popis foruma / Crna Gora / Ostali planinski masivi - Crna Gora / prokletije/ popadija in talijanka, hridski krš, zla kolata
 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata
22.7.2014 - LidijaJesih
Glede na odmaknjenost ni čudno, da na forumu ni nobene objave. Res ni blizu, čisto na koncu Črne gore se nahajajo Prokletije, na meji s Kosovim in Albanijo, slabo znane, malo obiskane, a prelepe gore. Čeprav so se najvišje ves čas skrivale v oblakih in meglah in nas naganjale v dolino, so se zapisale v delček duše. Divjaki z višinami nad 2000m, z najvišjim vrhom Črne Gore, Zla Kolata (Zlobni pašniki nekako v prevodu) 2534m. Imena vrhov, ki se začenjajo z Maja (vrh, npr. Maja Jezerce, najvišji v Prokletijah), skrivnostna imena dolin: Ropojana, Valbona, stotine gorskih očesc, kot pravijo jezerom, prijazni ljudje in vodnik, navdušenec nad vsem, kar se tu dogaja. Nastanjeni smo bili v mestu Plav ob Plavskem jezeru, odlično izhodišče za okoliške ture. Zlezli smo na Popadijo in Talijanko, dva sosednja travnata dvatisočaka, se povzpeli na Hridski krš (2340m)mimo Hridskega jezera (nad 2000), na Zla Kolata pa nas vreme ni spustilo. Poti so dobro označene, izhodišča pa Plav, Gusinje in Vusanje. Mimogrede smo izvedeli še za najlepši balkanski treking imenovan Peaks of the Balkan. Zemljevid je doma, zagotovo so to kraji, kamor se želim še vrniti.
Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pogledi iz doline Grebaje, veliki se skrivajo pred pogledi1 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata s Popadije še na Talijanko2 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Volušnica, po uri in pol3 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata cvetni plaz4 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata slap na planini Volušnici5 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Popadija6 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata tam nekje so prelepi Karanfili7 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata še pol ure do vrha8 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata grebenska pot9 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata neverjetno cvetje10 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata proti Talijanki11 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata ves čas po ozkem grebenu12 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pogled nazaj na Talijanko in Popadijo13 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata megla pritiska14 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata počitek s pogledom na talijanko15 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata tudi na povratku se lepotice ne odkrijejo16 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata nazaj na izhodišču17 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Ropojana ena lepših dolin v Prokletijah18 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Oko Skakavca, jezero 19 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata slap Grlje, ponikne v sotesko20 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pogled na Visitor s Plava21 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata na izhodišču za Hridsko jezero in Hridski krš22 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata naš lokalni vodnik Ahmed, zaljubljenec v gore23 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Hridski krš, nanj gre od jezera nemarkirana pot24 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Hridsko jezero, skoraj na 200025 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata Hridski krš26 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata strmo na greben27 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata tudi tu začnejo nagajati megle28 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata razgledi na pol29 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata proti vrhu30 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata ogromno cvetja31 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata sosednji krš32 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pa še grebenček na levo z vrha33 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata le na daleč in skrivnostno se pokažejo34 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pogled na jezero s sosednje vzpetine ob povratku35 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata spust po podrtiji in brezpotju36 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata tabor za mlade, nekje sredi nič37 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata napis na vodnjaku daje lastniku večnost38 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata zadnji dan, iz Vusanj proti Zla Kolata, najvišjemu v Črni gori39 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata vreme nič ne obeta40 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata to je vse od razgledov, nad 2000 je megla in mraz, zato vzpon odpade41 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pot se v začetku lepo vpenja42 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata ob poti (nad njo)43 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata pogled nazaj44 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata gorski skalnjak45 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata tabor speleologov, tereni so še neraziskani. Hkrati točka obrata, višje danes ni zneslo. 46
miri
23.7.2016
Z razliko od vas,smo mi imeli 10 dni sončnega vremena .Krasni hribi in gore.Ob poteh čisto,dovolj vode in vodnik (isti,kot vaš),da ga lahko samo pohvališ.
Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata1 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata2 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata3 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata4 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata5 Prokletije/ Popadija in Talijanka, Hridski krš, Zla Kolata6
LidijaJesih
23.7.2016
Super! Nam so se pa letos Prokletije odkupile z 10 dnevi sonca v Albaniji. Tudi vredno vsakega koraka in spet vodnik, ki je vodil s srcem.