Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Julijske AlpeBlejska koča na Lipanci / Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci
Vrijeme hodanja: 1 h
Ishodište: Planina Zajavornik (1292 m)
Cilj: Blejska koča na Lipanci (1630 m)
Visinska razlika: 338 m
Visinska razlika (po putu): 338 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: nezahtjevno
Zemljovid: TNP 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima):
Opis puta:
S parkirišča se usmerimo na peš pot v smeri Blejske koče. Pot, ki se sprva zložno vzpenja skozi smrekov gozd nekoliko višje preči gozdno cesto, za katero se nam kmalu z leve strani priključi pot od spomenika NOB (Pri Rupah). Precej široka pot, ki ves čas poteka v objemu smrekovih gozdov, pa nas višje pripelje do naslednjega razpotja, kjer nadaljujemo levo v smeri Lipance (desno Medvedova konta). Vzpon nadaljujemo po zelo širokem kolovozu, ki nas v rahlem vzponu v nekaj minutah pripelje do pašnega območja planine Lipanca. Tu pot zavije desno in nas v zmernem vzponu vodi ob desnem spodnjem robu omenjene planine. Sledi prečenje travnatega pobočja in pot, ki nas ponovno pripelje v gozd naredi pri spominski plošči NOB ostri desni ovinek, za katerim pridemo do pastirske in planinske koče na planini Lipanca.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo v smeri Bleda, tam pa nas v semaforiziranem križišču oznake za Pokljuko usmerijo desno. Tej cesti, ki nas v spodnjem delu pelje skozi nekaj vasi in se pozneje začne strmeje vzpenjati sledimo do Mrzlega Studenca (planina, ki se nahaja dobrih 50m za križiščem, kjer se levo navzdol odcepi cesta v Bohinj). Sredi omenjene planine se z glavne ceste v desno odcepi cesta, ki pelje do Medvedove konte, spomenika Pri Rupah in planine Zajavornik. Tu zavijemo desno in cesti v naslednjih križiščih sledimo v smeri planine Zajavornik. Cesta nas nato pripelje do parkirišča v bližini planine Zajavornik.
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Vrh Razora, Debeli vrh nad Lipanco, Mrežce, Okroglež, Mrežce, Lipanski vrh, Brda, Debela peč, Viševnik
Prosječna ocjena izleta: 7,4/10  (br. glasova=5)
Ocjena izleta: 10
Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Planina Zajavornik - Blejska koča na Lipanci
dm&hp
30.6.2006
Lep izlet, primeren tudi za bolj lene otroke.
4.3.2007
Odličen izlet v jasnem zimskem vremenu.V jasni noči proti koči, drugi dan pa zgodaj na Debelo peč in Brda.Fantastično kratko in enostavno!nasmeh
5.3.2007
Se strinjam. Včeraj je bil prelesten dan na Debeli peči. Razgeledi pa takiiiiii, da mi je žal bilo iti domov. Še veliko takih dni vsem, ki radi uživamo v gorah tudi pozimi.
9.2.2008
Vprašanje. Ali je koča odprta v tem času?
Lp,tina
9.2.2008
Blejska koča je v zimskem času odprta ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Super, hvala
marjanovski
ja, med 7 in 20 uro.
Gost
Po podatkih na spletni strani PZS je koča oskrbovana stalno. Lansko zimo sem bila gor tudi med tednom in je bil ričet neizmerno dober. Torej: koča je bila odprta. Srečno!
KJ
11.1.2018
Živjo, se je kdo slučajno vozil po cesti od Mrzlega studenca te dni? Je zasnežela ali je ledena? Hvala,
skalar50
24.1.2018
po cestah, ki krajšajo pot do Blejske koče oz. višje so tačas prepovedni znaki gozdarjev (spravilo lesa).V današnjem soncu kar živahno do koče pa tudi višje naravnost in desno ... kar nekaj nas je bilo s turnimi ... suh, zbit in po vrhovih tudi napihan sneg...