popis foruma / Slovenija / karavanke / košutnikov turn
 Košutnikov turn
michael66
5.7.2019
A je bil kdo v kratkem (po neurjih) v tem koncu? Kakšna je kaj cesta (makedam) do parkinga pod Dolgo njivo.
Jaz sem bil prejšnjo soboto. Bp.
sAleska
21.7.2019
V petek, 19.7. 2019 na Košutnikovem turnu. Gor po zahodni, dol po vzhodni. Vreme ni upoštevalo napovedi in bilo je res idealno za hodit. Na poti niti enega kačona. Najbrž so se me ustrašili. velik nasmeh
Košutnikov turn Odpira se1 Košutnikov turn Še malo pa pogledam koko so v Avstriji2 Košutnikov turn Odpira se3 Košutnikov turn Še malo pa pogledam kako so v Avstriji4 Košutnikov turn Cvetlični vrt je zelo pisan, čudovit!5 Košutnikov turn Tudi pri sosedih je vreme v redu.6 Košutnikov turn Kaj češ lepšega ...7 Košutnikov turn Cekini med kamenjem8 Košutnikov turn Strmo a lepo9 Košutnikov turn Nikjer nobenega kačona, čeprav je pripekalo v skale.10 Košutnikov turn aaaah, lepo11 Košutnikov turn Diši, diši 12 Košutnikov turn Z Zgornje Dolge njive je moj vrh skoraj neopazen (drugi z leve)13 Košutnikov turn Čas kosila ;-)14 Košutnikov turn Kaj bi pa rada, a - me sprašujeta ;-)15 Košutnikov turn Tisti, ki so me čakali, so dobro izkoristili sončne žarke.16 Košutnikov turn Lepo urejena okolica koče17 Košutnikov turn Paša za oči18 Košutnikov turn Tudi tale je kar leže čakal19
7.5.2020
Gor direktno pot, dol vzhodno. Pot je kopna. Na vrhu za kratke rokave.
Košutnikov turn1 Košutnikov turn2 Košutnikov turn3 Košutnikov turn4 Košutnikov turn5 Košutnikov turn6 Košutnikov turn7 Košutnikov turn8 Košutnikov turn9 Košutnikov turn10 Košutnikov turn11 Košutnikov turn teh je polno12 Košutnikov turn13
tinky
13.6.2020
Na Košutnikovem turnu sem bil danes, še prej pa na Ostrvi.
Gor po zahodni, dol po vzhodni.
Pot brez posebnosti, razen nekaj podrtih smrek katere ležijo na poti že kar dolgo.
Bil sem zgodaj, tako da sem bil na parkirišču prvi. Pri povratku ja bilo tam 50 avtomobilov. Pri koči veliko mladih družin z majhnimi otroci, pa tudi veliko kolesarjev.Vreme super in tudi štruklji so še vedno dobri.
Košutnikov turn storži-č1 Košutnikov turn edini zaenkrat2 Košutnikov turn3 Košutnikov turn4 Košutnikov turn5 Košutnikov turn6 Košutnikov turn7 Košutnikov turn8 Košutnikov turn9 Košutnikov turn10 Košutnikov turn11 Košutnikov turn na Ostrvi12 Košutnikov turn13 Košutnikov turn14 Košutnikov turn15 Košutnikov turn16 Košutnikov turn17 Košutnikov turn18 Košutnikov turn19 Košutnikov turn Plešivec20 Košutnikov turn še štruklje čakam21 Košutnikov turn22 Košutnikov turn ležijo kot krave23 Košutnikov turn24 Košutnikov turn še kratek postanek v soteski25 Košutnikov turn26 Košutnikov turn27 Košutnikov turn28
jprim
13.6.2020
Kaj pa gadi? Jih ni? Pred leti sva jih srečala kar nekaj.
Lp!
tinky,
ti si bil prvi, jaz pa tretji mežikanje Drugi pa en črn Audi. Sem mislil, da se bova srečala na Tolsti, pa sem na vrhu ugotavljal, da drugam kot na Turn skoraj nisi mogel. Ko sem sestopil, tvojega avta ni bilo več, drugih pa toliko, da sem komaj "zmotal" v dolino zavijanje z očmi
georgia
28.6.2020
Danes je končno prišel na vrsto. Lani se nisva odločila za ta vrh zaradi zapore ceste in dolgega obvoza. A gora naju je počakala.
Cesta je vseeno še dolga do izhodišča, makadam pa je že od Jelendola naprej (tega nisem vedela), a je kar lep in brez težav prevozen tudi z mojo malo Hondico. velik nasmeh Pretirane gneče danes na P pod planino ni bilo.

Gor sva šla po zahodni, dol po vzhodni, pot sledila brez problema, čeprav sva bila tu prvič. Časovnice kar veljajo. Na sami poti nisva srečala nikogar, razen množice cvetja in ene kače. Vreme nama je bilo kar naklonjeno, močno sonce so večinoma zakrili oblaki, ki so nama zastirali razglede v daljave... A vsaj nič ni padalo. Največ ljudi na vrhu je bilo s plezalne poti z avstrijske strani, pa potem pri koči na Dolgi njivi. Štruklje si privoščiva kdaj drugič, vsekakor se sem še vrneva, tudi po razglede! nasmeh

Ta konec Košute nama je všeč, ker ni gneče. Dolga leta sem namreč poznala samo Kofce in okoliške vrhove... Priporočam!
VanSims
28.7.2020
Alternativna pot na Košutnikov turn a samo za izkušene gornike.

pohodnik11
28.7.2020
VanSims 28.7.2020 Objavi manjka bistvo, ki je pomembno za nas gornke. Vemo, da je ta vzpon zahtevnejši in da se ga ne loti vsak ampak lahko je bilo to pred petimi letia ali pa včeraj mar ne! Torej manjka bistvo to je datum! ¨"georgija" je lepo napisala in očitno ni imela problemov pa še datum je tu nekje. Ni zaslediti nekih odstranjenih ferat itd
VanSims
V objavi sem omenil, da je bil to junij. Kateri junij pa glede na to, da je letos že davno minil, ni več tako pomembno. mežikanje

Bolj pa se mi je zdelo pomembno še enkrat poudariti, tudi glede na to, da so v tej rubriki bolj omenjeni pohodniški pristopi na to goro, da ta pristop ni za vsakega.

Kar se tiče odmontiranja ferat pa mislim, da emotikone vsak razume. Ferato so pa po mojih informacijah prestavljali že tam nekje leta 2007, ko sploh še nisem redno zahajal v gore, kaj šele na take ture. nasmeh