Peca

primozg7. 07. 2019 11:15:20
Včerajšnji sončni vzhod iz Tople. Prekrasno.
Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2019/07/07/soncni-vzhod-na-peci/
bo_zl7. 07. 2019 20:35:08
Primož sva se srečala včeraj zjutraj, ti že pri avtomobilu jaz šele začenjal. Na vrhu pa razgledi bolj v stilu Josipe...megla okrog nas nasmeh drugača pa je super tale pot iz Tople pa še pretirane gneče ni. priporočam vsem.
pohodnik3813. 10. 2019 23:39:51
Včeraj 12.10. potepanje na Peci.Začetek poti v dolini Tople pri rudniku in na Knepsovo sedlo.Povzpel sem se na Končnikov vrh kasneje pa me je pot vodila na Kordeževo glavo.Vreme odlično ljudi ogromno pot brez posebnosti jesenske barve še niso čist ta prave bodo pa kmalu nasmeh

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Barve še niso čisto ta prave bodo pa kmalu1
Končnikov vrh 2109 m2
Peca Kordeževa glava 12.10.20194
Opravljena pot5
sAleska19. 10. 2019 20:44:27
Midve danes 19.10. nisva imeli tako odlične vidljivosti - na vrhu le nekaj metrov mrk pogled - a vseeno bolje kot v Julijcih, kjer je močilo.
S plezalnega dela se je lepo videlo v sončno dolino in tudi sami sva bili deležni nekaj žarkov. Malo pod sedlom pa sva prišli v oblak, ki je ves dan čepel na vrhu. Zelo močno je pihalo. Na nekaterih mestih naju je kar prestavljalo.
Ljudi je bilo kljub temu veliko. Po registracijah sodeč jih je kar nekaj, tako kot midve, šlo na vzhod po sonce. Na žalost ga na vrhu ni bilo.
Pri koči pa pravi živ žav, veliko mladih družin z več otroki. Hrana in postrežba odlični.
Do koče je pot slabo markirana; sva bili večkrat v dvomu kam. Pa tudi skozi Črno do izhodišča sva morali spraševati. Opis poti je očitno pisal nekdo, ki mu je vse znano.
Macesni se nenavadno obnašajo. Ponekod višje so še povsem zeleni, drugje že zati, nižje dol ob cesti pa že povsem rjavi.
(slike dodam kasneje)
V dolini sončno, kakšen žarek seže tudi do naju.1
Pot je res atraktivna.2
Na sedlu sva stopili v oblak.3
Razgleda ni bilo.4
V dolini pa sonce ves dan.5
Čudovite barve6
Bbrina15. 11. 2019 07:21:26
Tudi Peca je bila včeraj 14.11 v soncu, vsaj nekaj ur v dopoldnevu. Pri Mitneku je bilo še rahlo megleno na okoli 1200 m se je prikazalo sonce. Proti vrhu Pece je bila gaz že narejena. POd vrhom je začelo močno pihati, tu in tam so priletele meglice tako , da se na vrhu nisem preveč obotavljala. Ko sem stopala navzdol pa so sledi štirih predhodnikov bile že popolnoma zametane. Proti vrhu se je nabralo kakšnih 20-30 cm snega.
pri koči1
pogled od koče proti dolini2
na sedlu nad kočo3
Golica ima že dovolj snega?4
vrh v vetru in snegu in meglici5
primozg30. 11. 2019 11:22:46
Včeraj na Peci. Sneg od višine cca. 1950m naprej, pomrznjeno in (zaenkrat) ne ledeno. Več slik in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2019/11/30/na-peco-po-sonce/
jprim30. 11. 2019 20:33:21
Zanimivo, v Julijcih sneg že nad 1600, natančno Debela peč.
Lp!
garmont4. 12. 2019 19:04:44
Danes malce drugače na vrh. mežikanje
Iz Tople do druge večje grape in nato po njej do prečne lovske poti. Po lovski v desno do izstopa in nato po plezalni na vrh.
Sestopimo na Knipsovo sedlo in po "Knapovski" nazaj do avtomobila.
V grapi sta dva zahtevnejša skoka, najbolj zoprn pa je vstop v njo iz markirane poti. Snega ni veliko, razen pri prečenju proti Knipsovem sedlu, tako, da so dereze in cepin počivali. velik nasmeh
Kraljestvo Matjaža1
Razgledi na lovski poti...2
Na zavarovani poti nekaj malega snega.3
Ko se prikaže vrh.4
Dan za vikat.5
Pogled na vrh pri sestopu proti Knipsovem sedlu.7
Kot sem rekel, dan za vikat.8
jprim5. 12. 2019 09:17:51
Pa krasno, eni si lahko privoščite kar čez teden tako lepo vreme zavijanje z očmi, sama pa čakam vikend in včasih tudi vreme ni lepo. Ta vikend planirava Peco, vreme ... ???
LP!
garmont5. 12. 2019 13:13:10
Eni vzamemo dopust...in delamo v soboto. mežikanje
jprim6. 12. 2019 16:35:51
Dopust mi določajo drugi.zmeden
mirank6. 12. 2019 16:45:15
Še huje je če ga nimašzavijanje z očmi
Domch6. 01. 2020 14:47:04
Za silvestrovo na Peci iz Tople preko Knepsa na Veliko glavo (potegnil špuro) in Kordeževo glavo ter preko Male Pece dol nazaj v Toplo. Avstrijska stran je povsem zimska, na naši strani pa precej kopnih delov.
Direktno gor.1
Pod Kordeževo glavo.9
Ledeni fuzbal plac10
Domch6. 01. 2020 14:49:16
Drugi dan v letu ponovno na Peci. Tokrat iz Mežice do doma in potem po zavarovani na vrh. Pot je prehodna, je sneg, vendar uhojeno, zajle so iz snega, potrebna pazljivost na pustu preko skale - ledeno in pa na izstopu pri prečenju.
Spust čez skalo zelo poledenel.1
Zadnji strmi direktni vzpon.9
Umetnine vetra in snega.10
Janezs6. 01. 2020 16:34:24
Za praznike na Peco iz Pristave in Tople.

Hoja iz Pristave je prvi del kopen, ko sva prečkala cesto na "S", se je začela snežna podlaga, "ketnice" sva obula na sedlo. Na vrhu precej močan veter. Za varen in brezskrben korak je dobro imeti, kakšen pripomoček obut, za led in trdo podlago.

Iz Tople gor smo šli brez, Derez, ( dol, bi bilo težje).Zgodaj zjutraj, bi lahko bila pot poledenela na mestih.Tudi mi smo tukaj prehodili krožno varijantu. Do Koče z "Ketnicami". V Toplo brez.
Janezs17. 01. 2020 19:36:28

Peca danes v soncu,pod 2000 m precej toplo, višje zaradi vetra hladno, Pot od doma proti vrhu precej kopna, v vrhnjem delu poledenela. Proti Knepsovem sedlu dobro uhojena. Ko pa zaviješ proti Kumru, se pa na več mestih predira in tudi snežna odeja je debelejša.
To pa kazi Geopark. Karavanke1
V smeri Kumra več snega3
Se zarašča4
Janezs22. 01. 2020 21:08:39

KUMER-PECA-PRISTAVA

Od Kumra nekaj časa ni veliko snega, z višino se odeja veča. Do gozdne meje, se da normalno brez težav hodit. Potem pa se je začelo na mestih napihanega predirat. Vmes je nekaj trdih podlag, kjer je spihan sneg. Delna rešitev je tudi ,da sva hodila, nad staro stezo, ki je pod novim snegom,.Nanošenega snega je ponekod več kot pol metra, tam se je nama ugrezalo, čez kolena. Od Knepsovega sedla dalje se da dobro hodit, so pa slabši pogoje, kot pred tednom dni. Čez Kordeževo glavo sva hodila z ketnicami.Pri domu plus 7 v dolini minus 4.
Janezs31. 01. 2020 18:19:44

KUMER-KORDEŽEVA GLAVA

V vznožju ni veliko novega snega, pa tudi hitro kopni. Podoba zime se prikaže nad gozdno mejo, tukaj prvi del steze poteka po sončni strani in je malo snega kasneje se steza "skrije" pred soncem, tam pa se v nanosu na mestih, lahko snega nameri do metra. Vrhovi, grebeni, sedla, na južni strani ,poledeneli in spihani. Sicer pa je danes bilo vetrovno in oblačno vreme.

Od tu naprej sem obul krplje1
 Na sončni legi mala snega2
 Gledali smo se3
Proti vrhu4
Na vrhu v zavetrju5
Izhodišče6
Domch10. 02. 2020 08:45:04
V soboto na Peci. Topla-Kneps-Končnikov vrh-Velika glava-Kordeževa glava-Mala Peca-Topla. Do Knepsa bolj tanka snežna podlaga. Proti Končniku so vmes tudi kopni deli, ob robu pa nekaj ledenih delov. Na Veliko glavo sem potegnil špuro s strani gor, ker se je direktno čez borovčke ugrezalo. Na Kordeževi glavi gužva, ker je bil zimski pohod, ki to ni biljezik. Takih razmer v zadnjih desetih letih v tem času gor ne pomnim. Razmere zelo pomladanske, za pokušino zimskega vzpona je bilo le na Avstrijski strani gore. Krožno pot nazaj v Toplo dol in na izvirsko vodo.
Proti Knepsu1
Prometno iz vrha12
Sestop v Toplo13
ločanka10. 02. 2020 09:15:57
Na Peco nisem nikoli prav resno pomislilanasmeh. Od povsod v razgledih tako daleč tam na obzorju, niti njena višina nad 2000 m me ni posebno privlačila. Ampak nekaj sem pa vedela zagotovo, da če bom že šla kdaj tja gor, bo pa to sigurno v zimskem časunasmeh. Se mi je vtisnila v spomin ena prekrasna zimska fotografija z njenega vrha (mislim, da je bila iz enega vodnika) in me občasno prešinila na misel, da bi bilo pa enkrat le dobro preverit, če je gor res lahko tako lepo.

Pa sem to preverila v soboto, na prelep sončen dan, ko so bili razgledi čisti in brezmejni in so jih v daljavi omejili le zasneženi avstrijski vršaci. Grintovci, Julijci, greben Košute, Golte... vse je na obzorju, niti ne tako daleč. Posebno me je navdušil tudi pogled na bližnjo Uršljo goro, ki je s Pece še prav posebno privlačna. Pa bližnja vrhova z istega pogorja Končnikov vrh in Bistriška špica sta tudi vlekla poglede nase, špica še prav posebnonasmeh.

Sva delala krožno turo in če bi se odločala še enkrat, bi temu načrtu še enkrat pritrdila. Gor od Rudnika v Topli, dol pa mimo Doma na Peci. Seveda brez obiska votline Kralja Matjaža ni šlo, buditi ga pa nisva hotela, se nama je že mudilo v dolino, saj je dan še vedno kratek, vožnja nazaj pa dolga, okoli 2 ure in pol z našega konca.

Ampak je vredno se zapeljati tudi v ta konec, sva napravila že načrt za obisk drugih vrhov, Bistriške špice in bližnjega Končnikovega vrhanasmeh.
Da je bil v soboto dan pohoda, pa tudi ni motilo, saj sva večji del poti hodila povsem sama, le vrh je bilo potrebno deliti tudi z drugimi.