Vogel 1922 m

tisa20. 12. 2011 16:35:21
Hribovc, ali ne bi bilo bolje, da bi slike kar prihranil za 17.7.2012 velik nasmehvelik nasmehmežikanje
Hribovc8820. 12. 2011 16:40:12
velik nasmehnasmeh
Swiss19. 01. 2012 08:19:24
Pozdravljeni !
Včeraj na Voglu iz pl. Razor . Če koga zanima naj pogleda opis na . www.turni-klub-gora.si
ales285. 02. 2012 18:45:07
Včeraj dne 4.2 in 5.2 2012 na Voglu,v soboto skoraj nemogoče slikat zarad mraza in močnega vetra,danes je jutro kazalo slab obraz dneva ampak pol se je pa le malo zbistrilo,slikce povedo vse nasmeh)))

p.s.Pa pohvalil bi odlično hrano in pijačo na Orlovih glavah na vrhu hriba,še posebej pa odlična postrežba od oskrbnice Heidi nasmeh
urbancek13. 02. 2012 17:15:55
Zanima me, če se trenutno da s turnimi smučmi začeti hoditi že pri spodnji postaji nihalke? Pa še v primeru, da se ne da, me zanima od kje dalje se da?

Hvala za info in lp!mežikanjenasmeh
viharnik13. 02. 2012 17:36:58
Po kameri Boh.jezero je Bohinj skoraj kopen.Odkar sem naredil turo čez Pl.Suho ni bilo tu nobenega novega snega, sedaj pa 5cm novega na Rjavi skali 1540m SKI-Vogel.Takrat se je sneg začel za hojo s smučmi na 800m v osojah, sedaj pa se je meja zagotovo premaknila že na okoli 1000m.Ugodne smuke za navzdol brez škrtanja pa lahko najdeš le v senčnih dolinah nad 1300m, kjer je prvi sneg(prva podlaga)še obstal.
keber113. 02. 2012 18:35:15
Jaz sem bil prejšni teden na smučanju na Voglu. O kakem snegu v dolini ni govora, še na vrhu nihalke ga je komaj kake pol metra, rušje pa vsepovsod ven gleda. Bilo je tudi par turnih smučarjev, a so se vsi brez izjeme držali urejenih prog.
urbancek15. 02. 2012 08:08:25
Včeraj sem se potem le odpravil... A mi je žaljezenvelik nasmeh

S psmi se lahko začne vzpenjati šele na 900m ali raje še nekaj višje... Od smučarije pa užitkov prav veliko tudi ni bilo...

Žagarjev graben je torej trenutno katastrofa...mrk pogled
Alpski Slovenc19. 02. 2012 11:25:27
Vogel. To je bil današnji najin cilj. Pohod nanj sva začela iz planine Kuk. Pot do tja je bila letnemu času primerna. Iz Poljubinja se zapeljeva do naselja Ljubinj, tam zavijeva levo za Planino Razor. Po ozki asfaltni poti se pripeljeva do Koče na Planini Stador, a nadaljujeva naprej po makadamu mimo Planine Lom in do izhodišča Planine Kuk, kjer vozilo parkirava. Na poti je bilo veliko kamenja, ki pada s pobočja, vej in listja. Od planine Lom do Planine Kuk je na poti še več listja in pod njim tudi led. Od planine Kuk do križišča, kjer smerna tabla kaže pot za vas Rut (6 ur) je kopna, od tam naprej je poledenela in zasnežena. Od koče na Planini Razor je izhodišče za različne vzpone, a nadaljevala sva v smeri ((Globoko, kjer po 15 minutah zaviješ levo), Črna prst, Vogel)). Po 30 minutah, ko sva prišla iz gozda in ruševja, sva si nadela dereze, cepin in čelado in zagrizla v strmino, kjer je bila snežna podlaga trda in tudi poledenela, le tam, kjer je napihan sneg se je prediralo do gležnja. Na vrhu sedla, kjer zavijemo desno na Vogel je pihalo, a kljub temu je bil prekrasen sončen dan z prelepimi razgledi daleč naokoli. Po krajšem foto terminu se spustiva na sedlo in prečiva desno pod hribom »Vrh Krnice« nazaj na izhodiščno točko, kjer je bilo potrebno veliko strpnosti in previdnosti. Snežna podlaga se je zaradi vztrajnosti sonca predirala do gležnja. Naredila sva lepo turo, in tako pridobila nove izkušnje.
Ljubinj, tu zavijemo levo na Planino Razor1
brez sončnega zahoda ne gre26
in še od daleč.27
marlen8119. 02. 2012 15:47:33
... ma jaz se spomnem, da so nas na tečaju učili, da je potrebno čelado nadeti že na začetku ture, če se predvideva kakšna nevarnost:=))
Swiss19. 02. 2012 16:41:02
Pozdravljeni !
Nekaj pojasnil : planina Kuk , kot se navaja je napačno . Pravilno je pl. Podkuk ( glej zemljevid mlečne pl. v zgornjem posočju ). Na sliki 11 je na sredini Rušnati vrh 1869m . Desno je greben proti vrh Planje 1863m , vendar se jo ne vidi . Skrajno levo se malo vidi Mejo 1996m .
Kokta30. 06. 2012 23:49:45
Danes k sreči ni bilo nekakšne pretirane vročine. Na vrhu močen veter, ki ni dovolil dolgega postanka na vrhu.
štart iz planine Lom1
ob poti19
Koča na planini Stador...fajn jota in prijazen oskrbnik20
ajda15. 08. 2012 21:59:50
Zapeljala sem se na Javorje.Preko planine Suha sem se povzpela na sedlo Čez Suho in naprej na Vogel. Srečam nekaj ljudi večinoma so bili tujci. Dan je bil lep z lepimi razgledi in kar močnim vetrom nasmeh
po gozdni stezi proti planini Suha1
razgled11
še proti ta velikim malo pogledam12
bos15. 08. 2012 22:13:10
Danes smo se skupaj s prijatelji družinsko podali s Pl. Kuk na Pl. Razor. Naš najmlajši je skupaj še z nekaterimi počakal na planini, ostali pa smo šli na vrh.
od tu dalje je treba peš1
Planina Kuk2
Planina Kuk, zadaj Tolminski Migovec, za njim pa Tolminski Kuk, Zeleni vrh, Podrta gora, Vrh nad Škrbino, Meja, Rušnati vrh3
pogled nazaj na Planino Kuk4
Koča na Pl. Razor11
volnatoglavi osat12
urbancek12. 09. 2012 16:13:51
V soboto sem v res prekrasnem vremenu opravil prečenje vzhodnega dela Spodnjih Bohinjskih gora. Štartal sem s spodnje postaje nihalke, nato do planine Zadnji Vogel in naprej na Vogel 1922m. Pot me je nato vodila na Šijo, Rodico, Raskovec, vse do Črne prsti. Turo sem zaključil pred Mercatorjem v Boh. Bistrici kjer me je čakal prevoz.
Ni druge besede kot super!nasmeh
Že kar visoko nad Žagarjevim grabnom.1
Smerokaz na pašniku nad Boh. Bistrico.30
Bil je prekrasen dan.31
d1licen21. 10. 2012 18:27:01
Danes sem bil s kolegom na Voglu in glej ga "šmenta" na vrhu ni žiga.jezenjezen
Dobila sva ga na pl. Razor, kjer nam je lastnik koče je povedal kako so pred časom ukradli žig skupaj z železno skrinjico.
Ne vem, a nekateri butli res še danes pri vseji tehniki ne vejo kako in zakaj se uporabljajozmedenzmeden žigi na vrhu hribov.
repika27. 07. 2013 16:28:00
Brez skrbi žig je nameščen. Bili danes zgodaj zjutraj na vrhu sami v družbi koz. Ob poti pa prečudovit botanični vrt.
velkavrh30. 07. 2013 05:42:24
Dve leti tu ni bilo prispevka.Ker noben naslov ni popolnoma ustrezal se bom priključil.Odločil sem se, da grem končno v živo pogledat kako zgleda Žagarjev graben, ki se pozimi koristi za spust v dolino s smučišča Vogel vkolikor je dovolj snega in ga glede varnosti lahko odprejo.Pot skozenj se kar vleče-traja dobri dve uri, da prideš do planine Spodni Vogel, kjer pasejo in celo sirijo. Planšarija je odprtega tipa.Graben je res zahteven predusem pri ovinkih in tudi strm, le v osrednjem delu se položi.Nato pa sem pešačil do doma na Voglu in k Marjascu na košutnik.Tu se odločim , da obiščem vrh Vogla, ki pa je kar oddaljen.Gor bomo prišli v dobrih dveh urah. Proti vrhu naletimo celo na jeklenice. Nato pa pade odločitev , da se vrnem prek Komne. Pot od vrha do doma na Komni je dolga več kot štiri ure. Vreme je bilo do odcepa na planini Pod Bohinjskim Migovcem lepo, nato pa sem imel dež do Savice. Nato pa še pešačenje do žičnice po avto. Vseeno pa je bila to enkratna tura.
Cilj izbran-smer Žagarjev graben.Še nikoli ga nisem vide. Poznam ga samo po slikcah.1
Brežine so dobro utrjene.2
Slika ne more pokazati te strmine in ovinkov.Za smučanje po Žagarjevem grabnu mora biti smučar res izurjen in hitrost prilgajati razmeram na progi. pred leti se je moja sestra tu pošteno prevrnila. Nikoli več ga ni šla presmučat.3
Proti vrhu me preseneti terenec.4
Pridem na planino Spodnji Vogel, kjer je planšarija. Živina je bila okrog planšarije. Planšarija je odprtega tipa. Privoščimo si lahko kislo mleko.5
Pridem k hotelu na Voglu. Ne vem točno, če je že odprt. vem, da je kako leto sameval.Blizu nisem šel.6
Brez tega ne more noben naš kraj.7
Proti vrhu Vogla.14
Vrh Vogla z žigom in vpisno knjigo.15
Pogledi naokrog so veličastni.16
Pade odločitev-na Spodnjo Komno in v dolino po serpentinah. To bo pa dolga-štiri ure do doma Na Komni.17
Takole teče pot.18
Ali je to Globoko ne vem.19
Pot je res lepa.20
Prečim tudi melišča.21
Tu sem pa že nad planino Pod Bohinjskim Migovcem. Zajetje vode sem videl, živine ne. Levo se nato zavije na planino Govnač. Na desno pa se zavije direkt k domu Na Komni. Na tabli piše 45 minut.22
S te poti se čudovito vidi Bohinjsko jezero. Od tu naprej pa ni slik, ker je zečelo deževati. Komaj sem uspel zaščititi nahrbtnik i obleči dežno obleko-hlače, dežno vetrovko.23
Sedaj pa še štiri naj gorske rože ture. Relikanijeva(črna) murka najdena po vrhom Vogla.24
Pirenejska zmajevka na celotni poti od vrha Komne do planine Pod Bohinjskim Migovcem. Zmajevka ni ravno pogosta, samo tu so obsežna rastišča.25
Sedaj pa vrhunec- na poti proti domu Na Komni presenetljivo najdem rastišče zaščitene cvetoče ropontike. To je njen veliki cvet. To je kar 70 cm visoka rastlina z velikimi listi.26
Blizu najdem še košutnik-prelepo, da bi bilo res.27
Swiss18. 12. 2013 08:59:59
Pozdravljeni !

Če koga zanimajo razmere za pristop iz pl. Razor na Vogel , so tu . Sicer bodo zdržale le še jutri vendar se jih splača izkoristi . Snega v tej meteorološki zimi je tu malo obiska pa tudi . Sneg je predelan . Zjutraj so po poti na vrh potrebne dereze in cepin . Na dveh prečnicah proti prvemu sedlu je potrebna večja pazljivost . Na sedlu pod Krnico pa se lahko vzpnete kar naravnost po nji . Pazljivost pa pred luknjami pod napihanem snegom . Po običajni poti pa je bolj varno , Zadnji metri proti vrhu so malo " sitni " ! Je pa zadovoljstvo potem na vrhu toliko večje ! Spodaj je fotoreportaža

Meja 1996m1
Kuk žabiški 1844m9
Pogled iz Vrha nazaj proti sedlu 10
rerze1117. 02. 2014 16:36:10
Sončni vzhod s smučišča na Voglu zna biti prav prijetno doživetje...no in če k temu dodamo še Žagarjev graben ki je odprt, potem je tura popolna...spust v dolino je bil res vrhunski velik nasmeh

Več pa na spodnji povezavi...