popis foruma / Hrvatska / gorski kotar i istra / kamenjak grebensko prečenje
lepo kratko grebensk prečenje 15 km od Rijeke mežikanje
janna
Wine, krasne slikce.
A mi poveš, kje točno si to štartal. So mi ti konci sicer kar poznani ... Sem tudi že mal na netu brskala, pa za enkrat nič pametnega najdla.zadrega
Hvala.nasmeh
Wine
16.1.2012
opa čim već punc na morju to bolje velik nasmeh
reklama vidim vredi cool
ma ima kod nas lepih hribov, samo ni dobro znano pri vas i nisu vrhovi visoki (do cca 1500m), al narava je krasna...
ta turca traje pune 2 ure velik nasmeh (čitaj:nič)ali je zelo lepa, meni je za trening jer je blizu reke...
treba za autom na stru cestu reka-zagreb ki se pri naplatnih koč na Grobniku odcepi desno. Potem po cesti strmo navzgor (ovinki) še cca 10 km ali malce manj i pod Kamnjakom si (lep greben sa desne strane ceste)
Za detajle če vas intersira na ZS nasmeh
maja kaj su to skomine?zavijanje z očmi
juliusalpin
zazubice Wine...
Wine
zazubice, zazubice, to je pravi prevod, sigurno velik nasmeh
19.3.2013
ranojutarnje razgibavanje po SZ grebenu Kamenjaka
palček plezalček
20.11.2017
Modro nebo, lesketajoče morje, kompaktna skala in udobne mulatiere. Le kaj bi lahko bilo boljšega? nasmeh Razmere odlične, kar toplo in skoraj brez vetra.
Kamenjak grebensko prečenje Razglednik nad sedelcem, levo začetek SZ grebena V. Kamenjaka1 Kamenjak grebensko prečenje Proti prvemu špičku2 Kamenjak grebensko prečenje ... in čez3 Kamenjak grebensko prečenje Umetelnost narave4 Kamenjak grebensko prečenje5 Kamenjak grebensko prečenje6 Kamenjak grebensko prečenje7 Kamenjak grebensko prečenje8 Kamenjak grebensko prečenje Z vrha udobno9 Kamenjak grebensko prečenje Klop in sončna ura10 Kamenjak grebensko prečenje V. Kamenjak in neimenovani vrh s poti na M. Kamenjak 11 Kamenjak grebensko prečenje Proti vrhu Malega Kamenjaka12 Kamenjak grebensko prečenje Naslednjič še po tem grebenčku13 Kamenjak grebensko prečenje Pogled proti Grobniku14 Kamenjak grebensko prečenje Umetelnost ljudi15 Kamenjak grebensko prečenje Mali Kamenjak16
bos
28.6.2018
Od ceste po poti mimo bunkerja na vrh ter po direktni navzdol.
Na začetku sonce, vmes krajša ploha in močan veter na severni strani so mi delali družbojezik.
Kamenjak grebensko prečenje na izhodišču1 Kamenjak grebensko prečenje pogled proti vrhu2 Kamenjak grebensko prečenje po desni gor in po levi dol3 Kamenjak grebensko prečenje ko se pot obrne na drugo stran4 Kamenjak grebensko prečenje na ovinku je izhodišče5 Kamenjak grebensko prečenje manjši bunker ob poti6 Kamenjak grebensko prečenje ta pa je malo izven poti7 Kamenjak grebensko prečenje pot obkroži Kamenjak, zdaj pa levo navzgor8 Kamenjak grebensko prečenje vrh je v zavetrju9 Kamenjak grebensko prečenje Obruč, Suhi vrh in Fratar10 Kamenjak grebensko prečenje tudi na morju se je nekaj kuhalo11 Kamenjak grebensko prečenje na južni strani je bilo prav prijetno12 Kamenjak grebensko prečenje Mali Kamenjak, na sedlu je bil pravi prepih13 Kamenjak grebensko prečenje Kamenjak14 Kamenjak grebensko prečenje prijetna pot do izhodišča ob cesti Rijeka - Zagreb15