Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Kamniško Savinjske AlpeBistriška planina / Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina
Vrijeme hodanja: 1 h 30 min
Ishodište: Bistrica pri Tržiču (615 m)
Cilj: Bistriška planina (1057 m)
Visinska razlika: 442 m
Visinska razlika (po putu): 450 m
Zahtijevnost: laki označeni put
Zahtijevnost skijanja: nema podatka
Zemljovid: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto):
Preporučljiva oprema (zima): cepin, dereze
Opis puta:
Od križišča nadaljujemo po makadamski cesti v smeri vile Bistrica. Cesta, ki se zložno vzpenja nas v nekaj minutah pripelje na asfalt, kjer prispemo do križišča, ob katerem se nahaja kapelica.
Takoj za kapelico nadaljujemo ostro levo na kolovoz, ki po levi strani obide bližnjo stanovanjsko hišo (v bližini opazimo tudi planinske oznake za Dobrčo in Bistriško planino). Kolovoz hitro preide v gozd ter se razmeroma strmo vzpne do nekakšnega grebena, s katerega se nam občasno odpre nekaj razgleda proti Kriški gori in Gorenjski. Ko se greben konča nadaljujemo po desnem kolovozu, kateri se vrne v gozd, mi pa po njem hodimo do bolj travnatega dela (predel imenovan Na planincah).
V nadaljevanju se kolovoz občasno kar strmo vzpenja, nato pa nas pripelje do več zaporednih razpotjih, kjer se položi. Na razpotjih pazljivo sledimo markacijam, katere nas s časoma s kolovoza preusmerijo na gozdno stezico. Dokaj zložna pot pa nas nato v nekaj minutah pripelje do Bistriške planine.
Pristup do ishodišta:
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj in cesti naprej sledimo v smeri Tržiča. Tik pred črpalko pri Tržiču pa zavijemo desno (smer Tržič) in nato takoj levo (smer Begunje). Kmalu za Bistrico pri Tržiču pa se ostro desno odcepi makadamska cesta k vili Bistrica. Tu zavijemo desno in nato parkiramo na primernem mestu ob cesti.
Pokraj puta:
Na planincah (835m)
Izlet možemo produžiti do slijedećih ciljeva:
Breška planina, Lešanska planina, Koča na Dobrči, Dobrča, Šentanski vrh
Prosječna ocjena izleta: 8/10  (br. glasova=1)
Ocjena izleta: 10
Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina Bistrica pri Tržiču - Bistriška planina
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem