popis foruma / druge države / Planinski masivi / albanija / prokletije: treking iz valbone v theth
 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth
26.7.2017 - GITA
Za konec naše letošnje "balkanijade" - potepanja po Makedoniji in Albaniji, smo zavili še v Prokletije in v Albanskih Alpah naredili en krasen treking iz doline v dolino, iz Valbone v Theth. (11.-12.7.2017).

Več fotografij in vtisov s poti pa na blogu:

Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Z ladjo po Komanskem jezeru proti Valboni. Okolje je spektakularno, kot bi pluli po kanjonu...1 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Albanska Trenta... pa smo se res počutili domače v tem okolju... :-)2 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Počitek na sedlu Valbona. Sledi spust v dolino Theth...3 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Čudovita, razgledna pot...4 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Prihod v Theth... tu se je naša pot končala, ampak želja po še je ostala... :-)5
Minaja
26.7.2017
Čudovito! Že po napisanem in videnem na fotografijah se neizmerno veselim drugega leta, ko grem raziskovati to deželo. nasmehnasmehnasmeh
Hvala!
skalaš70
26.7.2017
Čudovite fotke in seveda pokrajinanasmeh,vsekakor vredna obiska! Dober namig in varen korak vam želim še naprej....nasmeh.

...Gita, od začetka do konca vaših poti, tvojih zgodb, je čutiti zadovoljstvo.nasmeh Kar ni čudno, ob vseh lepotah na kar dolgem potepanju. Uživala sem z vami, hvala.nasmehnasmeh
GITA
26.7.2017
@Majdag in @skalaš70, hvala vama, @Minaja, vam pa srečno pot in obilo užitkov pri odkrivanju lepot Albanije prihodnje leto. Prepričana sem, da boste navdušeni!
Trobec
4.9.2018
Moj zapis sicer ne čisto ustreza naslovu teme, je nampreč precej širši. A vseeno objavljam tu, da ne odpiram nove teme "Prokletije" nasmeh

Par slik je tu za pokušino, več, tudi s precej podrobnim opisom pa na:
Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth1 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth gozdni sadeži :)2 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth markacije3 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Karanfili4 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth5 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth6 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth7 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth osvežitev po turi, zadaj Očnjak 2180m8 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth tudi tu se dogajajo nesreče9 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth zavarovana pot po črnogorsko10 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth kraški teren11 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth pogled v dolino z Očnjaka12 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Karanfil Ljuljaševiča 2240m - iskanje prehodov po lahkem do zahtevnem brezpotju13 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth monolit ob poti14 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth15 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth naš bazni tabor pred naskokom na Majo Jezerce16 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth dolina jezerc17 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth18 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth čez obsežna snežišča19 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth po strmem in zelo krušljivem terenu20 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth na strehi Prokletij - Maja Jezerce 2694m21 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth sestop čez najtežji del s črnogorskimi prijatelji22 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Valbonsko sedlo23 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Valbona24 Albanija / Prokletije: treking iz Valbone v Theth Theth25