Ajdna
4.5.2015

.. Potoška planina, Ajdna, Smolnik... Spomladanska pravljica je tam v pečinah blizu Potoške... Narava zacveti in s svojo lepoto marsikomu polepša trenutke v življenju. Pot do Valvasorja je lepa, vsaj do odcepa za Potoško...nasmeh

Ajdna - Lepota neokrnjene narave1 Ajdna - Lepota neokrnjene  narave2 Ajdna - Lepota  neokrnjene narave3
otiv
4.5.2015
Čudovito, Majdag. To si pa bila opečena od te množice sončkov. velik nasmehmežikanje

.. Ja otiv, blagodejno po dušinasmeh
27.8.2015

... Smolnik, Ajdna... Blizu in lepo, razgledi čudoviti.nasmeh
Ajdna  - Razgledi iz Smolnika1 Ajdna - Smolnik 2 Ajdna - Cerkvica na Ajdni3 Ajdna - Razgledi z Ajdne4 Ajdna - Razgledi5 Ajdna - Razgledi6 Ajdna - Panorama7 Ajdna - Uživanje8 Ajdna - Znanilci sonca 9 Ajdna  -Odtenki zelene - Završnica10 Ajdna - Prehojena pot11
4.3.2016

... Smolnik, Potoška planina.... Sneg skorjast, debelina snežne odeje zelo različna, je pa lepo.nasmeh

Ajdna - Smolnik1 Ajdna - Stol2 Ajdna - Potoška planina3 Ajdna - Razgledi po gorah in dolini4
21.4.2016

.... Lepa je pomlad, še lepša pa je tam, kjer cvetijo sončki in nežni cvetovi pozdravljajo obiskovalce..nasmeh

Ajdna - Čudoviti cvet...1 Ajdna  - Avrikelj...2 Ajdna - Saniran del ceste proti Valvasorju...3 Ajdna - Sončki za dušo...4
zlatica
21.4.2016
Majdag, zelo lepo; le kako najti te cvetlične vrtove, če ti nihče ne pove natančneje, kje se skrivajo?! zmedenvelik nasmeh. Vsak, ki je tega deležen v živo, gotovo to skriva kot veliko skrivnost!
22.4.2016

.. Zlatica hvala, živimo v času ko so nekateri zmožni uničiti vse kar je lepo. Samo, da ne bi še kdo drug užival v lepotah, ki so izjemne...nasmeh
Parkeljc
6.3.2017
Čeprav je bila še dopoldan nekako na tej višini prava snežna ploha, malo nižje pa samo ploha, je bil že sredi dneva prav lep, skoraj pomladni dan. Snega ni nikjer na poti. Pot je mestoma blatna, še posebej na začetku, saj čez pot mestoma teče voda. Višje je čez pot nekaj podrtih dreves, katere bi bilo fino odstraniti. Ostanki arheološkega najdišča so lepo obnovljeni. Vidi se, da je bilo vloženega kar nekaj truda (beri: EUR). Se splača, če ne veste kam bi se dali za urco ali dve.
Ajdna štart na Potokih, razpotje1 Ajdna tik pod vrhom2 Ajdna na vrhu..3 Ajdna obnovljen sakralni objekt4 Ajdna masiven oltar5 Ajdna pa še pogled nazaj6
10.3.2017
Smolnik in Ajdna...

- Parkeljc hvala za idejo.. Iz Završnice skozi gozd je potka zjutraj pomrznjena, kasneje malo blatna. Sneg na poti moraš prav poiskati, če ga hočeš videti. Skale so suhe in na vrhu božanski razgledi. Le veter je v sredo močno pihal. Me je kar premikal na obeh razglednikih...nasmeh

Ajdna - Zjutraj v  Završnici...1 Ajdna - Po skalah na vršnji greben...2 Ajdna - Razgledi  so božanski...3 Ajdna - Smolnik...4
29.6.2017
V okviru gorskega tabora za mladino smo se povzpeli na Ajdno. Seveda smo šli gor po normalni poti.
Ajdna Štart od Valvazorja. 1 Ajdna Po normalni potki.2 Ajdna3 Ajdna Na vrhu Ajdne.4 Ajdna Še ogled arheološkega najdišča je sledil.5 Ajdna Ostanki cerkve.6 Ajdna Naselbina je bila kar velika.7 Ajdna8
12.12.2017
Ajdna in Smolnik....
Razmere se po dežju hitro spremenijo in danes so drugačne kot v nedeljo. Ko bo zapadel sneg, bo potka zopet prijetna za krpljanje..nasmeh

Ajdna - Užitek je iti na celo1 Ajdna - in puščati sledi2 Ajdna - Veter vrtinčni sneg po grebenu Belščice 3 Ajdna - Ajdna, naselbina prednikov4
lakkon
7.2.2019
Pozdravljeni!

Je trenutno pot
v kolikor toliko spodobnem stanju ((ne)označenost, podrta drevesa, itd)?

če želim iti iz tega izhodišča (Potoki), na sam vrh pa po plezalni poti, potem najbrž višje ne smem zaviti desno direkt na Ajdno? Predpostavljam, da nadaljujem proti razpotju Na Sušeh (oz. Valvasorjev dom?) in šele od tam ali od nekega razpotja prej na to pot: http://hribi.net/izlet/na_suseh_ajdna_plezalna_pot/11/498/842?

Povratek pa bo po prvotno navedeni lahki direktni poti Ajdna-Potoki.

Hvala za pomoč.
Gizmo92
9.2.2019
Bil na Ajdni kakšen mesec nazaj ampak samo od razpotja na Sušeh do vrha po ˝plezalni˝ pa po lahki dol. pot je bila ok.
3.5.2019

Smolnik, Ajdna, Valvasor... luštno prvomajsko potepanje. Na Smolniku cveti dišeči volčin, na Ajdni pa avrikelj. Potke so večinoma suhe, tudi skale po plezalni. Daljša spodnja pot za pristop na Ajdno, ima utrjene nadelane stopnice in jeklenico v vršnjem delu poti.nasmehnasmeh

Ajdna - Bled z okolico, razgledi po ta strmi na Smolnik1 Ajdna - Ajdna po plezalni2 Ajdna - Kepa, Gubno, Dovška Baba, Hruščanski vrh, povsod sneg3 Ajdna - Panorama, ki očara4
Parkeljc
28.10.2019
Avto pustim na ovinku med Koroško Belo in Potoki (Soteska) in poiščem sprva lepo vidno pot čez železniško progo in pašnik, ki se takoj izgubi. Zavijem rahlo desno v gozd, nato po poseki mimo številnih odduškov in vodnih zbiralnikov. Kmalu se mi pokaže lepa, z listjem pokrita strma pot, ki se vzpenja po izrazitem grebenu na neznan vrh. Na vrhu nobenega cahna, le dve luknji, v eni ostanki kurišča. Za trenutek pot izgubim, nadaljujem navzdol proti izrazitem sedlu. Na sedlu najdem pot, ki se občasno izgublja v pravi džungli. Malo gori, malo doli. Ker se mi zdi, da več doli kot gori, se odločim po svoje v breg. Da ne govorim o piksnah, plastenkah in plastičnih kantah, ki ležijo vse naokoli. Ja, vse sorte puščajo za seboj gozdarji. Prečim nekaj vlak, posek, potok Sevnik, in po lomastenju in pretepanju z vsemogočimi gozdnimi izrastki končno dosežem markirano pot. Pot je od vode precej načeta in se kmalu razširi v skoraj pravo cesto. Ne dolgo nazaj je bila to samo pot, zdaj so vse zrili in naredili cesto. Ko pridem do odcepa, na katerem je pisalo »Ajdna ni prehodno« me premaga firbec zakaj je temu tako. In sem izvedel velik nasmeh . Pot je že dolgo opuščena, zato se kmalu izgubi pa spet pojavi, v pomoč je nekaj možicev, na koncu pa tudi teh zmanjka ali pa jih nisem videl zadrega. Grem po občutku, prečim na desetine podrtih dreves. Ko pridem na sedelce, kjer se združita markirani poti (z Valvasorja in iz Potokov), je do vrha Ajdne samo še nekaj strmine. Po 10ih minutah dosežem vrh. Bilo je sončno in toplo, razgledi ne prav daleč, a cilj dosežen. Po urci meditiranja se odpravim po klasiki nazaj do vasi Potoki, nato pa še cca 15 min hoje ob cesti do izhodišča.
Ajdna Zajezena Sava Dolinka1 Ajdna moje izhodišče2 Ajdna prvi razgledi3 Ajdna ..4 Ajdna v daljavi Ajdna5 Ajdna pot6 Ajdna končno na markirani poti..7 Ajdna kljub opozorilu tukaj zavijem desno..8 Ajdna naravnost pa markirana..9 Ajdna prve ovire na poti10 Ajdna Ajdna že malo bližje..11 Ajdna tu in tam kak možic..12 Ajdna v nadaljevanju tudi možici izginejo..13 Ajdna na sedelcu14 Ajdna nekaj jeklenic15 Ajdna Mala Ajdna16 Ajdna proti vzhodu17 Ajdna na severu Stol18 Ajdna z vrha 19 Ajdna proti zahodu..Jesenice20 Ajdna zajezena Sava Dolinka21 Ajdna streha enega od objektov že propada (cerkev)22 Ajdna oltar v cerkvi23 Ajdna ..24 Ajdna ..25 Ajdna26
pikica1
9.11.2019
Sredi dneva ko je dež malo ponehal se je čez Karavanke pokazala mavrica. Ni je bilo časa slikati, že drvim proti Završnici.
Najprej grem na Smolnik od tam še naprej na Ajdno. Ko pridem pod Ajdno pa spet rahel dež. Nič hudega, tudi v takem je lepo biti zunaj nasmeh
Ajdna Nikogar ni bilo na Smolniku1 Ajdna Skozi dve očesci pogledam še proti Stolu2 Ajdna Tudi meglice naredijo lep dan 3 Ajdna Že na Ajdni4 Ajdna Sonček prihaja na pomoč5 Ajdna In naredi se lep razgled nad prelepo Gorenjsko6 Ajdna Kle gor je zmeri lepo, tud če pada dež7
lilyd
1.3.2020
Dva vodnika Jože in Miha, skupina tečajnikov, pot smo v soboto pričeli v Završnici. Po dobri uri vzpona je bilo dobri 500 višincev za nami in prišli smo do Valvasorjevega doma pod Stolom. Pot je proti vrhu bolj spolzka, dereze niso potrebne. Je pa nujna zimska oprema za vzpon na Stol. Mi smo pot nadaljevali do arheološkega najdišča Ajdne, kjer so razvaline lepo zavarovane, prav tako deli prve krščanske cerkve na slovenskem. Zadnji delček poti je lepo zavarovan z jeklenicami. Na vrhu lepi razgledi proti Triglavu, Mežakli, Jelovici, Pokljuki. In seveda Karavankam, od Dovške babe, Golice in Stol, najvišji, kot na dlani. Na vrhu smo izvedeli še in še od kamnin, do oblakov in vetrov...škoda, da vse ne ostane v glavi. Spust na drugo stran malo zasnežen, previden spust, a je tudi dodatno varovano, več jeklenic, kot včasih. Sprehod nazaj do doma, sledil je teoretični del. Koča je lepo urejena, čisto, hrana dobra. Poleg nas so bili na izobraževanju tudi hrvaški tečajniki. Me že vleče na Stol v pomladnih razmerah, pa še na Smolnik in Peči...
Ajdna1 Ajdna2 Ajdna3 Ajdna4 Ajdna5 Ajdna6 Ajdna7 Ajdna8 Ajdna9 Ajdna10 Ajdna11 Ajdna12 Ajdna13 Ajdna14 Ajdna15 Ajdna16 Ajdna17 Ajdna18 Ajdna19 Ajdna20 Ajdna21 Ajdna22 Ajdna23 Ajdna24
19.3.2020
Smolnik in Ajdna... V Završnici je nova začetna pot, za Valvasor. Začne se pri izhodu iz parkirišča. Potke so vse suhe in lepe, tudi skale na Ajdno. Je pa proti vrhu plezalne izpuljen klin, ki ne ovira pristopa na greben. Razgledi krasni in izlet čudovit. Ne vsiljujem izleta, vendar rada delim slike, za tiste, ki sami ne zmorejo. Pomlad je tu in lepo je.nasmeh

Ajdna - Nova cesta, pri izhodišču iz parkirišča1 Ajdna - Ikebana v naravi2 Ajdna - Smolnik3 Ajdna - Izpuljen klin na plezalni, za Ajdno4
lilyd
5.7.2020
Po nekaj mesecih ponovno na Ajdni in pri Valvasorjevem domu pod Stolom. Tokrat pod budnim nadzorom vodnice Alenke in njenih pomočnikov Joža, Milana in Marjane. Preko 30 pohodnikov, začeli smo v Završnici. Najprej na Ajdno, ena skupina po jeklenicah, druga po desni poti. Na vrhu pa nas je Joža seznanil o arheološkem najdišču Ajdna. Marjana je predstavila uporabo plezalne opreme. Milan je skrbel za zadnji del pohodnikov, Alenka pa vedno skrbi za vse. Tokrat je bilo tudi nekaj otrok, ki so vzorno hodili in popestrili pohod, prav tako enoletna psička. Dobrote pri koči super, prav tako kavica v Završnici. Krasna tura in razgledi v lepem poletnem dnevu.
Ajdna lepo počasi proti Ajdni1 Ajdna pri smerokazu2 Ajdna vodnica Alenka3 Ajdna dekleta spoznavajo uporabo opreme4 Ajdna vodnica pripravljena5 Ajdna vodnik Marjan tudi6 Ajdna Joža obvlada zadevo7 Ajdna po 1970 letu odkrito starorimsko najdišče Ajdna8 Ajdna na vrhu9 Ajdna da se malo razgledam10 Ajdna uspelo mi je11 Ajdna nekateri prvič12 Ajdna še gremo13 Ajdna prav diši po borovcih14 Ajdna predsednik15 Ajdna Franci s Savo Dolinko in Julijci16 Ajdna proti Bledu17 Ajdna Jesenice, Mežakla18 Ajdna Vajnež, Potoški Stol, Stol19 Ajdna pa Blejski vintgar20 Ajdna Joža nam vse razloži21 Ajdna Triglav z Rjavino22 Ajdna še en pogled23 Ajdna Belščica24 Ajdna proti Prešernovi koči na Stolu25 Ajdna orehovi štruklji26 Ajdna štrudel z gozdnimi sadeži super27 Ajdna od koče proti vrhu  Stola28 Ajdna Završnica29