popis foruma / Slovenija / julijske alpe / nemške glave
 Nemške glave
23.5.2010 - bagi
Lep razglednik s kratkim in enostavnim pristopom je bil včeraj nadomestni cilj zaradi vremenske fronte, ki se je hitro bližala iz Slovenije. Štart od italijanskega dela mejnega prehoda Predel ob robu travnika v smeri Jerebice. Bivša graničarska pot se pojavi v gozdu in je lepo sledljiva. Oznak ni, trije možici pa so na nepomembnih točkah. Zaide se lahko v dveh grapah, zato je potrebno biti pozoren. Vršni del poti je videl že boljše čase, vendar ni problematičen. Vrh je zadnji v verigi z utrdbo na desni strani, pristop nanj pa čez malo zahtevnejšo škrbino. Pri povratku pot ni tako lepo sledljiva, zato previdno. Snega ni več. LP
Nemške glave Plaz pod Mangartom1 Nemške glave Jerebica2 Nemške glave Resje že cveti3 Nemške glave Vršni del4 Nemške glave Utrdba na vrhu5 Nemške glave Rabelj z jezerom in hišno goro Monte Re6 Nemške glave Olina proti Sella Nevea7
24.5.2010
Škoda , da me ni bilo zraven , pa drugič,čav!
dm72
30.6.2013
Včeraj na Nemške Glave iz Loga Pod Mangrtom. Po lovski poti na vrh, po Italijanki sestop na Predil.Pot v srednjem delu iz Loga je težko sledljiva do sedla.
Nemške glave1 Nemške glave Po dolgem času zopet malo v hribe2 Nemške glave Zgornja trdnjava na Predilu3 Nemške glave4 Nemške glave Mangrt in Jalovec5 Nemške glave Jerebica6 Nemške glave Rajbeljsko jezero7 Nemške glave8 Nemške glave Lep razgled z vrha9 Nemške glave Ja Jerebica je čisto blizu10 Nemške glave11 Nemške glave12
djimuzl
6.12.2019
Današnji poskus vzpona na vrh Nemških glav mi je preprečil sneg, ki je uspešno skril pot tako mojemu (neznanemu) predhodniku kot meni, pa tudi kratek dan, kombiniran s poznim štartom, je naredil svoje. Štartal sem ob pol enih, gozdna steza je v spodnjem delu kopna in lepo sledljiva. Po prečenju grape se pot od nje odmakne in jo v loku obide. Nad njo so se pojavljale krpe snega, ki pa so se iz koraka v korak večale. Ob pogledu na Predelske glave, ki so se na drugi strani prelaza sončile v kopnem, sem uvidel, da sem izbral napačen razglednik za ta čas. Sneg je bil trd, ni se prediral, ravno pravi za hojo, snežne opreme nisem uporabil. Manjši poledenel kamin na poti se je dal obhoditi brez težav. Ko sem po sledeh predhodnika videl, da je višje, že v rušnatem terenu, obrnil, sem se odločil, da vseeno nadaljujem naprej. Sledil sem "žagastim" markacijam in se s pomočjo snega, ki je "poležal" rušje, prebil na sončni greben. Imel sem še nekaj časa, preden je sonce zašlo za Jerebico in užival v razgledih ter toploti, ki je zgoraj začuda ni kazil veter, ki je sicer na odprtem pihal večino poti. Vrnil sem se po lastnih sledeh. Nadaljeval bom...v kopnem nasmeh
Nemške glave Start na Predelu1 Nemške glave Gozdna steza je sledljiva2 Nemške glave V grapo se povzpnemo in jo kmalu zapustimo v desno3 Nemške glave Višje, ko grem, več snega4 Nemške glave Odpre se razgled proti Zahodnim Julijcem, vrhovi nad Belim potokom, Višarske glave in Kraljeva špica5 Nemške glave Tudi Viš nadzira situacijo, levo Žrd6 Nemške glave Gozdna meja je blizu7 Nemške glave Predelski Vršiči ter Mangrtova in Jalovčeva družba8 Nemške glave Jerebica9 Nemške glave Kombinacija sonca in barv poveča ugodje 10 Nemške glave Jerebica je ugasnila luč, čas je za pot nazaj11 Nemške glave Loška stena12 Nemške glave Predel s svojimi sončnimi Glavami13
6.12.2019
no, ampak nekaj materiala za uganke pa vseeno bovelik nasmeh