popis foruma / Slovenija / karavanke / vrh ljubeljščice (triangel)
 Vrh Ljubeljščice (Triangel)
panda
27.4.2018
Bravo Tinky....pohvalno....na sliki št. 21 je za Možmi po moje Vrtača, Stol se vidi skrajno levo ob sliki. nasmeh V kolikor se motim, se opravičujem za smetenje.
Todi
Panda, mislim da maš kr prav. Pozicija slikanja, slike te malo obrne nasmeh
tinky
27.4.2018
Popravljeno, Vrtača je.: Dodajam sliko obeh.
17.5.2018
26.4. In 29.4. sem jo prehodil, nekaj snežišč je bilo, pa se je dalo brez večjih problemov.Glej trenutne razmere, Vrh Ljubeljščice.
panda
18.5.2018
hvala tinky.nasmeh
Čudovito jutro. Lp, Tadej
Vrh Ljubeljščice (Triangel) Na Ljubelju še noč1 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Zelenica2 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Pogled z vrha proti Avstriji3 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Pogled z vrha proti Avstriji4 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Pogled na Spodnji Plot5 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Na Vrhu Ljubeljščice6 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Zelenica7 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Dom na Zelenici8 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Vrh Ljubeljščice in Spodnji Plot9 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Nekaj razgleda10 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Ribica11 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek12 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek13 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek14 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek15 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek16 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek17 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek18 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek19 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek20 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek21 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek22 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Jutranji utrinek23 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Pogled proti Koči Vrtača24 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Na pašniku25
nejka02
29.5.2018
Tadej čudovito. Kako je lepo svetila
Hvala. Je pa na slikah sonce, ne luna.
nejka02
29.5.2018
Sem že v pričakovanju današnje polne in sem kar zamenjala. Res dobre slike
Tadej, a je po grebenu Ljubeljščice videti še kaj snega..
Naj bi bila pot kopna.
Hvalanasmeh
TamaraTP
29.5.2018
Čudovite fotografije Tadej; rada prebiram tvoje prispevke.
blixabargeld
Majdag, jaz sem prejšnjo soboto prehodil greben Ljubeljščice od Ljubelja proti Zelenici. Pot je v celoti kopna, le ene 4 m tik pred Triangelom je v eni kotanji sneg. Najbrž ga zdaj že ni več, pa tudi sicer je na čisti ravnini, tako da ni problematičen. Je pa kar nekaj blata nasmeh
30.5.2018
bixabargeld hvala.nasmeh
4.6.2018
Danes najprej na Zelenico na kavo, nato pa čez vrh Ljubeljščice po grebenu nazaj na Ljubelj do avta.
Snega ni niti za pofrišat. velik nasmeh
Rožice pa so...in to lepe. nasmeh
Vrh Ljubeljščice (Triangel) Lepo jutro na Zelenici1 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Poleg tega tudi lepa pot.2 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Kolega je v glavnem slikal rožice.3 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Čemaž že povsem v cvetu.4 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Lepo in domiselno.5 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Čeveljci so precej nižji, kot v Matkovem kotu.6 Vrh Ljubeljščice (Triangel) Tudi kranjskih lilij ni manjkalo.7
Flora1
Lepe slikice, Garmont.
Leponasmeh Si prepričan, da je na sliki čemaž?
4.6.2018
Ne toliko, da bi ga jedel. velik nasmeh
Ga je pa tod okoli veliko, vendar pa je v visokem cvetu. Preverjeno. mežikanje