Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
janik / Zadnja sporočila

janik - Zadnja sporočila

Začete teme:
janik6. 03. 2010 11:24:11
Danes zjutraj ob 6.30 sem se s turnimi smučmi povzpel na razgledno točko na Starem vrhu. Izlet sam posebi nič posebnega lepa pokrajina in jutranji mir za to pa ob povratku nekaj več težav saj me je pri avtu pričakal redar parkirišča in me pospremil na blagajno kjer sem moral kupiti enosmerno vozovnico za sedežnico (10 €) z razlago, da sem se vzpenjal peš po smučišču ko je bilo le to zaprtozmedenZato vse ki imate namen se sprehoditi se ali kako drugače obiskati razgledno točko na Starem vrhu pozor, da to ne storite po smučišču ko je le to zaprto.mrk pogledjezenzadregazmeden Turizem smo ljudje pa ne povsod!!!!!
janik14. 11. 2009 07:27:05
Z DANAŠNJO NOVICO O VELIKI IZUGBI NAEŠEGA TOMAŽA VELIKANA V SVETOVNEM MERILU ČLOVEKA KI JE BIL POVEZAN Z GORO JE NARAVA PONOVNO POKAZALA IN DOKAZALA DA SMO KLJUB VSEM DOSEŽKOM IN ZNANJEM ŠE VEDNO ZELO MAJHNI IN NEBOGLJENI V PRIMERJAVI Z NARAVNIMI ZAKONITOSTMI. SAM OSEBNO SE OB TEJ NOVICI ČUTIM IZREDNO PRIZADETEGA IN ŽALOSTNEGA ZATO SEM SE ODLOČIL ODPRETI TO TEMO SAJ SI JO TOMAŽ SIGURNO ZASLUŽI.
Komentari:
janik20. 07. 2014 10:37:24
Pot čez plemenice plezalni del brez snega varovala brezhibna. ZTP skoraj v celoti prekrita s snegom ki pa je bil včeraj ravno prav omehčan da so dereze in cepin ostali na nahrbtniku. Na poti na vrh sneg do škrbine vendar gre lepo mimo njega od škrbine pa snežišče preko katerega je treba iti vendar ravno tako omehčano z lepimi stopi tako da brez večjih posebnosti vendar pa previdnost ni odveč saj bi ob morebitnem zdrsu tu šlo zelo globoko. Tominškova pot ima pa v grapi standardno snežišče ki pa je še precej polno in zato zelo elegantno prehodno vsekakor pa si tu ne gre privoščiti napake, ostali del poti pa brez posebnosti. Kolikor se je dalo videti pa tudi pot čez Prag več ali manj brez kakšnega omembe vrednega večjega snežišča. Vsekakor cepin in dereze v nahrbtniku niso odveč sploh ob hladnejšem dnevu kot je bil včerajšni saj ob tršem snegu lahko marsikaj od zasneženega postane neprehodno brez zimske opreme. Po besedah posadke na Kredarici pa se skoraj vsak dan primeri kakšna nesreča tu okrog kot tudi včeraj ko je skušala planinka brez derez in cepina priti okrog Triglava iz Kredarice na Planiko in pri tem na snežišču zdrsnil in se precej na trdo ustavila precej nižje na melišču k sreči brez večjih poškodb. Vsekakor dodatna previdnost ni odveč sploh za nevajen hoje po snegu v gorah.
janik2. 11. 2013 08:16:06
sedromeo vidim da si uspešno zaključil turo "mona" Pozdrav od "žabarja"
janik18. 09. 2011 12:07:02
Včeraj sem uspel biti priča zelo neodgovornemu obnašanju v gorah in sicer priložene slike so iz zaključnega dela ferrate Via Italiana. Možakar je bil oblečen kot bil šel k maši žametne hlače bela srajča in štrikan brezrokavnik ter klobuček proti soncu. No imel pa je delavske rokavice kar nekako daje zanak da je vedel v kaj se podaja. Za dekle za njim se ni kaj dosti menil kot da nista skupaj bila pa je isto kot on čisto brez vsake opreme razen rokavic.Naj povem še da ni šlo za zloglasne "čehe" apmpak sta bila naša gor list in možakar jih je imel zagotovo preko petdest. K sreči sta varno izstopila na sedlu lahko pa spolh nebi izstopila. Glede na promet včeraj tam gori in padajoče kamenje bi res lahko imela vsaj čelade.
janik8. 03. 2011 19:50:56
V nedeljo je bilo na Kotovem sedlu veliko od 25 do 30 cm pršiča nič splazenega in nobenih kolž tako, da stvar idealna za turno smučanje za pešačenje pa le ob obvezni uporabi krpelj. Kot rečeno razmere idealne za turno smuko.
Še nekaj več slik pa na spodnji povezavi.
janik3. 10. 2010 12:38:41
Včeraj sem iz Krnice preko Kriške stene obiskal Dolkovo špico. Malo pred vstopom v steno sem pusti meglo za sabo in stopil na sonce. Pot je super razen velika pripomba gre starim, redkim in neobnovljenim markacijam, ki bi ob morebitni megli prišle še kako prav obenem pa pohvala postavljalcu možicev, ki res na marsikaterem mestu pomagajo pri iskanju poti. Drugače pa celo pot nisem srečal nikogar pa tudi okoliški vrhovi so izgledali osamljeni razen na Škrlatici sem opazil enega obiskovalca. Zares prava jesenska idila. Snega praktično ni le pri vrhu so posamezene zaplate izredno trdega snega, ki pa se ga zlahka obide.
janik4. 09. 2010 15:15:01
Danes sem obiskal Tursko goro iz Kamniškega sedla in nazaj gredoč še Brano. Kljub slabemu vremenu gosta megla je bila tura lepa predvsm pa varna saj so markacije in varaovala v res odličnem stanju za kar gre vsa pohvala markcistom, ki vzdržujejo te poti prvzaprav je ta pohvala tudi razlog, da sem se sploh oglasil. Kar tako naprej kar se tiče vzdrževanja poti.nasmehnasmeh
janik4. 05. 2010 16:22:39
Ker se je že pojavil oglas naj še sam dodam enega podbnega le, da so moji čevlji nošeni samo 1x so številka 44 in sicer gre za čevlje LOWA CEVEDALE GTX KATERIH CENA ZA NOVE ZNAŠA 269,00€. Jaz sem jih pripravljen prodati za 180,00€. So pa resnično kot novi vendar so se žal izkazali za premjhne.
Tel.št. za morebitne zainteresirane: 041-785-110 Jani
(http://www.promontana.si/spletna-trgovina/izdelek/370/cevedale_gtx_cevlji/)
janik13. 03. 2010 17:53:07
Če je bil kod danes na Kredarici bi prosil za kratek opis poti in varnosti na poti kar se tiče plazov.
janik13. 03. 2010 16:45:58
Pot je zelo dobro shojena brez nevarnosti plazov le na trenutke malo drsi pa nič strašnega s palicami se da brez problema. Danes je bilo lepo sončno vreme in temu primeren tudi velik obisk tako pešcev kot turnih smučarjev, zato kar brez skrbi jutri na pot.nasmeh
janik11. 03. 2010 21:05:29
Tol če preberš mojo prvo objavo boš iz nje lahko razbral, da sem le ostale ki bi imeli podobne cilje kot je bil moj želel opozoriti, da utegnejo imeti težave in temu je ta forum prav gotovo namenjen v prvi vrsti.
Po elektronski pošti sem se obrnil na direktorja smučišča Stari vrh kjer sem podrobno opisal potek dogodkov tega jutra ter ga prosil zgolj za pojasnilo če je po njegovem mnenju vse potekalo tako kot imajo zapisano v pravilinku oziramo če je bilo moje ravnanje res tako zelo neodgovorno, a na žalost še do danes nisem bil vreden odgovora oziroma pojasnila.(kar se tiče argumentiranja dogodkov) Na mestu samem pa sem imel na voljo le nadobudnega fanta oblečenega v brezrokavnik z napisom redar in to na parkirišču in ne na smučišču ter gospo na blagajni ki mi je le nemočno na zahtevo tega fanta zaračunala karto. Naj povem še enkrat na glas da ni problem v denarju in karti pač pa obrazložitvi kaznovanja t.j. da je bilo moje početje nevarno in organa ki se je za to kazen odločil.nasmeh
janik11. 03. 2010 18:48:06
Tol vidim, da si kar podkovan s parvilniki in zakoni jaz pač nisem in prav mogoče prav zato zahajam v naravo kjer največkrat veljajo nepisani zakoni narave in si je zato tudi ne lastim ampak sem le del in ternutek nje ko jo uporabljam in jo nato takšno kot sem jo dobil pustim še drugim, brez slabih misli in namenov. Ko praviš da dajom prebirati rajši kaj bolj pametnega in primernega za to spletno stran naj te opozorim da si se mi zdi 28.2. spraševal po razmerah na Kokrskem sedlu, 8.3. pa si sam sebi odgovoril pa ne z razmerami na poti in ob njej pač pa samo s krtiko o zimski sobi. Bilo bi veliko boljše ča bi dodal kakšno sliko iz poti in pa opis kot da pišeš samo o slabem stanju zimske sobe ki je večina sploh ne uporablja.
Drugače pa se da temo ki te utruja tudi spregledati ne pa da tako aktivno sodeluješ v njej kot ti.
Pa brez zamere.nasmehnasmehnasmeh
janik11. 03. 2010 17:57:27
Vikon praviš da ne boš pameten ker te ni bilo zraven pred tem pa si raztrosil že vse kako je bilo. Vzpenjal sem se strogo po robu smučišča, avto ni bil parkiran vzorno pa vendarle je bil parkiran čisto ob samem izhodu iz parkirišča in ni nikogar oviral saj je bil tam zraven že čisto lepo parkiran avtobus. Dvajset evrov pa ni bilo mišljeno kot podkupnina temveč sem s tem želel povedati, "redarju" da mi ni bistvo v denarju temveč pa v principu saj mi nekdo razlaga da je to zavoljo nevarnega početja in zgobice o ratragiranju proge ob 6.30 zjutrajzmeden
Razrito progo pa naredijo na Starem vrhu smučarji ki se z avtom odpeljejo do sredine smučišča ter nato odsmučajo kot prvi predčasno. Naj povem še to, da se je na zgornjem delu smučišča od sidre ki vodi na vrh že ob sedmih smučalo in postavljalo progo za tekmo ob 8.15 pa je bilo že vse razrito in spraskano saj so se med tem že pridno ogrevali tekomovalci in drveli po smučišču med čisto navadnimi rekreativnimi smučarji med katerimi so bili tudi majhni otroci pa nisem nikjer opazil nobenega ki bi jih opozoril da je tekmovališče na drugi strani ograje.
Opazili pa so turnega smučarja kako se po zaprtem smučišču počasi korak po korak vzpenja navzgor in povzroča vsesplošno nevarnost. Od koče na vrhu sem odsmučal ob 8 in 15 minut takrat pa je bilo smučišče že odprto. Na znaku o prepvedi pa če prepoznavaš slike ni potrebno niti da si pismen ni ne duha ne sluha o prepovedi pešačenja pač pa je jasno narisan smučar v smučarski preži in vse skupaj prečrtano.
Tako da vikon natresel si nekaj brezveznih in to iz kavča.velik nasmeh
janik6. 03. 2010 15:08:04
Sicer ne vem kako je z zakonsko osnovo pa tudi ne vem če drži ta, da če kupiš enosmerno karto smeš peš po smučišču sem pa bolj obširen opis dogodka in nekatera vprašanja o tem poslal direktorju Starega vrha. Če ne bom dobil odgovorov pa se bom skušal po pomoč obrniti na A kanal na oddajo Svet.
Pri vsem skupaj ne gre za denar temveč za nelogično razlago "redarja" iz parkirišča katera je temeljila na osnovi varnosti. Pri samem vhodu na smučišče sicer stoji tabla, ki govori o prepovedi smučanja ko le to ne obratuje z dodatkom da to velja tudi za turne smučarje, nikjer pa ni omenjeno, da je prepovedano pešačenje ali kakršnokoli drugo gibanje po terenu ko naprave na njem ne obratujejo. Kdaj pa je lahko gibaje po smučišču navzgor bolj varno kot zgodaj zjutraj ko na njem še ni smučarjev in je res nemogoče da pride do naleta ali kakršne koli druge nesreče. To je pač tako če nesposobnežu v življenju oblečeš rumen brezrokavnik z napisom redar in potem ta postane glavni.eek
janik9. 12. 2009 16:55:56
V nedeljo je bil na Tošču sneg res, da ne veliko vendar pa je vse od Gont do vrha sneženo.