Planina Pungrat - Veliko Kladivo

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / KaravankeVeliko Kladivo / Planina Pungrat - Veliko Kladivo
Vrijeme hodanja: 2 h 15 min
Ishodište: Planina Pungrat (1447 m)
Cilj: Veliko Kladivo (2094 m)
Visinska razlika: 647 m
Visinska razlika (po putu): 715 m
Zahtijevnost: zahtjevan označeni put
Zahtijevnost skijanja: veoma zahtjevno
Zemljovid: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Opis puta:
S parkirišča se najprej sprehodimo do planine Pungrat, nato pa nekaj deset metrov pred kočami na planini zavijemo levo na obsežen travnik, čez katerega se v rahlem vzponu povzpnemo do roba gozda, kjer opazimo planinsko tablo za Škrbino (začetni del poti je slabo označen).
Vzpon nadaljujemo po zmerno strmi gozdni poti, ki se dviga nad planino Pungrat. Po približno 20 minutah hoje od izhodišča stopimo iz gozda na vse bolj strma, sprva z rušjem nato pa le še s travo poraščena pobočja. Strma pot pa nas ob vse lepših razgledih po dobri uri hoje pripelje do Škrbine, s katere se nam odpre pogled na avstrijsko stran.
S Škrbine nadaljujemo levo v smeri Velikega vrha (desno Tegoška gora). Pot naprej sprva preči strmo travnato pobočje, nato pa preide na greben, ki je občasno nekoliko izpostavljen. Naprej se večinoma vzpenjamo po slovenski strani grebena, le občasno pot preide na severno avstrijsko stran. Tej razgledni in mestoma zelo strmi poti, ki razen na kratkem odseku ni varovana sledimo po deloma izpostavljenem grebenu do vrha Kladiva, ki ga dosežemo po približno eni uri hoje od Škrbine (v mokrem in snegu velika nevarnost zdrsa).
Izhodišče - Škrbina 1:10, Škrbina - Kladivo 1:05.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj. Naprej se zapeljemo v središče Tržiča in cesti sledimo skozi Dolžanovo sotesko do vasi Jelendol, kjer nas oznake za planine Kofce, Šija in Pungrat usmerijo levo. Cesta nato izgubi asfaltno prevleko in se začne strmo vzpenjati. Tej cesti v križiščih sledimo v smeri planine Pungrat v bližini katere parkiramo na enem od parkirišč ob cesti.
Pokraj puta:
Škrbina (1869m)
Prosječna ocjena izleta: 8/10  (br. glasova=1)
Ocjena izleta: 10
Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo Planina Pungrat - Veliko Kladivo
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Planina Pungrat - Veliko Kladivo
babim
20.8.2017
Prosim za opis poti na Tegoško goro, nikjer je ne najdem. Zanima me izhodišče, opis poti in razmere na tej poti. Hvala za odgovor.
Daaam

babim
20.8.2017
Daaam, najlepša hvala!
23.8.2017
Danes sva z možem opravila turo Kofce-Šija-pl.Pungart-Škrbina-Pungartska gora. Cesta do Mrzlega studenca v precej slabšem stanju kot pred mesecem dni.Markirana pot iz pl. Pungart proti Škrbini do višine, kjer se pasejo krave, zelo razrita. Od Škrbine naprej do vrha pa je ves čas res potrebna opreznost.Vrnila sva se po isti poti in si na Kofcah zasluženo privoščila krasno gobovo juhico, da o sirovih štrukljih sploh ne govorim!