Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Vrijeme hodanja: 2 h 15 min
Ishodište: Stomaž (285 m)
Cilj: Koča Antona Bavčerja na Čavnu (1242 m)
Visinska razlika: 957 m
Visinska razlika (po putu): 957 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: djelomično zahtjevno
Zemljovid: Goriška 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima):
Opis puta:
Z manjšega parkirišča nadaljujemo po cesti mimo hiš naprej. Po nekaj minutah hoje pa nas sprva asfaltirana, nato pa makadamska cesta cesta pripelje do mesta, kjer se desno odcepi markirana peš pot proti Čavnu. Markirana pot na začetku poteka po kolovozu, ki se kmalu spremeni v stezico, ki se zmerno vzpenja skozi gozd. Pot naprej nas pripelje na večjo jaso, sredi katere opazimo lovsko opazovalnico. Pot nato ponovno preide v gozd, kjer se nato kar nekaj časa zmerno vzpenja. Pot pa se pri pihalu (manjša jama in privezana skala) začne strmeje vzpenjati po večinoma slabo markirani poti. Strmina poti pa popusti, ko nas pot pripelje na neporaščen planotast svet Male gore, kjer je tudi razpotje.
Tu nadaljujemo naravnost v smeri Čavna (levo koča na Mali gori 10 minut) po v poletnem času precej zaraščeni poti. Pot nato preči pas gozda in se nekoliko višje priključi poti od Lokavca. Tu nadaljujemo levo in sledimo poti, ki nas v nekaj minutah pripelje do doma na Čavnu.
Pristup do ishodišta:
Peljemo se po hitri cesti od Razdrtega proti Novi Gorici ali obratno in se usmerimo na izvoz Ajdovščina. Nato v križišču zavijemo levo v smeri Nove Gorice in se peljemo do vasi Cesta in takoj za vasjo zavijemo desno v smeri Stomaža. Cesti, ki se začne vzpenjati sledimo do manjšega parkirišča v bližini pokopališča v vasi Stomaž.
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Kucelj na Čavnu, Veliki Rob, Kucelj na Čavnu, Veliki Rob, Kucelj na Čavnu, Mali Modrasovec, Veliki Modrasovec
Prosječna ocjena izleta: 6/10  (br. glasova=1)
Ocjena izleta: 10
Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Stomaž - Koča Antona Bavčerja na Čavnu
Gost
17.2.2008
Kar precej strm vzpon, vendar čudovit izlet. Čeprav je bila temperatura vseskozi okoli ničle mraza nisem občutil. Zaradi mile zime bomo letos prehodili vse hribe okoli Ajdovščine. Vse ki smo jih do sedaj, so se izkazali za prečudovite. Priporočam.