Lanževica

KarmenT7. 07. 2022 20:41:34
3. 7. 2022 na Lanževico. Po serpentinah gor, mimo doma na Komni do Planine na Kraju. Po krajšem postanku v smeri Lepe Komne na vrh Lanževice, povratek krožno preko Vratc do koče pod Bogatinom in naprej v dolino.

Dan sončen in zelo topel. Komna je trenutno odeta v cvetje vseh vrst. V zadnjem delu poti tik pod vrhom je vse polno planik, moraš paziti kje hodiš. Našli smo celo Triglavsko rožo. In ob povratku nad dolino Gracije so ogromna rastišča Sternbergovih klinčkov. Dišijo in prav pobarvajo pobočja, toliko jih je.

Na Lepi Komni srečali dvakrat po dva pohodnika, nekaj več ob povratku. Pred kočo pod Bogatinom smo prijetno klepetali s pohodnicami in oskrbnikom. Hrana odlična. nasmeh

Razgledi na vrhu zelo lepi, poznani, na vse strani in tudi preko slovenskih meja. nasmehnasmeh
Razgledi s poti proti planini na Kraju1
Krog se bo vsak čas sklenil27
Pogled od doma na Komni na Lepo Komno, prva vzpetinica z leve strani je Kal28
lilyd5. 09. 2022 21:25:30
Dvodnevno potepanje, 17 pohodnikov, od Savice do Komne, koče pod Bogatinu do Bogatinskega sedla. Vreme za vikend spremenljivo, nekaj sonca, nekaj oblakov, a brez dežja, pot suha, temperatura za hojo prijetna. Imamo odlično organizatorko Tatjano, prav tako tudi vodnico z super, zmernim korakom Špelo, vodnika pripravnika, najbolj natreniranega Rafaela in budno oko naše skrbne vodnice Alenke. Vse je dobro potekalo, klepet z znanci in po dobrih dveh urah smo že bili na Komni. Oskrbnika Hermana še ni, je še vedno na Kredarici. Del opreme smo odložili pri Koči pod Bogatinom, kjer sta prijazna oskrbnika z Lovrenca na Pohorju. Na Bogatinskem sedlu smo imeli dve varianti, ali preko Bogatina, Mahavščka na planino Govnjač. Ker se je na zahodu precej stemnilo, smo se odločili in šli na Vrh Gracije in na dvatisočak Lanževico. Osvojenega vrha smo se posebej razveselili, saj vemo, dvatisočak je pa le dvatisočak...Uživali smo, ko smo se vračali preko Lepe Komne, obujala sem spomine na pot proti Planini za skalo...
Komna ima res vedno svoj čar, naj bo to pomladi ali v času poletnega cvetenja ali v jesenski ali zimski idili. Na poti smo videli še veliko planik, kar je vedno doživetje, za nekatere, prvič...
Prijetno druženje v koči pod Bogatinom, krst novih dveh članic, dobra večerja in počitek. Kako dobro je Ingrid ujela v objektiv stalno gostjo pri koči pod Bogatinom, lisičko...
V nedeljo pa lahkoten spust v dolino, pa po sprehajalni poti do kampa. Nekaj najbolj pogumnih je zaplavalo v jezeru, drugi so počivali na ležalnikih. Tudi vožnja z ladjico po Bohinjskem jezeru ima svoj čar, s pogledom na Pršivec, Rudnico, obe cerkvici. Mladenka se je potrudila in povedala kar nekaj zanimivosti. Še okrepčilo, klepet in zahvala vsem glavnim, da je vse potekalo odlično, bravo celotna ekipa.
na izhodišču1
Ingrid jo je odlično ujela...lepotico66
zaspanka, zeha kot naša psička...67
velkavrh6. 09. 2022 07:51:33
lilyd izredno lepo sestavljeno s slikcami in podnapisi.To pogrešam pri mnogih prispevkih.Izredno pohvalno!
pantani16. 09. 2022 12:24:36
Lepo. Tudi jaz sem jo letos poleti ujel v fotografski objektiv nasmeh
lilyd7. 09. 2022 21:16:53
O hvala Velkavrh, za pohvalo in vaše objave. Vaše ideje so super in koliko rožic poznate. Ta spletna stran res pomaga pri preverjanju stanja, novih poteh. Izvemo mnogo zanimivega...
goup7623. 09. 2022 23:01:46
Pot na Lanzevico iz pod Zjabc je zaprta... Ve kdo razlog?
madeira7. 10. 2022 17:09:13
Včeraj (06.10.2022) v čudovitem vremenu na Lanževico. Štartala sem od koče pri Savici. Tja sem šla čez Bogatinsko sedlo, nazaj pa čez Lepo Komno. No, ne čisto. Že nekaj časa me je zanimalo kakšna je pot, ki vodi od planine Poljanice, pod Kalom, do planine na Kalu, kjer se priključi na markirano pot Komna-7 jezera. Pot je sledljiva brez težav, tudi rušje je požagano, tako da gre brez vseh težav. Pot je iz Lanževice tudi zelo lepo vidna. Od Poljanice do planine na Kalu sem porabila cca pol ure.
Z Lanževice pa fantastični razgledi na vse strani. Noro. Edino malo preveč je pihalo, da bi človek kar posedal.

Ne pri koči pod Bogatinom, ne na Lepi Komni ni nič označeno da bi bila pot do Planine za Skalo zaprta ali neprehodna.
Planina na Kraju1
pogled nazaj16
lepotci že žarijo17
boštjanko8. 10. 2022 22:18:44
Ko sem šel v četrtek po cesti mimo, sem takoj na začetku poti (Pod Zjabci) videl trak čez pot. Skoraj gotovo je razlog v masovnem spravilu lesa, ki se izvaja ravno v tistem delu...
cofka9. 10. 2022 00:38:09
Ni Planina za krajem, ampak Planina na Kraju
madeira9. 10. 2022 15:09:53
Cofka, hvala za opozorilo. Bila sem površna.
bagi7. 03. 2023 17:36:06
Sobota je postregla z odličnim vremenom za obisk Komne, temperature pa so bile malo previsoke. To se je odražalo v neugodnem snegu za hojo s krplji, še bolj za pešake brez vseh pripomočkov. Najin cilj je bila Lanževica, na katero sva dostopala čez Lepo Komno. Na tej poti so pri vsakem prečenju pobočja krplje prav nemarno spodrsavale zaradi ojužene zgornje plasti snega in trde podlage pod njo.

Z Lanževice sva sestopala po grebenski poti v smeri Bogatinskega sedla. Ta del je bil odličen za hojo in še najbolj uživaški velik nasmeh. Direkten sestop z Bogatinskega sedla proti Graciji je bil prvinski, saj tu še nihče ni šel pred nama. So pa pešaki tekom dneva zgazili izpostavljeno pot visoko v desnem pobočju, ki pa je na udaru plazovin. Teh je tudi v nadaljevanju kar nekaj.

Koča pod Bogatinom je bila odprta, na Komni je to seveda stalnica. Pohodnikov je bilo veliko, vendar je večina zaključila pri eni od koč. Na parkirišču pri Savici sva jo tokrat odnesla brez parkirnine nasmeh.
Ob šestih zjutraj še nihče ne pobira parkirnine1
Sestopava  proti Bogatinskem sedlu12
Pogled na Gracijo v smeri koče na Komni13
Za razliko od Lepe Komne je na grebenu odlična podlaga za hojo s krplji14
Sestop z Bogatinskega sedla je čista betonaža. Brez cepinov bi se zagotovo obrnila15
Pogled nazaj na najine sledi. Drugih ni, niti turaši se tukaj niso vzpenjali16
Pešaki so tekom dneva zgazili letno varianto poti visoko v desnem, ne preveč varnem  pobočju17
Nadaljevanje do Koče na Komni je neudobna hoja po razmočenem snegu18
Se že spuščava proti dolini19
GPS sled prehojene poti. Naneslo je 22 km in 1500 višincev20
darinka44. 10. 2023 10:25:26
(03.10.2023) Do jutra lahko prideš le skozi sence. (Tolken) Od mostu naprej popravljajo cesto in je znak prepoved za vsa vozila , če bo kdo hodil. Smo šli po drugi poti do pod Zjabcev. Vso pot nismo srečali prav nikogar.Gamsi so tam stalnica. Macesni še ne rumenijo. Bili je kar vetrovno vse do vrha Lanževice. Napovedana nizka oblačnost na 1700 metrih ni prišla na svoj račun. Imeli smo jasno in prav lepo vreme.
zgodaj smo začeli, saj se dan krajša. 1
mejnikov je pa kar dosti.35
izbiramo najboljše prehode. 36
proti vrhu. 37
Kaluder. Kar nekajkrat obiskan brezpotni vrh .In  letošnje nepozabno prečenje z Velike Babe po grebenu do Kaludra. 38
na vrhu v vetru. 39
drevo v bližini lovske koče . 47
ta še kar vztraja. 48
Loerst4. 10. 2023 11:18:44
Darinka - najprej čestitke za lep izlet in luštne fotke!

Pišeš, da "ste šli po drugi poti do pod Zjabcev". To je mišljeno še z avtom (ampak kje potem, saj je tam samo ena cesta?) ali v smislu, da ste šli pač peš že od Soče?
darinka44. 10. 2023 11:34:43
Lorest hvala. Sploh nismo vedeli, da je cesta zaprta. Tam so delovni stroji in cevi, ki jih bodo postavili v zemljo. V vasi Soča greš desno iz smeri Bovca čez mostiček in potem po makadamski cesti mimo redkih hiš do pod Zjabci. Niti nismo vedeli za to pot. A je bil znak naprej tam kjer so delali na tej zaprti cesti in smo zjutraj šli pogledat tam kam makadam pelje. Točno v vas Soča.Smo se po tej makadamski poti vračali z vozilom.