Popis foruma / Slovenija / Julijske Alpe / PP 3: Vratica-Korenske police-Vovovje-V. Mavrinc

PP 3: Vratica-Korenske police-Vovovje-V. Mavrinc

JusAvgustin11. 06. 2011 17:46:21
Danes sva z Domnom poPPjala še en del trase Planica-Pokljuka in sicer Korenske police v severni steni Robičja. Dan ni obetal dobrega vremena, vendar se je na koncu izkazalo, da vsaj mokra ne bova... nasmeh To je bil zadosten razlog, da sva se odpravila onstran Vratic na PP 3. Grozeči oblaki nad prisankom so nakazovali na najhujše, vendar se je na koncu izkazalo da pes, ki laja ne grize. Suha sva se sprehodila čez prvo polico, našla prehod na drugo polico na zelenem pomolu, sestopila iz KP se povzpela na Vovovje in si privoščila dva pira na Mavrincu. Na policah sva bila v popolni divjini, popolnoma sama. KP so res za dušo, samo edina škoda je, ker so tako kratke, izpostavljenost je pa fenomenalna. Čeprav Mihelič v svojem opisu piše da na to etapo vzemimo vrv, sva se z Domnom držala stare šole in je seveda nisva vzela s seboj. Sicer pa ni bilo nobenega problema "čez dvojko", ki to ni. Jezi me edino to, da je na vrhu klin z zanko za spust! mrk pogled Čeprav pišejo nekateri, da so police nemarno markirane moram povedati, da je le 7 PP pik.... Ostale je zgleda pametna oseba zbrisala, ker res niso potrebne. So pa police večji orientacijski zalogaj kot PP 2 Gamsove riže. Potreben je dober "nos", orientacija na pravem mestu in brez strahu pred višino, izpostavljenostjo in plezanjem domnevne dvojke navzdol... Sicer pa ne glede na vreme tura za ponovit(še dostikrat). Na KP je najlepši... Ah, kar sami pojdite in si ostanek odgovora prislužite sami. Za vas iz PP Domen in Juš

Ko vidiš kako so speljane police veš zakaj sta jih DV in UZ poimenovala "pravi gamsji prehodi"
JusAvgustin29. 07. 2011 18:55:00
Spet na PP3 Vratica-Korenske police-Vovovje-Mavrinc-Krnica , tokrat v ponovno dobri družbijezik... Odkrivam "skrivnosti strica UROŠA in strica DUŠANA". Zanimivo je dejstvo, da je od 11.06.2011 zabeležen samo en vpis, pa še tega(od treh enega) poznam mežikanje, tretji letošnji vpis je spet moj. Ha, kaj bi še dodal? Skozi sva bila v slabih dveh urah, dvojko sva splezala oba rikverc(klin je tam popolnoma nesmiseln...) Iz Vovovja tokrat udel PP na Mavrinc(prejšnjo rajžo mi je stezica kar izginila pod nogami in sem se pošlepal na lovsko iz KNG)zavijanje z očmi Rad bi dodal da je navdušenje izjemno nad PP(saj veste o kom govorim nasmeh) tako sva se odločila(na mavrincu sva bila že ob pol 11h!!!), da smukneva v Planico in greva še PP1. Iz Ovčje strani pa kar ni hotela! Skratka, super, tako super da greva jutri "pogledat" nad Pišnico...
Časovnice: Erjavčeva-Vratica 20min
Vratica-Vovovje 2h 15min
Vovovje-Mavrinc 20min

Skakalnice-Ovčja stran 1h 20min
Ovčja stran-Tamar 1h

Ko imate zadosti markiranih poti, presedlajte na brezpotja, ko brezpotja niso več izziv, presedlajte na PP. Ne bo vam žal. Spoštujmo to izjemno zapuščino, ki nam je bila dana. Ne gre se mi za popularizacijo PP, temveč samo, da veste da to tam obstaja. Nedolgo tega sem dobil mail... Po tvoji zaslugi bo PP letos (s)hojena bolj kot je bila prej v 30 letih. To je zame največja nagrada. Vredno več kakor vsi moji vzponi po "markacijah" Za vas pa privilegij, da jo (mogoče) kdo od vas hodi...

Lp, Pipi naveza

Do naslednje etape...mežikanje

rozka29. 07. 2011 20:58:48
Današnji dan ponovno poln novega, zanimivih prehodov, da o ruševju ne govorim, ker iglice še zdaj letijo iz menevelik nasmeh...za doživljanje in razumevanje občutkov pa moraš enostavno biti tamnasmeh
začetek Korenskih polic1
pogled v Tamar21
pogled iz doline na zadnji del poti PP122
Jany29. 07. 2011 21:53:58
Hvala za odkritja. Nisem vedel, da to sploh je, da je resnično. S5 ne bom spal, adrenalin dela svoje, ko tole berem in gledam.
Nekaj brezpotij sem prehodil, nekaj jih načrtujem in gotovo drži, da je to drug svet. PP pa vsekakor ostaja izbrancem, menim.
LP
SilvestrO2. 07. 2012 09:37:28
To pot je razumljivo in pravilno težko opisati , zato ..., še vedno točno drži vse kar je zapisal legendarni Tine v Severnih pristopih, vendar opis popolnoma zastopiš šele potem, ko PP3 prehodiš...mežikanje
... zato samo nekaj slikc od včeraj....,
no ja, za prvič je orientacija precej zapletena..., priznam, na začetku pred vstopom na pravo polico sem malo zaštrikal..., pa spust v grdo grapo mi tudi ni bil všeš..., nato sem zagledal odrešilno piko... ampak na cilju sem bil kljub vsemu, izrednno zadovoljen ...velik nasmeh
vstop...1
pogled nazaj...2
nadaljevanje...3
tu sem  splezal na spodnjo polico..., je tu vpisna ?...tole piko bi z veseljem zamenjal za rdečo piksno4
s prijetnega pomola,  pogled na prehojeno..., v ospredju zgornja-spodnja...5
pomol in sestopna polica6
z gozdnatega grebena spust v grdo grapo in nadaljevanje drugega dela polic...tele rdeče pike pa ne menjam niti za gajbo...7
pod sedlom Vavovje...8
in pogled nazaj na nasuto polico, brez cepina bi mi šlo za nohte...9
na sedlu..., spodaj levo cilj, Mavrinc...10
z Mavrinca še pogled nazaj na sedlo Vavovje,... pa hitro na pir...11
Dr.ejči16. 07. 2013 06:42:59
Enako kot moj predhodnik, sem tudi sam včeraj na začetku zazašuštral zavijanje z očmi, vendar tako našel meni neznano pot, ki pa jo bo potrebno do konca raziskati.mežikanje
...same police krasne, prehojene brez posebnosti, ker pa je bilo toliko namigovanja na pivo, ali ne, SilvestrO, sem sem si ga v sedlu Vavovje tudi privoščilnasmeh.
Nadaljevanja po lovski poti na koncu melišča nisem našel, zato sem jo ubral prečno pod stenami Robičja do 17. ovinka...
Tale me je zavedel...2
...od sedla navzdol...9
...ob tej poraščeni glavi pa sem zaključil s PP3...10
JusAvgustin20. 05. 2015 06:04:39
Včeraj po šihtu na police. Čudno je ker je zadnji vpis v "knjigo" 25.09.2013zmeden
Pristopila sva po zgornji varianti. Čez BP, sneg kvečjemu olajša hojo. Na Vavovju sva bila v slabih dveh urah. Pri Firerju pa prav toliko... Kaj si mislim o izsekavanju sem že napisal. Še sreča da eni ne najdejo vstopa na police!
začetek preko Vratc1
Polica2
Še vedno prisoten3
tokrat po spodnjem obvozu4
lepo5
kje maš smuče ejga?6
Pobočja nad Pišenco ponovno kličejo7
JusAvgustin20. 10. 2017 20:47:18
Danes sem na police peljal Branka, prijatelja iz Litije. Nad policami in ambientom je bil navdušen, nad krušljivostjo pa malo manj. Vpisna knjiga je na mestu, sedaj je v vrečki še pisalo. Korenske police so res tipična etapa z vsemi elementi PP. Bilo je lepo dopoldne, ki se je zaključilo pri Dani.
n3jc28. 08. 2020 23:38:15
Danes popoldan sem pušnil etapo PP3. velik nasmeh Ampak sem pa našel Korenske police in prišel do vpisne knjige, listki so bili polni zato sem strgal naslovnico iz danes (jao!) kupljenega zemljevida Triglav 1:25000, se podpisal gor in jo dodal v možica. velik nasmeh

Po vpisni knjigi se je pa zataknilo.

Nekje tam, kjer je skrita vpisna knjiga, se bi naj po Miheliču nadaljevalo po "spodnji polici" do "lepega pomola". Jaz sem pri pregledu stene od zgoraj našel vsaj dve kandidatki za to spodnjo polico, in obe dve sta delovali tako nevarni, da se mi je zdelo, da to ne more biti to.

Zato sem splezal dol, pa še malo bolj dol, pa še malo bolj dol ... Izpostavljenost je bila velika, tudi krušljivost, ampak prehodi so se našli ... Po nekaj časa sem že vedel, da sem prenizko glede na opis (Mihelič govori o 12 metrih spusta), ampak ker nikjer na poti dol nisem opazil kakih prepričljivih nadaljevanj naprej, sem še vedno poskušal v smeri navzdol. Vmes so se večkrat pojavile stečine, ki so vzbujale upanje, ampak niso vodile nikamor. Na koncu sem se znašel le nekaj metrov nad melišči, vendar sem obrnil nazaj gor, ker je zadišalo po še zahtevnejšem plezanju in nisem hotel (še bolj) tvegat. Čas pa je kar letel mimo ...

Priplezal sem nazaj do knjige in razmišljal o nadaljevanju. Preganjal me je občutek, da sem spregledal nekaj očitnega, a ne vem kaj. Morda sem pri plezanju navzdol šel malo preveč nazaj glede na smer prečenja, namesto naprej, in morda zato nisem našel nadaljevanja ... ampak v resnici ne vem kaj sem storil narobe. Nikjer med spustom tudi nisem opazil pomola, ampak s tem si nisem ful belil glave ker lahko da je bil skrit za ovinkom.

Zmanjkalo je časa, noč je bila že blizu, cilj pa daleč, in sem obrnil.

Vsa opozorila za to etapo držijo kot pribita, morda je še kakšno premalo.
palček plezalček29. 08. 2020 08:58:27
Congrats. Exploration is the essence of the human spirit.
janezs7319. 08. 2021 17:09:03
Danes mi je pp3 (v 2.poskusu in s pomočjo Juševega namiga - hvala Juš!) uspela v celoti! Noro lepo.

Tako lepi prehodi, v tako pozabljenih krajih, le lučaj od vrveža. Neprecenljivo.

Pomol malo naprej od vpisnih listov pa se lepo vidi, tako da je povsem vseeno, kje greš dol - v vsakem primeru veš, kam je treba priti. Jaz sem se kar po vrvi pustil z mesta, kjer je za spust pripravljena zanka.

Najtežje mi je bilo zadnjih 20 m v strmem ruševju - pred pomolom z macesni (ki ločuje 1. in 2. del polic). Zdelo se mi je namreč, da tudi levo med macesni ruševje ne bi bilo redkeje.
pri vpisnih lističih1
JusAvgustin20. 08. 2021 06:51:19
Vse čestitke! Sedaj pa samo naprej...