popis foruma / Slovenija / julijske alpe / kobilja glava
 Kobilja glava
27.11.2013
Kljub temu, da sem bil na Koblji glavi že večkrat je vedno lepo in vedno drugače. Tokrat sem jo ubral, kar malo po svoje in sicer s planine Stador najprej na sosednji Jalovnik, od tam pa po grebenu na Kobiljo glavo. Bilo je kar mrzlo - krepko pod ničlo, še vedno pa je pihal izredno močan in mrzel veter. Pot je bila kar ledena, sneg je ponekod spihan, ponekod pa ga je do kolen. Lepa dan, lepa turca.
Kobilja glava Današnji cilj1 Kobilja glava Na Šprinci - pogled proti Bohinjskim - Tolminskim goram2 Kobilja glava Kljub sončku je bilo kar mrzlo3 Kobilja glava Na vrhu4 Kobilja glava Bohinjske - Tolminske gore5 Kobilja glava Panorama dela spodnjih Bohinjskih - Tolminskih gora6 Kobilja glava Razgled po dolini Soče7 Kobilja glava Pa še v drugo smer8 Kobilja glava Igra narave9 Kobilja glava Pri napajališču za živino10 Kobilja glava Pogled navzdol11
urross
27.11.2013
superca, čestitke
2.3.2014
Popoldne se odločim, da grem na Kobiljo glavo iz Poljubinjske Ravne, ko pridem tja je bilo opozorilo o zaprti poti in vidna podrta drevesa, zato se zapeljem do Planine Stador. Zelo bi pohvalil oskrbnike, ker so cesto super spucali in požagali podrta drevesa. Iz Planine Stador grem direkt na Kobiljo glavo. Snega ni veliko recimo 20-30 cm po grebenu več. Na vrhu je pihalo a ni bilo pretirano mrzlo, malo poslikam, se razgledam, nato gre po grebenu do Planine Lom, v gozdu se je prediral do kolen a navzdol je šlo brez večjih težav, mal hitrej je šlo dol. Ko prispem na Planino Lom se odpravim še na Tolminski Triglav, vrh je poraščen a se vseeno nekaj vidi. Z vrha se potem odločim, da tečem vse do Planine Stador.
Kobilja glava Kobilja glava1 Kobilja glava z vrha pogled na Tolmin2 Kobilja glava z vrha3 Kobilja glava ...4 Kobilja glava Porezen5 Kobilja glava vrh6 Kobilja glava Planina Lom7 Kobilja glava posledice žleda8 Kobilja glava Most  na Soči9 Kobilja glava Tolminski Triglav10
24.11.2014
Včeraj popoldan se mi je utrnila misel, da bi skočil na Kobiljo glavo, pogledat sončni zahod. Na vrh sem prispel ravno ob pravem trenutku, saj se je nebo že pričelo barvati s čarobnimi barvami. Po dobre pol ure se je predstava zaključila in treba se je bilo vrniti v dolino. Pot je blatna, snega pa ni nasmeh
12.2.2015
Letos prvič na Kobilji glavi. Na planini Stador me pričakajo mraz, veter in megla, na vrhu pa toplo sonce in modro nebo brez oblačka. Pot je shojena, sneg pa je bil pomrznjen tako, da se ni prediralo nasmehnasmeh
Kobilja glava1 Kobilja glava2 Kobilja glava3 Kobilja glava4 Kobilja glava5 Kobilja glava6 Kobilja glava7 Kobilja glava8 Kobilja glava9 Kobilja glava10 Kobilja glava11 Kobilja glava12 Kobilja glava13
bojan79
12.2.2015
Se pride za avtom do Pl. Stador?
Hvala.
@bojan79, cesta do Stadorja je prevozna. LP
vulpes
12.4.2015
Pot brez posebnosti, snega na poti ni.nasmeh Razgledi pa prečudoviti. velik nasmeh
Edina
18.4.2015
V četrtek, v lepem dnevu na tem izjemnem razgledniku pa še v dobri družbi za povrh.

Več na povezavi http://stezeinsledi.blogspot.com/2015/04/kobilja-glava.html

Srečno na potkahnasmeh
valerija112
18.4.2015
Edina,lepo,lepo! Vidim,da je tam okrog vse kopno,bo treba kar na pot v tiste konce.
12.10.2016
Zjutraj sem se s Planine Stador povzpel na Kobiljo Glavo. Z vrha sem po grebenu sestopil na PLanino Lom in se po cesti vrnil na izhodišče. Pot po grebenu nekoliko zaraščena, vendar gre velik nasmeh
Zimske temperature v dolini, na vrhu pa prijetno toplo s kančkom vetra nasmeh
Kobilja glava Mrzlo jutro na Planini Stador1 Kobilja glava Mengore - otoček sredi mmeglenega morja2 Kobilja glava Možic oziroma kal cel možakar na Šprinci3 Kobilja glava Pogled proti Tolminskim goram s Šprince4 Kobilja glava Zmrznjeno5 Kobilja glava Vrh Kobilje Glave6 Kobilja glava Prijetno je bilo posedeti na toplem soncu in uživati v razgledu 7 Kobilja glava Razgled8 Kobilja glava Razgled9 Kobilja glava Proti Krnu10 Kobilja glava Venec Tolminskih gora11 Kobilja glava Meglice12 Kobilja glava Jesensko odeta13 Kobilja glava Pogled na Planino Lom14 Kobilja glava Planina Lom15
skalaš70
12.10.2016
Lepa tura in še lepše fotke...bravonasmeh.
Hvala, skalaš70nasmeh
18.1.2017
Ali mogoče kdo ve, kako je s prevoznostjo ceste na planino Stador. Hvalanasmeh
20.1.2017
Danes sem se podal na Kobiljo glavo iz vasi Ljubinj. Cesta iz Ljubinja je normalno prevozna do odcepa za repetitor, naprej pa ne, saj je cesta zasnežena in poledenela. Pot do planine Stador je bila deloma shojena, vendar poledenela. Priporočam vsaj mini dereze. Naprej pa tako, tako velik nasmeh Sneg se predira do kolen, ponekod kjer je napihan pa tudi do riti. Tudi danes je bilo vetrovno.

Več pa tukaj:

Kobilja glava1 Kobilja glava2 Kobilja glava3 Kobilja glava4 Kobilja glava5
18.12.2017
Zadnje dni, ko v dolini trdovratna megla vztraja kar dobršen del dopoldneva je potrebno po sonce nekam višje, se pravi v gore. Jaz sem izbral kar Kobiljo glavo, ker je pač blizu in ker je krasen razglednik. Do vrat pašne ograde planine Stador je bila cesta kopna, naprej pa zasnežena in poledenela. V izogib težavam sem parkiral pri vratih pašne ograde in nadaljeval peš. Pot na vrh je shojena, trdo je le nekaj metrov pod vrhom, kjer je potrebno nekoliko previdnosti, predvsem pri sestopu (nevarnost zdrsa). Na vrhu, ki je bil izdatno obsijan s soncem, vetra danes začuda ni bilo, gneče pa tudi ne, saj je za mano prišel le še en pohodnik. Razgled pa.... nasmehnasmeh
miri
18.12.2017
Tolminske gore lepe kot vedno.
15.1.2019
Kobiljo glavo sva v zadnjem času večkrat občudovala, ko sva delala ture v njeni okolici. Pa sva rekla, da se morava povzpeti tudi nanjo, da vrneva poglede na že prehojene vrhove. Pa tudi je Kobilja glava vrh, na katerega se je potrebno povzpeti večkrat, torej v različnih obdobjih leta, po različnih poteh.

In ker sem prav iz Podmelca že enkrat hodila, sva tokrat izbrala le vožnjo skozi Podmelec, kjer se cesta vije mimo slikovitih skalnatih sten naprej do Ljubinja in kasneje po ožji cesti do Pl.Stador in tu sva začela s hojo.

Že med vožnjo so se odpirali pogledi na Julijce, z višino pa so postajali vse širši in lepši. Ker sva bila oba na tej poti prvič, je bilo vznemirjenje še toliko večja. Pot sva potegnila še do sosednjega Jalovnika, saj ne moreš, da bi se odpovedal drugemu, ki omogoči pogled nazaj na prveganasmeh
Da pa je bilo še več novega, sva se pri povratku spustila po grebenski poti proti Planini Lom in se od tam vrnila po cesti na Pl.Stador.

Nazaj grede sva se povzpela tudi do slapu Sopota, na katerega te opozorijo oznake ob cesti, malo pred Podmelcem. Tu sva se spet le čudila vsej lepoti, ki sva jo uzrla in barvam kamenine, čez katere pada voda. Nekaj snega in svetloba popoldanskega sonca sta pozlatila območje slapu in ga tako naredila še bolj čarobnega.
Prav zanimivo, s kako malo truda do tako lepega slapu! Močno priporočam!

Lepot na celi poti veliko, zato tudi slik kar velikonasmeh

Kobilja glava jutranji pogled na Matajurski vrh s ceste pod Petrovim brdom1 Kobilja glava vas Kneža, tu sva zavila proti Podmelcu in naprej proti Ljubinju2 Kobilja glava nekaj informacij3 Kobilja glava ob cesti pogled na peščeni svet4 Kobilja glava tu se moraš ustaviti5 Kobilja glava pogled s poti proti Pl.Stador, proti Krnu 6 Kobilja glava tu pričetek poti 7 Kobilja glava pogled s parkirišča8 Kobilja glava Vrh nad Škrbino še v jutranjem soncu9 Kobilja glava Astra  Montana ob poti10 Kobilja glava med Matajurjem in Stolom11 Kobilja glava največkrat fotografirani motiv v soboto12 Kobilja glava proti jugu, v meglicah13 Kobilja glava zasnežene Kaninske gore14 Kobilja glava na Šprinci velika piramida15 Kobilja glava proti Tolminskem Migovcu16 Kobilja glava Slemenske peči, zadaj zasneženi vrh Krna in Vrha nad peski17 Kobilja glava pogled nazaj18 Kobilja glava med Stolom in Kaninskim goram19 Kobilja glava20 Kobilja glava  preko Ratitovca od Kočne do Kalškega grebena21 Kobilja glava z grebena, pokažeta se Kojca in Jalovnik22 Kobilja glava pa Jalovnik in Golaki v ozadju23 Kobilja glava vzpon proti vrhu24 Kobilja glava vrh Kobilje glave25 Kobilja glava26 Kobilja glava na Jalovniku27 Kobilja glava28 Kobilja glava29 Kobilja glava pot po grebenu proti Selam nad Podmelcem30 Kobilja glava proti Tolminu31 Kobilja glava pogled proti Kobilji glavi z Jalovnika32 Kobilja glava Rodica tudi čaka obiskovalce33 Kobilja glava pohodnik na vrhu KG s Krnom v ozadju34 Kobilja glava proti Rodici še enkrat35 Kobilja glava po grebenu proti pl. Lom36 Kobilja glava ja, po tem grebenu37 Kobilja glava sneg je bil trd kot beton38 Kobilja glava39 Kobilja glava pogled na planino Lom40 Kobilja glava že tu41 Kobilja glava tik pred slapom Sopota42 Kobilja glava pri slapu43 Kobilja glava44 Kobilja glava približan en detajl45 Kobilja glava46
13.1.2021
Ker so me zadnjič barve sončne zahoda očarale sem moral ponovit. Cesta je splužena do Stadorja, gaz je in niti niso potrebne gamaše.