Mangart
margu50
18.7.2019
pekekec…...http://hribi.net/novica/zapora_slovenske_poti_na_mangart/2799?fbclid=IwAR3xIi81Y3KvB_5upfFkqR-xhEmkA2KldA3yR1YSWb97VPYYEEaO0M2P_4k
Na podlagi tega obvestila mora bit pot vredu !
DarjaZaplotnik
18.7.2019
@Primozz 94...najbrž imaš v mislih stezo Čez Jačke, ki gre na začetku pod Rdečo skalo.
Mi smo se je lotili z bajki. Dve leti nazaj. Takrat je bila v ok stanju. Problem je le velika količina "zelenila" v srednjem delu, kjer je edina vidna orientacijska točka rdeče-bel kol.
Na fotki se v ozadju lepo vidi Rdeča skala. Od kolesarja dalje je potem še par dobro vidnih zavojev, nato potka izgine v že omenjenem zelenju. Od kola dalje pa je potem spet povsem dobro sledljiva. Upam, da sem kaj pomagala.

lp d nasmeh
Mangart1
pekekec
18.7.2019
Primozz_94 je verjetno imel, tako kot jaz, v mislih to pot. Torej iz Loške Koritnice v smeri Kotove špice ter nato pristop na Mangart iz vzhodne smeri.
Tedaj je verjetno spraševal verjetno zaradi snega. Sedaj je jasno, da ga ni več. Kaj drugega pa ne vem če bi lahko bil problem. Srečno
Primozz_94
19.7.2019
Tako je redbull, planirau sem ga že prejšni teden pa je podem drugo vmes prišlo, je pa na kmalu na spisku ta pot, ta vikend pa Jalovec iz zadnje Trente za ogrevanje velik nasmeh

Hvala za informacije in srečno
Tomi93
21.7.2019
Včeraj 20.7. na Mangart po Slovenski poti, sestop po Italijanski. Slovenska pot brez posebnosti, proti koncu Italijanske prečimo manjše snežišče. Pot preko snežišča je vhojena vendar rahlo spolzka.
palček plezalček
Ta zaplata ni tako nevarna, ker ni izpostavljena. Bolj je kočljiva gneča na hudo zlizani Italijanski poti.
Mangart1
Buha
6.8.2019
Ta vikend sva se odločila obiskati malo Julijce, sprva v nedeljo ma Mangart, gor po Slovenski, dol pa po Italijanski.
Potem sva šla še malo obiskat Velika korita Soče in se malo osvežit v hudo mrzli Soči velik nasmeh
Na kraju dneva pa na zasluženi počitek v Erjavčevu koču.nasmeh
Mangart Rabeljsko jezero1 Mangart Pogled na Mangart 2 Mangart Z Mangartskega sedla pogled na Belopeška jezera3 Mangart4 Mangart5 Mangart6 Mangart7 Mangart Nekateri so šli do sedla po atraktivni Via Italiani8 Mangart9 Mangart10 Mangart11 Mangart Na začetku Slovenske poti12 Mangart13 Mangart14 Mangart15 Mangart16 Mangart17 Mangart18 Mangart19 Mangart20 Mangart21 Mangart22 Mangart23 Mangart24 Mangart25 Mangart26 Mangart27 Mangart28 Mangart Majhna, ampak pogumna ekipa :)29 Mangart30 Mangart31 Mangart Jalovec32 Mangart33 Mangart34 Mangart35 Mangart36 Mangart Na poti prema Soči smo obiskali tudi tvrđavo Kluže37 Mangart38 Mangart Pot na Rombon od tvrđave Kluže vodi skozi tisti tunel39 Mangart Velika korita Soče40 Mangart Nekateri so kar uživali v kristalno čisti Soči kljub temu ker je zelo mrzla41 Mangart42 Mangart43 Mangart44 Mangart45 Mangart46 Mangart47 Mangart48 Mangart49 Mangart50 Mangart51 Mangart52 Mangart Čudovit dan je za nami in greva srečna na zasluženi počitek :)53
Domch
12.8.2019
V petek po dolgem času na Mangartu. Odločil sem se za dostop iz doline in po Italijanski strani. Belopšeki jezeri-Bivak Nogara-sedlo-Italijanska pot-Mangart in po isti poti nazaj. Do Nogare je bilo kar pestro. Najprej sopara in vlaga ter mokra trava ter pot - zaradi deževja prejšnji večer. Tako, da je bil vzpon zaradi spolzkosti poti kar zahteven. Od Nogare gor je bila stvar že dosti boljša. Od sedla do vrha pa bolj kot ne vse suho. Ogromno ljudi, seveda tudi veliko eksotov z neprimerno opremo. Na vrhu prekrasen razgled, brez vetra in toplo-končno enkrat tudi na Mangartu. Sestop je bil dosti prijaznejši, saj se je pot posušila in je bil oprijem zelo dober. Lep tura in končno osvojen Mangart bolj iz doline. Pristop je tudi precej krajši, kot sem pričakoval, dobre tri ure hoje.
Mangart Dolina in spodnje jezero še pod meglo, Dobrač pa že ven iz nje.1 Mangart Povsod vlaga in mokrota.2 Mangart Ta grapa je bila cel dan, kot bi jo z mastjo namazal.3 Mangart Bivak Nogara.4 Mangart In ga uzrem, pogled na Slovensko pot.5 Mangart Pogled proti začetni in končni točki.6 Mangart Obiska kot vedno v sezoni kar veliko.7 Mangart Konec gužve, nazaj v mir in samotno pot.8 Mangart Pogled iz Nogare proti Visoki in Srednji Ponci.9 Mangart Družba išče senco ob in pod Nogaro.10 Mangart Pogled od spodaj navzgor.11
17.8.2019
Na praznični dan po desetih letih spet na Mangart, pa saj ne vem ali je to veliko ali malonasmeh, a po Slovenski poti je bilo tokrat sigurno prvič, vsaj zamenasmeh.
A tako velikega obiska pri zadnjem obisku te gore sigurno ni bilo, se mi je zdelo, kot bi bili skoraj vsi tukaj zbraninasmeh. Kot "Božja pot" se mi je zdelo, a to velja bolj za Italijansko pot, po kateri sva se vračala. Če rečemo, da je slovenska bolj zahtevna, pa je italijanska sigurno bolj razgledna. Pogled od Ponc pa do Jalovca je nekaj, kar mi še danes buri domišljijo, toliko nepoznanega, a hkrati zaželenega je vmesnasmeh.

Nazaj grede sva preko Travniškega prevala stopila še do Travnika, da sva od blizu spoznala pravo ime tega hriba, saj sva lani prav s Kope občudovala njegove prelepe travnike.

Potem pa sva se sprehodila še po robu Mangartskega sedla, da sva pregledala še vse možne sestope na italijansko stran. Najbolj je pritegnil sestop Čez jezik ali Forcella della Lavina imenovan. Menda kar divji sestop, čez Plazje mogoče bolj poznan.

Za trenutek sva stopila še do koče, se parkrat ustavila še ob robu ceste, saj popoldansko sonce ima svoj čar, in gore zažarijo kot v enem drugem času. Tudi na Mangartski planini je bilo lepo, ob Rabeljskem jezeru sva se pa ustavila le za krajše namakanje nognasmeh. Drugače pa brez kopanja.

Mangart jutranji pogled na Mangart z roba ceste1 Mangart mimo Rabeljskega jezera2 Mangart na Mangartskem sedlu3 Mangart tudi na poti, v ozadju Rombon in Kaninske gore4 Mangart jutranje ogrevanje5 Mangart preko Kope do Hochalmspitze v visokih Turah6 Mangart pogled na Mangart s sedla7 Mangart pokuk na ferato Via Italiana8 Mangart9 Mangart Mali Rateški Mangart10 Mangart najina pot v četrtek11 Mangart del poti12 Mangart preko jeklenic13 Mangart ob poti14 Mangart eni so bili precej višje15 Mangart16 Mangart s poti proti koči17 Mangart Viš, Montaž18 Mangart19 Mangart razgledišče ob poti, kjer se moraš malo ustaviti20 Mangart pogled na pot naprej21 Mangart22 Mangart vrh23 Mangart barvito24 Mangart z vrha25 Mangart26 Mangart27 Mangart tudi Jalovec se je pokazal28 Mangart29 Mangart proti Visoki Rateški Ponci30 Mangart31 Mangart ja, po tej poti peš iz Rateč preko Kotovega sedla na Mangart pred več kot 30 leti32 Mangart Zgornje Belopeško jezero se je bleščalo v soncu33 Mangart preko Vevnice do Škrlatice v oblakih34 Mangart na Travniku z Mangartom v ozadju35 Mangart proti jezerom tudi s Travnika36 Mangart37 Mangart sestopa čez Plazje, leva in desna varianta38 Mangart planinske pevke so se zbirale39 Mangart pogled na Travnik40 Mangart možnost sestopa na italijansko stran41 Mangart ja, tu dol, menda je kar divje42 Mangart preko koče, v ozadju Zahodni Julijci43 Mangart približani44 Mangart45 Mangart nad Dolino Belega potoka, približano seveda46 Mangart Mangartska planina z Jerebico v ozadju47
zlatica
17.8.2019
ločanka, lepa foto predstavitev, ki je -kot je običajno zate- tudi zanimiva, saj se razlikuje na poudarkih in opažanjih od običajnih obiskovalcev gora. Celo lepa šopka julijskih makov in grozdastega kamnokreča sta našla svoj prostor me gorskimi vršaci. Se že veselim kakšnega tvojega novega podviga v teh gorah, ki se je mogoče kot ideja porodil v tvoji glavi prav ob današnjem obisku Mangarta. lpnasmeh
18.8.2019
zlatica, hvala. Nove ideje ja, to je pa res nedokončana zgodbanasmehnasmeh.
mizakaši
3.9.2019
V nedeljo svoji dragi uresničil željo in odpravila sva se na Mangartsko sedlo.Od tam sva se spustila proti Belopeškim jezerom in malo pred bivakom Nagro skrenila desno in hitro sva bila pri vstopu v zavarovano plezalno pot.Po Via Italiana sva sicer bila že lansko letonasmehampak pot je čudovita , želja pa želja.S sedla sva šla na vrh po Slovenski poti spustia pa po Italijanski.Na startu za las prehitela skupino kakih 25 ljudi in se na srečo izognila gužvi.mežikanje
Vreme sončno in zdržalo do tretje ure ko je začel dež in grmenje , midva pa že na pici v Bovcuvelik nasmeh
zlatica
3.9.2019
mizakaši, a fotk pa nobenih za nas?zmedenvelik nasmeh
mizakaši
Se v prihodnje potrudiva , obljubim.nasmehmežikanje
Lukito
23.9.2019
V soboto, 21/9/2019 sem se z avtom zapeljal do Mangartskega sedla (5EUR ekoloske takse se placa zadrugi na zacetku klanca). Sledil je spust do bivaka na italijanski strani in nekajminutni dostop do Via Italiane. Hitro se je nabralo se nekaj slovenskih planincev in z nekaj razmaka smo vstopali v smer. Via Italiana je odlicno opremljena in lepo razgledna. Morda bi vcasih zelel da bi bila kaksna jeklenica malo manj ohlapno pritrjena nasmeh

Ko sem izplezal sem se odpravil proti slovenski smeri ki je prav tako super zavarovana in veliko manj izpostavljena, tako da sem res uzival do vrha. Na vrhu je bilo kar veliko planincev ki so uzivali na soncu. Velja omeniti da je vpisna knjiga polna, prav tako tudi dodaten vpisni blok.

Sestopil sem po italijanski poti ki je kar precej zlizana. Proti koncu sestopa (na visini cca 2350m) je ena jeklenica odtrgana. Ni nic hujsega, vendar pa je verjetno napeljana z razlogom in pomaga pri vzponu/spustu po zelo zlizanem terenu.

Vreme je bilo super, na soncu v kratkih rokavih, v senci (po slovenski in pri sestopu) pa v dolgih.

Lp,
Luka
lencka
23.9.2019
Včeraj pa iz sedla po Slovenski na vrh in po Italijanski dol. Najbrž bi bila boljša odločitev se spustit do bivaka, pa v steno....vsaj pihalo ni najbrž.
Na vrhu veliko ljudi, pa se nihče ni prav dolgo zadrževal.Pri povratku do avtomobila se je razjasnilo, meglice pa so plesale okoli vrha...
Mangart1 Mangart2 Mangart3 Mangart4 Mangart5 Mangart6 Mangart7 Mangart8 Mangart9 Mangart10 Mangart11
dejanje
26.9.2019
Vzpon na Mangart v soboto,21.9.