Popis foruma / Slovenija / Karavanke / Arihova peč

Arihova peč

Hribovc886. 03. 2011 19:56:15
Danes dne, 06.03.2011 smo se planinci in planinke PD Slovenj Gradec, odpravili na že 33. zimski pohod na Arihovo peč (v spomin padlim borcem februarja 1945). Izhodišče je bilo v vasi Čemernica/Tschemernitzen (724 m) nad Šentjakobom v Rožu/St. Jakob in Rosenthal (480 m). Prva kontrolna točka je pri bunkerju pod Arihovo pečjo, kjer je sledil tudi ogled bunkerja, naslednja kontrolna točka je pri koči nad Arihovo pečjo, tretja, zadnja pa pri Resmanovi lovski koči. Ob prihodu na cilj je potrebno predložiti kontrolni kartonček s kontrolnimi žigi, vsak, ki ima zbrane vse 3 kontrolne žige, prejme diplomo za udeležbo na zimskem pohodu na Arihovo peč. Kdor se zimskega pohoda udeleži 5., 10., 15., 20., 25., ali 30., prejme dodatno nagradno značko.
Sicer pa nam je na letošnjem pohodu vreme zares odlično služilo, saj je bilo povsem jasno, brez vsakršnega oblačka, na soncu je bilo prav vročevelik nasmehmežikanje, vetra ni bilo. Snega je nekje od 30-50 cm, v zametih pa še več.

Fotografije:
ljubitelj gora6. 03. 2011 22:27:17
Uh jest osebno pa najraje grem sam na ture.
Mr. Trollington6. 03. 2011 22:45:11
Hvala, da si to delil z nami.
Hribovc887. 03. 2011 10:24:15
@ljubitelj gora, vsakemu svojevelik nasmehmežikanje

@Mr. Trollington, vedno mi je v veliko veselje deliti prekrasne lepote narave, z vsemi tukaj na forumu, saj je vendar to hribovski forum, pa nič ne de, če se kdaj pa kdaj (no ja pri meni skorajda vednomežikanje) znajde tudi kakšna kapelica ali pa cerkvica zraven, saj so le-te, kot sem že nedolgo tega dejal, tudi sestavni del hribovvelik nasmehnasmehmežikanje

Pa lep prekrasen sončen dan še naprejvelik nasmehnasmehmežikanje
Mr. Trollington7. 03. 2011 10:38:31
Bolj je letelo na neumestnen komentar ljubitelja gora, je pa tvoj prispevek kot se šika.
podromk7. 03. 2011 15:31:31
Hribovc88,prispevek ,da malo takih, poln emocij in ljubezni do gora...še kako te razumem.Je pa res,da nas je kar nekaj gornikov samotarjev in radi hodimo v tišini,ki nam omogoča popoln stik z goro,ki nas ponese...aja kam že,seveda v mistično vesolje,katerega sestavni del smo vedno...velik nasmeh ..se opravičujem,ker me je odneslo.Samo še moja misel,kot posledica prijetne izkušnje ,tudi v skupini enako mislečih je hoditi lepo,samo poskusiti je trebanasmeh
Hribovc887. 03. 2011 15:54:49
Lepo si tole napisalmežikanje, vsaka hoja ima svoj čar, tako "skupinska" kot tudi samotarska, namreč tudi jaz se večkrat sam podam v planinski rajvelik nasmehnasmehmežikanje

Srečno, varen korak ter lep pozdravnasmehmežikanje
Hribovc884. 03. 2012 19:59:35
Dne, 04.03.2012 smo se planinci in planinke PD Mislinja in PD Slovenj Gradec, odpravili na že 34. zimski pohod na Arihovo peč (v spomin padlim borcem februarja 1945). Izhodišče je bilo v vasi Čemernica/Tschemernitzen (724 m) nad Šentjakobom v Rožu/St. Jakob in Rosenthal (480 m). Prva kontrolna točka je pri bunkerju pod Arihovo pečjo, naslednja kontrolna točka je pri koči nad Arihovo pečjo, tretja, zadnja pa pri Resmanovi lovski koči. Ob prihodu na cilj je potrebno predložiti kontrolni kartonček s kontrolnimi žigi, vsak, ki ima zbrane vse 3 kontrolne žige, prejme diplomo za udeležbo na zimskem pohodu na Arihovo peč. Kdor se zimskega pohoda udeleži 5., 10., 15., 20., 25., ali 30., prejme dodatno nagradno značko.
Sicer pa nam je na letošnjem pohodu vreme, kljub ne preveč obetavni vremenski napovedi kar dobro služilo. Ob prihodu v Čemernico je bilo oblačno, a je sonce nato kajkmalu pokukalo skozi oblake, vendar pa se ni povsem zjasnilo. Snega je bilo letos manj kot lansko leto, pa vendar tudi letos ni bilo vzdušje nič manj zimsko. Letošnjega pohoda se je udeležilo okoli 700 pohodnikov.
Hribovc886. 03. 2012 15:13:34
Nad 600 pohodnikov na 34. zimskem pohodu Arihova peč 2012!

ŠENTJAKOB V ROŽU/CELOVEC, 04. marca 2012 – Letošnji medtem že 34. zimski pohod Arihova peč , ki ga od leta 1979 dalje prirejajo Slovenska športna zveza, Slovensko planinsko društvo in Slovensko prosvetno društvo "Rož" v spomin na padle borce pod Arihovo pečjo, je bil povsem uspešen. Prireditev je letos potekala tudi v znamenju 70. obletnice nasilnega pregnanstva koroških Slovencev v nacistična taborišča v Nemčiji, privabila pa je nad 600 pohodnikov s Koroške in Štajerske, Slovenije, Italije in celo s Hrvaške .

Med udeleženci je bilo tudi številnih častnih gostov, mdr. generalna konzulka R Slovenije v Celovcu Dragica Urtelj , edini še živeči partizan iz bunkerja pod Arihovo pečjo Bogdan Mohor-Ston (87) , predsednica Zveze koroških partizanov in podpredsednica Zveze slovenskih izseljencev dr. Katja Sturm-Schnabl, predsednika Zveze slovenskih organizacij in Slovenske prosvetne zveze dr. Marjan Sturm in dr. Avguštin Brumnik , predsednik upravnega odbora Zveze Bank DI Feliks Wieser , deželni poslanec KPA iz Štajerske Ernest Kaltenegger , župan občine Ljubno v Savinjski dolini Franjo Naraločnik . Tudi starosta slovenskih planincev na Koroškem, častni član Slovenske športne zveze in pobudnik spominskega pohoda Arihova peč, Lubo Urbajs (89) , je prišel na Čemernico.

Pohod je tudi letos vodil od štarta pri Polancu na Čemernici najprej do obnovljenega partizanskega bunkerja in spominske plošče pod Arihovo pečjo, nato pa po (letos kopnih) strminah do planinske koče Slovenskega planinskega društva Celovec na Bleščeči (1.084 m), V dolino so se pohodniki vrnili mimo Ressmannove koče k zabavnem zaključku pri Polancu. In tudi na letošnjem pohodu, ki je potekal po suhem vremenu, ni manjkalo družabnosti - ne na koči na Bleščeči, kjer so pohodnike pričakali člani Slovenskega planinskega društva Celovec na čelu s predsednikom Hanzejem Lesjakom , ne v cilju na Čemernici, kjer je bila za pohodnike pripravljena malica, pijača in tudi glasba. Vsak udeleženec je nadalje prejel diplomo za udeležbo na pohodu.

V imenu organizatorjev sta predsednik organizacijskega odbora Danilo Prušnik in moderatorka Tatjana Kupper tudi letos z zlato značko odlikovala številne pohodnike, ki so se pohoda udeležil 5-, 10-, 15-, 20-, 25 in 30-tič. Petič: Ivanka Čulič, Bernard Rutnik, Martina Kofler, Nikolaj Kofler, Katinka Kofler, Semjon Kofler, Stanko Bučovnik, Franc Kranjc, Albert Sima, Draga Sima, Anton Anderlič, Gregor Reichmann, Pavel pest, Marija Šorli, Anka Lednik, Taja Lešek, Silvo Dretnik, Darko Omrzel, Ružiica Šabič, Kurti Romauch, Georg Schartmüller, Folit Sima; desetič: Monika Jelen, Irina Urbajs, Zdenka Stražar, Mirko Oraže, Joško Igerc, Ernsti Rasinger, Borut Mahniž, Jožica Uršic, Tatjana Pavčič-Kupper, Maxi Gallob; 15-tič: Mara Pradetto, Julij Iskra, dr. Marjan Jelen, Hanca Pörtsch, Ivan Lukan, Werner Pradetto, Rudolf Zeichen; 20-tič: Bogdan Mohor-Ston, Drago Pörtsch, 25-tič: Miha Travnik, Tonči Serajnik, Stanko Soklič; 30-tič: Brigitte Prušnik.

Pogled v seznam pohodnikov je potrdil, da se spominske in obenem športno-rekrativne prireditve udeležuje vse več (tudi mladih) pohodnikov iz celotnega dvojezičnega ozemlja Koroške ter nemško govorečih sodeželanov, na visokem nivoju je že več let udeležba pohodnikov iz cele Slovenije – članice in člani planinskih društev od Štajerske prek Koroške, Gorenjske in Ljubljane do Primorske. Najmočnejše skupine iz Slovenije so letos prišle iz Tržiča, Celja in Ljubnega . Letos sta se je pohoda udeležili tudi dve močni skupini slovenskih planinskih društev iz Italije in sicer iz Trsta in Gorice. Pohoda pa se je spet udeležil tudi Radisav Aleksič , zvest pohodnik iz Samobora pri Zagrebu.

K uspehom letošnje prireditve je poleg velikega števila pohodnikov prispevalo tudi nad 40 prostovoljnih sodelavcev Slovenskega planinskega društva Celovec, domačega kulturnega društva "Rož" ter Slovenske športne zveze. Kot vsako leto so prireditev podprli tudi številni sponzorji, med njimi Zveza Bank v Celovcu, Posojilnice Bank Šentjakob v Rožu, Borovlje-Celovec, Bilčovs, Zila-Beljak, Pliberk, Podjuna in Železna Kapla, tovarna smuči Elan na Brnci, Unser Lagerhaus v Šentjakobu, in drugi.

Jubilejni 35. zimski pohod Arihova peč bo v nedeljo, 3. marca 2013 .

Vir: planinci.at
Hribovc883. 03. 2013 21:57:53
Danes, dne 03.03.2012 smo se planinci in planinke PD Mislinja in PD Slovenj Gradec, odpravili na že 35. zimski pohod na Arihovo peč (v spomin padlim borcem februarja 1945). Izhodišče je bilo v vasi Čemernica/Tschemernitzen (724 m) nad Šentjakobom v Rožu/St. Jakob in Rosenthal (480 m). Prva kontrolna točka je pri bunkerju pod Arihovo pečjo, naslednja kontrolna točka je pri koči nad Arihovo pečjo, tretja, zadnja pa pri Resmanovi lovski koči. Ob prihodu na cilj je potrebno predložiti kontrolni kartonček s kontrolnimi žigi, vsak, ki ima zbrane vse 3 kontrolne žige, prejme diplomo za udeležbo na zimskem pohodu na Arihovo peč. Kdor se zimskega pohoda udeleži 5., 10., 15., 20., 25., ali 30., prejme dodatno nagradno značko.
Tudi letošnji pohod je minil v znamenju sonca, obilice snega in dobre družbe, tako da je dan še prehitro minilvelik nasmehnasmeh.

Fotografije:
Hribovc884. 03. 2013 21:43:05
35. ZIMSKI POHOD »ARIHOVA PEČ 2013«

550 pohodnikov ob čudovitem vremenu na 35. zimskem pohodu »Arihova peč 2013«!

ŠENTJAKOB V ROŽU, 03. marca 2013 – Letošnji 35. tradicionalni pohod v spomin na padle borce pod Arihovo pečjo je privabil okoli 550 pohodnikov, ki so se ob čudovitem vremenu in po zimskem terenu povzpeli od Polanca na Čemernici do obnovljenega partizanskega bunkerja in spominske plošče pod Arihovo pečjo in nato po bolj zahtevni poti pri Arihovi peči ali po malce lažji poti mimo Ressmannove koče do edine slovenske planinske koče v Karavankah na Bleščeči (1084 m), ki jo oskrbuje Slovensko planinsko društvo Celovec. V dolino so se pohodniki vrnili spet mimo Ressmannove koče k zabavnem zaključku pri Polancu. In tudi na letošnjem pohodu, ki je potekal pri odličnem vremenu, ni manjkalo družabnosti - ne na koči na Bleščeči, kjer so pohodnike pričakali člani Slovenskega planinskega društva Celovec na čelu s predsednikom Hanzijem Lesjakom , ne v cilju na Čemernici, kjer je bila za pohodnike pripravljena malica, pijača in tudi glasba. Vsak udeleženec je tudi prejel diplomo za udeležbo na pohodu.

Pogled v seznam pohodnikov je potrdil, da se te spominske in obenem športno-rekrativne prireditve udeležuje vse več (tudi mladih) pohodnikov iz celotnega dvojezičnega ozemlja Koroške ter nemško govorečih sodeželanov. Zelo številena je že več let udeležba pohodnikov iz cele Slovenije – članice in člani planinskih društev od Štajerske prek Koroške, Gorenjske in Ljubljane do Primorske. Najmočnejša skupina iz Slovenije je letos prišla iz Tržiča . Pohoda pa se je letos udeležil tudi Bogdan Mohor-Ston, zadnji preživeli Partizan hajke pod Arihovo pečjo v letu 1945.

K uspehom letošnje prireditve je poleg velikega števila pohodnikov prispevalo tudi nad 40 prostovoljnih sodelavcev Slovenskega planinskega društva Celovec, domačega kulturnega društva "Rož" ter Slovenske športne zveze. Kot vsako leto so prireditev podprli tudi številni sponzorji, med njimi Zveza Bank v Celovcu, Posojilnice Bank Borovlje-Celovec, Bilčovs, Zila-Beljak, Podjuna in Železna Kapla, tovarna smuči Elan na Brnci, Unser Lagerhaus v Šentjakobu, in drugi.