popis foruma / Slovenija / Opći razgovori / " takle mamo" na jesenicah
 " Takle mamo" na Jesenicah
10.1.2021
a tako,nisem vedelnasmeh ja v snegu res lepo izgledajonasmeh Lp
16.1.2021

Svoboden- A/P- 60x40, malo za popestritev..

17.1.2021
Jutro za vikat..nasmeh
1 2 3
19.1.2021
Ni ravno za v rubriko inventura, tam so same močne...:nasmeh

Leto 2020- čudno leto, zlomila nos, boleči križ, posledično išjas. Pa mi je kljub EMŠI in težavam uspelo narediti 40 daljših ali krajših potepanj. Med njimi tudi 8x nad 2000 m. Pa 297 jutranjih do kapelice na Kalvariji ali malo naprej. Kaj bo letos pa ne vem? Ciljev nimam, volje in trme dovolj, pustimo se presenetiti. Uživajte z mano in imejte se lepo..nasmeh
19.1.2021
danes sem imel nazajgrede iz Jelenkamna čast spoznati gospoda,sokrajana,ki je prehodil že ves svetnasmeh prebral sem intervju kakor ste mi rekli,super jenasmeh srečno po poteh še naprejnasmeh
20.1.2021
Jusk, dvomim, da ta popotnik tole bere..nasmeh
tinky
20.1.2021
Majdag, enkrat smo se pa srečali.
Volja je, gremo naprej.....
20.1.2021
Tinky, upam, da se še kdaj, ko boš hodil v naše konce..nasmeh
23.1.2021
Poslano na PD Javornik Kor. Bela...

PD Javornik, Koroška Bela..
Letošnja zima ni prizanesla tudi vsakdanjim obiskovalcem kapelice na Kalvariji. Mislim predvsem starejše, ki ne hodijo v hribe in nimajo zimske opreme. Dereze pa so na tej poti pri podrtih smrekah skoraj obvezne za varen sestop, oziroma obhod. Ker je ta pot v vzdrževanju PD Javornik Koroška Bela, v imenu vseh sprehajalcev prosim, da to čimpreje uredite. Pa še na nekaj me je opozoril Hasan. Tabla pri kopališču Ukova ima isto nadmorsko višino, kakor tabla, po že prehojenih 50 m ali več višincev in daljši čas do Pristave. Čas je kakor za koga, ta ne bo nikoli vsem pravšnji, za mene je to ravno do Jelenkamna. V imenu vseh sprehajalcev se vnaprej zahvaljujem in SREČNO v letu, ki že brzi naprej.. Majda
1 2 3 4
23.1.2021

Delo čas PD markacistov je prostovoljno, pridružite se nasmeh bodo veseli, da jih je čim več in vse potke bojo urejene velik nasmeh LpN
julius
nenap
Hvala za napisano! Razsvetlila si mi obzorja in dala potrdili, da so ostali društveni delavci plačani:
-mentorice in mentorji planinskih skupin v vrtcih in šolah
- mladi vodniki PZS
- vodniki VPZS
- funkcionarji v PD-jih
Sedaj vem katero funkcijo v našem PD se splača prevzeti.
Hvala ti.

julius
Hvala za odgovor nasmeh
"Delo čas PD markacistov je prostovoljno, pridružite se bodo veseli, da jih je čim več in vse potke bojo urejene" sam to sem napisala.
Vse lepo julius nasmeh LpN
23.1.2021

Vsa čast in hvala vsem, ki se brezplačno trudite, da vse generacije lahko bolj varno ubiramo potke po kuceljnih in malo višjih hribčkih. Nenap, če nihče ne opozori za ovire na poti, se tega ne ve in tudi ne more odpraviti. Saj vemo, da prostovoljno vlagate čas in energijo v dobro vseh, hvala vsem...nasmeh
nenap

MajdaG nasmeh da so kucljčki in malo višji hribčki "urejeni" za pohodnike morajo imeti PD markacisti ogromo časa volje velik nasmeh sigurno bi bili veseli vsake pomoči velik nasmeh ne samo tle....

24.1.2021

Odgovor PD Javornik Koroška Bela... se dela na temu..

Planinsko društvo Javornik Koroška Bela
sob., 23. jan. 19:38 (pred 11 urami)
Za Dušan, Marko, jaz

Zdravo, Majda.
Hvala za poslano. Sva z Dušanom Klinarjem že predebatirala. Smreke so najbrž padle pod težo snega. Ne moremo jih kar požagati, najprej moramo preveriti lastništvo parcele in se domeniti z lastnikom (najbrž veš, da planinske poti potekajo po privatnih zemljiščih).
Na tablah pa je res malo nerodno zapisano. Bomo popravili, če ne z edigsom, pa z neko nalepko.

Če sta kaj na vezi s Hasanom, mu pa povej, da bi lahko poklical Dušana, če je opazil poškodbe ali nepravilnosti na poti, saj sta vendar v istem "ferajnu".

Me veseli, da na polno gaziš v novo leto. Vse dobro, veliko zdravja in trden korak,

Olga Oven
24.1.2021
Ukova je zopet narasla, snega je precej pobralo. Se pa nevarno predira, tam kjer je še..nasmeh
24.1.2021
Pred Kalvarijo so s podrtih smrek že očiščene vejenasmeh malo se popleza čez pa jenasmeh
1 2
24.1.2021

Jusk hvala, so hitro šli v akcijo, pridni..nasmeh