popis foruma / Hrvatska / jadranski otoci / diviška 471m (krk)
 Diviška 471m (Krk)
21.9.2015 - Maemi
Sv. Ivan - Plato Mjeseca - Na novih starih Mrgarih - Sedlo - Prekinjeno - Diviška - Lokva Diviška - Hlam - Plato Mjeseca - Sv. Ivan

Parkiranje pri cerkvi Sv.Ivana, nižje pri glavni cesti na velikemu parkirišču ob Baški je plačljivo.
Zelo mi je všeč njihov sistem markiranja poti, po barvah glede na smer destinacije, ki se lepo razberejo na ličnih tablah.
Zaradi željenega sončnega vzhoda, sem se nekje Na novih starih Mrgarih odcepila od široke markirane poti in krenila po lepo vidni stezi označeni z možici. Steza postaja čedalje manj opazna, možici izginejo in pred vzponom na Sedlo so prisotne le še manjše ovčje stezice,
ki se občasno zarišejo. Sončni vzhod izza Velebita locirano nekje iznad Senja sem pričakala na področju Prekinjeno, kjer so se najlepše odprli prekrasni razgledi proti Veli in Mali Luki ter otoku Prvič. Ob božanju prijetnih sončnih žarkov pri zajtrku sem z novo energijo nadaljevala po brezpotnemu terenu z občasno pomočjo ovčjih stezic proti Diviški. Kamnito področje med travami je mestoma precej ostro in nazobčano, potrebna pazljivost.
Sestop sem opravila po markirani poti (označeni tudi z možici) mimo Lokve Diviške in Hlama nazaj na Plato Mjeseca proti cerkvi Sv.Ivana.

Vročinska difuznost ozračja je v teh dneh preprečevala jasnost in čistost razgledov, kar se tudi odraža na slikah, je bilo pa toliko bolj prijetno potem skočiti v morje cool
Vsekakor je pa izjemno vabljiva misel videti pokrajino v zimskemu času, ko se Velebit odene v sneženo odejo nasmeh
Diviška 471m (Krk) Vela in Mala Luka s sončnim vzhodom 1 Diviška 471m (Krk) Vrh Diviške2 Diviška 471m (Krk) Lokva Diviška3 Diviška 471m (Krk) Pogled nazaj proti Diviški 4 Diviška 471m (Krk) Plato Mjeseca z barvnimi označbami destinacij5 Diviška 471m (Krk) Plato Mjeseca s smernimi tablami6 Diviška 471m (Krk) Pot svetog duha (Plato Mjeseca - Sv.Ivan) vseskozi med borovci7 Diviška 471m (Krk) Razgledna točka na Baško in otok Prvič8 Diviška 471m (Krk)9 Diviška 471m (Krk)10
bats
@maemi
prav imaš, enako čudotito je tudi pozimi (bil sem sicer nas Vel. vrhu in Obzovi), bel Velebit, z burjo oprano ozračje in zaledenelo jezerce spodaj v bližini planšarije.Se splača zimski skok na morje.
Maemi
22.9.2015
Ravno celotno grebensko prečenje vse od Treskavca (Veli vrh - Brestovica - Obzova - Zminja - Veliki Hlam - Ljubimer - Bag) do Rt Škuljice mi še manjka.
V vročih poletnih mesecih in močni burji je težje izvedljivo, tako da si bom vzela na vest in res smuknila na lep zimski dan uživat samotno morsko idilo nasmeh
skalaš70
22.9.2015
Jst sem tole prečenje od Treskavca do svetilnika in še nekaj vmes naredil pred 14 dnevi. Lepa in pa za gležnje mučna turamežikanje. Lp
adry
23.9.2015
Prelepo, sva pred par leti za prvomajske se potepala po teh opisanih poteh okrog Baške,prava pomladna idila prav tako začinjena z namakanjem v morju. Hvala za spomine.
Lisica
27.6.2018
Takole je pa bilo v nedeljo, na malo bolj vroč dan in sicer krožna Baška - Sv. Ivan - Mesečev plato in nazaj na Izpod Zakam.
Tudi ta tura je lepa. Od cerkve Sv. Ivan do Mesečevega platoja je lep gozdni sprehod v senčki med borovci, ko pa prideš čez vrata na 'pašnik' je pa kot da si prišel v kamnito puščavo. eek Noro.
Diviška 471m (Krk)1 Diviška 471m (Krk) pogled proti vrhu grebena2 Diviška 471m (Krk)3 Diviška 471m (Krk) dobra pot med borovci, veliko kolesarjev na poti4 Diviška 471m (Krk) Sv. Ivan - nedelja, maša in polna cerkev5 Diviška 471m (Krk)6 Diviška 471m (Krk)7 Diviška 471m (Krk)8 Diviška 471m (Krk) oznake Mesečev plato9 Diviška 471m (Krk) vrata na pašnik oz kamnito puščavo10 Diviška 471m (Krk) pogled nazaj v borov gozdiček11 Diviška 471m (Krk) Pogled proti Diviški12 Diviška 471m (Krk) Pogled proti Baški, desno Obzova13 Diviška 471m (Krk) markacija14
16.11.2019
nedelja, 10.11.2019

Najlepše vreme sva našla na Krku, pa še tam sva začela v dežju. Potem so se nama vremena zjasnila, obzorja razsvetlila in dan sva užila z veliko žlico. Skoraj največjo. Povzpela sva se na Stražice, Hlam in Diviško ter v tem času po dolgem in počez prehodila Mesečev plato. Poleg skupine pohodnic in pohodnikov, s katerimi sva si nekajkrat prekrižala pot, so nama delale družbo še bele in modre ovce in en beloglavi jastreb. Tako prijetno sva se imela, da sva sklenila, da se kaj kmalu vrneva nasmeh
Diviška 471m (Krk)1 Diviška 471m (Krk)2 Diviška 471m (Krk)3 Diviška 471m (Krk)4 Diviška 471m (Krk)5 Diviška 471m (Krk)6 Diviška 471m (Krk)7 Diviška 471m (Krk)8 Diviška 471m (Krk)9 Diviška 471m (Krk)10 Diviška 471m (Krk)11 Diviška 471m (Krk)12 Diviška 471m (Krk)13 Diviška 471m (Krk)14 Diviška 471m (Krk)15 Diviška 471m (Krk)16
Maemi
17.11.2019
Kako je tole vedno lepo gledati... nasmeh
Gorata Baška zasvoji, da se je vredno kmalu vračati mežikanje
Mcgiver
18.11.2019
Turbo, lepooo. Zanimivo je na morju, ko ni gneče....nasmeh