Planinarenje

Planinarenje

Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora

Slovensko English Popis planina Traženje izleta
Planinski venci / Kamniško Savinjske AlpeMrzla gora / Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora
   Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora   
Vrijeme hodanja: 4 h 30 min
Ishodište: Koča pod slapom Rinka (930 m)
Cilj: Mrzla gora (2203 m)
Visinska razlika: 1273 m
Visinska razlika (po putu): 1273 m
Zahtijevnost: veoma zahtjevan označeni put
Zahtijevnost skijanja: veoma zahtjevno
Zemljovid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Preporučljiva oprema (ljeto): šljem
Preporučljiva oprema (zima): šljem, cepin, dereze
Opis puta:
S parkirišča se usmerimo na široko turistično pot, ki se začne zložno vzpenjati. Po dobrih desetih minutah hoje pridemo iz gozda, kjer pridemo na razpotje. Usmerimo se levo (desno Orlovo gnezdo 3 minute) v smeri doma na Okrešlju. Pot naprej preči mostiček in se na drugi strani začne strmeje vzpenjati. Po krajšem vzponu nas pot pripelje pod stene, od koder sledi prečenje do vrha slapu. Ta del je izpostavljen padajočemu kamenju. Pot nato ponovno preči Savinjo in se naprej s pomočjo stopnic povzpne ob reki navzgor. Naprej se vzpenjamo po desni strani (levi breg) Savinje. Kmalu pridemo do izvira Savinje, kjer ponovno prekoračimo vodo. Na drugi strani gre pot v strnjen gozd in nas po krajšem vzponu pripelje do zimskega zavetišča na Okrešlju. Nadaljujemo levo in v nekaj korakih pridemo do doma na Okrešlju.
Pri domu se usmerimo na pot v smeri Kamniškega in Savinjskega sedla. Kmalu pridemo na rob razglednega travnika, kjer je razpotje. Nadaljujemo naravnost čez travnik v smeri Češke in Kranjske koče (levo Kamniško sedlo). Pot naprej preči hudournik in se nato vzpenja ob grušču rahlo navzgor. Kmalu pridemo na naslednje razpotje, kjer se levo odcepi pot na Turški žleb in k spominskemu obeležju do katerega je le nekaj deset korakov hoje. Nadaljujemo naravnost po vedno ožji dolini. Pot se začne strmeje vzpenjati in nas pripelje pod stene Mrzle gore. Pot naprej se nadaljuje po levi strani hudournika, po zmerno strmem travnatem pobočju, ki je delno poraslo z rušjem. Pot naprej preide na levo stran pod melišča Štajerske Rinke. V prečnem vzponu nas pot pripelje pod stene, kjer je nevarnost padajočega kamenja. Sledi krajši strm skok, nato pa se pot usmeri nekoliko desno na travnata pobočja, kjer pridemo na razpotje. Nadaljujemo desno v smeri Mrzle gore (naravnost Savinjsko sedlo) po poti, ki se sprva vzpne skozi redko rušje in nas nato pripelje do prečnice čez skalno ploščo. Tu si nadenemo čelade, saj je pot naprej zelo krušljiva in izpostavljena padajočemu kamenju. S prečnice nas pot pripelje v grapo katero samo prečimo. Sedaj pridemo v plezalni del poti. Pot je na začetku dobro varovana, a varoval kmalu zmanjka. Sledi nevarovan vzpon po pobočju v obliki piramide. Ker je ta del poti zelo strm, pazi na padajoče kamenje. Preden stopimo na vrh piramide imamo občutek, da je tu vrh. Ko pa stopimo na "vrh" vidimo, da temu ni tako. Sledi močno izpostavljeno prečenje ozke poličke brez varoval. Na koncu te poličke pa se pot obrne levo po zmerno strmi steni naravnost navzgor (brez varoval). Nato hodimo po grebenu, ki je mestoma precej izpostavljen. Pot nato zavije nekoliko desno in nas v 30 minutah po precej strmem terenu pripelje na vrh.
Pot je zelo zahtevna in slabo varovana. Čelada je obvezna.
Koča pod slapom Rinka - dom na Okrešlju 1:15, dom na Okrešlju - Mrzla gora 3:15.
Pristup do ishodišta:
Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in naprej proti Logarski dolini. Kmalu za vasjo Solčava pridemo na križišče, kjer se levo odcepi cesta v Logarsko dolino. Zavijemo levo proti Logarski dolini (plačilo cestnine) in se peljemo po cesti do parkirišča pri koči pod slapom Rinka, kjer parkiramo.
Pokraj puta:
Orlovo gnezdo (Slap Rinka) (1000m), Dom na Okrešlju (1396m)
Prosječna ocjena izleta: 9,2/10  (br. glasova=6)
Ocjena izleta: 10  
Slike:
Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora
Preporučujemo:
Panorama sa cilja izleta, slični izleti, izleti sa istim ishodištem, izleti sa istim ciljem
Diskusija o izletu Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora
Gost     
28.8.2007
NOROeek
Gost     
29.8.2007
Dober opis, zelo lepe fotke - mislim, da ti je v posameznih odsekih uspelo pričarati še večjo izpostavljenost in težavnost, kot je v resnici.mežikanjePot je res manj varovana, kot smo na naših zavarovanih poteh sicer vajeni, a so oprimki večinoma dobri. Mogoče velja omeniti še to, da se moraš vrniti po istieekpoti, če si vezan na prevoz v Logarski dolini, in da je predvsem pri spustu včasih kar težko slediti že zelo obledelim markacijam. Markacisti PD Celje, kje ste???zavijanje z oemi
Gost     
21.9.2007
Markacisti PD Celje, kje ste???
Se popolnoma strinjam, kje ste?
Gost     
21.9.2007
Verjetno so se izgubili, ker je bila pot slabo markirana.velik nasmeh
Gost     
16.10.2007
No ja, tako slabo pa spet ni makrirana.
Je pač malo manj varovana, vendar težavnost ne presega slabe II. na posameznih mestih.
Je pa res, da za nevajenega gornika ni primerna brez kakšnega izkušenega vodnika.
To pot sem prehodil že pred leti in je bila ena izmed prvih vzponov nasploh v visokogorje in priznam da je bila peklenska izkušnja (vročina in izpostavljenost te Gore).

Lep hibovski pozdrav !velik nasmeh
Gost     
16.10.2007
Aja sem pozabil omeniti, da so opis in slike lepe zelo !!velik nasmeh
Gost     
21.10.2007
Jaz sem pot še nadaljeval s sestopom v Matkov kot.Sestop je bil v vrhnjem delu prava katastrofa ( krušljivost )vse je bilo posuto z drobirjem ( po nevihti 18.9.07 - poplave )Tudi pot od škafa po melišču do gozda je bila grozna.Markacije so slabo vidne in je potrebna velika previdnost, da ne zaideš. Bil sem s sinom in oba sva imela veliko dela z iskanjem prave poti.Slike so zelo lepe.
LP Zlatko
zlatorog     
8.6.2008
Tura na MG je ena boljših, ne predolg dostop, ne preveč varovana tako da se malo popleza in brez prevelike gneče.
Imeli smo lepo vreme, tako da je bilo super!
fpetel1     
29.8.2009
A lahko primerjamo to pot s katero potjo na Jalovec? (čez Jalovško škrbino, Kotovo sedlo), ali morda Rinke iz Mrzlega dola (zadnja po moje zelo dobro varovana) Morda primerjava s potjo čez Plemenice?
geppo     
29.8.2009
Rinke ( Križ ali Koroška Rinka ) iz Mrzlega dola se niti približno se ne more primerjati s potjo na M. goro. Pot na Križ je bistveno lažja ( varovana, markirana, majhna možnost da zgrešiš...)kot na M. goro. http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=3&id=1319
Lp
nisa     
28.9.2009
Vprašanje! Katera pot na MG je lažja. Tista iz Okrešlja, ali tista iz Matkovega kota. Planiramo v soboto. Prosim za nasvet, ker imam veliko spoštovanje do Mrzle gore, da ne rečem strah.
Hvala in lep pozdrav.
nisa     
28.9.2009
Vprašanje! Katera pot na MG je lažja. Tista iz Okrešlja, ali tista iz Matkovega kota. Planiramo v soboto. Prosim za nasvet, ker imam veliko spoštovanje do Mrzle gore, da ne rečem strah.
Hvala in lep pozdrav.
ben     
28.9.2009
Meni osebno se zdi, da je lažja ta iz Matkovega kota, je pa sigurno bolj krušljiva kot pa ta iz Okrešlja. Sam sem hodil iz Matkovega gor in na Okrešelj dol in se mi zdi da je skala na Okrešelj manj krušljiva. Je pa to seveda moje mnenje in ne trditev. Kakorkoli, srečno.
lp B
grahelj     
7.6.2010
ali je na tej poti še kaj snega? Je pot varna snežišč?
grahelj     
9.6.2010
So na poti snežišča?
MBrando     
10.6.2010
O ja...prva grapa do vztopa v Mrzlo, je še pod snegom. Previdno in po pameti!
grahelj     
10.6.2010
Hvala. Kako je pa kaj z ostalim delom poti?
stuchlyan     
26.6.2010
včeraj sneg ni bil noben problem več. Kar je snežišč (sploh v Matkovemu kotu) pa se jih zaradi manjšega naklona da varno prečiti tudi samo s palicami.
brish     
11.7.2010
Na Mrzli gori smo bili včeraj z Okrešlja in menim,da vzpon nanjo,glede težavnosti,spada v samo špico,ne le v K.S.Alpah,ampak v vseh slovenskih gorah.Vsekako je to gora,ki jo zaradi lepote in zahtevnosti pišemo z VELIKO začetnico.

Varen korak,veliko lepih razgledov in lep pozdrav!
mvuk     
26.7.2010
Danes me je Mrzla Gora posteno presenetila.
Lepa gora in lep grebe, a pot iz Okreslja ni pot po slovenskih standardih!!
Kot alpinist lahko povem, da je vecina brezpotij in plezalnih smeri II stopjnje lazjih in prav toliko oznacenih. Varovala ne zmanjsujejo zahtevnosti poti in za res varen vzpon je priporocljiva vrv.
Da na zacetku poti ni napisa "ZAPRTO, opuscena pot, pomakljiva varovala, plezanje I-II stopnje, krusljivo" je skrajno neodgovorno!
Morda pa bi le veljalo urediti planinski pristop na to markantno goro?
Joc     
26.7.2010
Tudi sam sem poskusil osvojiti Mrzlo goro, pa sem pod vrhom obrnil. Zbal sem se možnosti neviht, ki so jih napovedovali za popoldan.
Sicer pa pot res ni varovana in je treba prav pošteno plezati.
Meni osebno bi bilo bolj prav, da pot ostane takšna kot je, in imamo tako možnost izbire. Sam bi jo kartegoriziral kot "extremno zahtevna pot".
zabica     
17.8.2010
Včeraj smo šli gor z Okrešlja, mimo (ali bolje rečeno pod) Savinjskega sedla. Vremenske razmere so bile vsakih pet minut drugačne, veter, rosenje, oblaki, sonce, cel repertoar nasmeh
To je vsekakor gora za sladokusce, s plezalnimi izkušnjami, brez vrtoglavice in strahu pred višino.
Na izpostavljenim mestih je varoval dovolj, tam kjer jih ni se da prijeti za skale, ki so pa precej ostre .

Vsekakor lepa tura, ki pusti vtise in spomine, ki bojo trajali še dolgo.





micamaca     
17.8.2010
Js sm bla pa gor prejšn četrtek. Joj, kok bom še enkrat šla!!! Lepo za prste obliznitvelik nasmeh
micamaca     
17.8.2010
Aja, žabica, skale so res mal naojštrene, moj fant si je mal dlani porajšplu, tk da kkšne polrokavičke al pa kej podobnga prov pridejo cool
šerpa     
13.9.2010
Bil včeraj na Mrzli gori iz Okrešlja. Kar je povedal "mvuk" kar drži sploh glede varnosti pri vzpenjanju. Moram pa pohvalit markaciste, saj je pot v celoti na novo markirana, kar se pa varoval tiče so pa prav tako vsa (kar jih pač jevelik nasmeh)v brezhibnem stanju. Morda ne bi bila odveč pri vstopu v steno kaka dodatna opozorilna
tabla glede težavnosti, izpostavljenosti in potrebni opremi. Sem opazil, da gor lezejo tudi kar precej lahkomiselni osebki.

Sicer pa je moje mnenje naj pot kar ostane taka kot je - to ji daje čar in lepoto.
Uživaško, lahkotno plezanje za ljudi z nekaj znanja in izkušenj, za tiste ki jim je "ta pravi alpinizem" preveč, pa vseeno radi malce poplezajo. Preobilo železja bi ji ta čar odvzelo. Lp
Paintball     
9.2.2011
ja se kr strinjam z vsem povedanim s strani predhodnikov. Tudi sam imam zanimivo izkušjo z Mrzlo Goro. Pred tem sem prehodil prav vse težje poti KS Alp in sem mislil, da me nič več ne more presenetiti. Tako sem na MG s sabo vzel še svojo punco, ki pa ni bila prav izkušena planinka zato sem imel v nahrbtniku zanjo plezalni pas in pa vrv za samovarovanje. Vse lepo in prav razen tega, da varoval ni in da se ni imela kam pripet. Tako sem za varovalo služil kar jaz in ko sva se s pravimi mukami prebila na vrh je rekla, da živa že ne gre po tej poti nazaj. In sva se odločila za sestop v Matkov kotnasmeh Mislim, da mi ni treba podrobjeje opisovati še sestopanasmeh Osebno pa menim, da je pot zares odlična!
miksmajster     
28.6.2011
kakšno je kaj stanje glede snega?
gasperv     
19.8.2011
Pot prehodila danes. Zgodnji štart je bil dobra odločitev glede na vročino.
Na vrhu sama, sva pa ob sestopu srečala kar nekaj ljudi, ki so imeli isti cilj.
Sam sem imel Mrzlo goro v planu že kar nekaj časa in ture sem se lotil z veliko previdnosti.
Nikakor ni lahek cilj. Ni pa nič takega, če imamo trden korak in nekaj kilometrine iz težjih tur.
Vsekakor ponovim iz drugega izhodišča.

lpG
tomo_kugy     
23.8.2011
Za svoj drugi vzpon na Mrzlo goro sem se odločil zelo na hitro, v soboto zvečer, tako da nisem niti utegnil poklicati kakšnega hribovskega prijatelja. Ob 4.45 sem že stal opremljen in pripravljen na vzpon na parkirišču v Log. dolini. Prvi del poti do Okrešlja sem si delil še z dvema nespečnežema iz Ljubljane (upam, da sta uspešno preplezala Rinke), ki sta mi dobrohotno osvetljevala pot s čelkami, ker sem bil sam preveč prepričan v svetilno moč lune in sem svojo čelko pustil doma v predalu. Do Okrešlja smo rabili 45 minut. Tam se se malo nadihal in začel opazovati svit nad Krofičko in Ojstrico. Po 10 minutah sem v samoti nadaljeval proti Savinjskemu sedlu. Za mano se je začel delati prekrasen dan, stene Turske gore, Rink, Skute so se obarvale zlato rumeno, ko sem jaz že zavil proti Mrzli gori. Steno sem preplezal v senci, tako da je bilo vse skupaj še toliko lepše, ker vsaj takrat vročina še ni bila prehuda. Kar se tiče varovanja, je to zagotovo ena manj varovanih gora pri nas, na katere vodijo markirane poti. Nikakor ni za vrtoglave!!! Je pa skala ostra in nudi dober oprijem, tako da ima človek občutek varnega koraka. Ob 8.05 sem bil na vrhu, sam s seboj in veličastno naravo. Sosednje gore so se kopale v jutranjem soncu, na vrhu je bil pa mir, mir, mir... Žalostno je, da v "nabiralniku" ni ne vpisne knjige ne žiga. Ampak nič ne de, jaz vem, da sem bil gor. Po približno 45 minutah spokojnega uživanja sem se odločil za spust, ki je seveda zahtevnejši od samega vzpona, tako da časovno ni kaj dosti krajši. Med spustom sem srečal okrog 12 drugih planincev, ki so mi kar malo zavidali, da sem bil že gor, ker jim je sonce že neusmiljeno kurilo glave. Spust v dolino je bil podoben čakanju na prosto pot v izmenično enosmernem prometu. Ampak se je splačalo malo potrpeti tudi to gnečo in ob 12.00 sem bil nazaj na parkirišču in malo čez 13. uro že doma. Super, super, super - za vse, ki imajo radi adrenalin, jih ne muči vrtoglavica, zaupajo skali in svoji opremi ter znanju in so prehodili že veliko ostalih varovanih poti. Nikakor ni za začetnike ali družine. Pa lep gorniški pozdrav.
urbancek     
23.8.2011
Žig imaš na tisti zakrivljeni "štangi", vsaj do nedavnega je bilo tako..
Lepa tura, fajn... Lp!
tomo_kugy     
23.8.2011
@urbancek
Sploh nisem pomislil, da bi pogledal tisto palicozmeden
Pa saj nisem šel gor zaradi žiga, tistega imam že od prejnasmeh
prider     
27.8.2011
Žig je na ukrivljeni štangi, vpisna knjiga pa je od 25.8.2011 dalje na Mrzli gori. Preverjeno!
ljubitelj gora     
4.9.2011
Sem danes opravil tole pot na Mrzlo goro, res je, kot ste pisali, pot je absolutno manj varovana, kot druge. Zato pa je potrebno več se oprijemat skal, dan je bil jasen.
janate     
15.11.2011
S partnerico sva se odločila za obisk Mrzle gore v nedeljo 13.11.2011. Malo naju je skrbelo vreme, oz. razmere v steni, pri samem vzponu pa se je izkazalo, da so razmere dobre. Zavarovani so samo posamezni izpostavljeni deli, vendar to ni težava, saj je stena razgibana, ne preveč krušljiva in ostra, tako da nudi dober oprijem za roke in čevelj. Z najinim tempom sva do vrha porabila slabe 4 ure, ravno toliko za sestop. Res nama ni žal, da sva se odločila za obisk tega cilja, zagotovo se bova še vrnila. Zanima me samo če mogoče kdo ve za kakšno drugo pot nazaj proti slapu (spust čez "Hudi prask")?
matjazt     
29.7.2012
Z ženo obiskala goro 14.07.2012. Pot je dobro označena, nudi točno to, kar so napisali predhodniki. Enkratna, adrenalinska tura! Priporočam rokavičke in seveda previdnost.

Janiel74     
2.8.2012
Uspelo je! Gora zahteva v plezalnem delu cel čas koncentracijo na višku. Adrenalin purnasmeh
soncyka     
14.8.2012
Odlična gora, na njej sem bila 12.8., vreme jasno, čeprav se je potem začelo zapirati. Razgled prekrasen. Priporočam vsem, ki imate že malo več izkušenj v gorah, saj je v primerjavi z drugimi precej manj varovana, ampak je meni zato nudila še večji užitek. Čelada je priporočljiva, saj lahko ostali precej hitro sprožijo kamenje (na vrhu je npr. nekdo sprožil kamenje na drugo stran - mislim da tisto, ki pride iz Matkovega kota). Sama sem iz Okrešlja do vrha rabila 3 ure, pot nazaj pa ni dosti krajša, saj je sestop morda še bolj zahteven, zato računajte tudi na to.
soncyka     
14.8.2012
Oz. pardon, malo sem narobe napisala - iz Koče pod slapom Rinka do Mrzle gore sem potrebovala 3h 10min, tako, če bo komu prav prišlo. Se pa ti časi itak razlikujejo od človeka do človeka. Srečno!
krivec     
9.9.2012
Meni se zdi ta pot zelo lepa in zanimiva. Sam sem 8.9.2012 potreboval 40 min do Okreslja potem 2,5h do vrha Mrzle gore. Oznaceno je, treba je paziti in biti previden, da ne skrenes s poti. Na par prehodih so klini in zajle, vecino pa pot ni varovana. Ampak je dober oprijem in ce te ni strah visine je Mrzla gora res super. Aja, nazaj do Okreslja sem potreboval 1h in 50 min.
katja87     
22.7.2013
V soboto, 20.7.2013, smo se po tej poti odpravili na vrh. Bil je lep in sončen dan, zato smo imeli tudi prekrasne razglede.

Naredili smo pot: Parkirišče - Okrešelj - Mrzla gora - Savinjsko sedlo - Ledinski vrh - Okrešelj - parkirišče.
Za celotno turo smo porabili 9 ur.

Mrzla gora je zares spoštovanja vredna in je le za izkušene planince. Precej je samostojnega plezanja brez varoval in večinoma je kar izpostavljena. Vendar pa sama skala nudi odlične oprimke, kar pa nekoliko olajša vse skupaj velik nasmeh
Čelada je obvezna, samovarovalni komplet pa pride v poštev le v prvi polovici plezanja. Mi smo ga sicer imeli s sabo, vendar je v drugi polovici plezanja bil le v napoto.

Ko smo prišli dol iz Mrzle gore, smo imeli dovolj časa, da smo se povzpeli še na Ledinski vrh velik nasmeh Snega na obeh poteh ni več mežikanje

Slike iz ture si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20130720-mrzla-gora-in-ledinski-vrh/slap-rinka/20942894
ms_primoz     
25.7.2013
Plezalnega kompleta ne potrebuješ, ker se tko in tko nimaš kam pripet nasmeh
potrebna je le bistra glava in previden korak. To je vse kar potrebuješ do spoštovanja vredne gore.
pohodnik38     
26.7.2013
Nekaj utrinkov za lažjo predstavo o poti.

VIDEO
namor2     
12.8.2013
V soboto 3.8 sem se odpravil na Mrzlo goro iz Logarske.Imel sem malo strahu zaradi domnevno slabega varovanja in krušljivosti.Kmalu sem ugotovil da je vse malo napihnjeno.Varovala so tam kjer so potrebna.Skala je dovolj razgibana in povsod je dovol oprimkov.Nikjer nisem opazil oske izpostavljene police.Gora je lepa z čudovitim razgledom,zato vspon nanjo priporočam vsem ki imate nekaj izkušenj.Lp
jvali     
30.8.2013
uahuuu, namor2, tale komentar, po izkušnji s to goro, sem pa jaz poztrebovala za vspon nanjo. dvakrat sem že odložila pot sem gor, prav zaradi vseh hudih izjav. tole mi je dalo volje in enrgije ter poguma. res menda drži, da moraš goro sam doživeti. varen korak vsem. Val.
wanyola     
7.9.2013
5.9.2013 smo splezali na Mrzlo goro. Napisala sem splezali, ker dejansko moraš plezati. Varovala so samo na začetku, kasneje samo še nekaj klinov. Brez izkušenj nikakor ne priporočam vzpona, kajti zudi sestop je zahteven, je zelo krušljivo, če pa bi bilo še mokro, si ne predstavljam...Na določenih mestih res razmišljaš, kako naprej, ker je zelo izpostavljeno. Mismo bili z izkušenim alpinistom. Na vrhu pa me je navdal ponos, da sem zmogla, vendar zavriskali smo šele po sestopu. Čudovita, prvinska gora, terja pogum in spoštovanje.
_sandra_     
8.9.2013
jaz sem bila na Mrzli gori včeraj, varoval je res relativno malo, potrebno je popaziti kam stopiš in česa se oprimeš, moje osebno mnenje pa je, da gora ni tako krušljiva, kot jo večina opisuje..na določenih delih je izpostavljeno in strah pred višino tukaj definitivno odpade..je pa to lepa gora, vredna obiska, se pa strinjam, da ni za začetnike..pa srečno mežikanje
B.Smart     
19.9.2013
Pozdravljeni.
A je bil kdo ta teden po sneženju na vrhu. Zanima me, če se je sneg obdržal. V nedeljo bi šel rad gor, pa me malo skrbijo razmere, saj ne bi rad hodil po kakem izpostavljenem delu s snegom pod nogami.
zvone1     
23.9.2013
B.Smart, ali si bil na Mrzli gori? Je kaj snega? Hvala za odgovor.
dprapr     
23.9.2013
Na nobeni poti na Mrzlo goro ni snega!
zvone1     
23.9.2013
Hvala za informacijo. Žal bi moral jutri sam nanjo, pa bom izbral kaj lažjega. mrk pogled
zvone1     
23.9.2013
Gre kdo jutri na kakšno turo, pa bi koga vzel s seboj? nasmeh
Sem malo brez ideje, kam bi šel. Rad pa bi izkoristil dan.
esque     
26.9.2013
Na MG sem bil v torek. Snega ni bilo nič. Šel sem iz Okrešlja. Vreme fenomenalno, brez oblačka. Pot je res genialno speljana. Spodnji del je dobro varovan, predvsem tam kjer je grušč. Bolj greš proti vrhu majn je varoval, v zadnjem delu jih pa tako ali tako ni več, ampak so oprimki dobri in je res užitek prosto poplezat v dobri skali. Mora pa človek biti prepričan v svoje psiho-fizične sposobnosti, saj so nekateri odseki dokaj izpostavljeni in lahko drugače najbrž nastanejo problemi. Z mano je bila prijateljica, za katero je bila to druga tura v visokogorje. Pred tem je bila samo na Storžiču skozi žrelo. Res ji moram čestitat, da ji je uspelo in da je prišla na vrh in nazaj brez večjih problemov, sestopala je celo hitreje in bolj suvereno od mene nasmeh
B.Smart     
26.9.2013
Jaz sem bil v nedeljo gor in smo imeli čudovito vreme. Najprej smo planirali krožno turo z Matkovega Kota in z vrha na Okrešelj, pa se nam z avtomobili ni izšlo. Vreme je bilo na savinjski strani čudovito, na drugi strani Kamniškega sedla pa so se vrtinčili oblaki. Snega na poti je bilo za vzorec, toliko da se ga je dalo prijeti, pot pa popolnoma kopna. Baje so imeli nekoliko več težav prišleki s Koroške Rinke dol po ferati. Pot res priporočam, vendar opozarjam, da je potrebno nekaj izkušenj s plezanjem, saj zahteva gora na določenih mestih popolno zbranost in nobenih napak, predvsem ko gre za spust. Razgledi na vrhu pa so čudoviti in poplačajo ves trud nasmeh
Ninđa     
27.9.2013
Gre kdo jutri gor?

Lp
vetrc     
27.9.2013
jaz bi
vetrc     
27.9.2013
haj! a je kdo jutri za mrzlo goro? lp
Stane7     
5.8.2014
Mrzla gora - čisti užitek v prekrasnem vremenu 2. avgusta 2014.
https://plus.google.com/u/0/photos/+StaneKoro%C5%A1ec/albums/6043035851805117697
dprapr     
6.8.2014
Mrzla gora je "Martuljk" KSA!
panda     
21.8.2014
Zastonj ne piše na skali: MrZLA gora (ZLA z veliko). Vedno grem gor s strahospoštovanjem. nasmeh
oven     
2.7.2015
Je še kaj snega na tej poti?

lp
garmont     
2.7.2015
Ne .
oven     
2.7.2015
hvala za odgovor.
zagi     
13.7.2015
Mrzla gora, 11. srpanj 2015. sunčano vrijeme uz lagani povjetarac idealno za planinarenje u visokim planinama. Planina vrijedna svakog poštovanja.
https://plus.google.com/photos/108999769491822775990/albums#photos/108999769491822775990/albums/6170915830921142657
pohodnik38     
31.7.2015
18.7. prehojena pot brez posebnosti,varovala tam kjer so v dobrem stanju.

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
xyzxyz     
19.8.2015
A je sploh kakšen dostop na to goro primeren za navadne pohodnike. S katero potjo so poti nanjo primerljive? Hvala
Keko     
20.8.2015
Pot je primerna za izkušenega pohodnika, ki mu lažje poplezavanje do II. stopnje ne dela problemov in ni vrtoglav. Skala je vsaj iz smeri Okrešlja dokaj dobra in nudi enkratno uživanje v lahkotnem plezanju. Krajše in nekoliko lažje podobne odseke se najde na poti čez Plemenice, na Škrlatico in še kje. Če pohodnik ima vrline, ki sem jih navedel na začetku, mu ta pot ne bo predstavljala posebnih težav temveč veliko užitkov.
zipo     
20.8.2015
II. stopnje, kot odseki na npr. Vernar? Lahko kdo to potrdi? Meni se stvar ni zdela ravno tako težka. Je pa zagotovo najtežja pot, kar sem jih prehodil. S pravo mero previdnosti je zagotovo dostopna tudi za nas navadne pohodnike - previsov, kolikor se spomnem, ni. Zajla ali klini, ki jih je sicer malo, so tam kjer je potrebno. Kjer prosto plezaš, je skala dokaj krulšljiv oz. je bila 4 leta nazaj, zato dobro preveriti vsak oprimek. Pot pa lepa, kot le malokatera v KSA.
dprapr     
20.8.2015
Na tej poti ni II. stopnje. II. stopnja je na brezpotnih pristopih na Mrzlo goro.
Keko je samo omenil, da je pot primerna za tistega, ki mu II. stopnja ne dela problemov.
panda     
20.8.2015
Hudi prask na delih II. stopnja, drugače pa večino I. stopnja.
Domch     
20.8.2015
A je pot iz Okrešlja na MG primerljiva z Montažem in odsekom Sunigar-Fendeneggov ozebnik? Kaj je zahtevnejše?
dprapr     
20.8.2015
Kolikor se spomnim "poti" z Montaža, je tam več drobirja in manj "shojeno", kot na Mrzli gori. Tam gre "pot" konstantno navzgor, na Mrzli gori pa sta obe poti bolj raznoliki in lepši, posebej grebenska z Mrzlega dola. Spomladi pa je mimo Škafa najboljša izbira.

Kaj je zahtevnejše? Za nekoga, ki ni vajen grušča in drobirja, zagotovo Findeneggov ozebnik.
panda     
20.8.2015
Domch: pojdi gor.....pa probaj. Če ne boš zmogel, še vedno lahko obrneš.
xyzxyz     
20.8.2015
Hvala Keko.

Katero pot na Škrlatico si pa mislil. Škratico imam osvojeno, pa ne vem, ali je nanjo več poti
Keko     
20.8.2015
Pohodna pot na Škrlatico je samo ena, najbrž si šel po tej.
Keko     
20.8.2015
Mislim seveda na zadnji, zahtevnejši del poti.
Keko     
20.8.2015
Meni se Findeneggov ozebnim tudi zdi težji, saj zahteva več zbranosti zaradi drobirja.
xyzxyz     
20.8.2015
Na Škrlatico se mi ni zdelo nič posebnega. Hvala
xyzxyz     
20.8.2015
Kaj pa tista izpostavljena polička!!!!

Razmišljam tudi vzponu po poti Petra Skalarja na Krn. Katera od teh dveh je lažja.
mirank     
20.8.2015
Ma oštja sej bomo zvedeli še kaj novega
xyzxyz     
20.8.2015
no res je napaka pri imenu, gre za Sivla Korena.... A bi zdaj lahko dali kakšno oceno.
zipo     
20.8.2015
Informacij imaš več kot dosti, več ti ne moremo dati. Lahko samo v nedogled primerjamo poti in upamo, da te neodločnost mine. Odločiti namesto tebe pa se ne moremo. Pojdi probat, če ne bo šlo, boš obrnil.
Domch     
21.8.2015
Findeneggov ozebnik je dobil kar nekaj glasov, kar me še dodatno opogumlja. Samo z Mrzle gore je potrebno po isti tudi dol, z Montaža pa lepo preko Pippanove lestve dol. Na podlagi tega je verjetno MG vseeno večji zalogaj.
Keko     
21.8.2015
Že res, da je treba z Mrzle gore tudi po isti poti nazaj, vendar se meni sestop ni zdel nič bistveno težji, kot sestop preko Pipanove lestve z Montaža. Kamenje še zdaleč ni tako zlizano, kot na Montažu. Komur poplezavanje ni tuje, mu Mrzla gora ne bo predstavljala težav, tudi dol ne.
Pankrt     
21.8.2015
Ja kk lhk primerjaš...Mrzlo Goro z Pipanovo lojtro...skale:železju.... mežikanje
Keko     
21.8.2015
Nisem mislil izrecno na samo lestev, temveč bolj na ostali del poti. Lestev kot lestev je še najmanj problematična. Imam občutek, da imajo pred Mrzlo goro vsi, ki še niso bili gor, pretiran strah. Tudi jaz sem se strahoma podal nanjo in potem ugotovil, da čisto brez potrebe. Nikjer ni posebej prepadna, nobenih ostrih grebenov. Ponuja konstantno, zmerno težavnost, brez posebnega ključnega ali kritičnega mesta. Samo plezaš in uživaš.
panda     
23.8.2015
Keko: malo se verjetno hecaš. Je kar nekaj resnih detajlov brez železja v resni prepadni strmini.zavijanje z očmi
Ceri     
28.8.2015
Jaz sem zadnja tri leta sanjala o tej Mrzli gori. Glede na komentarje sem si mislila, da bo to pa res pravi plezalski podvig. Sem sla prav s strahospostovanjem gor prejsnji wk, ampak ni potrebe. Plezarije je samo slabo urco pod vrhom in je za izkusenega gornika pravi uzitek in nic taksnega, da bi se bal. Definitvno je manj varoval, kot smo navajeni v slovenskih gorah, ampak ravno to da tisti pravi car! Skoda, da ta uzitek traja samo eno urco. jezik
Domch     
6.11.2015
Tudi sam se nekako sanjal o tem vrhu tri leta, pridno hodil in stopnjeval zahtevnost zavarovanih planinskih poti in v sredo sem opravil ta vzpon v prekrasnem pozno jesenskem vremenu. Pot opravičuje sloves ene najtežjih pri nas. Varoval je v spodnjem delu presenetljivo veliko, drugi del pa je plezanje. Oprimkov je dovolj in tudi po večini niso krušljivi. Sestop poteka večinoma zadenjsko in bočno, v zgornjem delu se potrebuje res velika previdnost saj se prožijo kamni. Čelada je obvezna. Pot mi je bila zelo všeč tako, da jo bom še ponovil, vsi tisti, ki oklevate pa le pogumno, ni tak bav bav, zahteva pa seveda previdnost in hladno glavo.
mukica     
6.11.2015
Lep gora in vredna ponovitve obiskanasmeh
Vsi, ki smo jo že obiskali pa vemo, da je res potrebna previdnost, sploh v začetku sezone, ko se še ni očiščeno drobirja in večje število ljudi ki nehote prožijo...zavijanje z očmi
pohodnik38     
25.6.2016
V sredo 22.6. prehojena pot ki zahteva zbrano glavo in previden korak.Res da sem bil že gor večkrat pa bi še enkrat šel nasmeh

VIDEO Prikazana celotna pot 22.6.2016

Lp! Tonenasmeh
Nastasja     
4.6.2017
Danes sem bila na Mrzli gori, izhodišče Koča pod slapom Rinka. Pot je skoraj v celoti kopna, ena manjša zaplata je JV od Turskega žleba, ampak se jo da varno prehoditi brez derez. Samovarovalca lahko pustite doma; za tistih par zajl, ki so, se ga ne splača nositi. Bolje uporabljati roke. To je super pot za vse, ki poleg hoje uživajo tudi v plezanju. Nekdo, ki je vajen hoje in plezanja, jo lahko prehodi v štirih urah (vzpon in sestop). So pa markacije na nekaterih mestih nove, tako da je pot nemogoče zgrešiti.
orchidlily     
2.9.2017
Suprugu i meni je uspon na Mrzlu goru bio prava poslastica na Štefanje prošle godine:
https://www.youtube.com/watch?v=edeJ7tQWEeg&t=16s
Za objavu komentara se morate prijaviti:
Ime korisnika:
Lozinka:
Zapamti lozinku:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se najprije registrirati
Copyright © 2006-2015 Hribi.net, Planinarenje