Sappada - Rifugio Monte Siera

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Karnijske AlpeRifugio Monte Siera / Sappada - Rifugio Monte Siera
Autor opisa:Pi_is_exactly_3
Vrijeme hodanja: 0 h 50 min
Ishodište: Sappada (1283 m)
Cilj: Rifugio Monte Siera (1607 m)
Visinska razlika: 324 m
Visinska razlika (po putu): 330 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: nema podatka
Zemljovid: Tabacco 01
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima):
Opis puta:
Pot se začne takoj pod sedežnico, kjer stojijo tudi kažipoti. Sledi se kolovozu oz. poti 321 proti zahodu. V nadaljevanju se levo kmalu odcepi slabše vidna pot skozi gozd (nekoliko slabše označeno in nekoliko zaraščeno), a je bolje slediti naprej razglednemu kolovozu, ki pri smučišču naredi ovinek za 180° in se kmalu združi s potjo. Kolovoz se v nadaljevanju zložno vzpenja in naposled ponovno poteka proti zahodu. Tu se levo ponovno odcepi pot skozi gozd (jeseni 2018 poškodovana v hudem neurju, območje tudi 2019 še vedno v sanaciji), a je tudi tokrat lepše slediti kolovozu naprej do smučišča in ob njim strmo navzgor (ob lepih razgledih na Sappado v dolini in navzgor na goro Piccolo Siera, 2430 m). Za ovinkom se poti ob smučišču priključi tudi pot skozi gozd. V nadaljevanju se sledi poti ob smučišču dva dolga zavoja više do koče Monte Siera (it. Rifugio Monte Siera)
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Trbiž/Tarvisio - Videm/Udine se usmerimo na izvoz Tolmezzo in cesti naprej sledimo proti omenjenemu kraju. V bližini Tolmezza zapustimo glavno cesto, ki vodi proti prelazu Pso di Croce Carnico/Plockenpass in se usmerimo proti kraju Villa Santina in Ampezzo. V kraju Villa Santina v krožnem križišču se usmerimo naravnost za oznakami Raveo, Rigolato. Tej cesti nato sledimo mimo krajev Comeglians in Forni Avoltri vse do kraja Sapadda. Parkira se ob spodnji postaji sedežnice v zadnjem ovinku pred naseljem.
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Prosječna ocjena izleta: 8/10  (br. glasova=2)
Ocjena izleta: 10
Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera Sappada - Rifugio Monte Siera
Preporučujemo:
slični izleti, izleti sa istim ishodištem,