Pod Krnico - Plešivec

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / KaravankePlešivec / Pod Krnico - Plešivec
Vrijeme hodanja: 1 h 20 min
Ishodište: Pod Krnico (1250 m)
Cilj: Plešivec (1801 m)
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): dereze, cepin
Opis puta:
S parkirišča se usmerimo na kolovoz, ki se odcepi levo od ceste. Kolovoz gre v gozd in se zmerno vzpenja, pri tem pa najprej preči manjši in nato večji potoček. Kolovoz, ki ima nekaj bližnjic naredi nekaj ovinkov in nas po dobrih 15 minutah pripelje na pašnike planine Spodnja Dolga njiva.
Po kratki hoji po planini pa nas pot pripelje do razpotja, kjer so smerokazi. Usmerimo se desno v smeri poti Košutnikov turn vzhodni pristop. Zložna pot nas po nekaj deset korakih hoje pripelje do pastirske koče na planini Spodnja Dolga njiva.
Naprej nadaljujemo po planini navzgor sredi katere poteka široka kolovozna pot, ki nas po dobrih 15 minutah hoje pripelje iz gozda na planino Zgornja Dolga njiva.
Markirana pot na Košutnikov turn nato zavije levo, mi pa nadaljujemo rahlo desno proti mejnemu grebenu. Nekoliko višje na primernem mestu prestopimo pašno ograjo in se naprej vzpenjamo po občasno nekoliko slabše vidni stezici, ki poteka ob mejni črti (steza, ki vodi na Plešivec se začne pri mejnem kamnu št. 13). Tej poti, ki je v večjem delu obdana z rušjem nato sledimo do vrha.
Med vzponom na Plešivec pa moramo biti pazljivi tudi zaradi kač, saj jih je tukaj zelo veliko.
Izhodišče - Zgornja Dolga njiva 45 minut, Zgornja Dolga njiva - Plešivec 35 minut.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj. S te ceste pa pred črpalko zavijemo desno v Tržič. Cesta nas nato hitro pripelje v Tržič, mi pa ji naprej sledimo v smeri vasi Jelendol in Medvodje. V vasi Medvodje zavijemo levo proti Košuti (smer Dolga njiva in Košutnikov turn) na gozdno cesto kateri sledimo do križišča pri Košutniku (1082 m). Tu gremo desno in se po občasno slabši cesti peljemo do parkirišča pri manjšem kamnolomu.
Pokraj puta:
Planina Spodnja Dolga njiva (1400m), Planina Zgornja Dolga njiva (1580m)
Prosječna ocjena izleta: 7,5/10  (br. glasova=2)
Ocjena izleta: 10
Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec Pod Krnico - Plešivec
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Pod Krnico - Plešivec
Gost
28.4.2007
Lep izlet, opravila sva ga danes, le da sva z Zgornje Dolge njive oz. z Orlovskega sedla nad njo zašla in šla po poti okrog Plešivca skoraj do planine Brsnina, nato pa na mejo in z južne strani na Plešivec. Že res, da je ta pot daljša, je pa zanimiva, saj vidiš precej več, pa še del poti se ti ni treba vračati po isti poti, od koder si prišel.
31.10.2007
Lepa pot primerna za te dni, ko je v visokogorju sneg. Tu pa nekaj cm snega izleta ne ovira. Priporočam, Evgen.
Gost
Kako je pa s cesto do parkirišča pri kamnolomu, je normalno prevozna?
Loni
22.9.2013
Včeraj sem dala čez greben Košute, danes pa pred kosilom samo hiter skok na Plešivec. Luštna turca za na hitrco opraviti.
23.9.2013
sem pozabila omeniti, da so par korakov levo od mejnega kamna št. 13 stopnice, ki olajšajo prehod ograje, pri kamnu pa je lesena usmerjevalna tabla.