Planinski venci / Julijske Alpe / Vogel / Ski hotel Vogel - Vogel (mimo zgornje postaje sedežnice Zadnji Vogel)

Ski hotel Vogel - Vogel (mimo zgornje postaje sedežnice Zadnji Vogel)

Ishodište: Ski hotel Vogel (1540 m)
Širina/Dužina: 46,2758°N 13,8358°E
Ime puta: mimo zgornje postaje sedežnice Zadnji Vogel
Vrijeme hodanja: 2 h 30 min
Zahtijevnost: djelomično zahtjevan označeni put
Visinska razlika: 382 m
Broj slika: 58
Broj komentara: 22
Pristup do ishodišta:
S autoceste Ljubljana - Jesenice idemo do izlaza Lesce i pratimo cestu prema Bledu i dalje prema Bohinjskoj Bistrici. Nastavljamo vožnju prema Bohinjskom jezeru (Ribčev laz), gdje dolazimo do raskrižja, gdje nastavljamo ravno lijevom (južnom) stranom jezera u smjeru Ukanca i slapa Savica. Tim putem idemo do donje stanice žičare na Vogelu, zatim kupujemo kartu i žičarom idemo do gornje stanice koja je početna točka naše ture.
Opis puta:
Kada izađemo iz gornje stanice žičare, idemo desno prema planinarskom domu Merjasec. Do njega dolazimo nakon 100 metara hoda.
Kod planinarskog doma nastavljamo stazom u smjeru Vogela, Šija i Rodice. Staza se u početku lagano spušta po skijaškoj stazi, a zatim nas dovodi na mali neizrazit prevoj gdje se staza odvaja desno prema Zlatorogu. Nastavljamo lijevo po lošoj cesti, gdje nema nikakvih oznaka, a malo dalje nailazimo na buktinju. Kolovoz se počinje uspinjati i skreće blago desno. Malo dalje kolovoz ima raskrižje ali se lijevo strmo i desno blago brzo spaja. Zatim s desne strane uočavamo križ, gdje se lošija cesta izravnava i dovodi nas do križanja na manjoj zaravni.
Ovdje s desne strane vidimo gornju stanicu dvosjedežnice Zadnji Vogel. Idemo na skijašku stazu koja se počinje spuštati i ubrzo skreće lijevo. Naš put se spušta do desnog zavoja skijaške staze, gdje je napuštamo.
Nastavljamo ravno, gdje uočavamo lijepo utabanu stazu koja se isprva lagano a zatim sve strmije uspinje. Staza se uspinje do raskrižja, gdje se spaja sa stazom ispod Orlove glave. Tu idemo u smjeru Komna, a staza se počinje spuštati. Nakon toga staza dobiva dobar tempo i počinje se lagano uspinjati. Malo dalje dolazimo do raskrižja gdje nas putokaz za Vogel usmjerava lijevo prema gore. Staza se ovdje počinje uspinjati i preko točila nas dovodi na usjek Škrbina, koji je najniža točka između Primorske i Gorenjske od Mangarta do Črne Prsti (ako ne računamo Vršič). Na usjeku Škrbina, gdje se spaja staza ispod obronaka Šije, otvara se pogled na Primorsku.
Nastavljamo desno po grebenu koji se strmo izlaže prema gore. Slijedi najteži dio staze, prelazimo kratku strminu bez osigurača. Naprijed prelazimo vododerinu nakon čega problemi nestaju. Ispod gornje padine Vogela prelazimo sipare, a zatim se staza uspinje travnatim padinama do sedla između Vogela i Vrha Krnica. Od sedla do vrha potom slijedi još pet minuta hoda po panoramskom nezahtjevnom grebenu.
zemljovid puta - Vogel
Ob poti: Planinska koča Merjasec (1535m)
Možemo produžiti putovanje na sljedeće destinacije: Črna prst, Vrh Krnic
Preporučujemo: izleti s istog polazišta, slični izleti, panorama, upisna knjiga
Ski hotel Vogel - Vogel1
Ski hotel Vogel - Vogel56
Ski hotel Vogel - Vogel57
Ski hotel Vogel - Vogel58
Rasprava o izletu Ski hotel Vogel - Vogel (mimo zgornje postaje sedežnice Zadnji Vogel)
Gost20. 08. 2007 00:00:00
V soboto 18.avg.2007 je bila megla, a vseeno smo se od koče Merjasec odpravili proti Voglu, da osvojimo njegov vrh.Markacije so zelo slabe oz. jih sploh ni in kljub karti in dodatni karti, ki smo jo dobili v koči Merjasec se nismo mogli orientirati, tik pod Šijo smo puščico in zastarelo markacijo vendarle našli, in skušali pot nadaljevati, vendar je bila megla tako gosta, da nismo bili več prepričani ali res gremo v pravo smer, da bomo imeli dovolj časa, da opravimo celotno turo in smo se vrnili.Vso kritiko tistim, ki bi morali poskrbeti za dovolj jasne markacije.Srečali smo še dve skupini planincev, ki so naleteli na iste težave.Smo dolgoletni člani Planinske zveze Slovenija.
Mislim da ste sami krivi.V mehli ma pogorju Vogla.Vsak izkušen planinec bo vedel da na terenu ki ga ne poznaš v megli namaš kaj početi.Bodite srečni da se je vse dobro izteklo.Če ste člani PZS to še ne pomeni da ste izkušeni,.
Ko naletim na slabo vzdrževane markacije in se hočem ujeziti, se kmalu potolažim, ko se spomnim, kakšne so oznake napr. v Italiji in postanem hvaležen, da živim v naši deželi, kjer so gorske poti dostopne skoraj vsakemu. Res ne vemo kaj imamo!
Pi_is_exactly_37. 10. 2012 00:00:00
Včeraj je na vrhu manjkal žig! Na srečo se ga je pa kasneje le dobilo v koči na planini Razor. Tistemu, ki ga je vzel pa tole: "Nice try asshole!"
balon5. 07. 2014 00:00:00
Ali je poskrbljeno za zig, se ta nahaja na vrhu?

Pozdrav,

možiček5. 07. 2014 00:00:00
3 tedne nazaj je žig bil
balon5. 07. 2014 00:00:00
Zaradi strahu pred sedeznico ( zelo slaba izkusnja) me zanima ali se da priti z avtom di Ski hotela, ce da bi prosil za navodila ( kako priti do sem), ter v kaksnem stanju je cesta.

Hvala in lep pozdrav,

GregorC5. 07. 2014 00:00:00
Ne.
sirt16. 07. 2014 00:00:00
Balon
Saj do Ski hotela ne vozi sedežnica ampak gondola(kabina za okoli 80 oseb)v katero vstopaš in izstopaš v mirujočem stanju.Sedežnica vozi naprej od Ski hotela.
julika6. 07. 2014 00:00:00
Najbližji dostop do ski vogla je, če se zapeljete do planine storeča raven,od tam je pa še uro hoje
balon6. 07. 2014 00:00:00
Torej, ce prav razumem do izhodisca te ture pelje gondola? Ce da juhuuuuu.

Lep pozdrav
valerija1126. 07. 2014 00:00:00
Ja,Balon. Kar z gondola do Ski hotela,pol pa veselo pot pod noge. Do vrha krasna tura,prava uživancija. Srečno
balon7. 07. 2014 00:00:00
Hvala in varen korak v nasih prelepih gorah.

kanin44425. 08. 2014 00:00:00
zelo lep izlet ravno prav dolg. Škoda le, da na vrhu ni blazinice za žig
frutabela22. 07. 2017 00:00:00
Katastrofa od oznak in opisa poti. Poleti, ko večina naprav na smučišču ne obratuje in si prvič na Voglu, ne moreš kar sam ugotoviti, kje je dvosedežnica, kje potekajo smučarske proge in podobno. Oznake, kjer se razcepi pot proti Voglu in proti Šiji, bi lahko bile bolj jasno označene. Markacij je toliko, da se ravno izgubiti ne moreš, če pa načrtuješ obisk točno določenega vrha, pa potrebuješ res dober občutek. Nekaj časa sva sledila opisu poti, ki pa kmalu postane nejasen. Zato sva začela slediti markacijam, ki so naju pripeljale na vrh Šije, misleč, da sva na vrhu Vogla, tako kot vsi ostali pohodniki, ki so se takrat znašli z nama na vrhu. Šele po analizi poti doma sva ugotovila, da sva bila dejansko na vrhu Šije in ne na Voglu. V hribih sva skoraj vsak vikend, tako da imava precej izkušenj s pohodništvom in sledenjem markacijam in se nama kaj podobnega doslej še ni zgodilo. jezen Glede na to, da so bili v zmoti tudi ostali pohodniki na vrhu, sva mnenja, da bi bilo potrebno bolje označiti razpotja.
Daaam24. 07. 2017 00:00:00
Zemljevid v nahrbtnik pa bo..
miri24. 07. 2017 00:00:00
Še lansko leto je bilo lepo označeno.zmeden
margu5025. 07. 2017 00:00:00
Bila letos, brez težav dosegli Vogel. Če si malo ogledaš zemljevid in kaj prebereš na Hribi.net, ti mora bit skor jasno, že po času hoje, da prvi vrh ni Vogel.
GregorC25. 07. 2017 00:00:00
Temu se reče slaba priprava na turo. Markacij dovolj, označeno je dovolj, da pa na mesto na Voglu pristaneš na Šijieek, ne vem no. Sploh če si skoraj vsak vikend v hribih se ti to ne bi smelo zgoditi. Razen če vedno zgolj slepo slediš markacijam, potem pa kamor prideš prideš. Brez občutka za smerzmeden
maks5714. 08. 2017 00:00:00
V soboto sva bila z ženo na Voglu. Kljub močnemu vetru čudovita tura v fantastični pokrajini.
Ne morem pa verjeti podatku o višinski razliki. Govorim na pamet, toda podatku o 500 m prehojene nadmorske višine preprosto ne morem verjeti. Mislim, da sva prehodila veliko več.
miri14. 08. 2017 00:00:00
In zakaj ne bi verjela uradnim podatkom?
Enka14. 07. 2019 00:00:00
Lepa pot, dobro označena in na grebenu zavarovana, edino na razpotju Šija/Komna (napisi na kamnih) je treba vedeti, da sledimo poti proti Komni. Razen tukaj nimaš kje zgrešiti. Je pa na poti precej spusta (ki je nazajgrede vzpon), tako da se na koncu kar nabere nekaj višincev, moja urca jih je danes v obe smeri namerila 750.