Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Posavsko hribovje i DolenjskaDom pod Reško planino / Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino
Vrijeme hodanja: 1 h
Ishodište: Marija Reka (Strgar) (350 m)
Cilj: Dom pod Reško planino (664 m)
Visinska razlika: 314 m
Visinska razlika (po putu): 330 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: nema podatka
Zemljovid: Posavsko hribovje - zahodni del 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Opis puta:
S parkirišča se najprej sprehodimo, čez glavno cesto do začetka peš poti kolovoza, nato pa se povzpnemo na pot, ki gre v gozd (mimo bivšega kamnoloma na levi strani). Nato pot malo naprej od kamnoloma, zavije v levo in se strmo vzpne navzgor na slabo shojeno, a markirano stezico, ki je v mokrem zelo drseča!. Še naprej slaba in zaraščena pot, pa nas nekoliko višje pripelje do smerokaza (Prebold naravnost, ter Golava in Mrzlica nazaj), kjer mi zavijemo levo po markirani poti čez manjši greben, za grebenom se pot začne zopet strmo vzpenjati po slabo shojeni markirani poti, ki nas pripelje na travnik, kjer pot nadaljujemo čez travnik, kjer pridemo do hiše in kozolca, na katerem je žig za Gradišče!
Pot nadaljujemo po makadamski cesti do kapelice, kje se pridružimo poti iz Prebolda, kjer se iz asfaltne ceste navzgor odcepi peš pot, ki se hitro spremeni v kolovoz. Tej poti, ki se sprva rahlo spušča, nato pa rahlo vzpenja sledimo vse do Doma pod Reško planino.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Celje se usmerimo na izvoz Šentrupert (iz Ljubljane) ali Šempeter (iz Celja) in vožnjo nadaljujemo v smeri Prebolda in Trbovelj. Za Preboldom nas cesta pripelje v vas Marija Reka, kjer vožnjo nadaljujemo ob potoku naprej. Ko na desni strani ceste, opazimo planinske smerne table, parkiramo na parkirišču ob cesti (parkirišče se nahaja 10 m pred začetkom poti oz. skoraj nasproti parkirišča!
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Reška planina
Prosječna ocjena izleta: 7/10  (br. glasova=1)
Ocjena izleta: 10
Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Marija Reka (Strgar) - Dom pod Reško planino
caniggia
6.2.2012
lEPO VABLENI SAVINČANI IN VSI OSTALI HRIBOLASCI NA POHOD V MARIJO REKO,ENA OD MOŽNIH POTI JE TUDI (ŠD. MARIJA REKA-DOM POD REŠKO PLANINO),KRASEN RAZGLED NA VELIKO REKO IN MRZLICO.LP.
Hribovc88
7.2.2012
Ti pa lepo vabljen na TEČAJ PRAVOPISAeekzavijanje z očmijezenzmeden
jprim
No, pa se tudi moški svet med sabo pokritiziravelik nasmeh - glede pravopisa mislim.
LP!
seinfeld
16.6.2021 14:49:50
Pot je dobro označena, kljub temu je treba pozorno spremljati markacije, ker zaradi zaraščenosti mimogrede zgrešiš smer.