Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina / Ogrisalm

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / KaravankeVgrizeva planina/Ogrisalm / Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm
   Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm
Vrijeme hodanja: 1 h 30 min
Ishodište: Podnar / Bodenbauer (1052 m)
Cilj: Vgrizeva planina/Ogrisalm (1569 m)
Visinska razlika: 517 m
Visinska razlika (po putu): 517 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: djelomično zahtjevno
Zemljovid: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Opis puta:
S parkirišča se usmerimo na za promet zaprto gozdno cesto z oznakami »Marchenwiese«. Sprehajalna gozdna cesta nas skozi gozd v rahlem vzponu pripelje do prijetnega travnika, kjer se nam odpre lep razgled proti severnim stenam Vrtače in Palca. Naprej prečimo travnik po katerem je stezica težje sledljiva in na drugi strani poiščemo kolovoz, ki gre v gozd rahlo navzgor. Po nekajminutni hoji po kolovozu na markacije usmerijo desno na peš pot, ki kmalu preči hudournik ob katerem se nato vzpenja. Pot se nato hudourniku umakne nekoliko v desno in nas pripelje na manjšo jaso, kjer nas markirana pot usmerimo še nekoliko bolj desno. Pot naprej se strmeje vzpne in nas po dobrih 30 minutah hoje pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo desno (levo Celovška koča). Pot naprej se rahlo vzpenja in nas mimo studenčka v nekaj minutah hoje pripelje na Vgrizevo planino, kjer se nam odpre lep razgled.
Pristup do ishodišta:
Zapeljemo se do mejnega prehoda Ljubelj in naprej na avstrijsko stran. Kmalu za tem, ko na levi strani ceste opazimo manjšo cerkev se levo odcepi cesta proti vasi Žabnica / Bodental. V križišču za vasjo Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg zavijemo levo proti Žabnici / Bodental. V Žabnici / Bodental pa pridemo do planinskih smerokazov za Celovško kočo / Klagenfurter Hütte levo in desno. Usmerimo se levo in se peljemo po cesti do konca asfalta, kjer na parkirišču v bližini pašnih ograj parkiramo.
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Celovška koča/Klagenfurter Hutte, Ovčji vrh (Kozjak) / Geissberg (Kosiak), Prešernova koča na Stolu, Vrtača, Stol
Prosječna ocjena izleta: 6/10  (br. glasova=2)
Ocjena izleta: 10
Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Podnar / Bodenbauer - Vgrizeva planina/Ogrisalm
tango
31.8.2017
prijeten sprehod, skozi čudovite smrekove gozdove in dih jemajočimi razgledi na severna ostenja Palca in Vrtače. Priporočam tudi družinam z malimi otroki.