Olševa
28.6.2020

Ali mogoče misliš, za cesto spodnje- zgornje sleme. To je med Bukovnikom in Olševo. Sedaj je cesta v slabem stanju zaradi spravilo lesa, včasih je čez cesto veriga, sedaj že nekaj let ni. Lp.
mornar
Janezs najlepša hvala. L.p.
1.7.2020

Danes sem dokončal začeto delo na planinski poti Kumer -Olševa
Olševa   Panj sem izkopal in ga zvrnil pot stezo1 Olševa Skala mi je ostala na poti2 Olševa  Danes sem jo le spravil s poti3 Olševa  Nekaj  malega tudi na stezi4 Olševa Zasilen prehod, debla sem znosil iz potoka, kamne nabral b bližini.5
iUnknown
2.7.2020
Lepo. Čeprav meni je pa recimo boljše, če poti niso tako zelo urejene. Npr. takrat, ko je bil žledolom, mi je bilo zelo zanimivo lesti čez podrta drevesa na poti, pa še za kondicijo je bilo dobro. Potem, ko so to pospravili, mi je kar nekaj manjkalo.
Janezs

Če je tako, moraš izbirat pragozdove, imaš pa še možnost, da greš na Olševo (delno), 10 m pod ali nad planinsko stezo, tako boš plezal po smolnatih deblih in boš užival, po svoje.
2.7.2020
Janezs, lepo, da vlagaš trud v urejanje planinskih poti. Takšnih dandanes ni veliko.
Moraš pa tudi spoštovati drugačna mnenja.nasmeh

Stane7
2.7.2020
Saj spoštuje drugačna mnenja in mu je tudi lepo napisal, kakšne možnosti ima.
guki
4.7.2020
9.7.2020
Sleme- Olševa- Repija.

Danes sem se podal brez obveznosti na Olševo. Lepo je bilo pogledat na minulo delo,Ljudje lepo uporabljajo nadelano pot. z Govce sem se spustil na Govševo planino do vode, nato pogledal poteg sečnje (čiščenje vetroloma). Zatem sem se vrnil na Govco. Na park placu srečal prijatelja Zvoneta. Po kratki debati se odpravim na vrh. Sledi še sestop do slemena. Med sestopom narišem manjkajoče Markacije.Lepo pohajkovanje v lepem vremenu Lp. J.
Olševa Začetek poti1 Olševa  Na grebenu postane malo hladneje2 Olševa Na vrhu ,kar nekaj obiska3 Olševa Tukaj precej blatno4 Olševa  Čiščenje poteka5 Olševa Zaprta peš pot6 Olševa7
bogi
12.7.2020
Danes smo obiskali Olševo. Parkiramo pri Sv. Duhu, od koder se podamo čez mejo k sosedom do velikih vrat in oken. Na avstrijski strani je precej podrtega drevja, vendar je prehodno. Po včerajšnjem dežju je danes precej razmočeno in spolzko. Nadaljujemo po nemarkirani poti strmo navzgor na Obel kamen, nato pa še po grebenu do Govce. Vračamo se po spodnji poti mimo Potočke zijalke na izhodišče.
Olševa Sv. Duh1 Olševa2 Olševa3 Olševa vrata4 Olševa5 Olševa6 Olševa7 Olševa pred vrati8 Olševa9 Olševa10 Olševa11 Olševa12 Olševa malo okno13 Olševa14 Olševa15 Olševa veliko okno16 Olševa17 Olševa18 Olševa Obel kamen - SLO19 Olševa Obel kamen - A20 Olševa21 Olševa Sv Duh skozi meglo22 Olševa23 Olševa24 Olševa ...ko srečaš prijatelje ...25 Olševa26 Olševa Govca27 Olševa28 Olševa29 Olševa30 Olševa Potočka zijalka31 Olševa32 Olševa33 Olševa34 Olševa35 Olševa36
primozg
13.7.2020
Tudi mi smo včeraj bili pri Lipševih vratih in občudovali ta čudež narave. Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2020/07/13/lipseva-vrata-felsentore-pod-olsevo/