popis foruma / Slovenija / karavanke / povna peč
 Povna peč
5.4.2011 - potepinka
Nisem našla zapisa o razmerah na Polni peči, upam, da ga nisem spregledala (razen kar je zapisano pod Kočo na Ljubelju)... Najbrž ga ni zato, ker večina ljudi ostane pri koči ali pa gredo le mimo in naprej. Res je, da nimam nič proti, da ni obljudena in se zato tudi vedno znova vračam sem.

Razen zadnjega dela pod vršno skalo, je pot kopna. Do koče na Ljubelju je tako ali tako »avtocesta«, naprej po mejnem grebenu se sem ter tja pod listjem skriva blato. Pa še to je bolj le za gojzarje umazat. Snega na poti pod vršno skalo je ostalo toliko, da prekriva (ozko) pot in je ravno toliko leden, da terja previdnost (ni za superge!).

Sicer pa, zaradi lepega dneva (nedelja, nisem lih pridna pri objavljanju), razgledi na vse strani. V debeli uri sončenja na vrhu, se je dalo napolniti baterije za tedenske obveznosti…

Splošne razmere pa – rožca pr' rožci… pravi »pašnik za dušo«, če ste vsaj malo romantika…
Povna peč1 Povna peč2 Povna peč3 Povna peč4 Povna peč5 Povna peč6 Povna peč7 Povna peč8 Povna peč9 Povna peč10 Povna peč11 Povna peč12 Povna peč13
Kokta
19.7.2012
Še par slikic z vetrovne Polne peči.
Povna peč Košutica (Baba) in Veliki vrh1 Povna peč Avstrijska stran2 Povna peč Begunjščica3 Povna peč vrh4 Povna peč pot nazaj5 Povna peč kažipot6 Povna peč po sledi mejnikov7 Povna peč8 Povna peč Obelisken9 Povna peč Baba10 Povna peč Begunjščica11 Povna peč tu so pa štruklji res nekaj posebnega...njami12 Povna peč pogled v dolino13
bos
31.12.2016
Za konec leta še en lep izlet. Na poti do Koče na Ljubelju je bilo danes veliko ljudi, naprej proti vrhu pa ni bilo gneče, tako da sva na vrhu celo nekaj časa sama uživala v soncu in razgledih.
Za letos je konec, a že jutri je nov začetek ... želim Vam še veliko prehojenih potinasmeh
Povna peč pa sva šla še zadnjič letos1 Povna peč midva:)2 Povna peč ko bo sneg, pa se družinsko vrnemo na sankanje3 Povna peč Koča na Ljubelju se je danes kopala v soncu4 Povna peč če niste vedeli5 Povna peč smerokaz pri koči6 Povna peč pogled proti vrhu7 Povna peč vrh v soncu8 Povna peč pogled proti Košutici in Velikemu vrhu9 Povna peč je prišel tudi oskrbnik in odprl prvo pomoč10 Povna peč proti Vrtači in Palcu11 Povna peč pogled od koče proti Košutici in Velikemu vrhu12 Povna peč tu se vse začne13 Povna peč lepa koča je bila danes premala za vse14 Povna peč zato sva se ustavila tukaj, kjer klopca vabi, da si odpočiješ in vode se napiješ15
16.2.2017
Nekaj slik z današnjega izleta na Povno peč. Pot od Koče na Ljubelju je shojena, je pa gaz nekoliko ožja.
Lp, Tadej
Povna peč Jutro na Ljubelju1 Povna peč Luna2 Povna peč Plaz na poti proti Koči na Ljubelju3 Povna peč Razgled s poti4 Povna peč Snežnik5 Povna peč Begunjščica6 Povna peč Koča na Ljubelju7 Povna peč Pri koči8 Povna peč Pogled v Avstrijo9 Povna peč Povna peč10 Povna peč Prečenje strmega pobočja11 Povna peč Povna peč12 Povna peč Razgled z vrha13 Povna peč Povna peč14 Povna peč Pogled v smeri Palca15 Povna peč Rjavca16 Povna peč Košutica in Veliki vrh17 Povna peč Begunjščica18 Povna peč Koča na Ljubelju19 Povna peč Pogled od koče20
1.4.2017
Danes zjutraj sem bil na Povni peči. Malo pod vrhom, tam kjer pot preide na strma avstrijska pobočja, je še nekaj snega. Prečenje omenjenega pobočja brez zimske opreme ni varno.
Lp, Tadej
Povna peč Jutro1 Povna peč Pogled proti Begunjščici2 Povna peč Veliki vrh v grebenu Košute3 Povna peč Koča na Ljubelju4 Povna peč Razpotje5 Povna peč Pri koči6 Povna peč Pogled proti Begunjščici7 Povna peč Zjutraj je bilo pomrznjeno in ledeno8 Povna peč Povna peč9 Povna peč Razgled z vrha10 Povna peč Razgled z vrha11 Povna peč Razgled z vrha12 Povna peč Razgled z vrha13 Povna peč Koča na avstrijski strani14 Povna peč Spomladanski žafran15 Povna peč Vrh Begunjščice16 Povna peč Veliki zvončki17 Povna peč Veliki zvončki18 Povna peč Koča na Ljubelju19 Povna peč Avrikelj20 Povna peč Avrikelj21
1.5.2017
Pot na Povno peč je normalno prehodna.
Lp, Tadej
Povna peč Na Ljubelju1 Povna peč Ob poti2 Povna peč Ob poti3 Povna peč ogled proti Dobrči4 Povna peč Koča na Ljubelju5 Povna peč Ob poti6 Povna peč Na vrhu Povne peči7 Povna peč Utrinek8 Povna peč Razgled z vrha9 Povna peč Utrinek10 Povna peč Čez praznike odprto vsak dan, tudi ponedeljek in torek.11
25.5.2017
Nekaj današnjih slik. Lp, Tadej
Povna peč Veliki vrh1 Povna peč Močerad2 Povna peč Razgled s poti3 Povna peč Koča na Ljubelju4 Povna peč utrinek5 Povna peč Begunjščica6 Povna peč Gams ob poti7 Povna peč Gams ob poti8 Povna peč Gams ob poti9 Povna peč Gams ob poti10 Povna peč Gams ob poti11 Povna peč Povna peč12 Povna peč Šmarnice13 Povna peč Pogled v Avstrijo14 Povna peč Balon15 Povna peč Razgled z vrha16 Povna peč Polna peč17 Povna peč Storžič in Tolsti vrh18 Povna peč Storžič19 Povna peč Proti Palcu je bilo megleno20 Povna peč Dobrča21 Povna peč Ob poti22
6.6.2017
Nekaj jutranjih slik. Lp, Tadej
Povna peč Na Ljubelju1 Povna peč Košutica2 Povna peč Meglice3 Povna peč Utrinek4 Povna peč Razgled5 Povna peč Koča na Ljubelju6 Povna peč Na Povni peči7 Povna peč Utrinek z vrha8 Povna peč Utrinek z vrha9 Povna peč Utrinek z vrha10 Povna peč Utrinek z vrha11 Povna peč Utrinek z vrha12 Povna peč Na Povni peči13 Povna peč Sončni žarki14 Povna peč Pogled v Avstrijo od Koče na Ljubelju15 Povna peč Pogled proti Dobrči16 Povna peč Utrinek17
19.6.2017
Danes sem šel z Ljubelja do Povne peči. Lp, Tadej
Povna peč Jasno jutro na Ljubelju1 Povna peč Ob poti2 Povna peč Brstična lilija3 Povna peč Kranjska lilija4 Povna peč Koča na Ljubelju5 Povna peč Vpisna skrinjica pri Koči na Ljubelju6 Povna peč Povna peč7 Povna peč Razgled z vrha8 Povna peč Rjavca9 Povna peč Utrinek10 Povna peč Veliki vrh v grebenu Košute11
19.6.2017
Povna peč!
27.6.2017
Tudi danes sem na poti do vrha srečal gamsa. Lp, Tadej
Povna peč Sončni vzhod1 Povna peč Sledi2 Povna peč Razgled3 Povna peč Snežnik4 Povna peč Pri Koči na Ljubelju5 Povna peč Koča na Ljubelju6 Povna peč Gams7 Povna peč Gams8 Povna peč Gams9 Povna peč Polna peč10 Povna peč Razgled z vrha11 Povna peč Košutica12 Povna peč Turška lilija13 Povna peč Begunjščica14
10.7.2017
Danes toplo in vetrovno. Lp, Tadej
Povna peč Ob poti1 Povna peč Utrinek2 Povna peč Metulj3 Povna peč Prelaz Ljubelj4 Povna peč Koča na Ljubelju5 Povna peč Pri koči6 Povna peč Polna peč7 Povna peč Grlovec8 Povna peč ...9 Povna peč Turška lilija10 Povna peč Pri koči11 Povna peč Slepec12 Povna peč Smetišče sredi Karavank? Le kdaj bodo odpeljali v dolino...13
26.7.2017
Danes sem se v hladnem in vetrovnem jutru povzpel na Povno peč. Z vrha sem opazoval čudovit sončni vzhod.
Lp, Tadej
Povna peč Na Ljubelju1 Povna peč Jutranji razgled2 Povna peč Utrinek3 Povna peč Utrinek4 Povna peč Sončni vzhod5 Povna peč Z jutranjim soncem obsijane gore6 Povna peč Na Povni peči7 Povna peč Utrinek8 Povna peč Jutranje barve9 Povna peč Utrinek10 Povna peč Jutranje barve11 Povna peč Grlovec12 Povna peč Pogled od Koče na Ljubelju v Avstrijo13 Povna peč Na prelazu14 Povna peč Koča na Ljubelju15 Povna peč Pogled do Snežnika16 Povna peč Pri koči17 Povna peč Begunjščica18
Jasno jutro nad Ljubeljem. Lp, Tadej
Povna peč Luna1 Povna peč Jutro2 Povna peč Na prelazu Ljubelj3 Povna peč Na vrhu Povne peči4 Povna peč Novo na Povni peči5 Povna peč Utrinek6 Povna peč Vrtača7 Povna peč Greben Na možeh8 Povna peč Utrinek9 Povna peč Sonce je vzšlo tudi na Povni peči10 Povna peč Ob poti11 Povna peč Koča na Ljubelju12 Povna peč Vabilo...13 Povna peč Košutica14
15.8.2017
Tadej, dej prosim nehaj ob enajstih "povne" zvonit in prosim spremeni v Povna peč. Kakor se čudno sliši, ampak ime Povna pomeni Poldnevna in nima z polno nobene zveze!

ime »Povna Peč«, t. j. poldnevna.
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:GC-Ftdsa4UAJ:https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SIvelik nasmehOC-H73W2ZQB/575c2a0a-3b42-426d-8ce6-95ea8e9880dd/PDF+&cd=4&hl=sl&ct=clnk&gl=si

str 7
skalar50
15.8.2017
a to taisti spoštovani mož, ki za Ljubelj dosledno zapiše Lubelj ... malo za hec nasmeh
sirt1
Pisava Ljubelj je napačna. Vsa krajevna imena z deblom lub slone na pomenu vbočen žleb
op.1 na strani 3.
Pa se to nisem zmislu jaz, ampak dr. Henrik Tuma-odvetnik,politik,publicist,planinec in JEZIKOSLOVEC.
15.8.2017
Hvala za opozorilo. Bom popravil.
skalar50
16.8.2017
"sirt1" povsem verjamem, da se tega niste "zmislili" vi ... sam namreč kar dobro poznam Tumova pisanja ... dejstvo pač je - slovnično pravilno ali narobe - da dandanes ne zapišemo Lubelj ampak Ljubelj ... in kot že prej rečeno tole tipkam bolj za hec, brez zamere ... okrog Povne peči pa je nenazdnje povsem jasna že tabla ob koči (celovškega odvetnika) pred kamnitima obeliskoma ...
SamoK
> ...slovnično pravilno ali narobe ...

Kakšno zvezo ima pisanje Ljubelja s slovnico?