretke, naši vojnici i Bošnjaci i ostali narodi u austrougarskoj vojsci pali su u tisućama to je bila rat istrebljenja cijelih generacija mladih momaka i muškaraca, zato je sjećanje na njih tako važno, stranci to znaju, jer je naša zemlja čudovita i stvarno ima što vidjeti i doživjeti, sve imamo na kratkoj udaljenosti planine svuda okolo, oni su svjesni prvog rata kod njih i znaju puno o nama, kao moćnom i malom narodu,nasmeh
bbugari128. 10. 2018
"kao Škabrijel, koji je bio zadnji neosvojeni vrh, da je pao Italijani zajedno s Francuzima, Englezi i Amerikancima bi lako pregazili Austro-Ugarsku armiju"
Nije istina, klasično razmišljanje o svim važnim točkama fronte. To bi se moglo reći unaprijed i za Poldašnju špicu, Montaž, Črneljsku špicu, Čuklo, greben Vršič - Vrata, Krn, Batognicu, Svetu Goru, Banjsku planotu, Sabotin, Gorici, Doberdob... Ništa od toga nije bilo sudbonosno, ne bi bio ni Škabrijel.
ales5028. 10. 2018
slažem se, svaki vrh je bio važan ne samo Škabrijel, ali su Austrijanci obranili prolaz u unutrašnjost, ali što bi bilo da su probili frontu samo je pitanje, jer su imali rezervne zaklone na Štajerskom prvotno zamisljeno da bude fronta, ondje takve ogromne armade plus saveznika ne znam bi li Austrijanci izdržali psihološki, Talijani su imali još saveznike na fronti kasnije, onda još Amerikanaca i Francuza, totalna premoć.
bbugari128. 10. 2018
Bilo bi to kao kod proboja na Banjskoj planoti, povlačenje za par km do sljedeće obrambene točke. To vrijedi i za Rombon, sljedeća otporna točka bila bi Svinjak, BG ili Briceljk. Historiografska drama ovdje ne vrijedi. Da je bilo stvarno krvavo na Škabrijelu i na Rombonu, nema sumnje. mežikanje
ales5028. 10. 2018
da Talijani su bili loši vojnici, ali bilo ih je tisućama, onda još saveznici Francuzi, Englezi pa još Amerikanaca, kad su napali nemoguće da neka točka ne padne, iako su je s teškim žrtvama Austrijanci i ostali zauzeli natrag, bilo je krvavo svuda gdje su tukle pol tonske granate i bombarde, tu ne pomaže ni betonsko ni drugo sklonište, rat uništavanja naroda, Francuzi i Englezi i Amerikanci stavili im na raspolaganje ogromne topove, Svinjak kao vrh nije bio aktivan samo točka navodno s topništvom i snagom onda bi bila kriza da, Briceljk ne poznajem, srećom obranili sve napade, 12 soških bitaka bez pomoći vjerojatno Austrijanci ne bi izdržali, jer ih je bilo previše Talijana i naravno saveznika, bili su potučeni na Piavi tako AO kao svi i Nijemci, jer su ih dočekali i Francuzi i Englezi premoć u brojnosti tu nema šanse samo povlačenje.
cico28. 10. 2018
Ne, ne Aleš!!!! Što je s talijanskim Arditi, i također
kao topničari bili su u vrhu vojski, na početku
su direktno srušili Fort Herman kao danas šalješ
Tomahawka kroz krovni prozor!!
Malo se zna o sudbini AO vojnika, Austrijanci su bili
izuzeti, slavensko podrijetlo, koje su nakon zarobljavanja
na kraju rata deportirali na razne talijanske
otoke, gdje rijetko tko preživio, unatoč
raznim konvencijama koje su Italijani
potpisali!!! Pa Piava i podmukta diplomacija
u vezi razoružanja AO vojske je posebno
poglavlje!! I lijep pozdrav!!
ales5028. 10. 2018
Da, Arditi su bila specijalna jedinica, Italijani su imali prednost u oružju i brojnosti, istina je da su obje strane bile hrabre, i Arditi i pješadija i Austrijanci, ali žilavi su bili Bošnjaci a posebno Slovenci, jer su se borili za svoju zemlju, kao na kraju Italijani za svoju i pobijedili.
ales5028. 10. 2018
da diplomacija je stvarno posebno poglavlje, lp
ales5028. 10. 2018
ispravljavam se cico, bili su hrabri vojnici s obje strane, i talijanski i austrougarski vojnici, slažem se, bojeviti su bili svi koji su se borili u tom ratu, Lp
khribi30. 10. 2018
Zašto se spuštate u ideološke prepire? Zar nije dovoljno shvatiti da su ljudi uvijek u zarobljeni u neke ideologije za koje se borimo po naredbi onih koji nas vode. Prije svega je pravilno da ljudi poznaju povijest. Iako pod stranim jarmom, da smo bili u vrijeme 1. vojne sami, ozemlja sigurno ne bismo obranili. Politički korektno bi bilo i znati da je u Logu već stajala džamija. Ali ne da se spuštamo u političke teme. Samo da znamo...
bbugari130. 10. 2018
"Politička korektnost"??? Kakve veze ima to s planinama i planinskom poviješću? zmeden
B231. 10. 2018
Eh. Svuda su bila vjerska znamenja, kapelice, pa i crkvice i molitveni prostori u kavernama i na otvorenom gdje su se vojnici utočiili molitvama za preživljavanje svatko svom bogu. Dopustili su im sve - samo da su se klali...
malihodec1. 05. 2020
Dragi planinarski prijatelji, zanima me je li netko bio u zadnjih dana od Kluža na Rombon i kakve su razmere za hodanje (snijeg, led...???). Hvala na odgovoru i siguran korak
britof13. 05. 2020
10.05.2020, Iz Kluža u ranim jutarnjim satima krenuli smo prema Rombonu 2208 m.n.v. Vrijeme promjenjivo, čak malo kiše na putu. Staza lijepo ušetana naročito do 1313, dalje skoro nema snijega osim ispod vrha par fleka koje zaobilazite. Malo ispod vrha zgrabila nas je magla, tako da vidljivost ništavna. Vrh ima 2-3 m debelu snježnu kapu. Na povratku tik ispod vrha susreli smo 4 planinara, malo niže još jednog koji je skoro trčao gore. Bili smo malo prerano jer se zatim razvedrilo, ali ipak zadovoljni, na povratku smo sve pogledali. Do vrha slabije 4 sata.

malihodec17. 05. 2020
Britof, srdačno hvala za info.
winni18. 05. 2020
Ne znam tko određuje te standarde težine, ali ova staza bi trebala imati naziv barem DJELOVNO ZAHTJEVNA (LOŠE) OZNAČENA STAZA.
Taj dio gdje se obje staze (iz Kluža i iz Zavrzelna) spoje zahtijeva barem malo plešačkog znanja, nikako nije prikladan za djecu ili kućne ljubimce, kao što neki pitaju.
Svakako dio koji bi trebao imati barem 2 klinca, ako ne i par metara čelične užadi. Priznajem da sam i ja imao problema, mokre stijene od taljenja snijega samo su povećavale mogućnost lošeg zahvata i posljedično klizanja, pa sam oko 20m niže pronašao mnogo lakši prolaz između dvije stijene, gdje gotovo ne trebaš pomoć ruku.

[img>https://i.ibb.co/9cQMK9r/64646464646464646464.jpg[/img]

[img>http://shrani.si/t/1V/1U/sLcsDwD/1.jpg[/img]



Kroz šumu je teško promašiti markacije, na otvorenom su većinom isprane, osobito prema vrhu možeš ih pobrkati s prljavštinom na stijenama. Treba biti oprezan i pri silasku s vrha, jer staza silazi vrhom grebena, tik prije nje se u dolinu spušta dobro uhojena, ali neoznačena staza, koja je završila u hrpi snijega, pa sam se morao vratiti oko 250m. S obzirom na uhojenost svakako nisam bio prvi nasmeh

Vrha nisam dosegao jer je na više mjesta još snijeg, tražio sam i obilaznice ali sam jednom naglo naišao na jako duboku provaliju, pa sam se brzo spametovao i odustao.
TiZu25. 05. 2020
24.5. krenuli smo na Rombon. Pot je suha, naišli smo samo na jednu krpu snijega koju je vrlo lako zaobići (samo par metara presjekli smo dio puta gdje je krpa).
Markacije u gornjem dijelu staze treba doista obnoviti, posebno jer ima puno stazica koje su vjerojatno nastale istraživanjem povijesnih ostataka.
Prilikom silazanja treba dobro paziti da ne skliznemo s puta.
Enka13. 07. 2020
Jučer smo prešli navedenu stazu, ko vjetar hladi baš ugodna. Staza nam se činila nadsvaku lijepa, zanimljiva i raznovrsna. S oznakama i orijentacijom do vrha nismo imali problema. Slažem se, da bi staza zbog tog skoka(penjanja) kod spoja sa stazom iz Bovca trebala biti označena kao djelomično zahtjevna. U suhom nije tako strašno kao što kaže Winni, u mokrom pa je to svakako detalj koji - ako stazu ocjenjujemo po najtežem mjestu - zahtijeva oznaku djelomično zahtjevne staze (koju ova web stranica naravno poznaje i koristi).
marah13. 07. 2020
cca 100m prije se desno odvaja neoznačena stazica koja zaobilazi navedeni skalnati skok.
Enka13. 07. 2020
Marah, 100m prije u smjeru uspona?
di1. 08. 2020
Na zemljovidu na ovoj web stranici (http://www.hribi.net/zemljevid_poti.asp?id=414) nacrtana je staza koja predstavlja vezu malo ispod Rombona (nekamo malo ispod 2000 m n.v.) do vrhova V. i M. Ušje. Takva "lijepa" staza ipak se ne primjećuje (samo ona iz smjera Bovca ili Zavrzelno) se tu priključuje za stazu na vrh Rombona. Što je s tom nacrtanom stazom - postoji li stvarno, kako izgleda?
marah1. 08. 2020
Prije u smjeru uspona.
slika GPX trake iz prije dvije godine
gore: crvena staza (označena)
dolje: plava (koja ide mimo dijela gdje treba penjati)

http://freeweb.t-2.net/mi4/images/rombon.JPG
rensul1. 08. 2020
I ja sam danas otišao gore preko onog kratkog dijela gdje treba popeti se, natrag sam negdje nehotice skrenuo lijevo-propustio označenu stazu-i tako izbjegao penjanje. U smjeru gore ta staza počinje desno prije velikog zida na kojem je oznaka, malo prije nego dođemo na sedlo gdje je penjački dio.
Medvoščan17. 08. 2020
I mi s djevojkom smo se jučer na putu dol izgubili i zatekli se na ranije spomenuti neoznačeni put. U pomoć ako se još tko izgubi: pri silaznoj se nađeš na dobro utabanom ali nemarkiranom putu koji prvo prelazi livadu, zatim ide preko nekoliko kamenja (valuna), u završnom dijelu prolazi pod nekoliko metara visokim stjenovitim zidom, zatim se priključuje izvornom putu nekoliko metara ispod penjačkog dijela gdje se priključuje put iz Bovca. Traje oko 15-20 min i neka vrsta prečice koja zaobilazi penjački dio.
barbara.hribi16. 06. 2021 08:49:48
Bili smo gore te nedjelje, nikoga nismo sreli.zmeden Imali smo neke probleme s traženjem markacija odnosno staze, jer su markacije gore više na nekim mjestima još pod snijegom. Ali dereze na ovoj stazi više nisu potrebne (po drugim smjerovima vjerojatno još jesu). Treba paziti malo dalje od vidikovca, gdje je nekakav raskrižje (stijena) i staza za Rombon malo više od raskrižja skreće lijevo, iako je uhođeno i ravno naprijed (očito nas je tamo već dosta zabludilojezen), markacija je onda malo više.
U dolinu smo stigli dvostruko brže nego gorevelik nasmeh; istina piše da je to laka staza, ali je zbog duljine prilično naporna, osobito je stvarno potrebno imati sa sobom dovoljno tekućine i užine, jer se prema vrhu vučevelik nasmehvelik nasmeh... ali vrijedi, prekrasan poglednasmehnasmeh
winni26. 08. 2021 11:22:00
Inače lijep ali prilično zapušten vrh, veći dio godine u oblacima i magli. Markacije od točke 1313 dalje nisu doživjele modernizaciju zadnjih 20 godina, također bi u tom zadnjem penjačkom skoku bila potrebna užad ili označiti put do lakšeg prolaza oko 15 metara niže. Prije skoka je cijela kolekcija planinarskih štapova koje su pohodnici očito ostavili prije penjanja, natrag pak zbog očajno loših markacija promašili put i došli južnijom paralelom, i ostali bez štapova.
J.P.12. 09. 2021 19:31:23
Te štapovi su ili još uvijek gore ili je nova pošiljka stigla nasmeh Istina je da sada ima gomilu malenalih jele pri točki gdje se može zgrešiti. Srdačno preporučujem posjet Rombonu, pol staze prolazi kroz lijep, temperaturno ugodan šumark, gornji dio ide po padinama gdje pratimo povijest nakon čega nas sam vrh nagrađuje (ovisno o vremenu naravno) izvanrednim pogledima na sve strane. Lp
darinka417. 10. 2021 19:59:50
Danas smo Makssij i ja išli iz Kluža na Rombon. Bio je lijep dan. Toplo. Sedmoro nas je bilo na vrhu i dva psa. Hodili smo pola sata manje od pet sati. Vjerojatno i zato jer nije bilo vruće i lakše se hoda. Dva sata smo bili na vrhu na suncu i laganom vjetru.
Mini_Ini28. 10. 2021 14:14:42
Pozdrav, zar staza iz Kluža nije zatvorena? Kako je sa snijegom? Hvala i Lp,
sezana128. 10. 2021 19:06:59
Da, od 18.10.2021. do predviđeno 01.05.2022.
Darinka je Rombon posjetila 17.10.2021...
dvojnit21. 08. 2022 16:20:35
S trajanjem staze se možda malo precijenjuje. Za osjećaj, od donje tvrđave Kluže do Forta Hermanna je 1,2 km i stazu obaviš ako ideš stvarno vrlo polako i puno se ogledavaš, prije nego u pola sata. Kod Forta Hermanna na ploči službeno piše Rombon 3:30 (fotka 10). Dakle normativ bi mogao biti negdje 4 sata, onda svatko za sebe zna koliko je brži ili sporiji od normativa.

Što se tiče one stijene na fotki 37 nije mi baš jasno zašto su stazu provukli tamo preko. Inače za mnoge neće predstavljati ozbiljan problem, strah ili opasnost, ali moraš dobro pogledati gdje ići gore. Svakako ne tamo po sredini gdje je nacrtana crvena crta i oznaka, nego jedan metar lijevo. Neka manje pokretljiva osoba bi taj dio ipak mogla doživjeti kao ozbiljnu prepreku. Ali čitaj dalje.

Kao što je netko već napisao, i ja sam se vraćajući dolje (djelomično iz znatiželje, djelomično pod utjecajem komentara) oko 200 m prije one stijene, kod jedne špilje, umjesto ravno po označenoj, skrenuo lijevo niz obronak po neoznačenoj stazi i na kraju došao oko one stijene. Staza vodi preko utvrđenih položaja gdje ćete moći vidjeti dosta toga. Po cijelom Rombonu inače upadaju u oči ogromne zarđale konzerve, za koje sumnjam da su ostaci 1. svjetskog rata. Još manje razumijem kako je netko mogao biti toliko nepouzdan da ih je pokušao sakriti u pukotinu u stijeni među kostima palih ...

Kako god. Neoznačena staza se vraća na označenu bukvalno par metara prije one stijene s fotke 37. Ako vam dakle penjanje po stijeni izaziva nelagodu, vratite se par metara natrag do zadnje oznake. Tamo ćete na susjednoj stijeni vidjeti kameni kućicu i primijetiti neoznačenu stazu koja vas uz stijenu između oznake i kućice odvede preko utvrđenih položaja gore prema vrhu Rombona.

PS. Ako netko nedostaje tamnoplava jakna McKinley (zaboravljena je negdje na pola puta), došla je sa mnom dolje.
Kafetarca23. 09. 2022 20:27:14
22.9. prošla sam stazu od Kluža do Rombona. Kroz tunel sam hodala minutu i pol, instalirali su i svjetla koja se sama pale. Sama staza do Rombona je ugodna - kroz šumu se umjereno penje, isto tako kasnije kad izađeš iz šume. Rijetki su strmi dijelovi gdje se čovjek zamori. Gore sam išla preko slavnog kamenog skoka, koji nije ništa posebno, dolje sam slijedila oznaku i skok zaobišla. Na vrhu Rombona su prekrasni razgledi, ali sam ih divila manje vremena jer je vjetrovalo. Ukratko - Rombon iz Kluža je prekrasan, nenaporan izlet, posebno je fin posjet u mjesecima bez vrućine i pečenja... Za gore i dolje plus posjet Koti 1313 i Fort Hermann potrošila sam 7 sati. (ispravak, kad sam provjerila vrijeme po slikama - početak u 8 sati, povratak u 15:00)
miri24. 09. 2022 08:28:04
Ne, ne. Nije tako laka tura, barem ne za većinu. Već se vidi po proteklim satima.
Kafetarca24. 09. 2022 09:15:45
Pa tko zna, bila sam na turama koje su me apsolutno više iscrpile gore i dolje, zato je Rombon bio baš luštno iznenađenje. U glavi sam planirala oko 9 sati za cijelu turu, posebno jer sam posljednje vrijeme sporija, ali vidim da se da ekstra brzo gore, jer je jedan čovjek koji je krenuo malo za mnom bio gore barem pola sata prije mene. velik nasmeh
kozuc31. 10. 2022 17:37:31
Danas prvi put gore u lijepoj jesenskoj kulisi. Vrlo lijep, ali i vrlo naporan uspon jer napravimo skoro toliko visinskih metara kao na Triglav. Knjiga za upise na vrhu je puna, bilo bi lijepo da je zamijene. Tužno je i stanje oznaka iznad granice šume, vidi se da tamo vjerojatno markacista u 21. stoljeću još nije bilo. Srećom danas u idealnim uvjetima orijentacija nije bila teška.
Vrijeme: hodao sam tri sata, očito u dobrom ritmu za skoro 1700 visinskih metara. Prijatno iznenađen.
Tbs9. 05. 2024 18:11:17
Zdravo nasmeh Je li netko bio te dane na Rombonu? Kakve su razmere?
jax19. 05. 2024 17:29:06
Ako još nekome pomaže - uvjeti ok. Još ima par snježnih polja, osim dva uspio sam sve zaobići, ona dva su tako blaga da nema nekog problema. Na vrhu je nanos snijega još prilično velik, tako da pečat i knjiga za upise još nisu dostupni. Dva momka su se baš jučer za vrijeme mog posjeta latili odkopavanja, ali sam sišao prije njih, tako da ne znam jesu li uspjeli.
Tomaž002. 08. 2024 13:39:12
A je staza do Rombona u redu, i pečat na vrhu? Hvala
Tajka6711. 08. 2024 08:06:33
Jučer prohođena staza, start još u tami. Sa svim pauzama dobrih 5 sati gore. Ljepa označena staza, puna povijesti. Taj prolaz preko stijene nije previše težak. Žig je na vrhu, ali se loše odbija, nema knjige za upise
Klavdija6925. 08. 2024 13:37:31
Zdravo, jučer smo s prijateljicom bile gore-Rombon iz Kluža. Staza je prilično slabo označena, zarasla, nema knjige za upise, žig je dosta istrošen. Ali smo sretne što smo bile gore. Zna li netko koliko traje kružna staza? Voljela bih ići još jednom, ali se ne bih vraćala istim putem. Hvala
miri25. 08. 2024 15:08:05
Žao mi je da su žig i knjiga za upise jedini motiv za posjet planinama.
bo_zl25. 08. 2024 17:45:35
Miri, tko kaže da su jedini motiv? I mene smeta ako ih na vrhu nema. PZS kaže da se upisujete u knjige, u slučaju nesreče i pretraživanja to može koristiti. Kamo se upisati kad knjige nema? Žig s vrha ima i neku simboliku, ne svatko ga može odštampati.
dvince17. 08. 2025 11:25:09
Označena staza preko tog kamenog skoka na raskrižju spada pod zahtjevne staze i mnoge odbija od vrha. Ne razumijem zašto nisu proveli označenu stazu dolje kao što su već drugi spomenuli.
Evjuna19. 10. 2025 20:13:46
Pot je svježe očišćena (porezano ruševje i ostalo šavje), u gornjem dijelu su markacije obnovljene i skalni skok ima označen "obvoz".
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići