popis foruma / Slovenija / Obiteljski izleti / veliki javornik (bohor)
 Veliki Javornik (Bohor)
6.4.2008 - ejca
Bohor je kar nekoliko odročno hribovje, sploh če se ga želite lotoli po južnem pobočju, da bi ujeli čim več sonca. Od Šentjurja sledite smerokazom proti Planini pri Sevnici, na križišču pred Planino zavijte levo za Sevnico in potem še enkrat levo za Zabukovje. Malo pred naseljem Mrzla Planina se od ceste proti grebenu vzpne dokaj široka markirana pot, ki ji z lahkoto sledimo vse do najvišjega vrha Bohorja, Velikega Javornika. Pot je zložna,vodi nas čez travnike, kjer se nam odpirajo pogledi proti Krškem, Sevnici, Gorjancem, in skozi gozd, kjer občudujemo visoke bukve in mlade jelke. Na vrhu Bohorja je velika jasa, sredi katere betonski steber označuje vrh. Pot je tudi botanično zanimiva, v tem času lahko med snegom odkrjemo tudi bohorski endemit, rumeno jarico. Od izhodišča do vrha je nekako dobri dve uri hoje, nazaj pa uro in pol.
Veliki Javornik (Bohor)1 Veliki Javornik (Bohor)2 Veliki Javornik (Bohor)3 Veliki Javornik (Bohor)4
6.4.2008
Naj še jaz dodam nekaj slik z Bohorja na katerem sem bil v petek. Z razliko od Ejce sem pot začel v vasi Dobrova na južni strani Bohorja. Pot sem nadaljeval mimo koče do Koprivnika in naprej na Veliki Javornik in Skalico. Sestopil sem mimo partizanske bolnice na Travnem lazu in mimo slapu Ubijavnik nazaj do izhodišča.
Veliki Javornik (Bohor) Pot proti koči na Bohorju.1 Veliki Javornik (Bohor) Koča na Bohorju.2 Veliki Javornik (Bohor) Okno, ki je 10 minut oddaljeno od koče.3 Veliki Javornik (Bohor) Na vrhu Koprivnika.4 Veliki Javornik (Bohor) Veliki Javornik (Bohor).5 Veliki Javornik (Bohor) Partizanska bolnica na Travnem lazu.6 Veliki Javornik (Bohor) Slap Ubijavnik.7
bos
17.3.2014
V soboto sva se s sinom malo podala v Zasavsko hribovje. Najprej sva se malo vozila ter raziskovala kje poteka Pot kurirjev in vezistov od Laškega preko Vrha nad Laškim do Planine pri Sevnici ter naprej do Koče na Bohorju. Enkrat v prihodnosti bi se traso splačalo prevoziti s kolesom.
Od Koče na Bohorju sva se podala proti najvišjemu vrhu Bohorja - Veliki Javornik 1023 m.
Po 2 urnem sprehodu sva se nato še zapeljala v Brestanico, kjer vsa si ogledala grad Rajhenburg.
Za zaključek dneva pa še kopanje v Laškemnasmeh.
Veliki Javornik (Bohor) Vrh nad Laškim - pri tej hiši se nahaja skrinjica1 Veliki Javornik (Bohor) Proti Koči na Bohorju2 Veliki Javornik (Bohor) Koča na Bohorju3 Veliki Javornik (Bohor) pomlad je tu4 Veliki Javornik (Bohor) bratca - navadni zvonček in kronica5 Veliki Javornik (Bohor) proti Javorniku po Zasavski planinski poti6 Veliki Javornik (Bohor) blatni del poti7 Veliki Javornik (Bohor) bela preproga na vrhu8 Veliki Javornik (Bohor) zadovoljstvo na vrhu9 Veliki Javornik (Bohor) tudi žafran se najde na vrhu10 Veliki Javornik (Bohor) obvezen ogled lovske preže11 Veliki Javornik (Bohor) en šopek12 Veliki Javornik (Bohor) in drugi šopek13 Veliki Javornik (Bohor) vitez pred gradom Rajhenburg14 Veliki Javornik (Bohor) na obisku pri gospodarjih gradu15 Veliki Javornik (Bohor) na gradu je tudi otroški kotiček16 Veliki Javornik (Bohor) kolo za naše otroke17 Veliki Javornik (Bohor) Grad Rajhenburg - slika iz zloženke18 Veliki Javornik (Bohor) bom preveril, če je pravi19 Veliki Javornik (Bohor) skrinjica Poti kurirjev in vezistov se nahaja na drevesu pred gradom20