popis foruma / Slovenija / karavanke / skalaška pot po grebenu belščice
 Skalaška pot po grebenu Belščice
panda10
14.6.2017
Super. Le drugič dajte na takšni poti čelado na glavo nasmeh
Edina
15.6.2017
Heinz, hvala, da si pozorno pogledal fotografije in z dodatnim opisom ter vrisom zelo nazorno pokazal potek poti. Hodile smo po tvojem opisu izpred let in to je bil tudi edini del, kjer sem zaštrikala. Ko ni šlo več naprej sem se vrnila, med tem pa je Sonja (na fotki) raziskovala nižje, a je bila še previsoko. Kljub temu je nato brez težav prišla do naju, ki sva udeli tisto pravo varianto še nekoliko nižje. Ob tej priložnosti hvala za ta opis in številne druge, brez njih bi bilo odkrivanje stezic težje, morda pa si kakšno celo iztrgal iz pozabe... Srečno na potkah še naprejnasmeh
VanSims
30.7.2018
"Vse tri skobe na najtežjem mestu so trdno zasidrane."

E, niso več! Zopet sta prvi dve razmajani, tretja pa še drži.

Orientacija nekako gre, haklc je res samo tisti na koncu. Ne vem kako bi se končalo, če bi tam direktno naskočil zadnji del, če ne bi na desni slučajno v daljavi opazil viseti zajlo, se po njej vzpel in prišel nazaj na greben in s tem tudi do konca plezačine.
anak
8.8.2018
Pot smo prehodili 2.8. s skupino bolj izkušenih planincev s tabora pd mengeš v Završnici. Do planine Seče od doma Trilobit brez posebnosti, prestopiti je treba dve podrti drevesi. Na grebenu nas je pričakala precej zaraščena steza med rušjem, skalnati deli pa so še vedno krušljivi. Na Viševniku zajla visi, ker je izpuljen klin, skobe so se mi zdele ok. Z orientacijo nismo imeli težav. Zaradi goste megle, ki nse je začela po koncu grebena, nismo nadaljevali poti proti Vajnežu.
Skalaška pot po grebenu Belščice pot med gostim rušjem1 Skalaška pot po grebenu Belščice prvi spust v grapo2 Skalaška pot po grebenu Belščice na grebenu3 Skalaška pot po grebenu Belščice viševnik4 Skalaška pot po grebenu Belščice spust z grebena5
bos
9.7.2020
Včeraj po poti Javorniški rovt - Pl. Seča - Skalaška pot - Belščica - Stol - Svačica - Prešernova koča - Valvasorjev dom - Javorniški rovt.
Celotna pot je normalno prehodna in lepo označena. Če na grebenu slediš mejnim kamnom je Skalaška pot lepo sledljiva, varovala so OK, je pa malo borbe z borovci.
Bil je idealen dan za hojo, saj prave vročine ni bilo.
Skalaška pot po grebenu Belščice jezero pri CŠOD Trilobit1 Skalaška pot po grebenu Belščice vode Javornika2 Skalaška pot po grebenu Belščice izviri3 Skalaška pot po grebenu Belščice lisjak, mi je sledil del poti4 Skalaška pot po grebenu Belščice Pl. Seča in levo Skalaška pot5 Skalaška pot po grebenu Belščice Pl. Seča in Julijci6 Skalaška pot po grebenu Belščice Triglav, pred njim Rjavina in desno Begunjski vrh7 Skalaška pot po grebenu Belščice po tem grebenu gre Skalaška pot8 Skalaška pot po grebenu Belščice nekje tu vmes9 Skalaška pot po grebenu Belščice Golica in koča10 Skalaška pot po grebenu Belščice v tisto smer pa sem šel zadnjič, Struška11 Skalaška pot po grebenu Belščice Skalaška pot12 Skalaška pot po grebenu Belščice spust13 Skalaška pot po grebenu Belščice Skalaška pot14 Skalaška pot po grebenu Belščice planike15 Skalaška pot po grebenu Belščice Skalaška pot16 Skalaška pot po grebenu Belščice pogled nazaj dol17 Skalaška pot po grebenu Belščice pogled nazaj na greben18 Skalaška pot po grebenu Belščice nadaljevanje po grebenu19 Skalaška pot po grebenu Belščice Jesenice20 Skalaška pot po grebenu Belščice pogled nazaj na greben, kjer poteka Skalaška pot21 Skalaška pot po grebenu Belščice Mali vrh22 Skalaška pot po grebenu Belščice na Vajnežu je gneča23 Skalaška pot po grebenu Belščice je hotel eno sliko z vrha24 Skalaška pot po grebenu Belščice Vajnež25 Skalaška pot po grebenu Belščice grad in otok26 Skalaška pot po grebenu Belščice s Potoškega Stola proti Stolu27 Skalaška pot po grebenu Belščice Zabreška planina28 Skalaška pot po grebenu Belščice Ovčji vrh in desno Svačica29 Skalaška pot po grebenu Belščice Ajdna in Sava Dolinka30 Skalaška pot po grebenu Belščice na vrhu Karavank31 Skalaška pot po grebenu Belščice Vrtača, Košuta, Begunjščica in desno zadaj Storžič32 Skalaška pot po grebenu Belščice Begunjščica, zadaj KSA v oblakih in desno Storžič33 Skalaška pot po grebenu Belščice Košutica in greben Košute, desno zadaj Raduha34 Skalaška pot po grebenu Belščice Celovška špica in Svačica35 Skalaška pot po grebenu Belščice Vrtača36 Skalaška pot po grebenu Belščice alpski mak37 Skalaška pot po grebenu Belščice Srednja peč38 Skalaška pot po grebenu Belščice Svačica39 Skalaška pot po grebenu Belščice družba na vrhu40 Skalaška pot po grebenu Belščice Ovčji vrh in Celovška koča41 Skalaška pot po grebenu Belščice proti Stolu42 Skalaška pot po grebenu Belščice tam desno sem začel pot po grebenu do Vajneža in naprej ...43 Skalaška pot po grebenu Belščice proti Vrtači44 Skalaška pot po grebenu Belščice med Alpskim makom nazaj gor45 Skalaška pot po grebenu Belščice družba pri Prešernovi koči, ki ima prekrasen razgled46 Skalaška pot po grebenu Belščice zlato jabolko47 Skalaška pot po grebenu Belščice turške lilije48 Skalaška pot po grebenu Belščice Valvasorjev dom49 Skalaška pot po grebenu Belščice pogled nazaj na vrh Stola50 Skalaška pot po grebenu Belščice stražar ob poti51 Skalaška pot po grebenu Belščice Urbas52 Skalaška pot po grebenu Belščice tu čez gre tudi turnokolesarska pot53 Skalaška pot po grebenu Belščice Golica Team54 Skalaška pot po grebenu Belščice tam gori sem hodil55