popis foruma / Hrvatska / velebit / južni velebit
 Južni Velebit
georgia
28.8.2019
"bos", na sliki 102 imaš jadralca!
Je pa res podoben lastovičarju. Jaz jadralca na hitro prepoznam po enostavnih črtah na krilih, medtem ko je lastovičar bolj okranclan. Pa jadralec rad jadra mežikanje
Toliko mimogrede...
serajko
28.8.2019
Mene pa zanima ,kako da je agregat kar v notranjem prostoru
mpp
29.8.2019
Verjetno so ga pospravili na varno (dež, ali začasna prekinitev del).
Saj tudi žaga na obešalniku verjetno ni za stalno. velik nasmeh
30.8.2019
Hvala "georgia".

Bivak pa bo potrebno iti pogledatjezik, ker je res lep.
12.10.2019
Prej, kot sem mislil, sem šel pogledat nov bivaknasmeh.
Z avtoceste zavijeva na odcepu Sv. Rok in potem desno za Raduč, malo naprej je odcep v levo (napis na kamnu Bunovac) in potem po dokaj dobri makadamski cesti (na križišču, kjer ni označeno je potrebno zaviti levo) do izhodišča Bunovac ter nato po poti Čičina dolina - Ivine vodice - Vlaški grad - Sveto brdo - Vaganski vrh - Bunovac.
Celotna pot je lepo označena in normalno prehodna, potrebno je hoditi po poti zaradi minskega območja.
Do prihoda na greben je še bilo oblačno, potem pa se je naredil prekrasen dan. Na celotni poti nisva srečala nikogar, sva imela ta del Velebita čisto za sebejezik.
Južni Velebit pogled z izhodišča na začetek najine poti, samo ne tu čez1 Južni Velebit se spustiva malo po cesti do začetka poti2 Južni Velebit počiščena pot3 Južni Velebit levo in desno pa ...4 Južni Velebit vzpon skozi Čičino dolino5 Južni Velebit ob prihodu na greben se odpre6 Južni Velebit ob spustu pogled nazaj na greben7 Južni Velebit spust za Ivine vodice ponuja lepe poglede proti morju8 Južni Velebit Aniča kuk v modrini morja9 Južni Velebit vse je lepo označeno10 Južni Velebit bivak Ivine vodice ima vpisno knjigo in žig11 Južni Velebit ter spodaj peč, zgoraj pa je nekaj tanjših blazin12 Južni Velebit voda pred bivakom Vlaški grad13 Južni Velebit nov bivak Vlaški grad14 Južni Velebit s terase se vidi Bojin kuk15 Južni Velebit v bivaku je zemljevid, najina pot16 Južni Velebit spodaj je jedilnica s pečjo, zgoraj je samo lesen pod17 Južni Velebit Velebit s terase18 Južni Velebit Vlaški grad19 Južni Velebit na vrhu20 Južni Velebit najina nadaljna pot na Sveto brdo21 Južni Velebit Maslenica22 Južni Velebit greben, ki naju še čaka23 Južni Velebit žig HPO je na vrhu, vpisna knjiga ni uporabna, zadaj Sveto brdo24 Južni Velebit razgled proti morju25 Južni Velebit najprej na Sveto brdo26 Južni Velebit pogled nazaj na Vlaški grad27 Južni Velebit barve jeseni ...28 Južni Velebit prihajajo na Velebit29 Južni Velebit na križišču zavijeva desno za Sveto brdo30 Južni Velebit Sveto brdo, proti morju31 Južni Velebit proti Liki, poškodovana plošča z desetimi božjimi zapovedmi32 Južni Velebit tam daleč zadaj pa je Vaganski vrh33 Južni Velebit približan najvišji vrh Velebita34 Južni Velebit veliki križ je uničen35 Južni Velebit pogled na zadnji del Velebita36 Južni Velebit kjer so tudi Tulove grede37 Južni Velebit Rt Stara kula in desno hotel Alan, ki so ga zakupili Angleži38 Južni Velebit malo pod vrhom je žig HPO in vpisna knjiga39 Južni Velebit pogled nazaj na Sveto brdo40 Južni Velebit midva pa v drugo smer41 Južni Velebit pa sva spet tu, kjer sva prišla na greben ter najina vrha Sveto brdo in Vlaški grad42 Južni Velebit Vlaški grad in levo bivak43 Južni Velebit nadaljna pot44 Južni Velebit v sredini zadaj najin cilj, desno Malovan45 Južni Velebit velebitski možic46 Južni Velebit na križišču, kjer sva potem sestopila do izhodišča47 Južni Velebit je že malo bližje48 Južni Velebit še zadnji del do najvišje točke Velebita49 Južni Velebit še malo50 Južni Velebit na vrhu Velebita51 Južni Velebit pa pogled nazaj na Sveto brdo tam daleč zadaj52 Južni Velebit proti Liki53 Južni Velebit pa tja proti Visočici54 Južni Velebit Visočica55 Južni Velebit pa nazaj do križišča56 Južni Velebit Segestin in Malovan, oba v minskem območju57 Južni Velebit je pa dostopen zeleni Brundo58 Južni Velebit z desne poteka spust do upoščenih stanov in potem vzpon na sedlo za Bunovac59 Južni Velebit Zir, ki je tik ob avtocesti60 Južni Velebit še zadnji pogled na Vaganski vrh in spust do izhodišča61 Južni Velebit Bunovac62 Južni Velebit na izhodišču, levo vrh Malovan63 Južni Velebit tam sva zjutraj hodila64 Južni Velebit opuščena hiša na izhodišču Bunovac, kjer je kar veliko prostora65
Čestitke @bos.
Lepa in kar dolga tura za ta letni čas. Velebit pa itak nikoli ne razočara.nasmeh
12.10.2019
Hvala. Ja, Velebit je res čudovit.
V novem bivaku so vklesani verzi:"Velebite vilo, Velebite suzo, miluje te nebo tisućama boja ..."