popis foruma / Hrvatska / velebit / velika paklenica
 Velika Paklenica
15.6.2015 - velkavrh
Po počitku smo se v nedeljo odpravili z Ramić dvorov po lepi poti prek Velike Paklenice .Pot je vseskozi takorekoč kamnito tlakovana, kar za hojo ni ravno udobno.Ob robu reče bistra reka. Nekajkrat so tudi korita z vodo,kjer se lahko okrepčamo.Ko pa pridemo na izravnavo se Paklenica razširi iz z obeh strani po strmih, čvrstih skalah so odločna opremljena plezališča, kje pleza mlado in staro.Pleza pa se tudi alpinistično-prelepo.
Velika Paklenica Po označeni potki z Svetega Brda.1 Velika Paklenica2 Velika Paklenica Ob poti.3 Velika Paklenica4 Velika Paklenica5 Velika Paklenica Prispeli smo v privatno gostišče Ramić dvori.6 Velika Paklenica Tu nas je čakala večerja in prenočišče.7 Velika Paklenica8 Velika Paklenica Sem gor se tovori s konji.9 Velika Paklenica Planinski dom.10 Velika Paklenica Na poti je polno obveščevalnih panojev.11 Velika Paklenica12 Velika Paklenica13 Velika Paklenica14 Velika Paklenica Za plezalce pa so pomembne smeri v skalah.15 Velika Paklenica Prijetna pot.16 Velika Paklenica Ko se soteska Velike Paklenice razširi pa vidimo vse mogoče.17 Velika Paklenica18 Velika Paklenica19 Velika Paklenica20 Velika Paklenica Na obeh straneh se po bolj strmih in manj strmih čvrstih navpičnih skalah pleza varovana in tudi alpinistično.21 Velika Paklenica To so pa že alpinisti.22 Velika Paklenica Tu je glavno alpinistično plezališče.23 Velika Paklenica Tu pa se pleza varovano.24 Velika Paklenica25 Velika Paklenica Zapuščamo Veliko Paklenico.26 Velika Paklenica Še malo plavanja v Starigradu.27 Velika Paklenica Še zadnji pogled na pogorje Velebita in nasvidenje do prihodnjič-še bomo prišli.28
Ninđa
17.6.2015
Kako se imenuje vrh na zadnji sliki? Hvala za informacijo.
ben
17.6.2015
Bojin Kuk ( Bojinac) 1110m nasmeh
Ninđa
Super. Najlepša hvala. Drugič ga obiščem nasmeh

20.6.2018
Danes smo v Paklenici izbrali za plezanje pruljubljenega Nosoroga 4b 180 m. Smer postreže s kar zanimivo plezarijo. Težja mesta so dobro navrtana. Ostanek pa le vsake toliko. Drena v Paklenici ni. Sreča je bila, ker smo vstopili zgodaj zjutraj, ko še ni bilo vroče. Nato smo splezali še nekaj malega v klancih.
Velika Paklenica Jutranji gost1 Velika Paklenica V srednjem delu2 Velika Paklenica Gornji del3 Velika Paklenica Na vrhu4
Macesna
7.7.2018
Konec junija sva se na poti na morje ustavila v Paklenici. Bilo je prijetno, prav nič prevroče, le precej močna burja je razsajala. Preplezala sva zelo lepo in fajn zračno smer Prijatelju moj (3+, 80 m, svedrovci) v Ovčjem kuku. Plezala sva tudi lahke kratke smeri v Klancih, ki so bili v nasprotju z daljšimi smermi bolj obljudeni, izletnikov vseh narodnosti pa je bilo v kanjonu tudi precej.

Paklenico sva obiskala tudi aprila (mimogrede, bilo je dosti topleje, že kar vroče v primerjavi s koncem junija). Takrat sva od daljših smeri, primernih za šodrovce, preplezala zanimiv hribovski (le miniaturen) greben Oliver Dragojević (III/I-II, 150 m) v Velikem Vitreniku in pa krasne prehode Severnega grebena v Velikem Ćuku (ta je navrtan; 2-3, 130 m).
Velika Paklenica Prijatelju moj poteka levo od kamina1 Velika Paklenica Prijatelju moj2 Velika Paklenica Začetek grebena Oliver Dragojević3 Velika Paklenica Oliver Dragojević4 Velika Paklenica Oliver Dragojević5 Velika Paklenica Severni greben6 Velika Paklenica V kratkih smereh7