Krn
8.9.2018
Poglej ZS...
Sini
Hvala za odzive! Komaj čakam!
10.9.2018
Nedeljski Krn 9. 9. Jutro, ob 8smih, ko sem pričela s hojo še brez oblaka. Parkirišče polno. A se vseeno najde še prostor za vozilo. In po južni poti veliko pohodnikov. Sicer mene to niti najmanj ni motilo. Zelo toplo je bilo. Proti enajsti uri, pa se je začelo kuhat iz doline in oblaki so cel dan prekrivali in odkrivali Krn in sosednje vrhove. Za sestop sem se odločila za pot pod Batognico. Nameravala sem na Škofič, a je bil popoldne že v oblakih, kar je skoraj običajno za to pogorje. Sicer sem imela kar dolgo turo . Ob 18 uri sem zaključila s hojo.
Krn zjutraj  takšno nebo1 Krn in zavetišče je bilo blizu.2 Krn odcep za Korenovo 3 Krn pri  zavetišču.4 Krn sami oblaki5 Krn razgled z vrha.6 Krn si imel kaj videt7 Krn vskih nekaj minut drugačna slika.8 Krn proti očaku9 Krn  za vse  dovolj prostora.10 Krn se kuha11 Krn neverjetno, kako Krn privlači oblake.12 Krn da veš, kje je kaj.13 Krn Batognica je skrita.14 Krn proti osrednjim Julijcem15 Krn močno se kadi16 Krn ob poti17 Krn Vrh nad Peski 18 Krn Maselnik ob sestopu je takole viden.19 Krn In srečam Milkota, skoro edinega po poti  nad Lužniškim jezerom ob sestopu. On gre šele gor.20
4.10.2018
Na Krn 3. 10. 2018. Tokrat malo drugače. Od planine Zapleč smo se odpravili na Krnčico. Mislili smo , da bo hladneje, a je bilo kar toplo. S Krnčice na Srednji vrh, sicer najbrž bolj redko obiskan, a prav lep. In naprej do Krna, kjer smo prespali vsi štirje sicer na trdih klopeh.Spalke smo imeli s sabo, saj je zavetišče zaprto. So tudi odeje noter, a grele niso prav dosti. Če to odmislimo, pa smo imeli krasen sončni zahod in pogled vse do morja. Zjutraj pa smo se odpravili do sedla in naprej na greben Grive. Od tam pa na Skutnik. Mukatjere tukaj niso v najboljšem stanju in je treba biti pazljiv , da ne zaideš. Redko so obiskane in dobro je imeti nekoga s sabo , ki je tu že hodil.Pa še sneg novozapadli je bil ponekod na poti. Od Skutnika pa smo šli na Lopatnik, oziroma do sedla Vrata in po mulatjeri na planino Zapleč, kjer smo imeli vozili.
Krn drugič smo po tej poti iz planine Zapleč.1 Krn razgledi pa so bili2 Krn in sneg tudi3 Krn zvečer na Krnu. Letos imam 14stico.4 Krn sonce zahaja.5 Krn pri zavetišču.6 Krn in nebo žari7 Krn najprej malo, 8 Krn nato vse bolj9 Krn lahko le občuduješ10 Krn vse te barve11 Krn dolgo je bilo takšno nebo12 Krn13 Krn14 Krn15 Krn jutro , ko se odpravimo dalje proti Skutniku.16 Krn tako se je videll   očak naslednji dan . 17 Krn18
pikica1
4.10.2018
Super @darinka4, dobrega in zvestega stezosledca ste imeli s seboj. Potlej pa že gre, tudi tam kjer se bolj slabo vidi nasmeh
carniolus
5.10.2018
Darinka kako misliš - zavetišče zaprto? Verjetno je dom zaprt, zimska soba pa je odprta a ne? Ste prespali v zimski sobi?
darinka4
Ja zimska soba je odprta, a so noter le klopi . Spiš precej na trdem. Četudi smo imeli spalne vreče in smo si dali nekaj odej na klopi ni prijetno spanje. Kakorkoli se obrneš. Sem poklicala in povprašala oskrbnika te koče pl. društvo, zakaj ne prinesejo vsaj nekaj sintetičnih blazin, če je že bivak odprt in namenjem , da kdo prenoči. Mi je obljubil, da bodo uredili. Bomo videli.

carniolus
5.10.2018
Hvala za pojasnilo. Pravzaprav je takšen prostor zlata vreden, ko je zunaj mraz ali ujma, četudi so notri samo klopi...
miranm
1.11.2018
Za zadnji oktobrski dan je bilo napovedano lepo vreme, zato smo ga izkoristili za obisk Krna iz smeri Planina Kuhinja. Obetal se je prekrasen dan, vendar smo že na višini približno 1700 m zakorakali skorajda v pravo zimo.Obiska temu primerno bolj malo.nasmeh
Krn Pogled s planine Kuhinja proti belemu kraljestvu.1 Krn Pogled, ki vedno prevzame.2 Krn Lep kontrast.3 Krn Veter se igra...4 Krn Na vrhu.5 Krn V objemu zime.6 Krn7 Krn8 Krn9 Krn Zjutraj si res nismo mislili, da bomo čez par ur zakorakali v pravo zimo.10 Krn11 Krn Ob povratku v dolino pa so naše oči ponovno deležne takih razgledov.12 Krn13
ales50
15.11.2018
Pozdravljeni, so razmere še iste ali je kej manj snega, se odpravljam v soboto na vrh, Lp
ksena
S planine Kuhinja je bilo v soboto,10.11.2018, kopno. Kako je na severni strani se (zaradi megle) ni videlo.
15.11.2018
Danes je bilo jasno in snega z vrha na drugo stran ni bilo videti. Toplo je bilo in brez vetra.
16.11.2018
Krn 15.11. Moj petnajsti vzpon letos. Dan kakršnega si lahko le želiš. Pričakovala sem veter , a ga ni bilo. Hladno tudi ne. Ampak , ko ne veš, vseeno vzameš preveč oblačil s sabo. Pohodnikov nas je bilo zelo malo. Med tednom pač ni gneče. Ob sestopu sem srečala zamejca niti ni bil mlad, ki je šel šele gor. Mi je praavil, da je delal in bo izkoristil popolda , čeprav bo sestopal v temi. Za tako lep dan se splača iti, četudi je dan kratek. Nisem se odločila za Vrh nad Peski, sem raje več časa ostala na vrhu. Nisem bila ravno zgodnja, ko grem sama se ne obremenjujem s časom.
Krn ob 9 na parkirišču zjutraj.1 Krn objel me je pas megle.2 Krn oblak   3 Krn pri   štalah. Krave so bile na paši.4 Krn nadaljevanka   -oblaki se spuščajo v dolino5 Krn v višinah se vse bolj jasni6 Krn lep pogled na belo kopreno7 Krn in zanimive oblake.8 Krn dva si malo spočijeta.9 Krn prijetna hoja je bila, 10 Krn ko ni ne pretoplo ne premraz.11 Krn in začuda hitro sem prišla na vrh.12 Krn ponavadi sem bolj počasna.13 Krn le peščica nas je bila14 Krn danes se je  morje videlo.15 Krn na vrhu16 Krn sem se spomnila kolikokrat me je tu prepihalo,17 Krn danes pa tako mirno18 Krn proti jezeru19 Krn le opazuješ20 Krn srečam nekdanjega sodelavca iz tovarne. Sva delala skupaj.21 Krn ob sestopu,,22 Krn novemrski   pogled ob sestopu.23 Krn ko nebo žari.24
djimuzl
16.11.2018
Lepo, Darinka! Škoda, da je ime Krnčica že oddano.. Prav pristajalo bi ti... nasmeh
29.11.2018
Krn 28. 11. Bil je še en sončen dan.Sicer je na nekaterih delih poti iz planine Kuhinja veter pihal prav ledeno. Vedela sem, da je plošča pobeljena in nič več. Zimsko opremo je bolje imeti s sabo, kajti sneg je bil že pod zavetiščem trd in nevaren za zdrs. Prične se pa na višini 1700 m. Včeraj nas je bilo na vrhu le pet. V zimsko sobo je veter skozi špranje nanesel nekaj snega. Od parkirišča do vrha in nazaj je bilo narejenih 12 km in 1300 višincev. Ja in obleči se je treba temperaturam primerno. Vse dvojno, pa gre.
Krn jutro z oblaki.1 Krn še so lepe 2 Krn sneg kar visoko.3 Krn nekdo gre pred nama.4 Krn tja ne greva. Kar naravnost.5 Krn proti morju.6 Krn končno v snegu.7 Krn pri zavetišču.8 Krn tu sva si nadela dereze. 9 Krn popolnoma se je zjasnilo.10 Krn proti vrhu ledeno okrasje.11 Krn tu pa zimske razmere12 Krn lepi razgledi so bili.13 Krn na Triglav14 Krn in kamniške alpe.15 Krn hladno pa je bilo16 Krn pogled z vrha.17 Krn  piha severnik, prav nič prijazen.18 Krn sneg v zimski sobi.19 Krn pod zavetiščem tudi zimske razmere. Bolje je   uporabiti dereze in cepin20 Krn in še pogled nazaj ob sestopu.21
15.12.2018
Pozno sva začela šele po 9 uri, gor mimo jezera v Lužnici in na vrh Batognice. Zelo mrzlo je pihalo, sestopiva do škrbine in gor proti Krnu. Še pravočasno sva prišla in opazovala sončni zahod na Krnu. Po zahodu sva počasi se šla do zavetišča in nazaj do pl.Kuhinje.
Krn jezero v Lužnici1 Krn Krn2 Krn levo Vrh nad Peski3 Krn sončni zahod, kako lepo4 Krn žareče barve5 Krn6 Krn kljub mrazu tople barve7 Krn zahod8 Krn in še dolgo časa je bilo svetlo9 Krn še proti Dolomitom10