popis foruma / Hrvatska / velebit / premužićeva staza
 Premužićeva staza
22.10.2015
Tridnevno potepanje sem začel v Zgornji Kladi. Nato Zavižan, spanje na Rossiju in naslednjo noč na Ogradjenici. Danes zjutraj do Skorpovca in nato spust do Cesarice. Nazaj do avta na štop.

Ostalo naj povedo slike.
Premužićeva staza Goli otok1 Premužićeva staza Da bo ponoči toplo2 Premužićeva staza Sonce nad Suskom3 Premužićeva staza Mordor4 Premužićeva staza Rossijeva koliba5 Premužićeva staza Otoki6 Premužićeva staza Rab7 Premužićeva staza Sončni zahod nad otokom Suskom,8 Premužićeva staza Po sončnem zahodu9 Premužićeva staza Burja10 Premužićeva staza Senjska burja11 Premužićeva staza Zlata pravila za vsak dom12
24.4.2016
Spet ista tura kot lani oktobra. Velebit ne razočara. Po zavetiščih so peči, primernega lesa v okolici pa je tudi dovolj.

Srečanja z ljudmi, ki stalno živijo na Velebitu (Ante na Zavižanu, Tihomir-Mršavi na Skorpovcu) in ostalimi obiskovalci pa vedno prinesejo nekaj novega in posebnega.

Premužićeva steza je bila še delno zasnežena, v nahrbtniku je bila zimska oprema. Čez dan je bil sneg sicer mehak, zjutraj pa dokaj trd.

Na Velebit bom še prišel.
Premužićeva staza1 Premužićeva staza2 Premužićeva staza3 Premužićeva staza Začetek Premužićke4 Premužićeva staza5 Premužićeva staza6 Premužićeva staza Priprava pitne vode na Rossiju7 Premužićeva staza8 Premužićeva staza Tule so na noge romale dereze, bukov gozd bi bil idealen za smučanje 9 Premužićeva staza Vrnitev v civilizacijo - Senj10
2.5.2016
@bumslpepe...imaš ZS. mežikanje
19.5.2016
Včeraj startamo na Velikih Brisnicah in čez Plančico do Rossijevega zavetišča.Pot je sicer skrbno markirana, je pa v enem delu zaradi podrtega drevja skoraj neprehodna. jezen Po oskrbi z vodo nadaljujemo do Zavižana.
Premužičeva me vedno znova fascinira in tudi včeraj ni bilo nič drugače. mežikanje
Danes pa v deževnem jutru sestop čez Žive vodice v dolino Brisnice. Tudi ta pot je sicer markirana ,dvomim pa, da ima veliko obiska.zavijanje z očmi
Skratka, Velebit tudi tokrat ni razočaral.
Premužićeva staza Velika Brisnica z markirane poti1 Premužićeva staza Razgled s poti2 Premužićeva staza Po dveurnem vzponu prispemo na Plančico3 Premužićeva staza Težko prehodna pot proti Rossiju4 Premužićeva staza Rossijeva koliba5 Premužićeva staza Vzpon na Pasaričev kuk6 Premužićeva staza Na Premužičevi stezi7 Premužićeva staza Mojstrsko speljana pot8 Premužićeva staza Vukušič snižnica9 Premužićeva staza Zadaj dom na Zavižanu10 Premužićeva staza Komaj sem držal možica...11 Premužićeva staza Sončni zahod z Vučjaka nad Zavižanom12 Premužićeva staza Žive vodice13 Premužićeva staza Budim14 Premužićeva staza Na vrhu Budima15 Premužićeva staza ...se je rodil možic.16 Premužićeva staza Ob sestopu je pot lahko takšna...17 Premužićeva staza ...ali pa takšna.18 Premužićeva staza Povratek do Brisnice in krog je sklenjen.19
mukica
20.5.2016
Bravo Dolfi....ti konci so res nekaj posebnega in kar vabijo da se vračaš...še mnogo, mnogo lepega je za predelati nasmeh
Hvala Martina.mežikanje
Velebit je res nekaj posebnega, zato se vsako leto z veseljem vračam...
14.10.2016
Tura podobna kot prejšnje, start v Kladi, Zavižan, spanje na Rossiju, nato spanje na Alanu in spust do Jadranske magistrale.

Ambient je bil to pot res pravljičen. Ostalo naj povedo slike.
Premužićeva staza1 Premužićeva staza2 Premužićeva staza3 Premužićeva staza4 Premužićeva staza5 Premužićeva staza6 Premužićeva staza7 Premužićeva staza8 Premužićeva staza Brez gamaš ne bo šlo ...9 Premužićeva staza Romantični čučavac10 Premužićeva staza11 Premužićeva staza12 Premužićeva staza13 Premužićeva staza14 Premužićeva staza15 Premužićeva staza16 Premužićeva staza Tu bo treba skozi17 Premužićeva staza Žleb pri Crikveni18 Premužićeva staza Crikvena19 Premužićeva staza20 Premužićeva staza21 Premužićeva staza22 Premužićeva staza23 Premužićeva staza Čisto sam pa le nisem bil24 Premužićeva staza Tale sled ni od človeka25 Premužićeva staza Počasi se večeri26 Premužićeva staza27 Premužićeva staza Ruj28
smatjaz
14.10.2016
Lepooooooooooooooooooo, še posebno če poznaš stezo....nasmeh
seflja
15.10.2016
tudi jaz sem se potikal poleti tam nekaj dni, a na Rossijevem nisem spal, ker so se bolhe eek zaredile v skloništu. Tako je pisalo na vhodu takrat in upam da jih bo mraz.....zavijanje z očmi
4.1.2017
Nekaj slik iz prednovoletne Premužićke
Premužićeva staza1 Premužićeva staza Rab v soncu2 Premužićeva staza Goli3 Premužićeva staza Dom Zavižan4 Premužićeva staza Viharnik5 Premužićeva staza Voda na Aalanu6 Premužićeva staza7 Premužićeva staza Ogradjenica8 Premužićeva staza Zahod iz Ogradjenice9 Premužićeva staza10 Premužićeva staza11 Premužićeva staza12 Premužićeva staza Neslednje jutro13 Premužićeva staza Na Velebitu nisi nikoli čisto sam14
3.5.2017
Prvomajske praznike smo preživeli na Severnem Velebitu.Prvi dan od Alana do Zavižana, drugi dan pa nazaj. Vmes na Crikveno, Vučjak in Gromovačo.
Premužičeva staza je še ponekod zasnežena, vendar sneg ne predstavlja več težav pri prečenju. Računati je treba le na mokre čevlje. velik nasmeh
Premužićeva staza Prvi sneg že malo nad Alanom1 Premužićeva staza V ozadju se že vidijo Kukovi2 Premužićeva staza Premužičeva staza3 Premužićeva staza Planinci na vrhu Crikvene4 Premužićeva staza Crikvena zahteva uporabo rok5 Premužićeva staza Rožanski in Hajdučki Kukovi6 Premužićeva staza Rossijevo zavetišče ( 1580m )7 Premužićeva staza Čudovita pot8 Premužićeva staza Dom na Zavižanu9 Premužićeva staza Po deževni noči se je razjasnilo10 Premužićeva staza Na vrhu Gromovače ( 1675m )11 Premužićeva staza12 Premužićeva staza Enkratno speljana pot13 Premužićeva staza Po zasneženem gozdu proti Alanu14 Premužićeva staza Tudi drugi dan čudoviti razgledi 15 Premužićeva staza Planinski dom Alan16
zlatica
3.5.2017
Cvetja pa ni še nič videti, kar pomeni, da pomlad še niti ni nastopila v pravem pomenu besede ?!zmedennasmeh
Res je. Snega je še dosti in očitno, da letošnja zima le ni bila tako skopa z njim. zavijanje z očmi
10.9.2017
Nekaj slikic iz desetdnevnega potepanja po Velebitu.

Začetek na Zavižanu, spanje na Rossiju, Ogradjenici, hostel Baške oštarije, Ždrilo, Šugarska duliba, Visočica, Struge, Dušice in zadnjo noč pod milim nebom na Babrovači pod Zavižanom.

To pot se iz Svetog Brda nisem spustil v Paklenico, ampak sem nadaljeval do Malega Alana in po "Majstorski cesti" proti Maslenici.

Nekaj slikic pride še zvečer.
Premužićeva staza Počitek1 Premužićeva staza Še en sončni zahod iz Ogradjenice2 Premužićeva staza3 Premužićeva staza Apenini v ozadju4 Premužićeva staza Šugarska Duliba - obnovljena5 Premužićeva staza Šugarska Duliba - obnovljena - nadaljevanje6 Premužićeva staza Arhitekt in glavni izvajalec obnove Šugarske Ivan Juretić v akciji - vsaka čast7 Premužićeva staza Visočica8 Premužićeva staza Visočica9 Premužićeva staza10 Premužićeva staza Sveto Brdo11 Premužićeva staza Kolega v bivaku Dušice12
ejti
10.9.2017
Zelo lepo. Kako pa si turo logistično organiziral?
bumslpepe
Logistika je pa naslednja: Z avtom do Zavižana (parkirišče na višini cca. 1500m). Hrano nosiš s seboj, ker na poti ni trgovin. Če imaš srečo, se lahko naješ na Alanu in pri Tihomirju na Skorpovcu popiješ pivo. Naješ pa se lahhko tudi na Baških Oštarijah. Voda je večinoma kapnica pri bivakih, tako da sem jo v glavnem prekuhaval. Iz Malega Alana sem šel po cesti 8km peš, nato pa mi je ustavil domačin in me peljal do avtobusne postaje. Potem pa z avtobusom do Starigrada Paklenice na čevape in pivo ter naprej z avtobusom do Gornje Klade in peš nazaj (z vmesnim spanjem na cca. 900mnm) do Zavižana in avta.

Orientacija ni problem, poti so zgledno markirane, nekatere kar lepo uhojene, nekatere manj (na nekaterih je najbrž več medvedov kot ljudi).

Zemljevide imam na telefonu (aplikacija orux maps in karta Balkan - openandromaps). Edino za odsek od Jelove ruje - (od Šugarske) proti Visočici in naprej proti Strugam sem si snel GPS sledi iz http://info.hps.hr/putovi/putovi .
ejti
11.9.2017
Hvala. Nekaj od tega sem že prehodila, samo ne v enem kosu. Na Sev. Velebitu sem imela celo bližnje srečanje z medvedko z mladičema. nasmeh
22.10.2017
Spet štiri dni Velebita. Start v Kladi. Nato Zavižan, spanje na Rossiju in naslednji dan na Ogradjenici. Plan je bil naslednji dan na Ždrilo. Spotoma sem izvedel, da jih je tam že 14 (v bivaku 4 x 3m) zato sem podaljšal du Šugarske dulibe. Nočno potepanje po meglenem Velebitu ima svoj poseben mik. Na Šugarski smo bili trije. Še enkrat vsa čast zaslužnim za obnovo bivaka.

Danes samo še spust do magistrale.

Vreme je bilo od jasnine do megle in dežja.
4.5.2018
Premužićka je še pod snegom. Če so temperature visoke ni problema, drugače pa je zimska oprema obvezna.

Na Alanu v koči je dežurni, možno je dobiti kaj za pod zob in seveda pivo. Kako je ba Zavižanu (ali je Ante še tam) še ne vem, tja bom najbrž šel na povratku.

Lep pozdrav iz Baških Oštarij (radler in čevapčiči).

Potem pa dalje na Ždrilo.
Premužićeva staza1
21.5.2019
Spet izlet po Premužićki. Start na Zavižanu, spanje na Rossiju in Ogradjenici, potem pa do magistrale in iz Klade peš nazaj. Vreme vse sorte. Rossijevi kolibi je burja odpihnila del strehe, ki pa jo nameravajo v kratkem popraviti. Ostalo naj povedo slike.
Premužićeva staza1 Premužićeva staza2 Premužićeva staza3 Premužićeva staza4 Premužićeva staza5 Premužićeva staza6 Premužićeva staza7 Premužićeva staza8 Premužićeva staza9 Premužićeva staza10 Premužićeva staza11 Premužićeva staza12 Premužićeva staza13 Premužićeva staza14 Premužićeva staza15 Premužićeva staza16 Premužićeva staza17