Gorska obeležja NOB
26.4.2011 - velkavrh
Odpiram novo temo ozirama poglavje. Nisem prepričan, če sem na tem forumu zasledil to tematiko. Dajem v pobudo oziroma v debato, da bi se osnoval nov naslov iskanja tem, ki potekajo od novic do ankete. Mislim ,da je tudi ta del naše zgodovine del našega gorništva. Velikokrat vidim, kako se ljudje ustavljajo ob obeležjih, debatirajo, prižigajo sveče, razlagajo pomen teh spomenikov otrokom. Mislim, da se nam ni treba tega sramovati. Na te spomenike moramo biti ponosni. Pa naj ustvarjajo to temo obiskovalci foruma ali pa poišče kraje, ki jih je širom po naše gorskem svetu, predusem po sredogorju veliko pa naj bo to od Pokljuke pa do Osankarice, operater. Verjetno bi bil to izziv ,iskanja krajev, opis poti in slike. Pustimo debato kaj se je dogajalo med vojno skupaj z borbo proti zavojevalcem. To debato naj imajo zgodovinarji. Zanimajo nas samo spomeniki , ki spominjajo na naše junake.

Pa brez zamere, če sem sprožil kako neprijetno polemiko po borumu. S to tematiko sem popolnoma neobremenjen.Rojen se dest let po koncu druge svetovne vojne. Deda sem imel v partianih, tasta na nasprotni strani-pogojno, da ne bo kake dileme.
joža x
27.4.2011
Na poti iz Klonega vrha proti Arehu naletimo na Partizanski spomenik.
Gorska obeležja NOB1
Lj
27.4.2011
V tem mesecu sem naletela na tale partizanska obeležja: na Kojci, na Poreznu, pod Krimom.
Gorska obeležja NOB na Kojci1 Gorska obeležja NOB Porezen2 Gorska obeležja NOB pod Krimom3
1.5.2011
Danes na 1. maj s planine Jezerce pod Krvavcem.
8.5.2011
Včeraj s poti na Storžič.
Gorska obeležja NOB  S planine Kališče1 Gorska obeležja NOB Planina Kališče2 Gorska obeležja NOB Drugo obeležje na planini Kališče3 Gorska obeležja NOB Opisana zgodovina na koči bolnice Košute4 Gorska obeležja NOB Obeležje pri bolnici Košuta5 Gorska obeležja NOB Drugo obeležje pri bolnici Košuti6 Gorska obeležja NOB Tretje obeležje pri bolnici Košuta7
11.5.2011
Danes s poti na Tolsti vrh v Povljah.
Gorska obeležja NOB Povlje1 Gorska obeležja NOB Še enkrat od blizu2
miri
16.5.2011
Na poti med Kanomljo in Vojskem.
Gorska obeležja NOB1
20.5.2011
Danes nad kočo pod Bogatinom.
Gorska obeležja NOB Za vedno ostali na slovenski zemlji1 Gorska obeležja NOB Kruta letnica2 Gorska obeležja NOB Vse štiri slike pokažejo kako je bilo nekdaj3 Gorska obeležja NOB4 Gorska obeležja NOB5 Gorska obeležja NOB6
21.5.2011
Danes bolnica Krtina
Gorska obeležja NOB Sporočilo na bolnici1 Gorska obeležja NOB Ranjenec ni preživel2 Gorska obeležja NOB Nagrobno obeležje od blizu3
miko14
22.5.2011
Pri lovskem domu LD Rogaška Slatina na Boču.
bruny
...ja na Boču je več lovskih koč in brunaric...ampak ta posnetek je nastal nedaleč od lovske koče lovcev LD Rogaška Slatina, če se mežikanje ne motim...Na Boču je še kar nekaj partizanskih obeležij...za štiri še vem ampak posnetek imam samo od enega obeležja in sicer v spomin partizanske bolnice 2.operativne cone, ki je delovala na Boču leta 1945 v zadnjih mesecih pred koncem vojne nedaleč od jase Formila, tik pod sedanjo gozdno cesto...
Gorska obeležja NOB ...spominska plošča in votlina pod njo, kjer se je nahajala partizanska bolnica 2. operativne cone nedaleč od Formile1 Gorska obeležja NOB ...brunarica - lopa partizanske bolnice med votlino in gozdno cesto nedaleč od jase Formila...2
heinz
23.5.2011
Kljub izbrisu mojega (in še nekaterih)- komentarja/ev 7. po vrsti v tej temi, naj ponovim svoj dani predlog vsem planincem, da bi se lahko na tem mestu zbirale tudi fotografije vseh ostalih gorskih obeležij kot so: cerkvena in prevsem gorniška, katerih je po hribih ravnotako kar precej, poleg tega pa so nekatera verjetno mnogo večjega pomena za vse tiste planince, ki ne želijo spodbujati političnih čustev.
V ta namen naj priložim naslednje fotografije:
Gorska obeležja NOB1 Gorska obeležja NOB2 Gorska obeležja NOB cerkveno znamneje pod Mačensko planino3 Gorska obeležja NOB spominske plošče pod plezalno potjo na Stol (im Vinkel)4
JusAvgustin
24.5.2011
hehe, firer je pa firer ja! brez njega ne bi bilo nič! kaj češ heinz, nekateri so pač...
27.5.2011
Danes s poti Golnik-Kriška
Gorska obeležja NOB Golnik1 Gorska obeležja NOB Tudi naš narod ima svoj čas2 Gorska obeležja NOB Gojzd3 Gorska obeležja NOB Pomnik na hiši od blizu4 Gorska obeležja NOB Spominska plošča sredi vasi5 Gorska obeležja NOB Bil je krut čas-ogenj ni poznal vode6
29.5.2011
Danes na Ljubelju s pohoda na Zelenico
Gorska obeležja NOB Prelep pomnik   v vseh jezikih taboriščnikov1 Gorska obeležja NOB Skulptura smrti2 Gorska obeležja NOB Nešteta posvetila3 Gorska obeležja NOB Vhod od koder se je redko kdo vrnil4 Gorska obeležja NOB Vsa našteta mesta gorja5 Gorska obeležja NOB Nikoli več ravnic smrti, nikjer6
30.5.2011
Danes pa s poti na Kalški greben tudi prek Kriške planine.
bruny
Čepovanske Vrše
Žan
16.6.2011
Mala planina. Da se vidi, da niso partizani samo sami sebi postavljali spomenikov.
Gorska obeležja NOB Spomenik serdi Male planine1 Gorska obeležja NOB2
miko14
16.7.2011
Obeležje ob poti Loka-Lovrenc-Veliko Kozje.
donat
25.7.2011
Obeležje na primorski transfenzali na Artvižah