Razor

viharnik21. 09. 2009 19:49:57
Glede na to,da so na našem najvišjem očaku le sledi krpic snega v brazdah in poličkah,potem Razor ni problem.Vreme pa bo ustaljeno in kot nalašč za gorništvo vse do petka ali dlje.
vertov21. 09. 2009 22:11:19
Super, hvala za informacijo.

Verjetno pade potem kakšna druga gora. :P
vertov25. 09. 2009 19:22:21
Iščem planinca ali planinko z zelo dobro fizično kondicijo za nedeljski vzpon na Razor.

ZS!
viharnik20. 07. 2010 18:04:30
Včeraj sva s prijateljem po spremembi načrta čez Dolgi hrbet-K.S.A.,zaradi oblačnosti raje krenilla v nekoliko bolj obetajoče Julijce.Parkirala sva na Vršiču,kjer so že pridno pobirali pristojbine parkiranja.Midva sva parkirala malo nižje,saj s prispevki že desetletje niso uredili parkirišča na vrhu kot so takrat zatrdili.Inkasant pravi,da jih isto posluša od naših letos že vseskozi.
Štartava pozno ob 8h,za Gladkim robom iščeva spodnjo pot,ki sva jo ob kramljanju zgrešila.Naprej do Škrbine gre kar hitro,kjer si ob breskvah,musli ploščicah in domačem jab.zavitku malce priveževa dušo.Naprej prečiva malo snežišče in se skozi sistem poličk povzpneva na melišča pod Sedlom Planja.Še dobre pol ure in stojiva na razglednem Razorju.Ja,naše gore,čeprav nekoliko nižje,se lahko v sakem pogledu postavijo ob bok ostalim parkom evropskih Alp.Zgoraj je megla zakrivala pogled na vrhove,je bilo pa na sami poti videti veliko lepega,če človek le ima oči na pravem mestu.Pozno popoldne se vrneva na Vršič,kjer sva srečala med potjo še nekaj hrvatov,avstrijcev,švedov,slovakov.Pretiranega obiska pa včeraj tam gori ni bilo.Krasna tura za tiste,ki se ne pritožujejo nad celodnevno hojo po gorah.Lp!.
Mojstrovke iznad Solne glave 1750m1
Zadnja Trenta25
Kriški rob s podi26
Jalovec in Prisank27
Silvo  in jaz prispela v 6h turistično na vrh,zanamca štartala ob 5h preko Prisanka(+3h),srečanje na vrhu.28
Nekaj ljudi na Pogačnikovem domu29
Na steni sva prav na sredini slike ujela mamco,precej hudega videza(zgoraj oko,povešen nos in ravna usta)30
Tudi lepo piramido sva zapazila med oskrbo z vodo na Mlinarici31
Črna murka nad Kranjsko pl.,vonj pa nebeški!32
Nekakšna gorska Mačeha33
Gorski Glavinec34
Ajdovska deklica v zahodnem soncu 35
jozo22. 08. 2010 19:55:02
Včeraj start v Vratih, čez Sovatno na Kriške pode. Rahla pavza, nato na Razor, ki je mimogrede, res ena sama razvalina. Nočitev v Pogačniku, ki je bil zaseden tako zelo, da so ljudje spali povsod. Mlado osebje zelo prijazno! Jutri pa še enkrat na Škrlatico, tokrat do vrha!
Planja in Razor1
Pot na Razor2
Razvaline proti vrhu3
Pihavec v ozadju4
Razor5
IgorZlodej28. 08. 2010 18:15:32
Lepo sončno jutro me je tudi danes zvabilo v gore. Med vožnjo proti Trenti opazujem smaragdno gorsko lepotico, ki je po obilnem nočnem deževju danes daleč od tega. Zapeljem se do cestarske bajte, kjer parkiram nato grem po stezi gor proti Mlinarici. Samotno okolje in divje bučanje voda, ki meljejo skozi Mlinarico se slišijo daleč gor in so pravi balzam za dušo. Vsekakor mnogo bolje kot roptanje motorjev preko Vršiča. Zahodno ostenje Razorja nudi lepe naravne prehode in kmalu sem na sedlu. Še skokec pa sem na Razorju. Sledi sestop na Pogačnikov dom, kjer sem edini obiskovalec ta dan. Osebje je ravno pri pripravi kosila, pa jih ne motim in v miru popijem pivce potem pa odidem v Zadnjico. Na poti me je ujel dež, a kaj mi more tistih nekaj kapelj, če imaš pelerino. Pri Vinkotu v Zadnjici moram najprej pojesti odlično gobovo juho, potem pa me zapelje gor do cestarske bajte in lep krogec je sklenjen.
Soča1
še kak mesec in pol pa se bo obarval v rumeno15
dež bo...16
Sano11. 07. 2011 15:17:47
Zdravo,a kdo ve, če je na poti Vršič-Razor še kaj snega? Hvala za odgovor in srečno.
matic411. 07. 2011 17:59:52
Sano včeraj sem šel iz Vršiča na Razor. Pred vstopom v steno je še nekaj snežišč - vse lahko obideš po spodnji strani. V vrhnjem delu , tik pred sedlom Planja je še eno snežišče, prečit je treba nekaj metrov. Sneg ni preveč trd, tako da gre tudi brez derez. Povsod drugje je pot kopna. Sestopil sem proti Trenti, nato pa z avtobusom nazaj na Vršič (vozi vsak dan ,iz Trente ob štirih in šestih popoldan).
Sano11. 07. 2011 22:29:30
Matic4, samo še nekaj - a je to snežišče pred sedlom strmo? Drugače pa hvala za izčrpen odgovor.
matic412. 07. 2011 09:32:40
Sano ,snežišče pred sedlom ni zelo strmo, položno pa tudi ne. Če nisi ravno vešč v prečenju snežišč potem vzemi cepin.
Bojan_A1. 08. 2011 18:38:15
Smo se srečali tik pod vrhom Razorja! Saj sem bil skoraj sigurn da ste vi, pa nisem težil.

Jaz sem šel varianto Krnica - Kriška stena - Bovška vratca - Križ- Pogačnikov dom - Razor- Planja - Vršič po spodnji poti - avto na 3. Vršiški serpentini.

Moje poročilo seveda še sledi. nasmeh
Bojan_A1. 08. 2011 19:01:35
Luksuz. velik nasmeh vseeno je to prekleto dolga tura za 7 letnika. Bravo!
slavi09021. 08. 2011 19:40:07
kapo dol,mladima gornikoma
urbancek21. 08. 2011 20:21:51
Danes šel na Razor in Planjo z Vršiča po južni poti(Mlinarica). Štartal pri avtu ob 5.30, na vrh Razorja prisopihal ob 9.00. Do sedla Planja nisem srečal žive duše, kar štejem za pozitivno stran te poti...sama konfiguracija poti pa mi ni ravno pri srcu...zavijanje z očmi
Vmes veliko fotografiranja, nekaj postankov za okrepčila in daljša pavza na vrhu Planje, kjer se je kar nekaj časa dalo uživati v samoti...Lepo! Nazaj grede zelo vroče v Mlinarici, sploh ko je treba pridobiti nazaj višince v zadnjem delu poti. Tura je bila ok! Lp!
Parkeljc in ostali na Škrlatici, tle sem vam mahal:)12
mukica25. 09. 2011 20:04:17
Tudi meni je danes uspelo priti na Razor in Planjo.Štartali v Vratih,
pokofetkale na Pogačnikovem domu in šli naprej.Meni je bila pot všeč,ne prezahtevna, niti ne preveč podrta,kot sem predhodno razbrala iz opisov,zaradi katerih je sesta tudi scagala in ni uspela do vrhov...zavijanje z očmiNazaj grede zopet pavza pri domu,katerega so zapirali,naju počastili z novim kofetkom in dodali da za vikend zopet pridejo...Tako, če ima kdo namen ali željo prespati čez viken bo možno..nasmehŠe enkrat osebju hvala,res ste enkratni...mladi in gospdarji..nasmeh
Parkeljc5. 10. 2011 18:33:00
Čeprav je že dva dni od vzpona na Planjo in Razor, je vreme še vedno prav tako kičasto kot bi šel danes. Štartal pri tretjem ovinku s ceste proti Vršiču, mimo koče v Krnici še v trdi temi. Ko prilezem na Kriško steno me pričaka sonček. Sledi spust do Pogačnikovega doma, nato pa vzpon po skrotju najprej na Planjo in na koncu na Razor. Srečam prijaznega Avstrijca Michaela s katerim se zapleteva v pogovor in po uri in pol sestopiva do sedla, on levo do Pogačnikovega doma in v Zadnjico, jaz desno proti Mlinarici in pod Prisankom do Vršiča. Razgledi čudoviti, na poti srečal veliko kozorogov in gamsov.. Še dobro, da je prehojeno pot vzpona popestrila Kriška stena, drugače samo šodrovje, skrotje, drobir,..
koča v Krnici še v temi..1
tautrujen25
Razor in Planja 26
jprim6. 10. 2011 21:15:09
... kičastozavijanje z očmizmeden, kwa pa če si ti kičastzavijanje z očmizavijanje z očmizavijanje z očmi
LP!
ploha18. 06. 2012 19:44:17
Včeraj iz Vrat čez sovatno,mimo Pogačnika na Razor.Pot brez snega do Pogačnikovega doma,proti sedlu Planja par zaplat,ki se jim lahko ognemo,nam pa lahko služijo za hitrejši spustjezik...le malo pod vrhom,pa nam zna nekaj problemov povzročati manjši podor,ki je deloma zasul pot,zato je tukaj potrebna malo večja previdnost in poskušati v čim krajšem možnem času zapustiti to mesto,ker tu kameje zelo pogosto pada.Šlo je brez zimske opreme,ne vem ,kako bi pa šlo brez čelade.Vrnitev po isti poti,drugače pa lep vroč dan,le obisk Razorja presenetljivo slab,od lanskega novembra prva dva vpisa v zadnjih dveh dneh..nasmehnasmeh
lep dan bo1
proti škrlatici13
še malo za posmučat14
velkavrh1. 07. 2012 07:03:25
Včerajšno celodnevno čudovito turo bom dal kar pod Razor, ker ne ustreza popolno nobenemu naslovu. Štartal že ob tričetrt na pet iz Vrat. Letos pa pobirajo parkirino že ob tej uri-3,5 evra. Nato pa na Sovatno-presenetljivo-je bila kar kolona.Prek Sovatne v senci, le na sedlu se je pokazalo sonce. Nato pa k Pogačnikovi koči na Kriških podih in naprej na Razor. V glavnem so se pohodniki že vračali.Sedlo Planja pa me pričaka v megli. Od koče je bilo še vse jasno. Pot je res malo slabše označena, kar sem slišal od več pohodnikov in moramo paziti, da preveč ne skrenemo s prave smeri.Drugače je pot v redu, le malo pred vrhom je en zoprn bolj zemeljski kot meliščni vzpon. Jaz sem ga premagal kar po skalovju nad njim.V vlažnem zna biti precej spolzko.Nazaj grede pa jo magnem prek Križa,k bivaku IV. na Ruševju-bil je poln- nisem preverjal šprahe in po precej zoprni poti v Vrata.
Triglav ob 4.45 minut.1
Ozek kamin pred vrhom -samo za suhe-ostali plezat po skalah.19
Vrh Križa.20
Bivak IV. v Ruševju.21
Melišče pod Stenarjem-brezpotje-tod sem že pred leti plezal-zoprno-težek del skok pred vrhom.22
Sodnji Stenar.23
Nikoli si še nisem ogledal slapa Peričnika od blizu. Gor vodi prijetna stezica-vredno ogleda.24
Slap je veličasten , lahko se spustimo dol in ga celo obidemo. Pot vodi tudi še na zgornji slap, ki se od spodaj ne vidi. Tega si pa grem ogledat kdaj drugič.25
urbancek1. 07. 2012 07:46:30
Pobirat parkirnine pred 5.00 v bistvu ne bi smeli, ker na lističu piše, da se pobira od 5.00 naprej... Brez skrbi, tudi meni jo je zadnjič zaračunala ob 4.50velik nasmeh Pa naj jim bo, saj je še veliko drugih izhodišč in načinov.