Jerebikovec
GregorD
25.5.2019
Razen strmine, pot brez posebnosti.
Jerebikovec1 Jerebikovec2 Jerebikovec3 Jerebikovec4 Jerebikovec5 Jerebikovec6
21.10.2019
petek, 18.10.2019

"Strmina je moja vrlina" je rekla princeska, vklopila štiri krat štiri in reduktor, ter zakopala v breg. Strmo, da bolj strmo ne bi moglo biti, če že, potem bi bilo skoraj navpično. Dal sem vse od sebe, vseh 120% kot radi rečejo vrhunski športniki, da sem ji zmogel slediti tesno za petami vse do Tilčevega rovta, kjer se me je usmilila in zmanjšala tempo. Kako daleč v zgodovino sega moj zadnji obisk Jerebikovca pove to, da sem takrat sedel v bivaku in si v zavetju privezal dušo. Na vrhu sem se ves zasopel razgledoval in se ne kaj dosti razgledal, okoliške gore so se skrivale v oblakih, kar me prešine, da EMŠO vsaj do neke mere sčasoma strme poti res naredi strmejše in visoke gore še višje. Princeski so te skrbi prihranjene, saj v pasjem potnem listu ni rubrike "EMŠO". Pot sama je (bila) brez posebnosti, med turo nisva srečala nikogar, vreme je bilo v najinem koncu sončno, gob ob poti pa toliko različnih, da se mi je kar milo storilo, ker jih ne poznam. Ko pozabiva na strmino, prideva še po razglede. nasmeh
Jerebikovec1 Jerebikovec2 Jerebikovec3 Jerebikovec4 Jerebikovec5 Jerebikovec6 Jerebikovec7 Jerebikovec8 Jerebikovec9 Jerebikovec10 Jerebikovec11 Jerebikovec12 Jerebikovec13 Jerebikovec14 Jerebikovec15
21.10.2019
turbo, glede na leta tvoja princeska še veliko zmore. Pred kratkim na V.Sleme, sedaj na Jerebikovec, dobra sta. Naj traja, srečno na potkah.nasmeh
Majda hvala nasmeh
4.12.2019
Danes pa sva s kolegom osvojila Jerebikovec ,ki je najvišji vrh Mežakle.Začela sva v Radovni pri jezeru Kreda. Iz Radovne ne vodi na Jerebikovec nobena označena potka. Zato je treba iskati stare opuščene kolovoze.Polovico skoraj triurnega in pol vzpona gre tudi po lepih lepo vzdrževanih gorskih cestah.Nekaj pred velikim pašnikom in kar nekaj objekti je šlo tudi po zelo strmem brezpotju.Od tega zgleda rovta pa ni več težav.Potka po skalnatem grebenu ni označena.Je pa dobro uhojena in nekje pol ure po gozdni cesti od tega meni nepoznanega rovta ali planine nas smerokaz usmeri na levo na greben. Potka je rahlo snežena,vendar nama ne dela težav. Nenadoma se znajdeva kar na obsežnem ravnem vrhu Jerebikovca.Lesenega bivaka že nekaj časa ni več. So pa dobro očistili podnožje vrha visokih dreves tako da naju je čakal nepozaben razgled na zasnežene najvišje vrhove Julijcev s Triglavom na čelu.Bilo je prečudovito. Ves trud je bil tako bogato poplačan. Vrnila sva se dol na gozdno cesto po označeni potki in nato mimo planine Ravne in planine Zgornji Kozjek prišla nazaj v mrzlo Radovno.
Jerebikovec Jezero Kreda v Radovni.1 Jerebikovec V območju Zatrepa .Gre zgleda za nekakšen rovt.2 Jerebikovec Že skoraj tri ure na poti s pride na ta prelep pašnik z okoliškimi bolj kot ne zapuščenimi objekti.3 Jerebikovec Pokaže se nama Triglav .4 Jerebikovec Rjavina .5 Jerebikovec Mislim, da vidiva na zasneženem vrhu Škrlatice  križ.6 Jerebikovec Po gozdni cesti naprej.7 Jerebikovec Nato pa po opuščenem kolovozu naprej.8 Jerebikovec Spet prideva na poledenelo gozdno cesto.9 Jerebikovec Z gozdne ceste pa na levo po neoznačeni stezici na vrh Jerebikovca.10 Jerebikovec Hodiva po skalnatem grebenu Jerebikovca.11 Jerebikovec12 Jerebikovec Pred vrhom Jerebikovca.13 Jerebikovec Na vrhu Jerebikovca .14 Jerebikovec Vse je tukaj -žig , vpisna knjiga .15 Jerebikovec Pogledi na zasnežene najvišje vrhove Julijcev pa za bogove.16 Jerebikovec17 Jerebikovec18 Jerebikovec Nazaj z vrha pa po označeni stezici.19 Jerebikovec Dol mimo planine Zgornji Kozjek20 Jerebikovec Že v Radovni .21
4.12.2019
Na sliki 6 je križ na Škrlatici.
Fikret
Bravo Tadej! Imaš res ostro oko in si zelo dober poznavalec Škrlatice. nasmeh
5.12.2019
Nekaj včerajšnjih slik. Sneg, ki ga ni veliko se prične na okrog 1300 metrih.

Lp, Tadej
Jerebikovec Jezero Kreda v dolini Radovne1 Jerebikovec V Radovni2 Jerebikovec Ko pride pes do vas, se nemudoma uležite na tla in počakajte na pomoč. Če pomoči ne bo VELIKO SREČE3 Jerebikovec Vrtaško in Drobeče Sleme4 Jerebikovec Praprot5 Jerebikovec Planina Ravne6 Jerebikovec Obeležje NOB7 Jerebikovec Na Mežakli8 Jerebikovec Iznad megle se je prikazala Rjavina9 Jerebikovec Rjavina, Triglav in Cmir10 Jerebikovec Cmir še od bližje11 Jerebikovec Razgled s poti12 Jerebikovec Stenar s sosedi13 Jerebikovec Razgled14 Jerebikovec Triglav15 Jerebikovec Srce16 Jerebikovec Utrinek17 Jerebikovec Mali in Veliki Draški vrh ter Tosc18 Jerebikovec Zimsko19 Jerebikovec Belščica z Vajnežem ter trije Stoli20 Jerebikovec Na Jerebikovcu21 Jerebikovec Od Bovškega Gamsovca do Vrtaškega Slemena22 Jerebikovec Kukova špica23 Jerebikovec Karavanke24 Jerebikovec Dovška Baba25 Jerebikovec Dovje26 Jerebikovec Lepi vzorci27 Jerebikovec Na planini Zgornji Kozjak28 Jerebikovec Ledene sveče29 Jerebikovec Ob poti30 Jerebikovec Utrinek31 Jerebikovec Reka Radovna32 Jerebikovec V Radovni33 Jerebikovec Na Petelinu je še sonce34