popis foruma / Slovenija / karavanke / polna peč
 Polna peč
5.4.2011 - potepinka
Nisem našla zapisa o razmerah na Polni peči, upam, da ga nisem spregledala (razen kar je zapisano pod Kočo na Ljubelju)... Najbrž ga ni zato, ker večina ljudi ostane pri koči ali pa gredo le mimo in naprej. Res je, da nimam nič proti, da ni obljudena in se zato tudi vedno znova vračam sem.

Razen zadnjega dela pod vršno skalo, je pot kopna. Do koče na Ljubelju je tako ali tako »avtocesta«, naprej po mejnem grebenu se sem ter tja pod listjem skriva blato. Pa še to je bolj le za gojzarje umazat. Snega na poti pod vršno skalo je ostalo toliko, da prekriva (ozko) pot in je ravno toliko leden, da terja previdnost (ni za superge!).

Sicer pa, zaradi lepega dneva (nedelja, nisem lih pridna pri objavljanju), razgledi na vse strani. V debeli uri sončenja na vrhu, se je dalo napolniti baterije za tedenske obveznosti…

Splošne razmere pa – rožca pr'' rožci… pravi »pašnik za dušo«, če ste vsaj malo romantika…
Polna peč1 Polna peč2 Polna peč3 Polna peč4 Polna peč5 Polna peč6 Polna peč7 Polna peč8 Polna peč9 Polna peč10 Polna peč11 Polna peč12 Polna peč13
Kokta
19.7.2012
Še par slikic z vetrovne Polne peči.
Polna peč Košutica (Baba) in Veliki vrh1 Polna peč Avstrijska stran2 Polna peč Begunjščica3 Polna peč vrh4 Polna peč pot nazaj5 Polna peč kažipot6 Polna peč po sledi mejnikov7 Polna peč8 Polna peč Obelisken9 Polna peč Baba10 Polna peč Begunjščica11 Polna peč tu so pa štruklji res nekaj posebnega...njami12 Polna peč pogled v dolino13
bos
31.12.2016
Za konec leta še en lep izlet. Na poti do Koče na Ljubelju je bilo danes veliko ljudi, naprej proti vrhu pa ni bilo gneče, tako da sva na vrhu celo nekaj časa sama uživala v soncu in razgledih.
Za letos je konec, a že jutri je nov začetek ... želim Vam še veliko prehojenih potinasmeh
Polna peč pa sva šla še zadnjič letos1 Polna peč midva:)2 Polna peč ko bo sneg, pa se družinsko vrnemo na sankanje3 Polna peč Koča na Ljubelju se je danes kopala v soncu4 Polna peč če niste vedeli5 Polna peč smerokaz pri koči6 Polna peč pogled proti vrhu7 Polna peč vrh v soncu8 Polna peč pogled proti Košutici in Velikemu vrhu9 Polna peč je prišel tudi oskrbnik in odprl prvo pomoč10 Polna peč proti Vrtači in Palcu11 Polna peč pogled od koče proti Košutici in Velikemu vrhu12 Polna peč tu se vse začne13 Polna peč lepa koča je bila danes premala za vse14 Polna peč zato sva se ustavila tukaj, kjer klopca vabi, da si odpočiješ in vode se napiješ15
16.2.2017
Nekaj slik z današnjega izleta na Polno peč. Pot od Koče na Ljubelju je shojena, je pa gaz nekoliko ožja.
Lp, Tadej
Polna peč Jutro na Ljubelju1 Polna peč Luna2 Polna peč Plaz na poti proti Koči na Ljubelju3 Polna peč Razgled s poti4 Polna peč Snežnik5 Polna peč Begunjščica6 Polna peč Koča na Ljubelju7 Polna peč Pri koči8 Polna peč Pogled v Avstrijo9 Polna peč Polna peč10 Polna peč Prečenje strmega pobočja11 Polna peč Polna peč12 Polna peč Razgled z vrha13 Polna peč Polna peč14 Polna peč Pogled v smeri Palca15 Polna peč Rjavca16 Polna peč Košutica in Veliki vrh17 Polna peč Begunjščica18 Polna peč Koča na Ljubelju19 Polna peč Pogled od koče20
1.4.2017
Danes zjutraj sem bil na Povni peči. Malo pod vrhom, tam kjer pot preide na strma avstrijska pobočja, je še nekaj snega. Prečenje omenjenega pobočja brez zimske opreme ni varno.
Lp, Tadej
Polna peč Jutro1 Polna peč Pogled proti Begunjščici2 Polna peč Veliki vrh v grebenu Košute3 Polna peč Koča na Ljubelju4 Polna peč Razpotje5 Polna peč Pri koči6 Polna peč Pogled proti Begunjščici7 Polna peč Zjutraj je bilo pomrznjeno in ledeno8 Polna peč Povna peč9 Polna peč Razgled z vrha10 Polna peč Razgled z vrha11 Polna peč Razgled z vrha12 Polna peč Razgled z vrha13 Polna peč Koča na avstrijski strani14 Polna peč Spomladanski žafran15 Polna peč Vrh Begunjščice16 Polna peč Veliki zvončki17 Polna peč Veliki zvončki18 Polna peč Koča na Ljubelju19 Polna peč Avrikelj20 Polna peč Avrikelj21
1.5.2017
Pot na Polno peč je normalno prehodna.
Lp, Tadej
Polna peč Na Ljubelju1 Polna peč Ob poti2 Polna peč Ob poti3 Polna peč ogled proti Dobrči4 Polna peč Koča na Ljubelju5 Polna peč Ob poti6 Polna peč Na vrhu Polne peči7 Polna peč Utrinek8 Polna peč Razgled z vrha9 Polna peč Utrinek10 Polna peč Čez praznike odprto vsak dan, tudi ponedeljek in torek.11
25.5.2017
Nekaj današnjih slik. Lp, Tadej
Polna peč Veliki vrh1 Polna peč Močerad2 Polna peč Razgled s poti3 Polna peč Koča na Ljubelju4 Polna peč utrinek5 Polna peč Begunjščica6 Polna peč Gams ob poti7 Polna peč Gams ob poti8 Polna peč Gams ob poti9 Polna peč Gams ob poti10 Polna peč Gams ob poti11 Polna peč Polna peč12 Polna peč Šmarnice13 Polna peč Pogled v Avstrijo14 Polna peč Balon15 Polna peč Razgled z vrha16 Polna peč Polna peč17 Polna peč Storžič in Tolsti vrh18 Polna peč Storžič19 Polna peč Proti Palcu je bilo megleno20 Polna peč Dobrča21 Polna peč Ob poti22
6.6.2017
Nekaj jutranjih slik. Lp, Tadej
Polna peč Na Ljubelju1 Polna peč Košutica2 Polna peč Meglice3 Polna peč Utrinek4 Polna peč Razgled5 Polna peč Koča na Ljubelju6 Polna peč Na Polni peči7 Polna peč Utrinek z vrha8 Polna peč Utrinek z vrha9 Polna peč Utrinek z vrha10 Polna peč Utrinek z vrha11 Polna peč Utrinek z vrha12 Polna peč Na Polni peči13 Polna peč Sončni žarki14 Polna peč Pogled v Avstrijo od Koče na Ljubelju15 Polna peč Pogled proti Dobrči16 Polna peč Utrinek17
19.6.2017
Danes sem šel z Ljubelja do Polne peči. Lp, Tadej
Polna peč Jasno jutro na Ljubelju1 Polna peč Ob poti2 Polna peč Brstična lilija3 Polna peč Kranjska lilija4 Polna peč Koča na Ljubelju5 Polna peč Vpisna skrinjica pri Koči na Ljubelju6 Polna peč Polna peč7 Polna peč Razgled z vrha8 Polna peč Rjavca9 Polna peč Utrinek10 Polna peč Veliki vrh v grebenu Košute11