popis foruma / Austrija / lienzer dolomiten / grosse sand spitze - kletersteig
 Grosse Sand spitze - Kletersteig
23.6.2014 - UROS1
Pozdravljeni ! Ta vikend 21-22 junij 14 sem bil prvič v Lienških dolomitih in bil več kot nagrajen.
Natančneje - šel sem na najvišji vrh Lienških dolomitov - Grosse Sand spitze 2770m po plezalni poti čez 4 vrhove. Zelo lepo in tudi zelo zelo zahtevno ! Slike povedo vse....nasmeh
Grosse Sand spitze - Kletersteig1 Grosse Sand spitze - Kletersteig2 Grosse Sand spitze - Kletersteig3 Grosse Sand spitze - Kletersteig4 Grosse Sand spitze - Kletersteig5 Grosse Sand spitze - Kletersteig6 Grosse Sand spitze - Kletersteig7 Grosse Sand spitze - Kletersteig8 Grosse Sand spitze - Kletersteig9 Grosse Sand spitze - Kletersteig10 Grosse Sand spitze - Kletersteig11 Grosse Sand spitze - Kletersteig12 Grosse Sand spitze - Kletersteig13 Grosse Sand spitze - Kletersteig14
BibaS
23.6.2014
Vau, lepo! Čestitam nasmeh
LidijaJesih
29.9.2014
S PD Medvode tokrat 16 navdušencev na dvodnevni potep po Lienških Dolomitih. Malo pred Lienzom zavijemo levo proti Lavantu, nato pa kmalu spet levo proti Lienzer Dolomitenhutte. Na več kot 1600m je nekaj minut do omenjene koče parkirišče, do naslednje koče, Kerlsbader je uro in pol lepega vzpona, ki ga že barvajo macesni. Koča stoji ob dveh jezerih, v amfiteatru obdana s samimi dvainpol tisočaki, pa še malo čez. Kočo so v nedeljo žal zaprli, sicer je prijazna in udobna, za popust velja tudi naša izkaznica PD. Po nastanitvi smo nadaljevali na Grosse Sandspitze, najvišji vrh gorskega venca z 2776. Vzpeli smo se po ferati, ki ni opisana na teh spletnih straneh, je relativno nova in začenja 20 minut naravnost od koče gor v veliki grapi, ki ji potem po robu sledi v desno in se v zgornjem delu združi s potjo Ari Schubel, po kateri smo se vračali. Težavnost ferate je A/C, z nekaj malo zahtevnejšimi mesti, skob ali klinov ni, le jeklenica. Po izstopu iz ferate sledi vršnje melišče, nato pa še zadnji zahtevnejši del, prečnica tik pod vrhom.
Zelo lepa pot, izjemni razgledi in prelepo vreme. Za zaključek še Dolomitski zahod z zlatim stenami in sladek spanec v topli koči. Na spletni strani koče Karlsbader je najti veliko opisov ferat in plezalnih poti v okolici, na vsako goro (pa več kot 10 jih je) vodi vsaj ena ferata, težavnosti pa tja do E če ne več. Raj.
Grosse Sand spitze - Kletersteig Pogled na Lienške Dolomite iz Lavanta, levo najvišja Sanspitze, desno Roter Turm1 Grosse Sand spitze - Kletersteig koča Lienzer Dolomitenhutte, izhodišče2 Grosse Sand spitze - Kletersteig razgledi začenjajo, tole bo Spitzkofel3 Grosse Sand spitze - Kletersteig proti jezerom4 Grosse Sand spitze - Kletersteig pozdravi nas Roter Turm5 Grosse Sand spitze - Kletersteig pot je lepa in široka, da se tudi po cesti6 Grosse Sand spitze - Kletersteig Laserzwand, Veliki in Mali, tudi tu smo bili7 Grosse Sand spitze - Kletersteig v sredini desno Sandspitze, tu najvišja, današnji vrh8 Grosse Sand spitze - Kletersteig med vršički macesnov se pokaže koča9 Grosse Sand spitze - Kletersteig prelepo okolje koče Karlsbaderhutte10 Grosse Sand spitze - Kletersteig proti Sandspitze, ferata potek po izraziti grapi v sredini stene11 Grosse Sand spitze - Kletersteig začetek12 Grosse Sand spitze - Kletersteig vzpon po ferati13 Grosse Sand spitze - Kletersteig malo po razu14 Grosse Sand spitze - Kletersteig pogled navzdol, spodaj jezero15 Grosse Sand spitze - Kletersteig občasno precej strmo16 Grosse Sand spitze - Kletersteig iz ferate ven17 Grosse Sand spitze - Kletersteig tu je že pot Ari Schubel18 Grosse Sand spitze - Kletersteig melišča pod vrhom19 Grosse Sand spitze - Kletersteig vršnja glava20 Grosse Sand spitze - Kletersteig tik pod vrhom21 Grosse Sand spitze - Kletersteig razgledi22 Grosse Sand spitze - Kletersteig spodaj koča in jezero23 Grosse Sand spitze - Kletersteig sestop24 Grosse Sand spitze - Kletersteig malo pazljivosti ne škodi25 Grosse Sand spitze - Kletersteig izpostavljena prečka26 Grosse Sand spitze - Kletersteig ....27 Grosse Sand spitze - Kletersteig še malo dviga ....28 Grosse Sand spitze - Kletersteig in zadnji zahtevnejši spust29 Grosse Sand spitze - Kletersteig zoprno melišče, spust po njem je kar trajal30 Grosse Sand spitze - Kletersteig na udobnem terenu31 Grosse Sand spitze - Kletersteig dolomitski zahodi32