Planinarenje

Planinarenje

Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Julijske AlpeBavški Grintavec / Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec
   Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec (čez Kanski preval)  
Vrijeme hodanja: 4 h 45 min
Ishodište: Flori-Zadnja Trenta (900 m)
Cilj: Bavški Grintavec (2347 m)
Visinska razlika: 1447 m
Visinska razlika (po putu): 1447 m
Zahtijevnost: veoma zahtjevan označeni put
Zahtijevnost skijanja: veoma zahtjevno
Zemljovid: TNP 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto): šljem, komplet za samoosiguranje
Preporučljiva oprema (zima): šljem, komplet za samoosiguranje, cepin, dereze
Opis puta:
Opisana pot je od 18.7.2016 dalje ZAPRTA zaradi skalnega podora v zgornjem delu poti.
S parkirišča se usmerimo na spodnjo cesto v smeri Bavški Grintavec. Cesta sprva poteka po dolini po desni strani Suhega potoka, kmalu pa prečimo strugo potoka in cesta preide v stezo. Pot nato poteka večinoma skozi gozd in nas pripelje do križišča, kjer se usmerimo desno za oznakami Bavški Grintavec. Levo pelje pot proti Zapotoškim slapovom. Ponovno prečimo potok in se pričnemo vzpenjati po strmih pobočjih nad dolino Zadnje Trente. Pot nato večkrat preči strme hudournike in v pomoč nam je tudi nekaj varoval. Pot se kmalu umakne strmim pobočjem nad dolino in nas skozi gozd pripelje do Planine Zapotok. Na planini pot zavije nekoliko v levo in se prične vzpenjati skozi redek gozd. Kmalu izginejo še zadnji macesni in odprejo se nam čudoviti razgledi na Jalovec, Bavški Grintavec ter vrhove nad dolino Zadnje Trente. Pot se nato vzpenja čez travnata pobočja in nas pripelje do melišč pod Bavškim Grintavcem. Tu pridemo do razpotja, kjer se usmerimo desno proti sedlu Kanja. Pot čez sedlo Kanja na Bavški Grintavec je ena izmed najtežjih poti na območju Slovenije, zato je zelo priporočljiv sestop po levi nekoliko lažji poti. Nadaljujemo čez melišče pod stenami Bavškega Grintavca, nato pa pot zavije rahlo v desno in se prične vzpenjati proti sedlu Kanja na katerem pridemo ponovno do razpotja. Usmerimo se levo, desna pot pa pelje proti Bavšici. Kmalu pridemo do vstopa v plezalni del poti. Najprej nas pot ob jeklenicah pripelje do navpične stene po kateri plezamo s pomočjo skob. Ko priplezamo do skalnega previsa zavije pot v levo in nas preko rahlo previsnih prečnic pripelje do grebena. Pot po grebenu je še naprej zelo izpostavljena in nas kmalu pripelje do križišča, kjer se nam z leve priključi omenjena lažja pot. Pot se ponovno strmo vzpne in postaja vse bolj krušljiva. Pot nas nato vodi čez ozke prehode in kmalu zavije desno strmo navzgor, kjer se vzpenjamo s pomočjo nekaj skob in klinov. Do tu je pot tudi dobro zavarovana z jeklenico, ki pa je namenjena predvsem varovanju in vam bo v kolikor ne uporabljate samovarovalnega kompleta marsikje bolj v napoto kot v pomoč. Od tu sledi še nekaj lažjega plezanja brez varoval po zelo krušljivem pobočju proti vrhu, ki nas nagradi s čudovitimi razgledi na vse strani.
Pristup do ishodišta:
Iz Kranjske Gore se čez prelaz Vršič peljemo proti Bovcu ali obratno, a le do 49. serpentine vršiške ceste (v bližini vasi Trenta). Tu se usmerimo na stransko cesto v smeri izvira reke Soče. Cesta nas po krajšem vzponu hitro pripelje do parkirišča pred kočo pri izviru Soče, a mi nadaljujemo levo čez most in cesti naprej sledimo do parkirišča na koncu ceste (ob parkirišču opazimo planinske oznake za Bavški Grintavec, slapove Suhega potoka in Jalovec).
Pokraj puta:
Planina Zapotok (1385m), Kanski preval (2030m)
Prosječna ocjena izleta: 8,4/10  (br. glasova=7)
Ocjena izleta: 10  
Slike:
Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Flori-Zadnja Trenta - Bavški Grintavec
mbohinc2     
23.6.2008
Nedeljski izlet na Bavški Grintavec čez sedlo Kanja je bil eden najbolj bombastičnih do sedaj,primerjam ga mogoče lahko samo z Rjavino.Edino kar pa je moteče na tej poti je krušljivost terena,kar ti po adrenalinski plezariji ni ravno v navdušenje!Metanasmeh
knap4227     
24.6.2008
Zanima me koliko snega je še na poti.
francihabjan     
15.9.2009
Pozna kdo, kakšne so razmere sedaj . Bi šel ta vikend gor.nasmeh
aljoša1     
15.9.2009
Mislim, da letos ne bo več za v visokogorje. Na Kredarici je zdaj približno 5 cm snega. Pa tudi ta vikend ni ravno obetaven.
aljoša1     
15.9.2009
http://www.arso.gov.si/vreme/napovedi%20in%20podatki/kredarica01.html
viharnik     
15.9.2009
Kaj ga pa biksate.V gore se hodi čez celo leto,še posebej pozimi,ko temperatura za hojo pade na idealnih -10°C.
aljoša1     
15.9.2009
Seveda se hodi v gore tudi pozimi, a z ustrezno opremo.
francihabjan     
16.9.2009
sneg pa res ni ovira cool
aljoša1     
17.9.2009
Po mojem snega ni več gor, zdej samo vprašanje z vremenom.
vilca     
4.10.2009
Danes sem bil gor čez Kanjo(1 liga).Cel dan sonce,o snegu ni sledu.Od ferate naprej je teren krušljiv,če je večji obisk je potrebno paziti(čelada obvezna).nasmeh
maiden     
4.10.2009
gor sem bil prejšnji teden in da, pot je zelo krušljiva. Zanima me kakšna je ta ferata čez Kanjo, mislm a je "hard" velik nasmeh
Okmodko     
21.2.2011
Šel sem gor pri trinajstih letih in se enostavno podelu v hlače! Še posebno ko sem bil na navpični ravni steni. Kakšen klin več nebi škodil na krušljivem delu. Prehodil sem že skoraj vse hribe v Sloveniji,ampak tale me je pa fajn prestrašu. Al sem bil pa še premlad,ker zdej nikol ne doživim tazga adrenalina.
gams777     
16.10.2011
Razmere na današnji dan iz Zadnje trente čez Kanski preval so bile v redu, ponekod sicer nekaj snega, a cepinov in derez nismo potrebovali. Ta pot je bolj senčna in bolj plezalna, mogoče primernejša za poletne dni. Pot iz Soče pa je bolj sončna in manj plezalna - sedaj v jeseni je izjemnih barv in toplo priporočam.

Če bi kdo mogoče hodil čez Kanski preval ali po direktni, smo na tem razpotju (direktna in Kanski preval) v manjši skalni luknji pustili pohodniške palice... če jih kdo prinese v dolino ali pusti pri domačiji Flori, dobi za pico in pivo! nasmeh

pa še nekaj slik z opisane poti:
[img>http://photoupload.org/uploads/13187955071.jpg[/img>
[img>http://photoupload.org/uploads/13187955072.jpg[/img>
[img>http://photoupload.org/uploads/13187955073.jpg[/img>
[img>http://photoupload.org/uploads/13187974091.jpg[/img>
[img>http://photoupload.org/uploads/13187974092.jpg[/img>
[img>http://photoupload.org/uploads/13187974093.jpg[/img>
miranm     
30.6.2012
Pozdravljeni,
Ker se na omenjeno goro odpravljava z ženo jutri, me zanima kako je kaj z varovali na omenjeni poti.

Hvala in lep planinski pozdrav.
miranm     
2.7.2012
Včeraj sva se z ženo odpravila po omenjeni poti na Bavški Grintavec. Pot do sedla Kanja se vleče kot jara kača. Od tu naprej pa se težavnejši del poti komaj začne. Sledi vzpon po skobah in ob jeklenicah po zelo izpostavljenih krajih (samo za izkušene in nevrtoglave pohodnike)do grebena, kje se nam priključi lažja pot.
Sledi še en vzpon ob pomoči varoval, ker je pobočje do vrha zelo krušljivo priporočam res skrajno previdnost, tako pri vzponu kot pri spustu v dolino. Strinjam se z opisom na Hribi.net, da je pot čez sedlo Kanja ena izmed najtežjih na območju Slovenije. kjub temu, da je bila tura zelo dolga, temperature zelo visoke, polno adrenalina si bil na vrhu poplačan s čudovitimi razgledi.

Srečno in varen korak.
ljubitelj gora     
5.8.2012
Šel danes krožno pot, povratek po težji proti sedlu Kanja, padajoče skalce, samo da nekdo tik pod vrhom mal sproži že leti dol cel plazeekvarovala so ponekod malo slabša, ponekod bi blo dobro kakšna jeklenica več, klin, ampak se da le previdno.
goba12     
9.8.2012
pot prehodil 4.5.2012. štartali pa smo iz Bavšice. pot navzgor je malo zaraščena toda se zelo hitro vzpenja. do sedla kanja je pribljižno 2.30 do 3h hoje. zjutraj je fajn ker hodis do kanje po senci.
Plezalni del poti navzgor je bomba! od kanje 10 metrov naprej je malo previsa izpostavljenost,... ti kar nabije adrenalina. čelada je p obvezna ker je zeloooo krušljivo samovarovalni komplet je pa tut fajn ce ga mas. za povratek pride pravvelik nasmeh
sportnick     
19.8.2012
Danes smo se vzpeli na Bavški Grintavec. Gor čez Kanski preval, dol po direktni poti. Pot je za moje pojme ena lepših, vzpon čez Kanski preval pa nudi zadovoljstvo tudi tistim, ki radi malo poplezmo. Varovala so v dobrem stanju. Čelada je seveda obvezna. Mi smo imeli tudi samovarovalne komplete. Se pa strinjam s predhodniki, da je Bavški Grintavec ena najbolj krušljivih gora, zlasti zadnji vzpon pred vrhom, ko se kamenje kruši ob skorajda vsakem koraku. Zato je potrebna posebna previdnost, zlasti zaradi varnosti tistih, ki hodijo pod nami. Na srečo nas danes na poti ni bilo prav veliko.
Tinca5     
26.8.2012
Bila v petek, gor čez Kanski preval in dol po direktni. Lepa, pa tud adrenalinska pot. Na poti je potrebno kar paziti na kamenje, sploh ker je še kdo spodaj. Kakšne gneče pa ni v tem koncu, sem zjutraj omedla vse pajčevinenasmeh in ob 9 stala na vrhu.
dunjo     
30.8.2012
Smo bili v torek na BG, gor skozi Kanjo in dol po direktni.Moja do sedaj najbolj adrenalinska tura.Kakšno varovalo v zadnje pol urce res ne bi škodilo.Ne vem zakaj na izhodišču piše 6h in pol, nas je malo prestrašila tabla.Mi smo za turo potrebovali dobre štiri ure.V kratkem se odpravljamo na Hanzovo na Prisank, pa me zanimajo malo primerjave med tema dvema turama.Hvala in lahek korak
miri     
30.8.2012
Nič hudega,če ste prišli prej.V torek je bil krasen razgled,seveda,če se vam ni mudilo v dolino.
ljubitelj gora     
30.8.2012
Težko je primerjat omejeni poti, obe sta zelo zahtevni, vrjetno vas je zmotil BG, ker pod vrhom se vse kruši, je velik drobirja, greben nad Kanjo pa je zračen in kakšen klin manjka, Hanzova pa je dolga pa tud zračna, pred Hudičevem stebru pot zavije desno po policah in potem gor, tam pazite, če bodo pred vami kakšni gorniki, raje počakat.
klavdy6     
14.8.2013
Kakšna je primerjava poti na BG s potjo Okrešelj-Mrzla gora? Hvala
trma555     
14.8.2013
Men je prbližn enako, mogoče je na BG kanček težja, za obe pa velja čelada in polna mera pazljivosti.
dprapr     
14.8.2013
Na BG je bolj zavarovana in bolj krušljiva in neprimerno daljša!
mailman     
22.7.2014
Zdravo! Za jutri me zanima vremenska napoved, ima kdo natančno in zanesljivo napoved za to goro?
julya     
22.7.2014
Zakaj pa obstaja portal hribi.net?zavijanjezocmi:klikneš seznam gora/Bavški Grintavec/vremenska napoved. Najbolj podrobna, kar je možno!
sirt1     
22.7.2014
Vendar manjka pomembna postavka-veter!
Jutri dopoldne (Kanin)52 km/h
ajax     
23.7.2014
mailman,pa ti si care!velik nasmehzmedeneekjezik
mailman     
23.7.2014
Julya, ta napoved ni nujno točna, me je že zaj....o, prav tako ARSO danes!!! Nekateri imajo link sosednjih vremenskih postaj ki so bolj točne. Hvala za odgovore!!!
Dkrepfl     
12.8.2014
Pozdrav, kdo ve ali so na poti še kakšna snežišča in koliko jih je? V soboto imam namen it po direktni gor, pa nimam zimske opreme.... So palice dovolj? Hvala za info
IgorZlodej     
12.8.2014
S palicami si na vrh B.G. nimaš kaj pomagati, ker rabiš obe roki.
som69     
12.8.2014
Dva, tri snežišča, ki so na poti so trenutno za prečenje neproblematična.

https://picasaweb.google.com/114655532908699064373/BavskiGrintavecMaliGrintavecVrhBrda?authuser=0&feat=directlink
zlatica     
12.8.2014
som69, zelo lepe slike, moti me le ena malenkost, da pišeš Kanski preval namesto Kanjski! Malenkost, a ne čisto nepomembna. Sorry!
zlatica     
13.8.2014
som69, še enkrat se javljam na isto temo...Malo vzamem kritiko nazaj, ki sem ti jo namenila, kajti prav ta "malenkost" me je začela tako zanimati, da sem šla pogledat različno literaturo, zemljevide in ugotovila, da v tem primeru ni nikjer zaslediti velike doslednosti. Na eni strani imamo sedlo Kanja z "j", (to je razvidno tudi iz 2 tvojih slik, ko so oznake na skali),na drugi strani pa Kanski preval brez "j", kar je popolnoma nelogično, saj sedlo oz. preval izhaja od beseda Kanja - bližnjega vrha (1846m). Mislim, da je ta nedoslednost pri poimenovanju sedla nastala, ker so ljudje začeli opuščati pri pridevniški obliki "kanjski" črko "j", ker je pač to večini bolj enostavno in zaradi površnosti. Zame zanimivo bi bilo to razlago zvedeti od kakšnega lingvističnega poznavalca, ki se spozna na poimenovanja gora, kot se je n.pr. Stanko Klinar. Pa bodi z moje strani zaenkrat dovolj o tem.
molekk     
17.8.2014
Po današnjem vzponu na BG bi opozoril na skale 100vm pod vrhom, ki kar čakajo na
pot v dolino. Preko njih namreč napreduješ navzgor.
darinka4     
29.10.2014
27 oktobra sem bila na Bavškem Grintavcu . Je ostalo dosti snega. Više v steni je bil ponekod poledenel . Čez sedlo Kanja sem srečno preplezala . pravi užitek. Nato vrh . VREME krasno ,jaz pa čisto sama ,ta dan ni bilo nikogar. Za spust sem se odločila , znežena-nasmeh
darinka4     
24.5.2015
Rada grem ,na tale lep vrh ,sama skoraj zmeraj.Uživam v neokrnjeni naravi.Pa nekako moram premagati strah ,pred padajočim kamenjem ,tik pod vrhom.Dvakrat se mi je zgodilo ,ob sestopu. Samo čakaš lahko ,kaj bo. Srečen konec.Uživam v plezanju v sedlu Kanja. Ne potrebujem samovarovalnega kompleta , le moč rok in nog. , pa misel ,da si čisto sam ,in ti nihče ne more pomagati.Ampak vrh poplača ves trud ob vzponu.
Branee     
25.5.2015
Mislm keri stavki iz njih kar buhti tvoja asocialnost. Lej ti dve tvoji objavi:

29.10.14 - text..VREME krasno ,jaz pa **čisto sama** ,ta dan ni bilo nikogar. text..

24.5.14 - Rada grem ,na tale lep vrh ,**sama skoraj zmeraj**. text..Ne potrebujem samovarovalnega kompleta , le moč rok in nog. ,** pa misel ,da si čisto sam ,in ti nihče ne more pomagati**. text..

PS: dons je vec naroda zuni (lep vreme), sam opozarjam, da ne bos cist sama.. zavijanje z očmi
ljubitelj gora     
25.5.2015
Samovarovalni komplet je priporočen, ne pa nujen, tudi sam sem veliko takih in podobnih plezalnih preplezal, ampak so mi ljubša brezpotja, no kakor kdaj.
CarpeDiem247     
16.8.2016
Včeraj smo osvojili BG iz smeri izvira Soče. Vzpon preko Kanje in potem spust z vrha po direktni oz. 1 kolega je šel kar v vas Soča, ker se je odločil za lažjo opcijo spusta.

Ta objava ni mišljena kot vabilo oz. spodbuda za hojo po uradno zaprti poti, vendar pa lahko iz prve roke povem, da so jeklenice in klini nepoškodovani, je pa po skalah veliko drobirja in naloženih skal/kamenja. Torej previdnost nikakor ne bo odveč, je pa zadeva realno izvedljiva, brez alpinističnih vložkov, če si jih ne zaželite.
B2     
16.8.2016
Bi bilo fanj priložiti kakšno fotografijo kritičnega odseka...
M&P     
23.6.2017
Vem da je pot uradno še vedno zaprta, vseeno pa razmišljam o izletu iz bavšice prek sedla kanja in povratek prek Vrh Brda, pa me zanima ali je kdo pred kratkim hodil kaj tam okoli glede na to, da je CarpeDiemova objava o stanju stara že skoraj eno leto?
darinka4     
23.6.2017
Lani 19.-6 sem šla gor in tudi dol čez sedlo Kanja. Precej grušča je bilo na poti in nekaj snega. Pot čez sedlo pa je vsaj pravijo ena težjih in precej zračna. Proti vrhu v zadnjem delu poti je nevarnost , da se sproži kakšen kamen. Sem že dobila pošiljko, na srečo mimo glave. Zato , če se odpravljate gor bodite pozorni.eek
Rabraminca     
2.7.2017
Še je precej nevarno v grapi tik pod vrhom, bo pa letos zvezna akcija obnove tega problema.
jaksetici     
28.8.2017
Bil na vrhu v soboto, 26.8.2017. Izhodišče dolina Bavšice mimo planine Bukovec, čez Kanjsko sedlo na vrh in potem preko Malega Grintavca nazaj proti Planini Bukovec in po soteski Tesna nazaj na izhodišče.
Pot čez Kanjsko sedlo je po mojem skromnem mnenju ZELO(!) nevarna in ni za slabo pripravljene hribolaznike! Samovarovalni komplet zelo zaželen, čelada pa sploh!
Glede na to, da je pot čez Kanjsko sedlo zaprta že od lanskega julija in zaradi splošne nevarnosti bi morali na tej poti FIZIČNO preprečiti prehod, dokler se le-ta ne sanira. Konec koncev je gora vpisana v Razširjeni slovenski planinski poti!

Za poplačilo vsega truda, ki si ga vložil v to, da si prišel na vrh, seveda ni nikjer žiga! Super, fino! Zanima me, koliko mesecev, let se že ve za vse te pomanjkljivosti, pa se ne premakne prav nič?!

Bolj kot na vse to, pa sem razočaran nad stanjem poti od vrha po grebenu do M. Grintavca in potem naprej v dolino Bavšice. Namreč, stanje markacij je milo rečeno KATASTROFALNO! Dvomim, da so bile kaj obnovljene v tem stoletju. Če že najdeš kakšno, je le-ta v zelo slabem stanju, barve zbledele, veliko se jih je zgubilo zaradi raznoraznih podorov skal itd. Sam sem najmanj 3x zašel iz smeri. Šele po večih poskusih in pogledih iz več smeri sem uspel najti dostojno označbo, ki me je peljala naprej. In to ob sončnem vremenu! Kaj bi šele bilo, če bi se pojavile meglice...???
Naj povem, da so označbe v Kamniško Savinjskih alpah lahko vzor, kako se označuje poti. O kakršnih koli križiščnih tablah pa lahko v tistem predelu le sanjamo.
darinka4     
2.9.2017
Kako pa je bilo proti vrhu? Torej zadnji del vzpona. .?Tam rad leti kakšen kamen.
jaksetici     
12.9.2017
darinka4, ne bom rekel, da je čelada obvezna - če se imaš vsaj malo rad in hodi kdo pred tabo, je ZELO priporočljiva. Sam sem jo nabavil pred kratkim in moram priznati, da me sploh ne moti. Konec koncev imamo zdaj že pri vsakem športu čelado, tako da...

Lep pozdrav,
I.
Za objavu komentara se morate prijaviti:
Ime korisnika:
Lozinka:
Zapamti lozinku:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se najprije registrirati
Copyright © 2006-2015 Hribi.net, Planinarenje