Papuk
23.5.2018 - bos
Iz Slatinskega Drenovca do Pl. doma Jankovac je okrog 5 km, cesta bo kmalu dobila asfaltno prevleko.
Zapeljem se še malo naprej od odcepa za planinski dom, do križišča, kjer se desno odcepi cesta proti najvišjemu vrhu Papuka, kjer je tabla, da je cesta naprej samo za hrvaško vojsko. Od tod najprej po cesti, nato pa pot za Ivačko glavo zavije levo v gozd. Na vrhu sem užival v večernem soncu s pogledom proti najvišjemu vrhu Papuka, kjer je radarska postaja v domeni hrvaške vojske. Z vrha se spustim direktno do ceste ter grem po cesti do izhodišča.
Prenočim v Pl. domu Jankovac, okolica ob Jankovačkem jezeru je lepo urejena, spanje s planinsko izkaznico je okrog 10 €, golaž 5 €. V okolici doma je speljana Učna pot.
Naslednji dan se odpravim proti vrhu Češljakovački vis, nadaljujem do vrha Lapjak in nato nazaj do Jankovca, za cel krog sem porabil 5 ur. Vse poti so lepo označene, pot poteka večinoma v senci gozda.
Z vožnjo nadaljejem do Vočina, od tam pa po makadamski cesti proti Daruvarju, po okrog 10 km se cesta križa s Slavonsko planinsko potjo. Levo gre pot na Ljutoč, jaz pa grem desno na Crni vrh. Najprej malo po cesti, nato pa je potrebno biti zelo pozoren na odcep pred rampo desno v gozd, saj je pot zelo zaraščena. Pot do vrha grebena je zelo strma, bolj te v strmino vodijo markacije, kot pa kakšna pot. Na vrhu je zavetišče, družbo pa ti delajo kuščarjimežikanje.
Za konec potepanja po Slavoniji se iz Daruvarja zapeljem do Pl. doma Petrov vrh in grem še na vrh. V vpisni skrinjici pri domu so zraven žiga bili še ključi od avta in od domanasmeh.
Papuk tja sem namenjen1 Papuk levo s ceste zavije pot za Ivačko glavo2 Papuk še malo3 Papuk zadnji vzpon4 Papuk na vrhu v večernem soncu5 Papuk zdaj pa do prenočišča6 Papuk malo pod vrhom se odpre pogled proti Kapovacu7 Papuk še približan8 Papuk ob cesti9 Papuk Pl. dom Jankovac zgodaj zjutraj10 Papuk jaz pa v to smer11 Papuk ob poti sta Spodnje in Zgornje Jankovačko jezero12 Papuk poti so lepo označene13 Papuk do Kapovaca pa je dolga14 Papuk še malo15 Papuk na vrhu16 Papuk razgleda pa več ni, saj je gozd višji17 Papuk nadaljujem proti Lapjaku18 Papuk pogled proti Ivački glavi19 Papuk po cesti20 Papuk pogled s Tisovca21 Papuk prvi napis Lapjak22 Papuk točka HPO23 Papuk za Jankovac24 Papuk Nevoljaš25 Papuk pogled proti vrhu Lapjaka, desno greben Mališčaka26 Papuk pod malim oblakom je Ivačka glava27 Papuk pogled proti Češljakovačkem visu28 Papuk zaprta Pl. koča Jezerce29 Papuk še spust30 Papuk in sem na Jankovcu31 Papuk pri domu32 Papuk Učna pot33 Papuk ima veliko zanimivosti34 Papuk na drugi tabli se še malo vidi Crni vrh35 Papuk najprej po cesti36 Papuk zaraščena pot37 Papuk pot na Crni vrh38 Papuk samo strmo navzgor39 Papuk prihod na grebenski kolovoz40 Papuk Crni vrh41 Papuk Crni vrh42 Papuk Crni vrh43 Papuk domačina44 Papuk zavetišče45 Papuk spust46 Papuk prihod pod Petrov vrh47 Papuk daleč je od tod do Crnega vrha48 Papuk Pl. dom Petrov vrh49 Papuk proti vrhu50 Papuk Petrov vrh51 Papuk ob poti52 Papuk pa nazaj do doma53 Papuk pri domu54 Papuk nasvidenje Slavonija55