Šitna glava (Nad Šitom glava)

Kriška27. 07. 2009 10:21:16
Pot prehojena včeraj. Medtem, ko so se na Malo Mojstrovko valile trume obiskovalcev, sva bila na Šitni glavi sama.

Nasvet za obiskovalce:
Kakšnih 15 minut pod vrhom, pred zadnjim zelo strmim meliščem, ki ga vidite nad seboj rahlo v levo (nekoliko rdečkaste barve), vas na mestu, kjer je desno velika skala, na manjših skalah ob levi strani trije možici usmerijo na levo proti temu melišču. Vzpon po stezi je zelo strm, zaradi drobnega peska na poti možnost zdrsa precejšnja.

Precej bolj varna in lepša je pot na desno, ko obidete prej omenjeno večjo skalo in se po večinoma brezpotju, z občasno po nekaj metrov vidno stezico, vzpenjate po dosti bolj trdnem terenu in tudi vzpon ni tako strm.
Šitna glava (Nad Šitom glava) predlagam, da na tem mestu izberete pot v smeri zelene puščice1
Šitna glava (Nad Šitom glava) razgled z vrha2
Šitna glava (Nad Šitom glava) še razgledi v smeri gora nad Trento3
Šitna glava (Nad Šitom glava) 4
a4si26. 02. 2011 16:49:52
Pozdravljeni. Razmšljam da bi šel jutri na Nad Šitom Glavo. Je mogoče kdo bil zadnje dni na Vršiču/Mojstrovki in lahko pove kaj o razmerah?
Hvala in LP
plavžar26. 02. 2011 17:10:59
Bil danes 26,02. na zelo oblegani Mojstrovki, čudovito vreme, razmere OK. Iz Šitne glave so smučali.
tomiš26. 02. 2011 19:39:33
Odličen opis razmer! eek Čudno, marsikje je zaslediti drugačne opise razmer!
legenda18. 08. 2011 16:23:59
Je tako naneslo,da sva morala biti opoldan že doma.Vseeno želiva malo plezarije.Že pred sedmo uro zjutraj kreneva z Vršiča proti sedelcu in naprej proti Hanzovi plezalni poti na M.Mojstrovko.Plezarija prijetna in kar prehitro mine.Na izstopu plezalne poti,pa kot običajno,ne zavijeva proti M.Mojstrovki ampak se spustiva po robu stene na Nad Šitom glavo.Na vrhu nikogar,malo posediva,uživava v miru in opazujeva množice,ki se vzpenjajo po južni strani na Mojstrovke.Z vrha naju priganja čas,pa tudi visoka temperatura je kriva ,da sva v naslednje dobre pol ure že na izhodišču.
sabina196730. 06. 2012 07:03:25
Sredi tedna frej dan, ki ga izkoristimo, da se odpravimo na Šitno glavo. Parkirišče na Vršiču že kar polno, kar nakazuje na to, da so se začeli dopusti, vendar na poti srečamo le malo obiskovalcev. Pot nam je minila hitro, saj smo bili v raziskovanju brezpotja. Vendar pa tukaj najdemo super opisane poti, zato "plonkceglc" v roke mežikanjein brez težave smo se znašli. Vrh čudovit, prekrit z mehko travo, na kateri si privoščiš daljši počitek in uživaš v opazovanju tistih, ki so se po Hanzovi poti podali na Malo Mojstrovko. Na drugi strani se ti pogled ustavi na mogočnem Prisanku, katerega vrh se je nekaj časa lesketal v soncu, a že naslednji trenutek so ga zakrili oblakimrk pogled. Vendar pa nam je bilo vreme naklonjeno in kljub temnim oblakom, ki so začeli zakrivati nebo preživeli super dan.velik nasmeh
dobrodošlica na Vršiču1
razgled s poti proti Poštarskemu domu14
Ajdovska deklica15
Flora126. 07. 2012 18:42:59
Danes pa Nad Sitom glava lagano sportski z ocetom. Pot z Vrsica bp, sodrasta, mozici postavljeni. Na Vrsicu je mrgolelo turistov, na MM tudi, midva pa nisva nikogar srecala. Slike, ko pridem do PC.
GITA8. 10. 2012 22:37:47
"Prebudili se bomo v umito jutro"...je včeraj zvečer rekla vremenarka...a glej ga zlomka, zjutraj je bilo nebo na gosto prekrito z oblaki, ne duha ne sluha o kakšni jasnini... Pa naju optimizem ni zapustil in se zapeljeva na Vršič pogledat, kako je kaj tam gor višje. Megleno, čeprav je pogled naravnost gor v nebo nekaj le obetal...Ostaneva pri prvotnem planu in se nameniva pogledat, kje vodi neoznačena pot na Šitno glavo, na kateri še nisva bila. Z vsakim korakom in vsakim višincem je bilo megle manj, prideva na sonce in samo še gledava dol, kako megla »kipi« čez prelaz… Krasen pogled je bil nasmeh.
Šitna glava naju je očarala kot prava zelena oaza sredi grušča in skal. O razgledih je škoda besed. Dan je bil vse lepši in lepši in vse bolj »umit«…oblake je dokončno »pobralo«, pogled na uro pa je povedal, da imava še nekaj časa in se odpraviva naprej…pogledat, kje se pride do stika s Hanzovo potjo na Malo Mojstrovko…in potem do vrha res ni bilo več daleč… nasmeh. Lepo preživeto dopoldne je bilo tole….
P.S. Razmere: Na poti nobenih posebnosti, tudi skala na severni strani povsem suha, ampak mrrrrzla, tako da rokavice že prav pridejo. Macesni so se le začeli barvati…zaenkrat tisti na prelazu in višje…tisti bolj spodaj pa so še skoraj čisto zeleni…
Malo razočarana...megleno jutro tudi na Vršiču...1
Kmalu sva na soncu...spodaj pa megla kipi čez prelaz...2
Sva ravno ugotavljala, da diši po gamsih...pa se je eden pripodil po melišču... :-)3
Pogled nazaj...vse do Krna...4
...in globoko dol v Tamar...14
Nazaj na Vršiču...macesni se že barvajo... :-)15
skala1232. 10. 2013 21:53:46
Danes sva izkoristila lep dan za obisk Šitne glave.Dan ie ponujal čudovite razglede.Danes sva bila edina obiskovalca popoldan.Pot ni markirana je pa lepo sledljiva.Lep pozdrav
Pogled proti Prisojniku1
Razgledi11
Pogled proti Tičarjevemu domu12
skala1234. 05. 2014 20:36:30
Danes na Šitni glavi.Dopoldan so bile dobre razmere za vzpon,popoldan pa precej južno.Snega je še precej ,.Mojstrovka je bila zelo oblegana,na Šitni glavi pa malo pohodnikov.Potrebna je zimska oprema.Vreme je bilo lepo,malo vetrovno,lepi razgledi.Lep pozdrav.
tagec6. 05. 2014 21:05:46
Ponovno na Vršič,tokrat sam.Usmerim se proti Šitni glavi,danes je sneg bolj južen,čeprav je pa bolj vetrovno.Grem pod Šitno glavo,ko postane prestrmo,dam smučke na ruzak in cepin v roke.Pod M.Mojstrovko ocenim da bo dovolj,sledi vodijo proti vrhu,nekdo je odsmučal,čeprav je svinjsko strmo(najbrž M&M)!Pod smučkami se mi plazi,ko začnem smučat,potrebna je previdnost.Nižje postane igra,fin gnilec je in prav uživam.Potem zavijem desno in zopet smuči na ruzak,ter gor po Pripravniški.Tokrat grem še na V.Mojstrovko,kjer sem čisto sam.Na trenutke orkanski vrh,me prežene navzdol,spet uživam v zavojih in samoti..velik nasmeh
Šitna glava1
lepotca2
sledi vodijo na vrh3
opast pod vrhom4
želja je še smučat s Špika in pa V.Dnina5
lepo je bilo..6
Daaam7. 05. 2014 10:30:57
@tagec ena sled na fotki 3 je od nedelje. En border je šel gor, sicer ne čist do vrha in se nato spustil dol.. Kasneje na Šitni glavi je dejal, da mu je kar "prpa" delala.. Ni kj ...pogumnojezikmežikanje
Kokta26. 07. 2014 23:37:11
Par današnjih...
Mala Mojstrovka4
Prisank6
hitro v dolino7
Lavendel2. 09. 2014 18:44:17
Obisk Šitne glav v soboto.
Ajdovska deklica1
Mala Mojstrovka2
v steni3
Poštarski dom4
Slemenova špica7
legenda19. 05. 2015 17:10:11
Po obetavnem jutru, se je v dobrih dveh urah pooblačilo, pihal je močan JZ veter. Sicer pa razmere ugodne, pot na Šitno glavo je kopna, proti M. Mojstrovki pa je nekaj snežišč, na katerih se sneg ravno prav predira, lahko pa se jim tudi izognemo. Drugače pa danes v tem koncu malo obiska.
skala1232. 08. 2015 11:29:24
V petek po službi se na hitro odločim za obisk Šitne glave in še malo naokoli.Z prelaza Vršič se po brezpotju podam do grebena,ker ker se priključi Hanzova pot na Malo Mojstrovko.Nato pa po grebenu do Šitne glave.Lepa kratka tura,ki je ponujala čudovite razglede.Lep pozdrav
Proti večeru obsijani Prisojnik1
Škrlatica15
Mala Mojstrovka16
branko.temlin31. 08. 2015 11:51:15
30.08.2015 Vzpon z Vršiča na Šitno glavo, mir, tišina, uživanje, nadaljevanje priključitev markirani Hanzovi poti na oblegano Malo Mojstrovkoeek, naprej na V. Mojstrovko - mir, prečenje grebena vse do Travnika. Sledil je spust na melišča pod grebenom in vrnitev mimo Suhega vrha in spust po melišču na Vršič. Priporočam vsakemu, ki uživa v razgledih, malo iznajdljivosti, miru in MALO adrenalina. Ob takem vremenu, kot je bilo ta vikend je ta pohod fantazija. Fotografije: http://www.pdmaticams-drustvo.si/velik nasmeh
skala12320. 09. 2015 21:28:48
Lepa popoldanska tura na Šitno glavo.Lepi razgledi,brez obiska.Priporočam,primerna tudi za družine z otroki.Lep pozdrav
Ajdovska deklica1
Pogled z vrha proti Špikovi skupini11
Melišče pod Malo Mojstrovko12
skala12327. 12. 2015 10:47:40
Včeraj na Šitni glavi.Vreme čudovito,lepi razgledi.Začetni del poti,ki poteka med borovci je precej ledu na poti(priporočljive male dereze).Priporočam.Lep pozdrav
Resa1
Mala Mojstrovka18
Del zasnežene poti19
ločanka8. 06. 2016 18:23:05
Ker po normalni kopni poti do sedaj še nisem hodila na Šitno glavo, je po mnogih letih prišla na vrsto tudi ta. Razgledov razkošnih danes sicer ni bilo, me je pa vrh presenetil z obilico prostora in zelene trave. Lep, povsem nezahteven vrh, dosežen z malo truda!
Nad Šitom glava 1
sneg na poti4
pogled na Slemenovo špico7
neverjetno zeleni vrh8
proti Robičju9
proti Poncam11
pogled na Prisojnik12
tinky23. 06. 2016 15:03:23
Prav zaprav še na Vršiču nisem vedel kam bi šel. Odpravil sem se proti Vratcem in od tam proti Slemenovi špici, kjer že dolgo nisem bil.Na vrhu sta me že čakala dekle in fant . Malo smo poklepatali na soncu .Jaz sem šel potem pod Mojtrovkami do vstopa na Hanzovo. Tu je več snežišč tako da sem uporabil cepin. Pri vstopu na Vreme čudovitoplezano pot sem se pa pošteno namučil da sem dosegel prvi klin. Med steno in snegom malo prostora , skala mokra , nobenega pametnega oprimka. Končno mi je uspelo. V nadaljevanju še manjše snežišče, katerega brez večjega problema obideš. Trije so pri vstopu verjetno obupali, ker sem jih videl nadaljevati proti Slemenovi špici.Na Mojtrovko nisem šel, pač pa na Šitno glavo. Po počitku in prigrizku pa po melišču do Vršiča. Vreme lepo, toplo , skoraj brez vetra. Iz Prisanka se je pa dvakrat usulo kamenje, tako da je kar močno bobnelo.