Risnjak
26.6.2008 - žabac
Dana,15.06 2008.PD OBZOVA na Risnjaku nasmeh
Risnjak1 Risnjak2 Risnjak3 Risnjak4 Risnjak5 Risnjak6 Risnjak7 Risnjak8 Risnjak9 Risnjak10 Risnjak11 Risnjak12 Risnjak13 Risnjak14 Risnjak15
davorin
16.1.2009
16.11.2008. Planinari PD "Bistra" na Risnjaku.
Više slika veće kvalitete možete vidjeti na http://davor59.moj-album.com/album/14670728/?os=14670784
Risnjak Schlosserov dom i vrh Risnjaka (1528 m)1
sonia
4.5.2009
Zdravo, mene pa zanima obisk nacionalnega parka Risnjak in seveda najvišjega vrha V. Risnjak. Ali je bil kdo gor pred kratkim, in kakšna je cesta od Crnega Luga naprej.ali je koča že odprta? Hvala in lp Sonja
5.5.2009
Od Crnog Luga naprej ni ceste, treba hoditi peš.. cca 2 in pol ure do doma.. snega je zdaj za vzorec, še kakšna krpica... najlažji pristop je od Gornjeg Jelenja (makadam cca 7 km in še uru pešpot)
davorin
Od Crnog Luga je okoli 3,5 ure - ne 2,5 (seveda če ne tečeš po gori). In še, slike s zadnjeg dela poti če greš z Gornjega Jelenja pa lahko vidiš na: http://picasaweb.google.com/davor.bistra/Risnjak#
Posebno poudarjam da je še zelo možno dosti snega in leda na delu od slike 4 do slike 6 ki je v senci, obrnjen na severno stran in je - ko je zasneženo - dosti izpostavljen. Uživaj in srečno pot.
sonia
5.5.2009
obema hvala za odgovora, upam, da nam bo naslednji četrtek uspelo obiskati Risnjak. lp
flapho
17.5.2010
Risnjak je prekrasen vrh v Gorskem Kotarju, katerega obisk priporočam vsem ljubiteljem narave in pohodništva.
Pot se prične v Belih vodah pri motelu, kjer je vhod v NP Risnjak. Jaz sem opravil krožno pot in sicer po južni strani Janičarskega vrha do Medvjeđih vrat in naprej do koče in na vrh. V koči sta prijazna oskrbnika Vesna in Gari, ki potešita lakoto in žejo. Spust v dolino sem opravil po Horvatovi poti, katera vodi po slikoviti kamniti pokrajini porasli z mogočnimi smrekami. Zelo lepa tura ne preveč zahtevan z vrha pa krasen razgled na Kvarner z otoki, Velebit, Snežnik, Triglav, Kamniške planine.
Risnjak Pogled proti morju1 Risnjak Veliki Risnjak z kočo2 Risnjak Tudi nekaj jeklenic je na vrhu3 Risnjak Vrh4 Risnjak Pogled nazaj5 Risnjak Pogled proti Snježniku in Snežniku6 Risnjak Shlosserov dom7 Risnjak Sneg še kar leži8 Risnjak9 Risnjak10 Risnjak11 Risnjak12
sla
18.5.2010
Koliko časa si poteboval za to krožno pot?
Wine
ta krožna pot traje cca 5-6 ur zmerne (lahke)hoje, uz počitke. narava je krasna, ni za tek mežikanje
flapho
18.5.2010
Od Motela Bele vode do koče sva z kolegom hodila dve uri deset minut z manjšimi postanki, od koče do vrha je ša približno deset minut.
Spust v dolino po Horvatovi stezi, ki je malo daljša je trajal uro petinštiridest minut.
sla
19.5.2010
Hvala lepa, bo treba it pogledat na lastne oči :-)
VladoF
15.5.2012
Risnjak (1528 m) (12.05.2012., pred prihodom hladne fronte).
Smer: Bijela vodica - Leska - Markov brlog - Medvjeđa vrata - Južni mali Risnjak - Schlosserov dom - Veliki Risnjak.

Risnjak Leska1 Risnjak2 Risnjak Medvjeđa vrata3 Risnjak Steza Medvjeđa vrata - Risnjak4 Risnjak Steza od Medvjeđih vrata proti Risnjaku5 Risnjak Pogled na Veliki Risnjak z J.M. Risnjaka6 Risnjak Veliki Risnjak (1528 m)7 Risnjak Schlosserov dom8 Risnjak Risnjak - vrh9 Risnjak Risnjak - razgled proti Snježniku10 Risnjak Risnjak - razgled z vrha (1528 m) na Gorski kotar11 Risnjak Veliki Risnjak - vrh (1528 m)12 Risnjak Veliki Risnjak - vreme se slabša, v daljavi grmi13 Risnjak Risnjak - na drugi strani vrha še vztraja lepo vreme14
LidijaJesih
9.6.2012
Malo drugače in drugam, bi se reklo. Masiv Risnjaka smo poleg udeležencev Gorskega teka na Risnjak, obiskali s PD Medvode. Lepi razgledi se ponujajo z najvišjega vrha (1528 m) s pogledom na Kvarnerski zaliv, Istro, otoke pa celo Alpe. Začeli smo iz smeri Crni lug (uprava Narodnega parka), do koder pridemo preko mejnega prehoda Babno polje, se po Horvatovi stezi povzpeli najprej do koče in nato na vrh, nato pa smo se spustili na drugo stran proti Platku (sicer znan tudi kot smučišče). Nekoliko daljšo različico, ki bi vsebovala še Snježnik smo zaradi nečesa med ploho in nevihto, kar nas je spremljalo kakšno debelo uro opustili, no vseeno smo za pot s počitki porabili okrog šest ur, naredili kakšnih 1000 višincev, ki pa smo jih nabirali počasi in vztrajno, tako da se je tudi dolžine kar nabralo. Lep konček nad morjem , za vse starosti.
Risnjak Ribnik z gagicami na izhodišču1 Risnjak risov ni bilo, nas pa kar nekaj2 Risnjak danes Risnjak Mountain Trek. je blo kej videt3 Risnjak do koče več ali manj po gozdu4 Risnjak označeno je lepo5 Risnjak Počasi postaja bolj skalnato6 Risnjak tik pod kočo, vidi se že vršni del7 Risnjak Koča, kakšnih 150 višincev pod vrhom, odprta vse dni razen četrtka8 Risnjak od koče proti vrhu, najlepši del poti9 Risnjak dva metra za poprijet10 Risnjak vrh, razgledi novi in lepi11 Risnjak pogled na kočo spodaj in Kvarner zadaj12 Risnjak Krk in njegovi zalivi13 Risnjak za spomin še naša nalepka14 Risnjak S te strani je Risnjak gora. Tu je že lilo15 Risnjak danes zaželjena dežnik in palerina16 Risnjak zaključek pri planinskem domu na Platku17
CarpeDiem247
9.6.2012
Zelo zanimiva tura, primerna za uvod v letno sezono. Kako se lepo vidi Titov most, noro! nasmeh
21.6.2019
Drugi dan smo se pa od Platka odpravili na drugi najvišji vrh Gorskega Kotorja -to je Risnjak.To je hrvaški Nacionalni park in se plača vstopnina 25 kun za posameznika.Drugi dan pa smo imeli bistveno daljšo pot .Vreme pa je bilo to pot lepo.Kar več kot dve uri traja pot do Scholosserjevega doma po vrhom Risnjaka. Pri koči pa imajo atrakcijo -lisjaka.Do vrha je nato nekako dvajset minut.Celo par jeklenic je v pomoč. Vrh je zelo skalnat-lepo je gor. Nazaj pa smo šli po drugi poti -Po Horvatovi stazi v Crni Lug.
Risnjak Jutro na Platku.1 Risnjak Odhajamo .2 Risnjak Tokrat pa je bila  pot daljša.3 Risnjak4 Risnjak Veljalo bi popraviti kažipote.5 Risnjak Malo skalnato.6 Risnjak Slikovito.7 Risnjak Sshlosserjev dom pod vrhom Risnjak.8 Risnjak Hišna maskota.9 Risnjak Lisjak.10 Risnjak Na vrh.11 Risnjak Jeklenice.12 Risnjak Vrh.13 Risnjak14 Risnjak Žig.15 Risnjak Gasilska udeležencev vzpona na vrh. Del skupine ni šel na vrh.16 Risnjak Pogled dol na dom.17 Risnjak Dol v dolino pa po Horvatovi stazi  v Crni Lug.18 Risnjak19 Risnjak20 Risnjak Crni Lug.21 Risnjak Za ogled Nacionalnega parka Risnjak se plača 25 kun vstopnine.22 Risnjak Crni Lug.23 Risnjak24
21.6.2019
Ena napaka, najviši vrh Gorskog kotara nije Risnjak (1528m) nego Bjelolasica (1533m)nasmeh
Lep krog ste sklenili mežikanje