Kanjavec
Jaka_N
2.8.2019
Zelo bom verjel, saj sem že hodil tam, Velska d. je resnično čudovita, sploh jeseni nasmeh
Krožna bi res bila idealna rešitev, a ker imamo malce drugačen plan (spanje na Zasavski, drugi dan po dolini Triglavskih j.), bo pač treba tokrat izbrati eno varianto.. imam pa občutek, da katerakoli že bo, bo super mežikanje
brele
5.8.2019
Čez vikend uspel pohod s pohodniško skupino Štajga na Kanjavec in Veliko špičje.

1. dan: start zjutraj ob treh iz Mislinje, da bi ujeli prvi avtobus ob 5.30 iz Senožete na Planino Blato. Ko prispemo na parkirišče ugotovimo, da gre prvi avtobus šele ob 6.30, za planince vsaj uro prepozno. Ker ni druge, seveda počakamo, plačamo parkirnino (tudi ta je dvakrat dražja kot pa je podatek na internetu). Avtobus je bil že ob šestih poln, počakamo do 6.30 in krenemo, nekaj jih je moralo na avtobusu stati. Malo čez sedmo zjutraj končno začnemo s hojo proti Planini pri Jezeru in od tam naprej Za Kopico do Hribaric. S Hribaric na Kanjavec in potem po drugi poti nazaj in do Prehodavcev, kjer smo imeli rezervirano prenočišče. Večerja, druženje, karte in petje ter potem zaslužen počitek v bivaku, kjer se da odlično spati. V njem smo bili kar pisana druščina Korošcev, Prekmurcev in tudi Hrvatov. Še zadnja pesem, Lahko noč Irena in potem spanje.

2. dan: vstajanje ob pol šestih in ob šestih odhod v dveh skupinah, manjška skupina direktno proti Koči pri Triglavskih jezerih, večja pa na Veliko špičje. Zelo lepa grebenska pot, še enkrat se je potrdilo pravilo, da je pravi vrh tisti, ki je povsem zadnji. Po 2.30 ure prispemo na zelo razgleden vrh, od koder se vidijo skoraj celotni Julijci. Spust proti Dolini sedmerih jezer je bil malo neprijeten, a vseeno smo preživeli. Okrepčilo na Koči pri Triglavskih jezerih in nato čez Štapce do Planine pri Jezeru in naprej na Planino Blato na avtobus. Pol ure pred odhodom busa nas je bilo tam že 35, ko pa smo krenili je prišlo še nekaj zamudnikov, tako da smo se v dolino odpravili povsem polni,vsaj 15 ljudi je moralo stati. Po končani dvodnevni turi je sledila še osvežitev v Bohinjskem jezeru in vožnja proti Koroški.
darinka4
18.8.2019
Zadnjica - Dolič- Kanjavec - Hribarice in spust mimo Doliča v Zadnjico.Včerajšnji dan je bil krasen. Na mulatjeri zelo malo pohodnikov. Zgodaj je bilo treba iti od doma, če sva hotela narediti krožno turo. A na vrhu Hribaric sva se odločila za spust na Dolič, namesto čez Prehodavce. In ure so pokazale 25 km hoje in nekaj manj kot 2000 višincev. Na Kanjavcu nas niti ni bilo veliko. Najbrž je bil očak nasproti veliko bolje obiskan. Točno opoldne sva bila na vrhu. In ostala kakšno uro. A je bilo treba sestopiti v dolino.
Kanjavec Jalovec Mangart na obzorju.1 Kanjavec žvižgač v akciji.2 Kanjavec na Doliču.3 Kanjavec še zadnji vzpon 4 Kanjavec Škrlatica   v oblakih.5 Kanjavec6 Kanjavec pozdrav Juretu. Vračal se je s Triglava.  Kar nekaj vrhov bo imel danes.7 Kanjavec še zadnji del do vrha.8 Kanjavec in na vrhu.9 Kanjavec takšen pogled.10 Kanjavec res je razglednik.11 Kanjavec za nama Triglav.12 Kanjavec približan13 Kanjavec in Krn14 Kanjavec tako se je videlo.15 Kanjavec res lepo.16 Kanjavec a je treba iti počasi.17 Kanjavec proti  Doliču.18 Kanjavec tu pa kar dosti pohodnikov. 19
LEA ŠTUMBERGER
19.8.2019
KROŽNA TURA, (malo z zamudo objavljam, upam, da ne bo jeze, 10. avgust) : Zadnjica, Dolič, Kanjavec, Poprovec, Prehodavci, Zadnjica

Preprosto čudovita tura! Sicer malo daljša (cca 12h), ampak razgledi so prečudoviti. Pot pa urejena kot na pisti nasmeh

OPIS POTI IN VEČ FOTOGRAFIJ

lilyd
1.9.2019
Skupina 17 planincev DR MOL pod vodstvom vodnice in dveh pomočnikov, iz Zadnjice po odlični mulateri do Doliča. Pot je lepo speljana, je pa le potrebno premagati 1.500 višincev do koče na Doliču. Po uri premora smo nadaljevali pot na vrh Kanjavca 2.569 nadm.višine. 1.900 višincev pa ni malo, to zadošča že za osvojitev Triglava...Pot je lepo označena, vreme je bilo prijetno za hojo, narava krasna. Na poti smo poleg ostalega cvetja videli tudi planike. Uživali smo v občudovanju vrhov, na poti do Doliča Zadnjiški Ozebnik, Pihavec, v daljavi Jalovec in Mangart. Z vrha Kanjavca smo se po grebenski poti namenili proti Hribaricam in prenočili na Doliču. V nedeljo pa po Velski dolini proti Velemu polju do Vodnikove koče. Spoznali smo okoliške vrhove Šmarjetno glavo, Mišelj konec, Mišeljski vrh, Debeli hrib, Koštrunovec. Na poti proti Vodnikovi koči še krasen razgled proti Triglavu, Planiki...na drugo stran proti Jezerskemu Stogu, nad Vodnikovo kočo pa Vernar in Tosc. Pot po Velski dolini je pravljična, od macesnov, ruševja, videli smo planike in svizca. Na poti proti Rudnemu polju nas je nekajkrat ujelo nekaj kapelj dežja, enkrat tudi sodra, a nič hujšega. Za zaključek pa še jurček in lisička za vodnico.
Posebna pohvala dvema najmlajšima udeležencema desetletnemu Jonu in dvanajstletnemu Aljažu za prehojeno pot...
Kanjavec1 Kanjavec2 Kanjavec3 Kanjavec4 Kanjavec5 Kanjavec6 Kanjavec7 Kanjavec8 Kanjavec9 Kanjavec10 Kanjavec11 Kanjavec12 Kanjavec13 Kanjavec14 Kanjavec15 Kanjavec16 Kanjavec17 Kanjavec18 Kanjavec19 Kanjavec20 Kanjavec21 Kanjavec22 Kanjavec23 Kanjavec24 Kanjavec25