popis foruma / Slovenija / julijske alpe / viš - sz deber
 Viš - SZ deber
Tinca5
12.8.2017
Pa če dobro pogledaš fotke, še žensko najdešvelik nasmeh
magacoprnon
13.8.2017
@ rinča: ali lahko poveš naslov tvojega vodnika? hvala
rinča
Giulie verticali, kupljen pred leti v Trbižu. Zajema 50 smeri od Montaža, Viša, Belega potoka, Kanina...
Nord Ovest (09.09.18)

Odšla sva mimo bivaka Mazzeni a pot S.Alp.C.Chersi in pri drugi travnati ploščadi se začne smer. Vreme je bilo fantastično in še posebej za to smer se mora imeti dobro vidljivost. Zraven je skoraj, da obvezno imeti skico smeri katera je pri Mateju prva fotografija.Imel sem še nekaj njegovih in Dragotovih fotografij. O smeri sta že predhodnika dovolj povedala, drugače se pa kar najdejo možiclji. Nikjer ni takšnega mesta, da bi moral preveč v desno, saj ti stolpi zgoraj kažejo smer, da je desno od njih izstopno okno, ki je dobro da veš. Zadnjih 150m višine do okna je malce težjih III(malce krušljivo), pod tem pa zagotovo ni nikjer več kot II. Nad oknom pa po polici in po grebenu na vrh. Odšla sva do preduha oz. spomenika, ki je bil ravno dan prej postavljen Igorju. Zelo lepo. Sestopila sva po Aniti Goitan in se usmerila proti Pellariniju. Melišče pod Trbiško škrbino in desno od nje je pa vedno bolj zahrbtno. Poleg veličastne Via Dogne na Montaž lahko dajem to Nord-Ovest ob bok nje. Težavnost je podobna, morda je zgornji del SZ debri malce bolj krušljiv.

Srečno
Viš - SZ deber1 Viš - SZ deber druga travnata ploščad iz smeri b. Majcna2 Viš - SZ deber prečenje v levo3 Viš - SZ deber gor4 Viš - SZ deber5 Viš - SZ deber6 Viš - SZ deber okno že vidno7 Viš - SZ deber8 Viš - SZ deber9 Viš - SZ deber10 Viš - SZ deber11 Viš - SZ deber na sedelcu12 Viš - SZ deber13 Viš - SZ deber14 Viš - SZ deber15 Viš - SZ deber16 Viš - SZ deber Anita Goitan17 Viš - SZ deber18 Viš - SZ deber zoprno melišče19 Viš - SZ deber V.Nabojs in njegovo sedlo- bo še čas zanj20
9.9.2018
A je mogoče to ta pot? Danes sem jo imel večkrat na očeh.
Viš - SZ deber Pogled proti Višu s Špika nad Nosom1
9.9.2018
Če misliš tisto meliščnato grapo, potem ne. Tisto je vzpon na Mojzesovo škrbino, aktualno v zimskem času. Smer ni vidna od tukaj, skriva se za skalo.
Za črtkano črto za skalo, ki jo vidiš. Drago popravi me, če je kaj narobe
Viš - SZ deber1
9.9.2018
Dejan, v spodnjem delu, v travah je nekajkrat opazna stezica. Tu sem mislil, da sta pristopila.
ne, tisto je vstop na meliščnati del in potem na Mojzesa. Tone , jo moraš preizkusiti in Drago bo sigurno za akcijo, da jo ponovnno obišče
9.9.2018
A, ne vem, če jaz to še zmorem.
Brezskrbi , da zmoreš
17.8.2019
Via Nord in SZ deber na Viš (17.08.19)

Po Via Nord na Nabois se odpravim na sedlu in po poti S.C.A.Chersi do nekje polovice poti. Usmerim se navzgor in z nekaj lažjega plezanja prispem na široko polico, ki gre daleč v levo. Od tukaj pa navzgor, tu in tam nas usmerjajo možici. Pot poznam, tako da ni težav. Težavnost je pa seveda večja kot pa Via Nord na Nabois. Tu se vse suče okrog II, oz. III. Skala je dobra. Izstop skozi prekrasno okno, pazjivost zaradi spolzkosti. Po polici v levo ter na vrh, še pred tem imam dolgo pavzo( beri: malica, pitje Redbullanasmeh) Sestop po Nord-EAST, SV debri. Ta smer je kar obiskana, sploh od tedaj ko se je na novo opremila tu in tam z kakšno skobo oz. novo jeklenico. V starih časih je tega bilo "bore malo". Mimo Pellarinija k Termam Saisera.
Viš - SZ deber1 Viš - SZ deber2 Viš - SZ deber3 Viš - SZ deber začetek4 Viš - SZ deber5 Viš - SZ deber6 Viš - SZ deber7 Viš - SZ deber8 Viš - SZ deber9 Viš - SZ deber nad oknom10 Viš - SZ deber11 Viš - SZ deber12 Viš - SZ deber13 Viš - SZ deber14 Viš - SZ deber15 Viš - SZ deber16 Viš - SZ deber večno snežišče prekrito z šodrom17 Viš - SZ deber18 Viš - SZ deber19 Viš - SZ deber20