popis foruma / Slovenija / julijske alpe / veliki oltar,  dovški križ, šplevta
 Veliki Oltar, Dovški križ, Šplevta
Maemi
9.7.2016
Martuljška skupina zjutraj v popolni samoti, ki jo je ob svitu prekinilo kakih 14 gamsov podečih se pod Šplevto in Škrnatarico.
Vse poti kopne, taleče snežišče na Velikemu Oltarju postreže s svežo vodo, ki se v taki vročini res prileže in bo vztrajalo še nekaj časa.
Sestop mi je bil še najbolj neugoden, tako razdrto, da "koleščka" kar čakajo na hitro speljado v dolino mežikanje
Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Sonce obarva očaka1 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta2 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta3 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Dva sta zlezla smer Bučer-Kristan na Mali Oltar :)4 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Velika Martuljška ponca5 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Gorski pušlc na Velikemu Oltarju6
palček plezalček
9.7.2016
Super potep. Čestitke nasmeh
jbs
22.7.2018
V petek čez Brinje na Oltar in Dovški križ, nato do dvojke in po melišču nazaj. Štart ob svitu (5h). Na Oltarju sem bil ob 8h in sem še ujel čisto jasnino, ob 9.30, ko sem bil na Dovškem križu, pa se je že začelo kisati. Možicev dovolj. Snežišč ni nikjer več, šodra pa povsod dostinasmeh.
Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Na Brinovi glavi1 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta2 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta3 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Šplevta4 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta melišče proti Grlu in Oltarju5 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Rokavi6 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Z Grla proti Oltarju7 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Na grebenu pred vrhom Oltarja8 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Pogled z Oltarja na Triglav, Rokave in Škrlatico9 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Velika Ponca10 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Dnina11 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta V ozadju Dovški križ in Amfiteater12 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Nazaj z Grla in pogled na Jezera, Šplevto in Triglav13 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Škrbina pod Dovškim križem14 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Dovški križ s škrbine15 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Na Dovškem križu se je že kisalo16 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Široka peč in Amfiteater17 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Pri dvojki18 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta19 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Spust po melišču20 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Pravočasen zaključek spusta21 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta22
mailman
9.8.2018
Danes sem se povzpel na Veliki Oltar. Gor čez Brinje, dol mimo BivakaII. Pri prehodu na sedlo Grlo sem nekako zanemaril opis o prehodu v levo in sem se torej lepo zaštrikal navzgor. Dol do možicev je seveda bila jeba, potem ni bilo več orientacijskih težav. Možicev je veliko, sicer pa je glavni podatek, da se gre z sedla levo ob levi grapi, kjer je teren prehoden precej na široko. Možici so vseeno prav za orientacijo. Greben od škrbine pa je spet svoja zgodba, precej adrenalinski, sploh ob vetru. Spust mimo Bivaka po melišču, prehitro v levo in grapa, ki te ustavi.eekLep in vroč dan z razgledi, končal sem pri firerju, če komu ni prav, je to njegov problem.jezik
Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Jutro.1 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Pogled zadene.2 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Današnji prvak.3 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Dovolj možicev.4 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Današnji prvak.5 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Vrh, mimogrede, ta obesek ( kravica) sem potem nekje izgubil. Mislim da od bivaka navzdol. Če bo kdo tam nekje slučajno... prosim!6 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Razgled razgledu podoben.7 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Kukova špica, Škrnatarica in Dovški križ.8 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Oh in sploh od spusta! Počasi ( da bi čuval gojzarje) se pa itak ne da!!! 9 Veliki Oltar,  Dovški križ, Šplevta Tole sem pa fasal!10
9.8.2018
Enim je prav, drugim ne, nekaterim je vseeno. Prepričana pa sem, da Aljažu sigurno ne bi bilo prav!
mailman
Še eden(a), ki z lahkoto "stopi na mino". Ni važno kakšno turo sem naredil, važno je kako sem poimenoval oštarijo!!! Se počutiš kot da si vsaj dve štenge nad mano, ane? Pa tisti, ki so "lajkali" tvoj tekst tudi.jezik
@mailman

Preberi si tole:

in nato še tole:

Morda boš lažje razumel, zakaj nekaterim od nas ni vseeno.