popis foruma / Hrvatska / biokovo i dalmacija / biokovo (hrvaška)
 Biokovo (Hrvaška)
3.6.2008 - Tadej
V nedeljo 1.6.2008 sem obiskal Biokovo. Biokovo je naravni park, ki se strmo dviga nad Makarsko. Najvišji vrh je Sveti Jure (1762m), kateremu je posvečena tudi manjša kamnita cerkvica, ki je vrhu dala ime. Poleg cerkvice pa se na vrhu nahajajo tudi oddajniki, ki kazijo vrh in okolico.
Ker se da z avtom pripeljati zelo visoko sem do vrha porabil le slabe pol ure hoje. Ob povratku sem se povzpel še na nekoliko nižji, a precej lepši vrh Vošac, s katerega se odpre zelo lep pogled v dolino proti Makarski.
Vstopnina v park je 30kn na osebo in se pobira na začetku strme gorske ceste. Pri vstopu v park so me opozorili, da se na Biokovem nahaja veliko Modrasov. LP Tadej
Biokovo (Hrvaška) Strma pot proti vrhu Biokova (Sveti Jure).1 Biokovo (Hrvaška) Sveti Jure (1762m).2 Biokovo (Hrvaška) Ozka in strma gorska cesta.3 Biokovo (Hrvaška) Pogled proti Makarski.4 Biokovo (Hrvaška) Planinski dom Vošac.5 Biokovo (Hrvaška) Pogled proti Makarski.6 Biokovo (Hrvaška) Kamnita koča na Biokovem.7 Biokovo (Hrvaška) Navadni gož (Elaphe longissima).8 Biokovo (Hrvaška) Navadni gož (Elaphe longissima).9
michael66
3.6.2008
Ker bom morda poleti tudi jaz obiskal Biokovo mi bodo tvoji podatki prišli kar prav.Zanima me še,kje natančno se odcepi cesta na Biokovo (ali je cela asfaltirana)in ali je poleg omenjene še kakšna koča in ali se da v njej prespat.Poleg omenjenih vrhov bi namreč rad obiskal še sv. Ilija in V. Troglav.Ali se da doli dobit kakšen zemljevid oz. karta od Biokovo.Hvala za inf. in LP. Miha.
Biokovo (Hrvaška)1
3.6.2008
Za Makarsko, v smeri Dubrovnika se levo odcepi cesta proti Vrgoracu in parku Biokovo. Po nekaj kilometrih ceste pa se ostro levo odcepi cesta na Biokovo (označeno). Takoj na začetku te ceste se pobira vstopnina. Pri vstopu v park pa je kolikor sem slišal možno kupiti tudi planinski zemljevid, a mislim da ni potrebno saj dobiš zloženko, kjer so vrisane planinske poti (brez izohips).
Cesta je v celoti asfaltirana (23km), a zelo ozka.
Koč je več, v nedeljo pa je bil odprt samo kmečki turizem pri svetem Iliju.
Sveti Ilija ob cesti, Veliki Troglav brezpotje.
Biokovo (Hrvaška) Sveti Ilija.1 Biokovo (Hrvaška) Koča pod svetim Jurijem (planinarska kuća pod Sv. Jurom).2 Biokovo (Hrvaška) Zloženka, ki jo dobiš ob vstopu v park.3
4.6.2008
Biokovo v nedeljo 1.6.2008.
Vstopnica v park 30 kn. LP Tadej
Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure (Jurij).1 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure (Jurij).2 Biokovo (Hrvaška) Štrbina 1338m.3 Biokovo (Hrvaška) Vošac.4 Biokovo (Hrvaška) Biokovo.5 Biokovo (Hrvaška) Makarska.6 Biokovo (Hrvaška) Kača.7
headstar
30.7.2008
Med dopustom sem tudi sam obiskal Biokovo - opravil sem del Biokovske partizanske staze (KT 9 - KT13). Pri tej poti je zanimivo ti, da na KT ni žigov ampak le označba KT. V dnevnik pa je potrebno nalepiti sliko KT.

LP
Biokovo (Hrvaška) Označba kontrolne točke KT1 Biokovo (Hrvaška) Spomenik partizanom - mornarici2
amar nat
23.7.2010
Živjo,koliko časa pa potrebuješ do Vošaca, če greš peš iz Makarske oz. da greš malo daljšo varianto od 0,30 min? Kje se pusti avto? Je pot dobro označena? Hvala, LP
nisa
Mi smo pustili avto malo nad mestom,če se ne motim pred eno trgovino. Do Vošca (1.425 m ), oziroma do planinskega doma, ki stoji na vrhu, smo potrebovali cca. 4 ure. Priporočam da greš čim prej iz postelje, da se izogneš soncu. Razgledi sa vrha so fantastični.

bos
10.8.2013
Med dopustom v Baški Vodi smo si vzeli eno dopoldan čas ter smo obiskali park Biokovo. Vstop v park se nahaja par kilometrov nad Makarsko. Vstopnina je 40 kn na osebo, otroci do 8 let imajo prost vstop. Razgledna cesta te po 23 km pripelje vse do najvišje točke Biokova - Sv. Jure 1762 m. Ker je cesta ozka ima na vsakim nekaj 100 metrov narejen prostor, da se umakneš nasproti vozečim vozilom, včasih je pač potrebna vzratna vožnjaeek.
Ob cesti je tudi restavracija Vrata Biokova, kjer lahko dobite specialitete kot so žabe, polži, steak Biokovo ..., možno je jahanje konj. Drugače pa se konji prosto pasejo po sami planoti.
Po krajšem turističnem sprehodu po najvišjem vrhu smo se nato zapeljali pod vznožje vrha Vošac 1422 m ter se povzpeli nanj saj nudi res krasen razgled na Makarsko. Sam vrh je dobro viden tudi iz Baške Vode s svojim planinskim domom na vrhu, ki pa je žal zaprt.
Nazaj grede smo se še z avtom zaustavili pri Planinski koči pod Javorjem ter na razgledni točki Ravna Vlaška, kjer je krasen razgled na Tučepe.
Preživeli smo zanimiv dan na Biokovu, predvsem na njegovi gorski cestijezik
Biokovo (Hrvaška) vstop v park1 Biokovo (Hrvaška) konj ob cesti2 Biokovo (Hrvaška) Biokovo3 Biokovo (Hrvaška) če jo kdo pozna?4 Biokovo (Hrvaška) razgled po planoti, lepo se vidi Vošac in planinski dom na njem5 Biokovo (Hrvaška) pa pogled proti najvišjemu - Sv. Jure6 Biokovo (Hrvaška) najprej desno, potem pa še levo7 Biokovo (Hrvaška) gorska cesta proti vrhu8 Biokovo (Hrvaška) pogled z vrha na avtocesto9 Biokovo (Hrvaška) tudi ta je bil na vrhu10 Biokovo (Hrvaška) naš najmlajši11 Biokovo (Hrvaška) z vrha pogled na cesto ter Biokovo, desno zadaj Vošac12 Biokovo (Hrvaška) zadnji del gorske ceste proti vrhu13 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure14 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure15 Biokovo (Hrvaška) zdaj pa na Vošac16 Biokovo (Hrvaška) pot na Vošac17 Biokovo (Hrvaška) planinski dom Vošac18 Biokovo (Hrvaška) Makarska19 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure v daljavi20 Biokovo (Hrvaška) Biokovo21 Biokovo (Hrvaška) Planinska koča pod Javorjem22 Biokovo (Hrvaška) Tučepi23 Biokovo (Hrvaška) razglednik Ravna Vlaška24 Biokovo (Hrvaška) kočija pri restavraciji Vrata Biokova25
10.8.2013
Ja Biokovo je zanimivo in tudi nevarno poleti, če se človek odpravi gor od morja, mora biti zgoden in hiter. Tukaj je zapis iz dnevnika:
Od hotela Alga, kjer se začne markirana pot do zaselka Kraj sten. Tam se začne mulatjera, ki premaga steno v številnih zavojih. Prispe se do kapelice Lađena na robu planote. Od tam sem šel naprej do logarnice Lađena, gore Lađene nisem našel ker ni bilo oznak, povzpel sem se na enega od vrhov v grebenu Bukov vrh-Lađena višine cca. 1400 m. Nato sem se obrnil ter se do hotelov spustil po levi stezi gledano od zgoraj.

P.S. Štartal sem ob 4.52, vrnil sem se ob 10.12 (tek/hoja).
Biokovo (Hrvaška) Kapelica Lađena na robu strmin planote1
10.8.2013
so markirane poti do vrha sv. jure in kje sse začnejo markacije? tam ko plačaš?

miri
Začnejo se v Makarju.
Biokovo (Hrvaška)1
10.8.2013
Zadnje sporočilo je za vzpon iz doline. Drugače je, če greš gor na planoto z avtom.
minsa**
19.10.2013
cool
Janez Seliškar
5.5.2015
Prvi obisk Biokova je kljub slabšemu vremenu pustil precej vtisov.
Jovan Cukut
5.5.2015
Vsem planincem iz Slovenije, ki bi radi videli Biokovo malo drugače, peš in ne z avtomobilom, tudi delno po brezpotnem divjem svetu nad Makarsko, izven markiranih poti, svetujem kontakt pri PD Biokovo za eventualno vodenje in organizacijo ture z enim ali več prenočišč.

Nekaj več o mojem videnju dvodnevne ture na eni od etap grebenskih poti v slikah in komentarjih na spodnji povezavi. Za vse tiste planince, ki bi jo radi ponovili. Tokrat v mojem maternem jeziku. Zakaj, bo razumljivo iz uvodnega teksta in komentarjev v albumu.

Trobec
5.8.2015
Če pridete v park z druge strani (cesta Makarska - Kozica) ne plačate vstopnine, ker jo tam ne pobirajo. Je pa res, da je par km ne najboljšega makadama, ni priporočljivo za kašen nižji avto. No, focus karavan je šel po cesti brez večjih problemov.
Smo pa to pot odkrili lani bolj po naključju, letos pa ne vem v kašnem stanju je.
alyas
7.9.2015
Makarska - Sv.Jure (1762 m) / s kolesom

Sv.Jure je najvišji vrh Biokova in menda tretji najvišji vrh v Hrvaški, gor pa od morja pripelje tudi dokaj lepa asfaltna cesta, res da sicer kar strma, a zelo razgledna, lepo speljana in vredna ogleda.
Od Makarske do vstopa v nar.park Biokovo je kakih 6 km, od vhodne "kapije", kjer se plača vstopnina (po osebi) pa še 23 km do vrha.
Razen planinskih opisov na tej strani, me je k obisku gore vzpodbudil tudi prisrčen opis nekega kolesarskega rekreativca:
Če se vzpona lotite poleti, potem je priporočljiva čim bolj zgodnja jutranja ura, ko še ni vroče, za celo pot od morja do vrha - če ste v dobri kondiciji, pa rabite 3 do 3,5 ure, cestišče pa je primerno tako za gorsko kot za cestno kolo.
Seveda se avtomobilov na mestoma ozki cesti ne morete izogniti, še posebno pazljiv pa je nanje potrebno biti pri spustu.
Biokovo (Hrvaška) Makarska - Sv.Jure, reliefni zemljevid poti1 Biokovo (Hrvaška) na izhodu iz Makarske - najprej v krožnem križišču smer za Dubrovnik2 Biokovo (Hrvaška) v naslednjem semaforiziranem križišču se držite smeri za Vrgorac3 Biokovo (Hrvaška) čez semaforizirano križišče izberete cesto za smer za Vrgorac4 Biokovo (Hrvaška) table in oznake za Biokovo na cesti Makarska - Gornji Tučepi5 Biokovo (Hrvaška) na odcepu iz glavne ceste6 Biokovo (Hrvaška) na vhodu v park Biokovo, kjer se plača vstopnina po osebi, tudi za kolesarje in pešce7 Biokovo (Hrvaška) na začetku sprva enakomerno strma cesta (pod 10%)  čez borov gozd8 Biokovo (Hrvaška) potem sledijo serpentin.ovinki čez pas ruševja9 Biokovo (Hrvaška) razgledi navzdol na obalo, spodaj mesto Podgora10 Biokovo (Hrvaška) pogled na ovinke in serpentine navzgor11 Biokovo (Hrvaška) prvo počivališče ob cesti, kjer se je možno tudi kaj okrepčati12 Biokovo (Hrvaška) ... zanimivosti ob cesti13 Biokovo (Hrvaška) ... na okoli 900m in preko prvega grebena, ki se dviga nad morjem14 Biokovo (Hrvaška) pogled nazaj15 Biokovo (Hrvaška) svet in cesta se od tu dalje malo poravna16 Biokovo (Hrvaška) lepo razgiban planotast svet Biokova17 Biokovo (Hrvaška) zanimivosti ob cesti18 Biokovo (Hrvaška) cvetje v jeseni19 Biokovo (Hrvaška) čebelarstvo ob cesti20 Biokovo (Hrvaška) in že smo na polovici 23 km klanca, za motivacijo je vsak km izpisan na cesti21 Biokovo (Hrvaška) če se vam ne mudi preveč, primerno mesto za drugi postanek in čudovit razgled na obalo22 Biokovo (Hrvaška) Ravna Vlaška - lepo razgledišče na obalo in bližnje otoke23 Biokovo (Hrvaška) pogled navzdol na Makarsko24 Biokovo (Hrvaška) redke koče na planini25 Biokovo (Hrvaška) končno se odpre tudi pogled na Sv.Jura26 Biokovo (Hrvaška) še zadnja četrtina poti na vrh27 Biokovo (Hrvaška) pogled nasproti na planin.dom Vošac28 Biokovo (Hrvaška) cesta se v nadaljevanju za kratek čas spet malo položi29 Biokovo (Hrvaška) nato pa kmalu spet postavi bolj pokonci30 Biokovo (Hrvaška) in postane bolj ozka31 Biokovo (Hrvaška) varovalna ograja - iz vrvi32 Biokovo (Hrvaška) planinska kuča pod vrhom33 Biokovo (Hrvaška) zadnji del serpentin pod vrhom34 Biokovo (Hrvaška) za kolo in avto dovolj prostora, za srečanje dveh avtov pa ravno ne preveč35 Biokovo (Hrvaška) pogled na serpentine nazaj36 Biokovo (Hrvaška) že tik pod vrhom37 Biokovo (Hrvaška) Biokovo, Sv.Jure - 1762m/nm38 Biokovo (Hrvaška) na vrhu, na koncu ceste, dalje ne gre več39 Biokovo (Hrvaška) pogled nazaj na parkirišče pod vrhom40
smatjaz
7.9.2015
žal ti je lahko da nisi skočil na Vošac. Od tam je eden najlepših pogledov kar sem jih doživel.
mailman
8.9.2015
Odlično! Pravi vzpon extra kategorije, z lepimi razgledi in ponudbo ob poti! Lepo.nasmeh
bos
17.7.2018
Uradno je vstop mogoč od 7 ure dalje, je pa že od 6 ure dalje tam paznik, vstopnina je 50 kun po osebi, popust na planinsko izkaznico pa velja samo za Hrvate.
Najprej izkoristim prazno cesto ter se zapeljem do vrha, nato obiščem Vošac, za konec pa še vzpon od info točke Ravna Vlaška na Kimet.
Biokovo (Hrvaška) vstop v park1 Biokovo (Hrvaška) Vrata Biokova in pastir2 Biokovo (Hrvaška) domačini3 Biokovo (Hrvaška) Ravna Vlaška4 Biokovo (Hrvaška) cesta idealna za kolesarjenje5 Biokovo (Hrvaška) levo Vošac, desno Sv. Jure6 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure7 Biokovo (Hrvaška) Vošac8 Biokovo (Hrvaška) cesta proti vrhu9 Biokovo (Hrvaška) cesta proti vrhu10 Biokovo (Hrvaška) cesta proti vrhu11 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure12 Biokovo (Hrvaška) Vošac13 Biokovo (Hrvaška) levo Kimet, desno Vošac14 Biokovo (Hrvaška) pogled proti Sv. Iliju nad Bastom15 Biokovo (Hrvaška) zdaj pa na Vošac16 Biokovo (Hrvaška) pot na Vošac17 Biokovo (Hrvaška) Vošac in zadaj Sv. Jure18 Biokovo (Hrvaška) Makarska19 Biokovo (Hrvaška) Makarska20 Biokovo (Hrvaška) pogled proti Kimetu21 Biokovo (Hrvaška) Planinski dom Toni Roso Vošac22 Biokovo (Hrvaška) spodnji Planinski dom Vošac23 Biokovo (Hrvaška) Vošac s parkirišča24 Biokovo (Hrvaška) izhodišče za Kimet25 Biokovo (Hrvaška) pot na Kimet, najprej na sedlo26 Biokovo (Hrvaška) pogled s sedla proti vrhu27 Biokovo (Hrvaška) pot je lepo označena28 Biokovo (Hrvaška) pogled z vrha proti morju in Vratom Biokova29 Biokovo (Hrvaška) z vrha, levo Ravna Vlaška, v sredini Vošac in desno Sv. Jure30 Biokovo (Hrvaška) Vrata Biokova31 Biokovo (Hrvaška) Sv. Jure32 Biokovo (Hrvaška) Vošac33 Biokovo (Hrvaška) po sredini preko sedla gre pot do Ravne Vlaške34 Biokovo (Hrvaška) Kimet, desni je vrh35 Biokovo (Hrvaška) pot mimo vrtička36 Biokovo (Hrvaška) Ravna Vlaška37 Biokovo (Hrvaška) Tučepi38 Biokovo (Hrvaška) se prosto pasejo39 Biokovo (Hrvaška) biokovski lepotci40