popis foruma / Slovenija / julijske alpe / sovna glava, vrh vršiča, prelaz vršič..
 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..
1.12.2016 - Majdag

...Torkovo potepanje je bilo kljub hudemu vetru in mrazu lepo, razgledi so bili čudoviti. Je pa cesta malo pred Tonkino kočo na več mestih poledenela, snega ni.

Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. - Sovna glava - 1750 nmv...1 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. - Vrh Vršiča -  1737 mnv..2 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. - Trenski Pelc, Srebrnjak, Bav. Grintovec, Pelc nad Klonicami in malo Jalovca...3 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. - Mala, Velika, Zadnja Mojstrovka...4
skala123
19.2.2019
Včeraj(18.2.2109)začnem s hojo pri Tonkini koči(cesta je bila ledena).Po cesti nadaljujem proti prelazu Vršič in naprej proti Sovni glavi.Po kratkem postanku nadaljujem proti Poštarskemu domu in do vrha Vršiča.Pot brez posebnosti(razen ledene ceste).Zjutraj se sneg ni prediral.Razgledi čudoviti,zjutraj nisem srečal nobenega gornika.Lep gorniški pozdrav.
Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Tičarjev dom na Vršiču1 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. del poti po grebenu proti Sovni glavi2 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. lep pogled s poti proti Mojstrovki in Šitni glavi3 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. vrh Sovne glave4 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. na grebenu proti Sovni glavi5 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. čudovit pogled proti Bavškemu Grintavcu6 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. del poti proti Poštarskemu domu7 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Poštarski dom na Vršiču8 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. vrh Vršiča9 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Prisojnik10 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. poledenela cesta11 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled proti Erjavčevi koči na Vršiču12 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Škrlatica13 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Tonkina koča14
Grenaleva
Do kam je splužena cesta na Vršič? Hvala
Daaam
Do vrha..sam je na trenutke mau ledena. Danes niti nisem opazil table v Kr. Gori da je cesta zaprta.
Lunatixz
19.2.2019
Cesta je v celoti splužena - torej vse do Trente. Je pa mestoma zelo poledenela, tako da so verige predvsem v zgodnjih jutranjih urah skoraj obvezne (alternativa je 4x4 + dobre zimske gume).

skala123
26.11.2019
Nekaj današnjih utrinkov s poti na Vrh Vršiča in Sovno glavo.Slike povedo vse.Cesta čez Vršič je normalno prevozna.Lep gorniški pozdrav.
Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Tonkina koča1 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled s poti2 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Prednje Prisojnikovo okno-približano3 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. teloh ob poti4 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. del poti5 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Visoki Mavrinec6 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. del poti7 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. čudovit pogled 8 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Mala Mojstrovka9 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled z Vrha Vršiča10 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled na Vršiško cesto11 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Škrlatica12 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. vrh Škrlatice-približan13 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Prisojnik14 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. martinčkanje15 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. na vrhu16 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pot proti razgledni točki pri Poštarskem domu17 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. malo čez rušje18 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Ajdovska deklica19 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled s poti proti Sovni glavi20 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. del poti21 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. pogled proti Tičarjevemu domu na Vršiču22 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. prekrasen pogled23 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. vrh Sovne glave24 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. sestop25 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Krn v ozadju26 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. plazovina27 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. od Špika do Škrlatice28 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. ob poti29 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Prisojnik30 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič.. Prisojnikovo okno31
legenda
4.12.2019
In še nekaj najinih današnjih. Kljub vmesnemu sneženju, je cesta še vedno normalno prevozna-kopna. Po deževnem vremenu v novembru, sva sonce že pošteno pogrešala. No, danes ga je bilo v izobilju, ozračje pa je bilo polno vitamina D.
Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..1 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..2 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..3 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..4 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..5 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..6 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..7 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..8 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..9 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..10 Sovna glava, vrh Vršiča, prelaz Vršič..11